dit dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:32 schreef hussyfan11 het volgende:
htc is enkel voor bazen, mensen die niet baas zijn hebben dat niet door en geilen op hun eigen (niet-htc) smartphone. maar htc is dus gewoon baas
ditquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:32 schreef hussyfan11 het volgende:
htc is enkel voor bazen, mensen die niet baas zijn hebben dat niet door en geilen op hun eigen (niet-htc) smartphone. maar htc is dus gewoon baas
geeft niet hoor.. hier ben je gewoon een baasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
dit dus
ik ben geen baas volgens anderen, maar ik heb een htc, dus ik ben baas
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef andreas612 het volgende:
www.iphoneuserszijnlaagbegaafd.nlBenoemd tot FOK! mongooltjes? Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:23 schreef CaptainCookie het volgende:
De browser van de iPhone scrollt trouwens alleen zo soepel omdat 'ie steeds stukjes van de pagina bijlaadt. Scroll je te snel, krijg je die leuke blokjes te zien. Je moet bij de iPhone ook niet te snel inzoomen, dan moet je namelijk wachten tot de iPhone de pagina scherpstelt tot op dat zoomniveau.
Dat viel me laatst nog zo op in de MM op een iPad, ik scrollde daar zo en het duurde gewoon twee volle seconden voor de iPad het bijgeladen had.
Maargoed, als je daarmee kan leven heb je inderdaad wel een heel soepel werkend toestel.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een iPhone4. Ik ben overgestapt van Android. Ik was erg tevreden over mijn Android toestel, maar tevredener over de iPhone. En sinds ik de iPhone heb voel ik me fitter, begint mijn haar weer te groeien en ik krijg ik aandacht van hordes aantrekkelijke jonge vrouwen. Ik ben nu aan het sparen voor een tweede iPhone4.
Wat jij zegt klopt, maar daar heb je bij de iPhone 4 dankzij het grotere werkgeheugen geen last van. Bij de iPad merk je dat inderdaad wel ja en dat vind ik persoonlijk vrij storend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:23 schreef CaptainCookie het volgende:
De browser van de iPhone scrollt trouwens alleen zo soepel omdat 'ie steeds stukjes van de pagina bijlaadt. Scroll je te snel, krijg je die leuke blokjes te zien. Je moet bij de iPhone ook niet te snel inzoomen, dan moet je namelijk wachten tot de iPhone de pagina scherpstelt tot op dat zoomniveau.
Dat viel me laatst nog zo op in de MM op een iPad, ik scrollde daar zo en het duurde gewoon twee volle seconden voor de iPad het bijgeladen had.
Maargoed, als je daarmee kan leven heb je inderdaad wel een heel soepel werkend toestel.
kansloos leven heb jij!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
Alle telefoons wil ik NIET. Haat aan de mobieltjes.
welke lag heb je het over? Ik heb nooit last van lagquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een goede developer blokkeert de interface niet als er ergens op gewacht moet worden, maar zorgt ervoor dat de interface altijd snel en soepelt reageert op handelingen van de user.
Android developers zijn daar blijkbaar te lui voor, daarom heb je die irritante lag.
"Ik heb nooit last van lag!"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef Markster het volgende:
[..]
welke lag heb je het over? Ik heb nooit last van lag
Elk Android-toestel heeft een beetje lag, er is namelijk geen hardwarematige versnelling van de graphics. Is dus gewoon een feit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef Markster het volgende:
[..]
welke lag heb je het over? Ik heb nooit last van lag
Waarom is dit eigenlijk zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Elk Android-toestel heeft een beetje lag, er is namelijk geen hardwarematige versnelling van de graphics. Is dus gewoon een feit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |