Ikke! Ik stuur je even een pb'tjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:58 schreef gothic-blackie het volgende:
ga nu ff foto's uploaden. helaas een ding niet aanwezig, de once a year massage bar. als iemand die heeft en wil ruilen tegen creme anglaise, heel graag!
lush is altijd lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yaaay allemaal lekkere spulletjes!
Je kunt ze op naam opzoeken, er is nog niet echt een pagina voor volgens mij. Maar ze staan er wel allemaal op (love birds, ex-factor, magic mushroom, it's raining men, iets met 'frog', zo even uit m'n hoofd)quote:
frog prince? die kom ik in ieder geval tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je kunt ze op naam opzoeken, er is nog niet echt een pagina voor volgens mij. Maar ze staan er wel allemaal op (love birds, ex-factor, magic mushroom, it's raining men, iets met 'frog', zo even uit m'n hoofd)
Die heb ik anders ook wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:58 schreef gothic-blackie het volgende:
ga nu ff foto's uploaden. helaas een ding niet aanwezig, de once a year massage bar. als iemand die heeft en wil ruilen tegen creme anglaise, heel graag!
* gothic-blackie gaat druk bezig met foto's uploaden
Dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Nanook24 het volgende:
OMG, Valentijns spulletjes![]()
Kunnen ze niet één giftbox maken waar alle Valentijns dingen in zitten zodat je in één keer alles kunt bestellen.
Om daarop aan te sluiten, mijn Sea vegetable vindt zijn plastig bakje in de bijkeuken (max 18 graden) niet zo prettig lijkt. Hij zweetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe houd ik mijn ballistics zo goed mogelijk goed? Moet ik net als op de plaatjes 'm in een plastic zak bewaren? / n00b
Ik heb ze in een witte pot zitten en die staat in de badkamer. Moet eerlijk zeggen dat ze bij mij nooit lang blijven liggen en dus vrij snel opgaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe houd ik mijn ballistics zo goed mogelijk goed? Moet ik net als op de plaatjes 'm in een plastic zak bewaren? / n00b
Ik heb de roze. Volgens mij heb ik nog een half stukje die kan ik wel opsturen. Ik pm je morgen even want ik ben nu niet thuisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm, klinkt weinig hoopvol..
Nouja, mocht je het kwijt willen, of een stukje ervan dan hou ik me aanbevolen. Wellicht werkt het voor mij geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |