waarschijnlijk 5 tons hijsbanden, deze zijn rood namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Zie het nu pas, die truck van van Ginkel trekken ze recht met brandweerslangen
Nee hoor.. Gewoon good old 6 duimersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef densmee het volgende:
[..]
waarschijnlijk 5 tons hijsbanden, deze zijn rood namelijk
de beer is losquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef TheOneAndOnly het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/dakar/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/dakar/nieuws/2011/articles/110103_jan_de_rooy.xml
jan de rooy, wat een baas!!!
mag hopen dat hij er volgend jaar weer bij is...
Helemaal zonder of niet goed strak? Beetje dom is een understatement (levensgevaarlijk)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Gerard de Rooy wilde perse zonder veiligheidsgordel rijden ondanks waarschuwing van de dokter en zijn vader. Hij is dit keer uit zijn stoel gewipt tijdens die jump en heeft zo zijn rug weer verneukt.
Iemand z'n statistieken deelnames/uitgereden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Jaap van der Kooy lijkt weer op te moeten geven. Door een technisch probleem kan hij niet verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie pagina 3 of 4 van dit topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand een werkende link van dat interview van Jan
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo het topic loopt goed
Hoe zit het nou met het missen van WP5 van Sainz en Al-attiyay gisteren?
[..]
Helemaal zonder of niet goed strak? Beetje dom is een understatement (levensgevaarlijk)
Robby Gordon![]()
[..]
Iemand z'n statistieken deelnames/uitgereden?
Frans Verhoeven"Riemeke nie aongetrokken" en "Ik he altijj mee Riem om gereeje" vertaal ik als geboren en getogen Brabander als "veiligheidsgordel niet om gehad". Maar dat is slechts mijn interpretatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is de zeventiende deelname voor Van der Kooy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Iemand z'n statistieken deelnames/uitgereden?
Niet strak genoeg denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Riemeke nie aangetrokken" en "Ik he altijd met Riem gereden" vertaal ik als geboren en getogen Brabander als "veiligheidsgordel niet om gehad". Maar dat is slechts mijn interpretatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |