Camsessies met Gridlokquote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Gridlok het volgende:
Sowieso, screens maken van een cam-sessie is kansloos.
Af en toe, heb jij dat dan nooit? Zeker als je zo actief bezig bent.quote:
Niet dat ik weet. Ik vergeet niet zomaar de hele wereld om me heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Af en toe, heb jij dat dan nooit? Zeker als je zo actief bezig bent.
FOK! is toch ook een stukje van de wereld?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik vergeet niet zomaar de hele wereld om me heen.
Ja, natuurlijk joh.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
FOK! is toch ook een stukje van de wereld?
Maar hoe zie jij FOK!, als een uitlaat klep? Als een plek om vrinden te maken?quote:
Probeer je me te raken? Want dat is niet aan het lukken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij FOK!, als een uitlaat klep? Als een plek om vrinden te maken?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Probeer je me te raken? Want dat is niet aan het lukken.
Ik probeer je beter te begrijpen. Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Probeer je me te raken? Want dat is niet aan het lukken.
ja hij is een echte vechterbaas die nu iets aan het bekokstoven is omdat ie niet reageert.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hey, een scheve neus. Heeft Chinless dat gedaan?
Ik hoop dat ie opgepakt is door de pliesie.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja hij is een echte vechterbaas die nu iets aan het bekokstoven is omdat ie niet reageert.
Ik denk het inderdaad ook. Onze adressen hosselen, aangifte doen voor allerlei onzin, onze computer hacken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja hij is een echte vechterbaas die nu iets aan het bekokstoven is omdat ie niet reageert.
Hij wil je apostroffen jattenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik denk het inderdaad ook. Onze adressen hosselen, aangifte doen voor allerlei onzin, onze computer hacken.
Volgens mij is het al gelukt OMG NEEquote:
Ja stuur dan wat terug, dan had ik het heul niet hier hoeven zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet iedereen te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |