Oeh, dat is altijd leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Van een vriendin twee zepen gekregen, Snowcake![]()
die ik al een paar jaar niet meer heb gehad, en Snow Globe die ik al lekker vond maar niet mocht kopen van mezelf
Vriendinnen die me kennen![]()
Ik dacht het wel. In de UK varieerden de prijzen in ieder geval van 20 tot 28 pond dus tel maar uit.quote:
Me too Maria, me too....quote:Op maandag 3 januari 2011 18:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Fakking hell ik ben jaloers. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik geen UK order heb geplaatst de 28ste. Wat een heerlijkheden
Lush mailen, krijg je dreamwash alsnog toegestuurd en heb je mooi een gratis spullie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef rac het volgende:
Ik heb net mijn pakket bekeken, ben helemaal blij met alles er is alleen 1 foutje bij ingeslopen IPV Dreamwash hebben ze dream cream gestuurd.
Tips?!
Wash is een heel ander produkt dan cream. Maar ook al vind ik de geur niet echt geweldig (en heb daarom de wash nooit gekocht), de werking van Dream Cream is gewoon super.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:15 schreef rac het volgende:
Ok ga ik doen, ik zat hoe dan ook al te twijfelen tussen wash en cream, dus erg? nee, niet echt
Dat wordt dus een extra kofferquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Hehe. Broertje gaat eind januari naar Londen. Of hij wat Lush mee moet nemen. Nou eh....
Doe dat maar eens jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
Goh, allemaal hatboxen binnendan zal ik ook morgen maar eens de post gaan checken!
Haha, begrijpelijk! We wachten met spanning af!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet verwachthopen dat de buren er waren toen 'ie bezorgd werd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |