Haha, ik doe ook smsen/bellen op de fiets. al zijn dat nooit grote of lange smsjes/gesprekken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, je teksten in dit topic zijn voor jouw generatie verder ook vrij behoorlijk.
Wat ik alleen jammer vind is dat de jeugd tegenwoordig met allerhande shit bezig is (mailen op de fiets, al kreeg ik er geld voor) zonder het moment zelf überhaupt te ervaren. Als je eens om je heen keek zou de wereld er een stuk beter en interessanter uitzien dan de gefragmenteerde voorstellingen uit de social networks.
Ok das goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, ik doe ook smsen/bellen op de fiets. al zijn dat nooit grote of lange smsjes/gesprekken.
want dan val ik van mijn fiets-.- ! haha. en ik doe altijd kijken of er een auto of dergelijke aankomt! zo wel, dan stop ik smsen etc.,,
Whaha.. hoe bedoel je dat nu weerquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ok das goed.
Mocht je nog hunkeren vanavond sms je me maar.
Smsen doe je maar met je vriendinnen. Dacht zelf eerder aan een goed ruwe blafsessie.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef mac_this het volgende:
[..]
Whaha.. hoe bedoel je dat nu weer! hunkeren naar sms?
kan ook gelijk vragen wat je pincode is,, als ik toch je ping mag! (whaha!)
Haha. doe normaal. kijk 'ns op mijn profiel ofzo. ben een man hoor... xD geen gay!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Smsen doe je maar met je vriendinnen. Dacht zelf eerder aan een goed ruwe blafsessie.
Ach verdomme, meng je dan ook niet in ons gesprek. Nu kan ik m'n pyama alvast wel aantrekken.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha. doe normaal. kijk 'ns op mijn profiel ofzo. ben een man hoor... xD geen gay!
het is gewoon puur toeval dat ik deze telefoon heb, kon hem makkelijk van een maat overnemen... en omdat die van mij stuk was. heb ik dat maar gedaan?!
Haha, weer zo'n autist die niet even kijkt waar de rest van het topic over gaat...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ach verdomme, meng je dan ook niet in ons gesprek. Nu kan ik m'n pyama alvast wel aantrekken.
xD xDquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha. doe normaal. kijk 'ns op mijn profiel ofzo. ben een man hoor... xD geen gay!
het is gewoon puur toeval dat ik deze telefoon heb, kon hem makkelijk van een maat overnemen... en omdat die van mij stuk was. heb ik dat maar gedaan?!
Echt jung, als je niet snapt waar het vandaan komt, laat het dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |