abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94001002
Ik weet niet of het leuk/bruikbaar is voor het scrappen, maar dit is één van de nieuwe artikelen van de action. :) Metallic stiften.

¤0,99 :)
pi_94001110
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik weet niet of het leuk/bruikbaar is voor het scrappen, maar dit is één van de nieuwe artikelen van de action. :) Metallic stiften.

[ afbeelding ]

Whaah ik wil ze hebben! :9 Lijkt me dat je er mooie letters mee kunt maken, ook 'Gefelicteerd' oid op kaarten? (Desnoods met een malletje.) Iemand al ervaring?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_94001253
Ziet er wel handig uit, voor een kaart ook idd.

Ik wil nog eens een bedankt kaart of canvasje met foto's maken voor mijn zusje en ouders voor wat ze allemaal hebben gedaan voor ons. En nog doen. Maar ik weet nog niet hoe en wat.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:46:15 #179
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94006977
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[ afbeelding ]

Die zijn zeker bruikbaar voor scrappen.

Ik had van de week een hotfix apparaat gekocht. Dat is een apparaatje waarmee je strass-steentjes op je LO (of kleding of andere zaken) kan plakken. Die wilde ik natuurlijk even uitproberen. Ik moet er nog wel even handig mee worden, maar voor de 1e keer ben ik wel tevreden:

Ze zitten bij de bloem linksonder.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_94010309
Wat heb je toch weer een mooie LO gemaakt, Jambo O+ En wat leuk met die steentjes!

Hier heb ik eindelijk weer wat gemaakt! Kinders hadden een Hollands Thema op school ofzo en ik kreeg 2 foto's die ze op school hadden gemaakt.
pi_94010465
Wauw Jambo en LadyS! Erg verschillend, maar allebei erg moooooi! *) Hier zijn jullie hopelijk wel tevreden over? ;)

Ik heb gister drie setjes bestelde bloemetjes (via marktplaats) binnen gekregen. Ben jammergenoeg zo druk met m'n studie dat ik niet eens tijd heb om er iets mee te doen. ;(
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:44:37 #182
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94013289
Jammer dat je er niet zo veel tijd voor hebt Zonnestraaltje. Ik zou ook wel meer willen scrappen hoor, bij mij blijft het ook vaak beperkt tot het weekend een paar uur.

LadyS, die is ook gaaf. Zie ik nu ook een kaasvlaggetje boven de foto van I.? Leuk idee. En trouwens hele leuke foto's ook.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_94020085
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:

[..]

Whaah ik wil ze hebben! :9 Lijkt me dat je er mooie letters mee kunt maken, ook 'Gefelicteerd' oid op kaarten? (Desnoods met een malletje.) Iemand al ervaring?
Ik heb ze een tijd geleden gekocht en zelfs voor die ene euro vind ik het een miskoop. Ze schrijven streperig, zijn alleen metallic als ze nat zijn (zodra de inkt opdroogt wordt het dof) en de punt splijt heel snel.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:59:03 #184
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94338039
Ik heb van de week m'n oude babyboek bij m'n moeder mee genomen om de foto's te scannen.
De eerste scrap is al gemaakt. Het wordt een boek van 8x8 (20x20 cm).

Ik krijg de kleuren er helaas niet goed op.
pi_94346698
Mooi! :Y
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:59:20 #186
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94347656
Dank je Ingrid.

Ik was trouwens vergeten erbij te zetten dat ik de bloemen (n.a.v. een stap voor stap werkwijze) zelf gemaakt heb. Supersimpel, maar erg leuk vind ik.
pi_94501394
Gaan jullie trouwens alle foto's scrappen, of heb je ook een "gewoon" album?
pi_94515858
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
`
Van elke vakantie maken we een digitaal album. Verder geen albums :P en in m'n scrapbook staat gewoon een verzameling van momenten die voor mij bijzonder zijn. :)
En jij, Ingrid?
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:32:18 #189
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94520421
quote:
Ik heb geen gewoon album meer. De leukste foto's scrap ik en de rest blijft op de pc staan. Met het digitale foto-tijdperk is er geen beginnen meer aan om alle foto's af te drukken en in te plakken.
pi_94544933
Ik heb heel veel foto's in "flip" mapjes. Die wil ik sorteren. En in een album plakken.
De leukste/bijzondere, vakantie en efteling ed ga ik dan scrappen denk ik. Sowieso van de geboorte van Tyler en de kraamweek ga ik scrappen.
En voor Kim een eigen mapje met de wat mindere foto's , want ze wil telkens foto's kijken.
  zondag 27 maart 2011 @ 16:48:29 #191
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94677265
Ik ben vanmiddag weer bezig geweest:

pi_94802903
Leuk, Jambo! *) Ik vind het mooi dat je zoveel diverse materialen en papieren gebruikt, maar dat het toch een geheel lijkt en is. O+

Ik heb onlangs nog twee bladzijden gescrapt (het schiet op :P) en ga er misschien vanavond nog wel één maken. Heb nog wat mooie foto's uitgezocht! :)
pi_94804495
Ik heb trouwens bij de Action mooie achtergronden gekocht. 32 vellen papieren in 8 dessins op een blok, waar je ze af kunt scheuren. Papieren zijn 20 bij 15 cm. :)
pi_94805147
Leuk Jambo!

Ik heb ondertussen wel veel foto's op jaar uitgezocht.
Nu nog de maanden erbij. Ik mis half 2009, ga nog zoeken, of het is niet afgedrukt.
Daarna ga ik uitzoeken welke leuk zijn om te scrappen, zal iig al een paar mooie/bijzondere.
En zaterdag naar de hobbybeurs in Groningen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 16:49:28 #195
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94944702
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Leuk, Jambo! *) Ik vind het mooi dat je zoveel diverse materialen en papieren gebruikt, maar dat het toch een geheel lijkt en is. O+

Ik heb onlangs nog twee bladzijden gescrapt (het schiet op :P) en ga er misschien vanavond nog wel één maken. Heb nog wat mooie foto's uitgezocht! :)
Het papier komt vaak (niet altijd) uit 1 lijn, waardoor het heel makkelijk te combineren is.

Leuk dat je weer gescrapt heb. Laat je ze hier nog zien?

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb trouwens bij de Action mooie achtergronden gekocht. 32 vellen papieren in 8 dessins op een blok, waar je ze af kunt scheuren. Papieren zijn 20 bij 15 cm. :)
Oeh, klinkt goed. Jammer genoeg (of misschien gelukkig maar) heb ik geen Action in de buurt. Ze hebben regelmatig leuke dingen voor het scrappen.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Jambo!

Ik heb ondertussen wel veel foto's op jaar uitgezocht.
Nu nog de maanden erbij. Ik mis half 2009, ga nog zoeken, of het is niet afgedrukt.
Daarna ga ik uitzoeken welke leuk zijn om te scrappen, zal iig al een paar mooie/bijzondere.
En zaterdag naar de hobbybeurs in Groningen.
Ik neem me ook altijd voor om op volgorde te scrappen. Het lukt helaas niet altijd. Maar uiteindelijk komen ze wel in volgorde in het boek terecht.

Hoe was de hobbybeurs? Nog leuke dingen gekocht?

Ik heb net weer een LO gemaakt voor m'n eigen babyboek. Op de foto's sta ik samen met m'n opa en oma.
pi_94977168
Hij is weer mooi Jambo!

Ik ben goed geslaagd, niet alleen voor het scrappen.
Decopatch spul, patronen om tasjes en cadeauverpakkingen te maken, een ding waarmee je rillen kan maken, paper pennen, cardstock en dessign papier, ringen om boekje te maken, blanco bierviltjes om miniboekje te maken, mooie vlinder pons en nog wel meer wat ik niet meer weet.
  zondag 3 april 2011 @ 17:34:05 #197
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_94985115
Zo, je bent zeker goed geslaagd Ingrid. Leuk!
pi_95061966
quote:
Wij hebben altijd 2 albums, 1 scrapalbum en een normaal album (met foto's in 10x15 en 12x18 erin) en soms ook 20x30 (wat bijgesneden).

We maken elke jaar ongeveer 4 normale albums vol (zeg maar 400 tot 600 foto's) en een stuk of 5 scrapboeken.

Mijn vrouw gaat over een paar dagen weer naar het srabboekparadijs, de grootste winkel van Nederland (in Heesch).
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:11:13 #199
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_95256442
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Mijn vrouw gaat over een paar dagen weer naar het srabboekparadijs, de grootste winkel van Nederland (in Heesch).
Is ze al geweest? En zo ja, heeft ze leuke dingen gekocht?

Ik heb er vanmorgen weer één gemaakt:
pi_95292723
Leuk Jambo! Ik vind bloemetjes altijd zo lekker vrolijk.

Ik heb nog de foto's van wat ik allemaal heb gekocht op de beurs.

close-up

Het papier

Het rilding (bij pipoos)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')