als ik in mn ondergoed sta zie je hem niet eensquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel er niks mee hoor![]()
Maar tattoos hou ik gwn niet van.
1tje vind ik dan nog niet zo erg, als het maar niet teveel opvalt.
dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van LL valt niet teveel op
Oh, ik had het nu even over mezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben veel te lelijk voor hem
[..]
doei
Ben je veel te jong voorquote:
HOAXquote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik in mn ondergoed sta zie je hem niet eens
quote:
wat is dat voor typquote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:b4R4LKfEy_t6lM:http://i469.photobucket.c(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
getekende wenkbrauwen zoals dit vind ik wel mooi
das een zanger van 3 bands waar ik veel naar luisterquote:
jijquote:
beter oplettenquote:
de locatie misschien nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dolfijntjes kunnen op alle leeftijden hoor
ik ookquote:
Hoe jong ben ik dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij
[..]
beter opletten
[..]
de locatie misschien niet
dat doe ik altijdquote:
ik noem jong als je minder dan 20 bentquote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe jong ben ik dan?
En wat noem jij te jong?
Ajaciedquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik noem jong als je minder dan 20 bent
en jij was volgens geruchten ergens rond de 16 toch?
Jij bent onder de 20, dus te jong voor dequote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe jong ben ik dan?
En wat noem jij te jong?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is marijke nog met Jan Dekker op stap?Met wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |