Mijn moeder woonde vroeger nogal achteraf, en op een dag kwam de kat thuis met een duif die nog leefde, maar dat zou nooit meer goedkomen. Mijn moeder is toen naar een boerderij gelopen iets verderop met dat beestje, en daar heeft een van die boeren hem tegen de muur aangegooid om hem zo uit zijn lijden te verlossen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan echt geen dieren doodmaken. Tenminste, niet door middel van nekken omdraaien, schieten of verzuipen. Een spuitje zou ik eventueel kunnen geven.
handigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die vangen gewoon muizen indoors.
Yep, ik voelde wat in mijn rechterschoen zitten, trok m weer uit, schudde even, en toen kwam er een muizenlijkje uit.quote:
Wij zitten 3 hoog, maar het is een oud pand dus veel kiertjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handigik geloof niet dat we hier, zo hoog, muizen hebben.
Dat laatste zou ik al helemaal niet doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn ex nekte de voerdermuizen gewoon zelf, op het balkon.
Nou deed ze zelf ook operaties aan dr ratten, op de tafel, dus ja.
Ik had denk ik hetzelfde gedaan als je moederquote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder woonde vroeger nogal achteraf, en op een dag kwam de kat thuis met een duif die nog leefde, maar dat zou nooit meer goedkomen. Mijn moeder is toen naar een boerderij gelopen iets verderop met dat beestje, en daar heeft een van die boeren hem tegen de muur aangegooid om hem zo uit zijn lijden te verlossen.
Mijn mams vond het ontzettend zielig.
Haha ja ik ook, ik zou dat zelf niet kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik had denk ik hetzelfde gedaan als je moeder
nee, ik ook niet hoor, ik was ook geen fanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik al helemaal niet doen.
Was ze dierenarts(assistente) of gewoon bewust ratten aan het martelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ook niet hoor, ik was ook geen fan.
Ik ook hoor, maar ik vind dode dieren ook eng. Een levende muis ofzo gaat nog wel, maar zo'n dode, iek!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik zou dat zelf niet kunnen.
Daar heb ik dan weer geen problemen mee. Ik zou ook nog eerder een mens neerschieten dan een dier, denk ik zoquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vind dode dieren ook eng. Een levende muis ofzo gaat nog wel, maar zo'n dode, iek!
Zeker niet martelen! Er was niets te gek voor de beestjes hoor. Ze kreeg het ook altijd wel voor elkaar om zo'n beest dan weer te fixen ookquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ze dierenarts(assistente) of gewoon bewust ratten aan het martelen?
Een dode pak ik ''zo'' op, een levende zeker niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vind dode dieren ook eng. Een levende muis ofzo gaat nog wel, maar zo'n dode, iek!
Mja, ik vind het zelf erg onverantwoord en als niks te gek is, kan ze toch gewoon naar de dierenarts gaan, waar het wel verantwoord gebeurd?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker niet martelen! Er was niets te gek voor de beestjes hoor. Ze kreeg het ook altijd wel voor elkaar om zo'n beest dan weer te fixen ook.
Ze deed/doet wel diergeneeskunde ja.
Je weet hoe heldhaftig ik mezelf vond toen ik 1 keer zelf een dode muis op had geruimd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een dode pak ik ''zo'' op, een levende zeker niet.
het zijn maar ratten, wat kon mij het schelen verder, ik vond het allang best dat er niet nog meer geld richting de dieren gingquote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het zelf erg onverantwoord en als niks te gek is, kan ze toch gewoon naar de dierenarts gaan, waar het wel verantwoord gebeurd?
Nou ja, dat is hoe ik erover denkquote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn maar ratten, wat kon mij het schelen verder, ik vond het allang best dat er niet nog meer geld richting de dieren ging.
Dram niet zo, als zij zelf die opleiding volgt zal ze dat wel weten toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het zelf erg onverantwoord en als niks te gek is, kan ze toch gewoon naar de dierenarts gaan, waar het wel verantwoord gebeurd?
Ik mag toch zeggen dat ik het onverantwoord vind?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dram niet zo, als zij zelf die opleiding volgt zal ze dat wel weten toch?
Dan is deze ook wel leuk.quote:
Héél mooiquote:
Tuurlijk mag jij dat zeggen, mij heb je er niet mee hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch zeggen dat ik het onverantwoord vind?
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dat zeggen, mij heb je er niet mee hoor.
Die is klassiek jaquote:
OMFG, dank je wel Klutsquote:
Dat ze nog kwaad word op het eind ook, dat is nog het meest meesterlijke.quote:
Een vriendin van me liet haar auto die total loss was repareren omdat haar hond erin had gezeten en die was nu dood.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Een collega van mij ging haast in een depressie toen het konijn ziek was. Ik ben wel dol op dieren, maar je kunt ook iets te hysterisch over knaagdieren doen vind ik.
Konijnen zijn dan ook geen knaagdierenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Een collega van mij ging haast in een depressie toen het konijn ziek was. Ik ben wel dol op dieren, maar je kunt ook iets te hysterisch over knaagdieren doen vind ik.
Ik lach me rot, hahaha!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ze nog kwaad word op het eind ook, dat is nog het meest meesterlijke.
Dat gaat wel verquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Ik heb anders behoorlijk moeten janken toen een van mijn merries door mijn stomme schuld een dikke scheur in d'r bil opliep. Wat voelde ik me schuldigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat wel verik geef wel veel om de kat, maar niet zó veel.
Tuurlijk, ik zou me wel kut voelen, maar depressief worden? Ik heb toen mn oude katten overleden ook een tijdje lopen janken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders behoorlijk moeten janken toen een van mijn merries door mijn stomme schuld een dikke scheur in d'r bil opliep. Wat voelde ik me schuldig
Woord! Ben ik het volledig mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op dieren, maar het blijven wel dieren. Als je kat dood gaat is het niet alsof je kind doodgaat, mensen die dat zeggen kan ik wel slaan.
Die collega ging drie keer per dag steeds heen en weer om het konijn medicijnen te geven en dat soort meuk, het blijft wel gewoon een konijn hoor.
Nee, depressief zou ik er ook niet van worden. Sowieso heb ik geen aanleg voor depressiviteit.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou me wel kut voelen, maar depressief worden? Ik heb toen mn oude katten overleden ook een tijdje lopen janken.
1 van mijn nichtjes haalde een pony uit de stal, toen kwam er net 1 van de poezen voorbij lopen, en die werd dus door het paard doodgedrukt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders behoorlijk moeten janken toen een van mijn merries door mijn stomme schuld een dikke scheur in d'r bil opliep. Wat voelde ik me schuldig
Het mooiste vond ik dat ze iets riep als 'achter mijn rug!'quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lach me rot, hahaha!Echt, ik ga lachend weer aan het werk!
"Dan ga ik wel met Chantal, die neuk ik ook al zo'n 3 maanden, nou goed?"![]()
iddquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op dieren, maar het blijven wel dieren. Als je kat dood gaat is het niet alsof je kind doodgaat, mensen die dat zeggen kan ik wel slaan.
Die collega ging drie keer per dag steeds heen en weer om het konijn medicijnen te geven en dat soort meuk, het blijft wel gewoon een konijn hoor.
Dat heeft iedereen hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, depressief zou ik er ook niet van worden. Sowieso heb ik geen aanleg voor depressiviteit.
Maar ik was wel echt een wrak toenIk was net 18, m'n eerste echte paard en meteen een dik gat in d'r flank.
Jeetjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 van mijn nichtjes haalde een pony uit de stal, toen kwam er net 1 van de poezen voorbij lopen, en die werd dus door het paard doodgedrukt.
2 maanden later stond ze te kijken hoe mijn zus met de auto wegreed van de parkeerplaats, toen er een andere poes aan kwam rennen en onder de band terecht kwam.
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, depressief zou ik er ook niet van worden. Sowieso heb ik geen aanleg voor depressiviteit.
Maar ik was wel echt een wrak toenIk was net 18, m'n eerste echte paard en meteen een dik gat in d'r flank.
Laat ik het anders zeggen dan, ik heb nog nooit een goede reden gehad om in een depressie te vallenquote:
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Jeetje, dat is wel heel kutquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 van mijn nichtjes haalde een pony uit de stal, toen kwam er net 1 van de poezen voorbij lopen, en die werd dus door het paard doodgedrukt.
2 maanden later stond ze te kijken hoe mijn zus met de auto wegreed van de parkeerplaats, toen er een andere poes aan kwam rennen en onder de band terecht kwam.
Z'n vriendin verrassen met Valentijn, hoe durft 'ie!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik dat ze iets riep als 'achter mijn rug!'
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Z'n vriendin verrassen met Valentijn, hoe durft 'ie!![]()
Dat is waar, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een konijn 3 maal daags medicijnen moet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.
Ja, zeker de schrik ook, het bloed spoot eruit, dus een lekker beeld was het ook niet. Gelukkig was de dierenarts er in no time en kon het goed gehecht worden en waren er geen spieren gescheurd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellenDan is het ook wel de schrik denk ik?
Ik heb geen excellsheetje of zo hoor, ook al denken mensen dat. Ik ben gewoon graag op de hoogte. Maar de neukrate hier is bijna niet bij te houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
Trouwens, had jij geen lijstjes van welke Fok!er het met wie deed?
Sowieso, als je vreemdgaat, noem je toch nooit als 1e de naam van je minnaar? Of denk ik nu te practisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Z'n vriendin verrassen met Valentijn, hoe durft 'ie!![]()
Ik weet niet of het goed voor een dier zorgen is om een tegen wil en dank in leven te houden, dat is een beetje wat ik met hysterisch gedoe bedoel.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.
Ik snap het sowieso nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso, als je vreemdgaat, noem je toch nooit als 1e de naam van je minnaar? Of denk ik nu te practisch?Die minnaar snapt het wel als je eerst je officiele partner noemt, je partner zal dat logischerwijs andersom niet doen
Jammer, ik hoopte een overzichtje te kunnen hebben, juist omdat het bijna niet bij te houden isquote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen excellsheetje of zo hoor, ook al denken mensen dat. Ik ben gewoon graag op de hoogte. Maar de neukrate hier is bijna niet bij te houden
Maar je hoort die teleurstelling ook echt in die stem van die jongen, echt zo zielig.quote:
Herkenbaar? Ben jij ook zo'n vreemdganger dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef DustPuppy het volgende:
OMG, ik heb me doodgelachen om die filmpjes.
Heel herkenbaar!
Nee, ik ook niet. Maar blijkbaar zijn die er toch.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een konijn 3 maal daags medicijnen moet.
Net als mensen die katten in leven houden met nierziektes en weet ik veel wat voor meuk. Geef dat beest gewoon een spuitje.
Gelukkig, ik zou daar ook van schrikkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeker de schrik ook, het bloed spoot eruit, dus een lekker beeld was het ook niet. Gelukkig was de dierenarts er in no time en kon het goed gehecht worden en waren er geen spieren gescheurd.
Nee, ik was de benadeelde partij helaas.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar? Ben jij ook zo'n vreemdganger dan?
Ja idd en de romantische mannen zijn al zo dun gezaaidquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je hoort die teleurstelling ook echt in die stem van die jongen, echt zo zielig.
Peu, dat is wel zó voor de hand liggend dat zelfs zij er niet op kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso, als je vreemdgaat, noem je toch nooit als 1e de naam van je minnaar? Of denk ik nu te practisch?Die minnaar snapt het wel als je eerst je officiele partner noemt, je partner zal dat logischerwijs andersom niet doen
Wat ben je fel ineensquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar? Ben jij ook zo'n vreemdganger dan?
"en weet ik veel wat voor meuk". Niet alleen een nierziekte. En om heel eerlijk te zijn, als ik een kat heb die een operatie van 2000 euro nodig heeft, dan weet ik niet of ik dat wel doe.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar blijkbaar zijn die er toch.
Waarom moet je een kat met een nierziekte een spuitje geven? Met medicijnen kan zo'n dier nog een lang en gelukkig leven hebben.
Dat is maar net afhankelijk van wat de kans op genezing is, lijkt mijquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed voor een dier zorgen is om een tegen wil en dank in leven te houden, dat is een beetje wat ik met hysterisch gedoe bedoel.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik was de benadeelde partij helaas.
quote:
Maar hij neukt Chantal toch al?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je hoort die teleurstelling ook echt in die stem van die jongen, echt zo zielig.
Ik heb geestelijk een behoorlijke knauw gekregen toen m'n hond doodging hoor, echt niet onderschatten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval moet je het topic op F&F eens doorlezenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
"en weet ik veel wat voor meuk". Niet alleen een nierziekte. En om heel eerlijk te zijn, als ik een kat heb die een operatie van 2000 euro nodig heeft, dan weet ik niet of ik dat wel doe.
Ze klonk ook niet bijster intelligent.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Peu, dat is wel zó voor de hand liggend dat zelfs zij er niet op kwam![]()
Verder aan de arbeid, tot later allen!
Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen, dus ja! Kutwijvenquote:
Het wordt een heel leuk evaluatiegesprek in ieder gevalquote:
Jullie hebben het vast niet over mijquote:
Dat zegt ie alleen om haar te dissen volgens mij.quote:
Ja, dat kon je wel horen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen om haar te dissen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |