Whaah ik wil ze hebben!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik weet niet of het leuk/bruikbaar is voor het scrappen, maar dit is één van de nieuwe artikelen van de action.Metallic stiften.
[ afbeelding ]
¤0,99
Die zijn zeker bruikbaar voor scrappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik weet niet of het leuk/bruikbaar is voor het scrappen, maar dit is één van de nieuwe artikelen van de action.Metallic stiften.
[ afbeelding ]
¤0,99
Ik heb ze een tijd geleden gekocht en zelfs voor die ene euro vind ik het een miskoop. Ze schrijven streperig, zijn alleen metallic als ze nat zijn (zodra de inkt opdroogt wordt het dof) en de punt splijt heel snel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaah ik wil ze hebben!Lijkt me dat je er mooie letters mee kunt maken, ook 'Gefelicteerd' oid op kaarten? (Desnoods met een malletje.) Iemand al ervaring?
`quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gaan jullie trouwens alle foto's scrappen, of heb je ook een "gewoon" album?
Ik heb geen gewoon album meer. De leukste foto's scrap ik en de rest blijft op de pc staan. Met het digitale foto-tijdperk is er geen beginnen meer aan om alle foto's af te drukken en in te plakken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het papier komt vaak (niet altijd) uit 1 lijn, waardoor het heel makkelijk te combineren is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Leuk, Jambo!Ik vind het mooi dat je zoveel diverse materialen en papieren gebruikt, maar dat het toch een geheel lijkt en is.
![]()
Ik heb onlangs nog twee bladzijden gescrapt (het schiet op) en ga er misschien vanavond nog wel één maken. Heb nog wat mooie foto's uitgezocht!
Oeh, klinkt goed. Jammer genoeg (of misschien gelukkig maar) heb ik geen Action in de buurt. Ze hebben regelmatig leuke dingen voor het scrappen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb trouwens bij de Action mooie achtergronden gekocht. 32 vellen papieren in 8 dessins op een blok, waar je ze af kunt scheuren. Papieren zijn 20 bij 15 cm.
Ik neem me ook altijd voor om op volgorde te scrappen. Het lukt helaas niet altijd. Maar uiteindelijk komen ze wel in volgorde in het boek terecht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Jambo!
Ik heb ondertussen wel veel foto's op jaar uitgezocht.
Nu nog de maanden erbij. Ik mis half 2009, ga nog zoeken, of het is niet afgedrukt.
Daarna ga ik uitzoeken welke leuk zijn om te scrappen, zal iig al een paar mooie/bijzondere.
En zaterdag naar de hobbybeurs in Groningen.
Wij hebben altijd 2 albums, 1 scrapalbum en een normaal album (met foto's in 10x15 en 12x18 erin) en soms ook 20x30 (wat bijgesneden).quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is ze al geweest? En zo ja, heeft ze leuke dingen gekocht?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat over een paar dagen weer naar het srabboekparadijs, de grootste winkel van Nederland (in Heesch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |