Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil serieus wedden dat als ik vanavond aan Mera wil laten zien hoe kut die site is alles gewoon werkt.
Thanks maar die shit heb ik allemaal alquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!
Ik wilde van de week iets checken over studieschuld. Heb je een Digid voor nodig, Na drie lades vol papieren doorgeworsteld te hebben vond ik mijn uid/pw. Inloggen: kreeg ik de melding dat ik geen "sms-module" op mijn Digid had en dat ik dat eerst moest gaan regelen op de Digid-site.![]()
Ik waarschuw je vast maar even.
Je kunt met vragen over studieschuld nu ook bij ons terecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!
Ik wilde van de week iets checken over studieschuld. Heb je een Digid voor nodig, Na drie lades vol papieren doorgeworsteld te hebben vond ik mijn uid/pw. Inloggen: kreeg ik de melding dat ik geen "sms-module" op mijn Digid had en dat ik dat eerst moest gaan regelen op de Digid-site.![]()
Ik waarschuw je vast maar even.
Over twintig jaar ben je, net als ik nu al een maand doe, op zoek naar je echtscheidingsconvenant, want dat heb tegenwoordig van overheidswege ook overal voor nodig als het over financiële zaken gaatquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thanks maar die shit heb ik allemaal al
SMS module en alles
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over twintig jaar ben je, net als ik nu al een maand doe, op zoek naar je echtscheidingsconvenant,
Jij wil niet trouwen?quote:
Vooraf vastleggen en niet naderhand?quote:
De AH, tja, vroeger kwam ik er veel, toen een poos niet en nu weer wel. Ik vind het fruit altijd maar lafjes en het vlees is gewoon slecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Juud79 het volgende:
Zo, tijd om te gaan Hamsteren!!!!![]()
[ afbeelding ]
Trouw toch voor de zekerheid maar niet, want je zult zien dat het tegenvalt hoe lang je nog hier rond moet hobbelen en dan ben je over 23 jaar ineens op zoek naar echtscheidingspapieren!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog 20 jaar leef
Ik zoek eerst even een baanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is wel handig, dat is het enige dat wij hier hebben.
Of een trouwboekje van 40 jaar geleden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Trouw toch voor de zekerheid maar niet, want je zult zien dat het tegenvalt en dan ben je over 23 jaar ineens op zoek naar echtscheidingspapieren!
Als nodig komt dat er waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is wel handig, dat is het enige dat wij hier hebben.
En dat moet ik zó lezen? Lekker romantisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als nodig komt dat er waarschijnlijk wel ja.
Huh, je hebt toch gewoon een BSN en een adres in Nederland? Dan ben je toch ook hier verzekerd? Sterker nog, dan moet je hier verzekerd zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef hondjes het volgende:
Ok eens een weekend bezig geweest om een uittreksel te krijgen.
Uiteindelijk maar mijn trouwboekje meegenomen naar Spanje.
Allemaal voor de zorgverzekering, die me eruitgooide omdat ik in buitenland woon.
Terwijl we werken in Nederland en alles gewoon betalen
Nu driekwart jaar bezig nog steeds niet gelukt.
Uiteindelijk Ministerie van Volksgezondheid gemaild, stuurt me ook weer terug.
Nou ik ga ze net zo lang lastig vallen totdat ze stappen gaan ondernemen.
Heeft dat consequenties?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Helemaal vergeten m'n auto te laten keuren, dat had vorige maand moeten gebeuren
Hoe oud ben jij dan eigenlijk, even voor mijn beeldvorming?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na 2 echtscheidingen vond ik het trouwen wel welletjes. En ja daar heb ik alle papieren nog van!
23.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan eigenlijk, even voor mijn beeldvorming?
Ik geloof dat de RDW het met ingang van dit jaar na twee weken doorgeeft aan de politie. Dan moeten ze 'm nog wel op de openbare weg signaleren, volgens mij.quote:
Ja, je kan een boete krijgen, ik ben het ook ooit vergeten. En dus had ik een boete, 65 euro of zoiets.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft dat consequenties?
Ian en Mera, stel je voor dat een van jullie overlijdt of incompetent wordt en dat je dan alles moet overgeven aan de familie.
quote:
Krijg er nou eerst maar eentje, dan zien we wel verder of dat de mooiste gebeurtenis is! Ingrijpend okee, dat is het ook met een postnatale depressie.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Juud79 het volgende:
Trouwen is haske leuk hoor. Dan heb je ineens een andere achternaam en een man ipv een vriendje.
Maar we hadden het er van de week over, een ukje is de mooiste en meest ingrijpende gebeurtenis en dat geeft nog veel meer binding dan trouwen.
Maar iedereen moet fijn zelf weten hoe en wat ie doet.![]()
Behalve DJMO.
Als hij niet meer over de openbare weg mag...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de RDW het met ingang van dit jaar na twee weken doorgeeft aan de politie. Dan moeten ze 'm nog wel op de openbare weg signaleren, volgens mij.
Als dat zo is dan moet welhaast het percentage echtscheidingen van kinderloze paren hoger liggen dan van echtparen met kinderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Juud79 het volgende:
een ukje is de mooiste en meest ingrijpende gebeurtenis en dat geeft nog veel meer binding dan trouwen.
Echt?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En verder; ik weet wel betere overbodige bestemmingen voor m'n geld.
Als ik het óver had zou ik graag een rondje lopen in zo'n prinsessenjurkje hoor, maar dan ook alleen maar voor de jurk en het feestDe rest vind ik overbodig. Maar idd, da's ieder voor zich
Ander verhaal vind ik het dan weer als je samen een kind hebt, of een bedrijf.
Dan is het gewoon een handig zakelijk contract.
Ik zal zo eens even de accu aan de lader doen, de kachelmotor weer inbouwen en kijken of ik de trekhaak kan demonteren. Dan is-ie wel klaar voor de keuring en kan ik er weer twee jaar tegenaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Ohhh, 65 euro is niet zoveel. Maar wel zonde natuurlijk. Ik zou hem maar gauw laten keuren, ben je daar ook weer van af.
Alleen een positive test in de handen vond ik al behoorlijk ingrijpend.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijg er nou eerst maar eentje, dan zien we wel verder of dat de mooiste gebeurtenis is! Ingrijpend okee, dat is het ook met een postnatale depressie.
Een andere achternaam hoeft gelukkig niet meer.
En waarom het leuker is om een man of vrouw te hebben dan een vriend(in), ontgaat me.
Ik vind trouwerijen over het algemeen afschuwelijk. En dan spreek ik nog maar als genodigde, nog niet eens als "stralend middelpunt".
Maar zoals je zegt: iedereen moet lekker doen wat ie wil.
Dat mag niet daarom krijg je ook ruim voordat het ding niet meer geldig een briefje van de RDW. Als je dan een boete krijgt dan is het betalen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij niet meer over de openbare weg mag...
Hoe krijg je hem dan bij de garage om te laten keuren? Even in je rugzak?
Daar hoef je niet voor te trouwen hoor, als je dat juridisch dicht wil timmeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
1700 kg, gaat niet in m'n rugzak. Dus gewoon hopen dat er geen politie-auto achter me rijdt op weg naar de garage.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij niet meer over de openbare weg mag...
Hoe krijg je hem dan bij de garage om te laten keuren? Even in je rugzak?
Ja, maar dat stel ik me niet voor op onze leeftijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft dat consequenties?
Ian en Mera, stel je voor dat een van jullie overlijdt of incompetent wordt en dat je dan alles moet overgeven aan de familie.
Tering? Dat hoor je tegenwoordig nauwelijks meer dat ze daar aan stuk gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Britse acteur Pete Postlethwaite (64) overleden
Tering.
De regel is, dat de man verzekerd is in Nederland en de vrouw in Spanje.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh, je hebt toch gewoon een BSN en een adres in Nederland? Dan ben je toch ook hier verzekerd? Sterker nog, dan moet je hier verzekerd zijn.
Nou het zou natuurlijk niet het Assepoestertype prinsessenjurk worden, maar eentje die lichtelijk verbaast. Duh!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind jou echt zo'n tiep dat niet wil trouwen omdat je anders in zo'n prinsessenjurk moet lopen
Ik weet het nog precies. Ik had een enorme kater toen er iemand de slaapkamer instormde.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen een positive test in de handen vond ik al behoorlijk ingrijpend.
Onverwacht ook![]()
![]()
Ik dacht ook niet dat je het over de korte termijn hadquote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar dat stel ik me niet voor op onze leeftijd.
Tuurlijk kan er van alles gebeuren, maar als je zo gaat doemdenken kun je net zo goed ook de deur nooit meer uit.
Een samenlevingscontract na een jaar verkering gaat een beetje ver, vind ik.
DJ Mo is hetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Jian het volgende:
Nooit eerder gelezen die DMJO Soap ...... Is toch niet echt, toch ? Zal toch wel een geweldig kloon-act van Yvonne zijn
Ik zeg alleen hoe wij het zien he. Over het algemeen vind ik dat mensen tegenwoordig maar wat makkelijk uit elkaar gaan, als ze het even niet meer zo leuk hebben of een ander leuk iemand zien, dan gaan ze uit elkaar. Of ze nu kinderen hebben of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan moet welhaast het percentage echtscheidingen van kinderloze paren hoger liggen dan van echtparen met kinderen.
Neuh, niet meer, je krijgt automatisch een boete van de RDW, als ie niet op de openbare weg staat en je wilt hem niet laten keuren, dan had je je kentekenbewijs moeten laten schorsen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de RDW het met ingang van dit jaar na twee weken doorgeeft aan de politie. Dan moeten ze 'm nog wel op de openbare weg signaleren, volgens mij.
Haha, grappig.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het zou natuurlijk niet het Assepoestertype prinsessenjurk worden, maar eentje die lichtelijk verbaast. Duh!
Genade. Lang leve de paarse krokodil hè?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
De regel is, dat de man verzekerd is in Nederland en de vrouw in Spanje.
Daarom hebben ze het makkelijk gemaakt via buitenland verzekering nr 106.
Nou erg handig en snel, niemand snapt het.
ACHMEA ZEGT ERUIT.
CVZ we hebben een papierberg van 15 weken.
Spanje zegt, u bent verzekerd, maar ik zie dat nergens premie van mijn bank wordt gehaald.
Ga terug naar CVZ en Achmea, schakel zoonlief in, die zelf zorgverzekering doet.
Die weet het ook niet meer.
Ga naar Ministerie, die zegt bel CVZ.
Ik mail Ministerie, u maakt die EU regel nr 106, dus stel een onderzoek in.
Daar staan we voorlopig na driekwart jaar.
dus nog nergens..
DJ More!quote:
Precies. Mooi dat ze daar rekening mee houden trouwens!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Laysa of ik komt te overlijden dan gaat het huurhuis over in de handen van de ander. Dat mag normaal niet. Je moet een aantoonbare duurzame relatie hebben gevoerd van minstens 2 jaar, maar ja 2 jaar is veel in DK/Laysa termen. Dus krijgen we een aangepast huurcontract.
Dan hoef ik ook geen haast meer te maken, zeker?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, niet meer, je krijgt automatisch een boete van de RDW, als ie niet op de openbare weg staat en je wilt hem niet laten keuren, dan had je je kentekenbewijs moeten laten schorsen.
Ik denk dat het minder makkelijk is dan het lijkt. Vroeger dacht ik ook "Dat doe je gewoon even". Maar dat valt toch nog vies tegen en dat zit je wel een tijdje flink dwars. Ook als je het zelf doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen hoe wij het zien he. Over het algemeen vind ik dat mensen tegenwoordig maar wat makkelijk uit elkaar gaan, als ze het even niet meer zo leuk hebben of een ander leuk iemand zien, dan gaan ze uit elkaar. Of ze nu kinderen hebben of niet.
Trouwboekje kan ik zo pakken, maar wij hadden voor het 1 of ander een uittreksel van het huwelijksregister nodig. Zit je in Frankrijk en moet je dat ding uit Groningen zien te krijgen. Maar verduld, ik had voor 1 keer eens mazzel! Kreeg een hele aardige meneer aan de telefoon en die vroeg of wij een fax hadden. Ja, die hadden we. Trouwdatum, namen, geboortedata a.u.b.? Gegeven en verdomd: vijf minuten later had ik een uittreksel! En nog gratis ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Of een trouwboekje van 40 jaar geleden.
Nee maar ineens dacht ik: gut, ik ben al 2 weken overtijd of zo. En misselijk-achtig.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet het nog precies. Ik had een enorme kater toen er iemand de slaapkamer instormde.
Maar helemááál onverwacht is het ook niet toch, als je al zo'n test doet?
Of zat iemand stiekem jouw plas te checken en kreeg je ineens een staafje met een blauw plusje in de handen geduwd?![]()
We zatten verstoppeld!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
zit ik netjes in topic link voor D-K zitten jullie hier
wel met je stoere sneeuwboots er onder hequote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En verder; ik weet wel betere overbodige bestemmingen voor m'n geld.
Als ik het óver had zou ik graag een rondje lopen in zo'n prinsessenjurkje hoor, maar dan ook alleen maar voor de jurk en het feestDe rest vind ik overbodig. Maar idd, da's ieder voor zich
Lees hier even en misschien toch even bellen ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen haast meer te maken, zeker?
Hier staat toch gewoon SC bij? Bij dat Link topic toch niet? Nou dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
zit ik netjes in topic link voor D-K zitten jullie hier
Dat hoor ik ook van veel gescheiden mensen ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het minder makkelijk is dan het lijkt. Vroeger dacht ik ook "Dat doe je gewoon even". Maar dat valt toch nog vies tegen en dat zit je wel een tijdje flink dwars. Ook als je het zelf doet.
Sjee wat een gedoe. Nou ja, zolang er maar voor je betaald wordt als je het nodig hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
De regel is, dat de man verzekerd is in Nederland en de vrouw in Spanje.
Daarom hebben ze het makkelijk gemaakt via buitenland verzekering nr 106.
Nou erg handig en snel, niemand snapt het.
ACHMEA ZEGT ERUIT.
CVZ we hebben een papierberg van 15 weken.
Spanje zegt, u bent verzekerd, maar ik zie dat nergens premie van mijn bank wordt gehaald.
Ga terug naar CVZ en Achmea, schakel zoonlief in, die zelf zorgverzekering doet.
Die weet het ook niet meer.
Ga naar Ministerie, die zegt bel CVZ.
Ik mail Ministerie, u maakt die EU regel nr 106, dus stel een onderzoek in.
Daar staan we voorlopig na driekwart jaar.
dus nog nergens..
ja echt he en hier gewoon verder ouwehoeren en me niet eens waarschuwenquote:
Jij maakt ook notes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he en hier gewoon verder ouwehoeren en me niet eens waarschuwenschande, echt een hele grote schande, maar noteer het wel in me schriffie
ja daar let ik toch niet op vriendinquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier staat toch gewoon SC bij? Bij dat Link topic toch niet? Nou dan.
Dat is niet mijn SC, vriend.
Dat je had liggen kleunen was even aan je voorbijgegaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee maar ineens dacht ik: gut, ik ben al 2 weken overtijd of zo. En misselijk-achtig.
Toch eens checken terwijl ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Was er ook niet echt mee bezig. Dus ff snel op dinsdagmiddag een test voor de zekerheid en toen *klabam*!
Ja, dat was wel ff heel onverwacht
Da's niet mijn fout, vriend.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar let ik toch niet op vriendin
quote:
Geen stempel?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in een schriffie van de Hema, en als je je goed gedraagt krijg je eind van de week een leuk gezellig stickertje achter je naam
Dat doen we bijna dagelijks dus als ik dáár vanuit moet gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je had liggen kleunen was even aan je voorbijgegaan?
Ik heb net een nieuwsbericht gevonden waarin staat dat de RDW 8 weken na het verlopen van de APK het CJIB informeert. Daar kom ik dus nog wel onderuit. Hij had 22 december gekeurd moeten zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Lees hier even en misschien toch even bellen ?
http://www.rdw.nl/nl/voer(...)at_niet_van_u_is.htm
Nee, los van regelingen ed. Dat was bij mij ook niet aan de orde. Zij had werk en een goed pensioen en ik ook. We hebben elkaar dan ook compleet losgelaten. Maar emotioneel vond ik het een aardig pittig traject dat er flink inhakte. Scheiden doet simpelweg zeer, voor beide partijen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van veel gescheiden mensen ja.
En dat het je nog je hele leven achtervolgt ook, wat betreft pensioen enzo.
Ook al was je maar een jaartje getrouwd. Wat een gedoe, needankje
hoeveel en wanneer wil je het hebben moet ik het komen brengen of kom je gezellig hier heenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef CarOnline het volgende:
Heeft er iemand wat geld voor me?
Dan hoef ik nu niet te gaan werken
Jij krijgt dagelijks een onveilige veeg en bent dan verrast als je met kind geschopt bent!?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat doen we bijna dagelijks dus als ik dáár vanuit moet gaan
Ahh, dus helemaal niet bezig om zwanger te worden, integendeel. Mja dan sta je toch effe raar te kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee maar ineens dacht ik: gut, ik ben al 2 weken overtijd of zo. En misselijk-achtig.
Toch eens checken terwijl ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Was er ook niet echt mee bezig. Dus ff snel op dinsdagmiddag een test voor de zekerheid en toen *klabam*!
Ja, dat was wel ff heel onverwacht
Er betaald niemand voor me, voorlopig.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjee wat een gedoe. Nou ja, zolang er maar voor je betaald wordt als je het nodig hebt.
quote:
Jonge! Niet zo brutaal he!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij krijgt dagelijks een onveilige veeg en bent dan verrast als je met kind geschopt bent!?:D::D
Ik vond het wel een leuke zin om er even uit te persen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jonge! Niet zo brutaal he!
Oh en veilig is ook maar 98% he!
En toen kreeg je er ook nog 2.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En wat nou als je de pil slikt, condoom gebruikt én netjes in een bakje naast het bed ejaculeerdst? Hoeveel procent is het dan?quote:
Toen ik leerde schrijven kregen we een plaatje of een stempeltje en na een paar keer mocht je in gekleurde inkt schrijven. Maar dat viel mij allemaal maar zelden ten deel omdat ik als linkshandige rechts moest schrijven. Die schriftjes van mij zien er best zielig uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is zo ouderwets, ik zet wel een krulletje door jou naam als dat je geruststelt
Ja, meer van: willen we er nog eentje (nou ja, proberen dan, want de vorige kwamen ook met z'n 2) of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh, dus helemaal niet bezig om zwanger te worden, integendeel. Mja dan sta je toch effe raar te kijken.
Ja, ongeveer 2 maanden las ik net ergensquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwsbericht gevonden waarin staat dat de RDW 8 weken na het verlopen van de APK het CJIB informeert. Daar kom ik dus nog wel onderuit. Hij had 22 december gekeurd moeten zijn.
10.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat nou als je de pil slikt, condoom gebruikt én netjes in een bakje naast het bed ejaculeerdst? Hoeveel procent is het dan?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, meer van: willen we er nog eentje (nou ja, proberen dan, want de vorige kwamen ook met z'n 2) of niet.
Nou, wel dus![]()
Oh en wat een privé openbarigen, ik ben veel te loslippig![]()
![]()
1. Als jij de pil slikt dan zal dat geen effect hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat nou als je de pil slikt, condoom gebruikt én netjes in een bakje naast het bed ejaculeerdst? Hoeveel procent is het dan?
Wanneer ga jij Mera in zaaien?quote:
Voor de smaak natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1. Als jij de pil slikt dan zal dat geen effect hebben
2. Als je naast het bed ejacudingest, dan komt de vraag op: "Waar gebruik jij het condoom eigenlijk voor?"
Liesje is leuk met kindertjesquote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij Mera in zaaien?
Uiteindelijk waarschijnlijk wel handig om de keuringsdatum iets te verplaatsen, in december is altijd razend druk in de garages.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ongeveer 2 maanden las ik net ergens
Ik heb niet zo'n werpwens eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2. Als je naast het bed ejacudingest, dan komt de vraag op: "Waar gebruik jij het condoom eigenlijk voor?"
mijn moeder kreeg tikken met een liniaal van de meester die was ook linkshandigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik leerde schrijven kregen we een plaatje of een stempeltje en na een paar keer mocht je in gekleurde inkt schrijven. Maar dat viel mij allemaal maar zelden ten deel omdat ik als linkshandige rechts moest schrijven. Die schriftjes van mij zien er best zielig uit.
Mja, dat zijn de Wonderen der Natuur Ian!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan het nou minder worden als je méér doet.
Dat geldt ook voor priesters, maar is dat een goed iets dan?quote:
gadver hahhaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit tijdens de daad op een condoom te kauwen?
Als jij pedofilie leuk vindt heb je andere dingen waar je je zorgen om moet maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor priesters, maar is dat een goed iets dan?
Dat kregen wij ook, stempeltjes. En als je 10 stempeltjes had mocht je dus inderdaad met gekleurde inkt schrijven. Als ik me goed herinner was er rode inkt en groene inkt? Schriiftjes heb ik allang niet meer, nog wel twee leesboekjes over Jaap en Gerdientje, gekocht tijdens een reuniequote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik leerde schrijven kregen we een plaatje of een stempeltje en na een paar keer mocht je in gekleurde inkt schrijven. Maar dat viel mij allemaal maar zelden ten deel omdat ik als linkshandige rechts moest schrijven. Die schriftjes van mij zien er best zielig uit.
Moet dat niet!?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zit tijdens de daad op een condoom te kauwen?
Nou ja, als je de goede smaak hebt, dan zou het wat kunnen zijn. Maar ze raken er wel lek van denk ikquote:
Zo weinig maar!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kinky moeder.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn moeder kreeg tikken met een liniaal van de meester die was ook linkshandig
Ik heb eigenlijk helemaal niet op school leren lezen of schrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook nog met een kroontjespen leren schrijven dan?? Kreeg je op je donder als er een inktvlek in je schrift zatquote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of je wel of niet betrapt wordt?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij pedofilie leuk vindt heb je andere dingen waar je je zorgen om moet maken.
1. ik zei "je" tegen CarO, niet IK.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inderdaad, rood en groen. Die leesboekjes ken ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat kregen wij ook, stempeltjes. En als je 10 stempeltjes had mocht je dus inderdaad met gekleurde inkt schrijven. Als ik me goed herinner was er rode inkt en groene inkt? Schriiftjes heb ik allang niet meer, nog wel twee leesboekjes over Jaap en Gerdientje, gekocht tijdens een reunie
Kon je het al voor je naar school ging misschien?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet op school leren lezen of schrijven.
Ik zat op een hele christelijke school en het zijn ook hele christelijke boekjesquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, rood en groen. Die leesboekjes ken ik niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon je het al voor je naar school ging misschien?
Dat doet letterlijk iedereen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Daarom lees ik ook verkeerd. Ik herken woorden, maar ik lees de letters niet echt.
Oh, vandaar, ik zat op openbare scholen. Nou, je bent er zo te zien toch nog goed uit gekomenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik zat op een hele christelijke school en het zijn ook hele christelijke boekjesMaar vind het wel leuk om ze te hebben.
Ik schrijf persoonlijke kaarten etc. nog altijd met een vulpen. Heb de mijne ook al wel 20 jaar denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gister weer eens een vulpen gekocht, uit nostaligische redenen.
En toen herinnerde ik mij dat we vroeger altijd de balletjes in de vullingen spaarden. We knepen zelfs stiekem de vullingen leeg om eerder bij het balletje te zijn.
Waar je als kind al niet blij van kan worden he?
Dat doet toch iedereen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Daarom lees ik ook verkeerd. Ik herken woorden, maar ik lees de letters niet echt.
Mooi toch? En ook zo leuk om aan terug te denken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gister weer eens een vulpen gekocht, uit nostaligische redenen.
En toen herinnerde ik mij dat we vroeger altijd de balletjes in de vullingen spaarden. We knepen zelfs stiekem de vullingen leeg om eerder bij het balletje te zijn.
Waar je als kind al niet blij van kan worden he?
Durp waar ik geboren ben en tot mijn 10e heb gewoond had twee scholen: een hervormde en een gereformeerde. Openbaar kenden ze niet, dat was en is heidens.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, vandaar, ik zat op openbare scholen. Nou, je bent er zo te zien toch nog goed uit gekomen
Ik zat ook op de School met den Bijbel.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik zat op een hele christelijke school en het zijn ook hele christelijke boekjesMaar vind het wel leuk om ze te hebben.
Oh, jammer. Ik heb nog een tijdje op een nonnenkleuterschool gezeten maar daar heeft mijn vader me op een dag weggesleept omdat ik er helemaal raar van werd.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Durp waar ik geboren ben en tot mijn 10e heb gewoond had twee scholen: een hervormde en een gereformeerde. Openbaar kenden ze niet, dat was en is heidens.
Weet ik dus niet!quote:
Katholiek van basis tot en met de uni.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Durp waar ik geboren ben en tot mijn 10e heb gewoond had twee scholen: een hervormde en een gereformeerde. Openbaar kenden ze niet, dat was en is heidens.
heb ff zitten googlen, actief is ze welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef Copycat het volgende:
DJ Moeder Onbekwaam.
Eerst was het trouwens DJ sixpack ... Compleet met blikjes Heineken.
Eens op haar naam googelen en er komt me toch een hoop dirt naar boven. Ook van het ultrarechtse soort.
Wat een ellende. En zo zinloos.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat op een gereformeerd vrijgemaakte school. Wij moesten psalmen leren en de catechismus op kunnen dreunen.
En hoe kan techniek dan wel in tegenspraak met geloof zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb op een christelijke technische school gezeten. Daar heb ik geleerd dat techniek onbetrouwbaar is als het in tegenspraak is met het geloof.
Totaal niet zinloos. Ik heb er in ieder geval een gezonde aversie tegenover religies aan over gehouden.quote:
Maar dat klinkt echt afschuwelijk. Dat is toch niet gezond voor een kind.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waaruit kent gij uw ellende? Uit de wet Gods.
Die was favoriet, want het makkelijkst.
Daar valt wat voor te zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Totaal niet zinloos. Ik heb er in ieder geval een gezonde aversie tegenover religies aan over gehouden.
De koolstoftest die gehanteerd wordt om de leeftijd van botten van bijvoorbeeld een Neanderthaler te dateren kan niet kloppen omdat Neanderthalers nooit bestaan hebben. Dat zijn gewoon mensen uit recenter tijden met een lager voorhoofd, echt waarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe kan techniek dan wel in tegenspraak met geloof zijn?
Mwoah, we vonden alles afschuwelijk wat we moesten leren, ook aardrijkskunde enzo. Wisten wij veel wat we op stonden te dreunen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat klinkt echt afschuwelijk. Dat is toch niet gezond voor een kind.
Oh wetenschap. Tja, het is erg sneu dat er nog steeds zoveel mensen zo denken. Het zal je niet verbazen dat ik voor het afschaffen van bijzondere scholen ben: geef kinderen een eerlijke kans voor of tegen een geloof te kiezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De koolstoftest die gehanteerd wordt om de leeftijd van botten van bijvoorbeeld een Neanderthaler te dateren kan niet kloppen omdat Neanderthalers nooit bestaan hebben. Dat zijn gewoon mensen uit recenter tijden met een lager voorhoofd, echt waar
Protestantse lariekoek! Dat proef ik als katholiek meteen!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De koolstoftest die gehanteerd wordt om de leeftijd van botten van bijvoorbeeld een Neanderthaler te dateren kan niet kloppen omdat Neanderthalers nooit bestaan hebben. Dat zijn gewoon mensen uit recenter tijden met een lager voorhoofd, echt waar
Nou dat lag dan vast aan de leraren, waren die ook allemaal zo gereformeerd-zuurpruimig? Want met leuke leraren heb je meestal niet zo'n hekel aan de vakken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, we vonden alles afschuwelijk wat we moesten leren, ook aardrijkskunde enzo. Wisten wij veel wat we op stonden te dreunen.
Gereformeerden. Als je die lariekoek openlijk niet slikte dan kon je bij enkele docenten ook nog de nodige tegenwerking verwachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Protestantse lariekoek! Dat proef ik als katholiek meteen!
Het was een erg strenge school en denk er niet met veel plezier aan terug. Ik ben vanaf groep 4 ofzo gepest, en dat is begonnen door een jufquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat lag dan vast aan de leraren, waren die ook allemaal zo gereformeerd-zuurpruimig? Want met leuke leraren heb je meestal niet zo'n hekel aan de vakken.
Geformeerden, hervormden, allemaal van die Bijbelse mafkezen!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gereformeerden. Als je die lariekoek openlijk niet slikte dan kon je bij enkele docenten ook nog de nodige tegenwerking verwachten.
Bah wat akelig. Ik hoop dat je tegenwoordig vrijer en gelukkiger bent, en dat zonder al te veel schade.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een erg strenge school en denk er niet met veel plezier aan terug. Ik ben vanaf groep 4 ofzo gepest, en dat is begonnen door een juf
Ok, naar de winkel.
Wij ook hoor, volgens mij heb ik zo ongeveer het hele psalmboek uit mijn hoofd geleerd. En daar begon iedere maandagmorgen de les mee: het opzeggen van het psalmvers van die week. Zit je met iets van 30 kinderen in een klas die dat ding 1 voor 1 op moesten zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat op een gereformeerd vrijgemaakte school. Wij moesten psalmen leren en de catechismus op kunnen dreunen.
God straft onmiddellijk. Waarvoor mag je zelf uitzoeken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, en toen wou ik boodschappen gaan doen en begon het fucking hard te regenen.
Is niet grappig, God.
Valt mee hoor, je leerde het uit je hoofd omdat het moest. Maar erover nadenken deed je niet omdat je geen flauw benul had waar het over ging.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat klinkt echt afschuwelijk. Dat is toch niet gezond voor een kind.
Potver, das ook niet niks. En hoeveel van die cassettes gebruik je per maand?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Laysa het volgende:
Kreeg daarnet de allerbeste wensen van de gehele apotheek bezetting....en dat snap ik best wel als mn medicatie met 50 euro per cassette omhoog is gegaan per 1 januari![]()
Die katholieken met hun versie van de tien geboden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die protestanten met hun Bijbel en sprookjes
Elke dag 1 cassette.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Potver, das ook niet niks. En hoeveel van die cassettes gebruik je per maand?
Zwager had op een gegeven moment medicijnen die meer dan ¤ 1.000,-- per dosis kosten, hij was ook een graag geziene gast bij de apotheek.
je voelt je zeker nu wel heel wat he sinds Celtic de derby tegen de Rangers hebben gewonnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Protestantse lariekoek! Dat proef ik als katholiek meteen!
Probeer anders eens Dutch Melange.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ik zat als een ongelovige Thomas op een Christeljke school (CNS). Vond al die bijbelverhalen waarmee de dag werd begonnen altijd heel boeiend en ook song ik uit vole horsy mee met alle psalmen. Andere optie was een katholieke school, maar die were door mijn moeder te streng bevonden.
Daar is ze wel van teruggekomen.
Und jetzt! T Time!
Leukquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weer uitgenodigd voor een gastcollege voor master-studenten. Toch wel bevallen vorig jaar.
Schuift dat nog wat Pietje??quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weer uitgenodigd voor een gastcollege voor master-studenten. Toch wel bevallen vorig jaar.
Cool! Het was jou zelf toch ook goed bevallen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfde onderwerp?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh niks, zelfs geen vergoeding. Maar op je CV doet zo'n jaarlijks iets 't wel leuk.quote:
Dat heb ik wel voorgesteld ja, met "wat updates over de lopende projecten"quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Marrije het volgende:
Ik denk al, ik zie DJMO nergens posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb laatst eens nagekeken hoeveel dat is, genoeg om luiers van te kopen volgens mij, maar je moet er maar niet afhankelijk van zijn....
Zeker, erg leerzaamquote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
Cool! Het was jou zelf toch ook goed bevallen?
Maak je CV wat uitgebreider en pak een ander onderwerp. Nou ja, 't is veel werk, maar je daagt jezelf dan wel uitquote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel voorgesteld ja, met "wat updates over de lopende projecten".
Tof PPquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna ¤ 400,-- per kwartaal met twee kinderen. Nah, luiers en voeding moet dan lukken toch? Of niet, geen idee eigenlijk wat dat spul tegenwoordig kost.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb laatst eens nagekeken hoeveel dat is, genoeg om luiers van te kopen volgens mij, maar je moet er maar niet afhankelijk van zijn....
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Marrije het volgende:
Ik denk al, ik zie DJMO nergens posten.Maar als ik Heksie heb begrepen gaat dat dus naar haar beheerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan maar hopen dat het daar ook daadwerkelijk aan besteed wordtquote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig vandaag gekeken in de AH. Een pak pampers kost 10, een pak AH eigen merk kost 6,20, zo uit mijn hoofd. Met een pak doe je volgens mij een week.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bijna ¤ 400,-- per kwartaal met twee kinderen. Nah, luiers en voeding moet dan lukken toch? Of niet, geen idee eigenlijk wat dat spul tegenwoordig kost.
nee kinderbijslag mag je houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar als ik Heksie heb begrepen gaat dat dus naar haar beheerder
Een gewoon katje hoef je niet kopen hoor, volgens mij zijn er in het voorjaar zat "gratis af te halen".quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Copycat het volgende:
Luiers? Die kun je toch ook wel via FHF regelen?
Kan er bijvoorbeeld een nieuwe poes worden gekocht. Ook een gebruiksvoorwerp tenslotte.
Of zou ze zich in een hoekje de ogen uit het hoofd schamen?
gewoon alles in de blender Juud, voedzamer en een beetje variatie, neem bijvoorbeeld de potjes bruine bonen, net hondenkots met van die stukjes erin, gadver als ik er aan denk.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gekeken in de AH. Een pak pampers kost 10, een pak AH eigen merk kost 6,20, zo uit mijn hoofd. Met een pak doe je volgens mij een week.
Voeding kost mij als het goed is het eerste jaar vrijwel niets. Borstvoeding en na 6 maanden, kook ik wat van ons eten voor het ukje. Dus een stukje wortel en aard oid. Vers fruit is er sowieso altijd wel.
Mensen die flesvoeding, potjes en papjes geven zijn veel meer kwijt. Niet normaal wat dat kost....
Met als voorwaarde dat je het ook daadwerkelijk aan je kind uitgeeft?quote:
Potjes hebben wij ook eigenlijk nooit gegeven. Altijd vers voor de ukkies gekookt, door de zeef en happen maar. En de eerste drie hadden nog katoenen luiers, maar dan ben je natuurlijk een berg geld kwijt aan wassen etc. Jongste ging wel in de pampers, toen had ik het wel gehad met die katoenen stinkdingenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag gekeken in de AH. Een pak pampers kost 10, een pak AH eigen merk kost 6,20, zo uit mijn hoofd. Met een pak doe je volgens mij een week.
Voeding kost mij als het goed is het eerste jaar vrijwel niets. Borstvoeding en na 6 maanden, kook ik wat van ons eten voor het ukje. Dus een stukje wortel en aard oid. Vers fruit is er sowieso altijd wel.
Mensen die flesvoeding, potjes en papjes geven zijn veel meer kwijt. Niet normaal wat dat kost....
Wel te hopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
hoop het wel, weet niet wat de kinderbijslag nu doet voor 1 kind, dacht voor 2 kinderen 349 per kwartaal, oh mis het wel hoor de kinderbijslag van huppeldepuppel, zei kreeg het grootste gedeelte mocht ze sjoppen maar ik kocht er ook wel eens wat vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Met als voorwaarde dat je het ook daadwerkelijk aan je kind uitgeeft?
En niet je vent er zijn bier van koopt?
nee kinderbijslag mag je houden staat buiten je schuld, mogen ze wetelijk niet aan komen de schuldeisers, omdat het van de regering afkomstig is.quote:
gaat per Kwartaal Remlof, weet niet hoeveel kinderbijslag je krijgt nu.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Hoeveel kratten bier kan je eigenlijk kopen van een maand kinderbijslag?
Geen idee maar van dit volgens mij een kwartaal lang.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Die van ons krijgt alleen bij uitzondering iets uit de blender, maar voornamelijk geprakt, geraspt en ook deels via de Rapley methode.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon alles in de blender Juud, voedzamer en een beetje variatie, neem bijvoorbeeld de potjes bruine bonen, net hondenkots met van die stukjes erin, gadver als ik er aan denk.
en een pak luiers denk soms wel 2 pakken per week, want als het tandjes krijgt schijten ze wat af.
Zó, dat is veel bier. En nog van een bekend merk ookquote:Op maandag 3 januari 2011 16:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen idee maar van dit volgens mij een kwartaal lang.
[ afbeelding ]
oke, ja gewoon met de pot meeeten hoor, heb ik ook voor alle 3 gedaan, bij de jongste af en toe een potje als ik ergens anders was, daarom weet ik nog van die bruine bonen met stukjes erinquote:Op maandag 3 januari 2011 16:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die van ons krijgt alleen bij uitzondering iets uit de blender, maar voornamelijk geprakt, geraspt en ook deels via de Rapley methode.
Dat laatste betekend een stuk wortel, een stuk banaan, een stuk aard, een boontje, noem maar op. Zo in het handje geven en het zelf laten opeten, zittend in de kinderstoel. Vanaf 6/7 maanden.
Geen idee wat bier kost in Nederland, maar per 1 jan. krijg je voor een kind tot 6 jaar ¤ 194,99 per kwartaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Mijn moeder was 31 jaar geleden enorm modern en ging tegen elk advies in Pampers gebruiken. Ze had geen zin in het werk van katoenen luiers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Potjes hebben wij ook eigenlijk nooit gegeven. Altijd vers voor de ukkies gekookt, door de zeef en happen maar. En de eerste drie hadden nog katoenen luiers, maar dan ben je natuurlijk een berg geld kwijt aan wassen etc. Jongste ging wel in de pampers, toen had ik het wel gehad met die katoenen stinkdingen
Nou als Remlof BestBier drinkt kan ie heel wat treen mee naar huis van slepen, dacht BestBier 36 ct per blikje, ik zie altijd die zwervers halve litter bestbier wegklokken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee wat bier kost in Nederland, maar per 1 jan. krijg je voor een kind tot 6 jaar ¤ 194,99 per kwartaal.
Da's 19 kratten per 12 weken, ongeveer.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee wat bier kost in Nederland, maar per 1 jan. krijg je voor een kind tot 6 jaar ¤ 194,99 per kwartaal.
Zal het je sterker verrtellen: iemand heeft een tijdje terug al een aantal pakken luiers gedoneerd aan haar! De kruidvat had bonnen? En die vrouw is dus 6 verschillende winkels afgeweest en de opbrengst was voor dat mens!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Copycat het volgende:
Luiers? Die kun je toch ook wel via FHF regelen?
Kan er bijvoorbeeld een nieuwe poes worden gekocht. Ook een gebruiksvoorwerp tenslotte.
Of zou ze zich in een hoekje de ogen uit het hoofd schamen?
maak je toch gewoon een 2ling, of 3ling kan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's 19 kratten per 12 weken, ongeveer.
Nah, da's niet genoeg
Ik kreeg Liga met sinaasappelsap en banaan, fijngeprakt. Dat maakte mijn moeder ook nog later, als we als kind ziek waren, dat ging er namelijk altijd in.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja gewoon met de pot meeeten hoor, heb ik ook voor alle 3 gedaan, bij de jongste af en toe een potje als ik ergens anders was, daarom weet ik nog van die bruine bonen met stukjes erin
waar ze hier erg dol op waren was liga met sinasappelsap gewoon met een vork helemaal fijn maken.
Als je niet teveel inkomen hebt komt er ook nog kindgebonden budget, huur- en zorgtoeslag bij. Je bent dan wel de hele maand dronkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
Ben je Belg geworden?quote:
hahahha kijk Juud, je moet even stemmen op de telegraafquote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kreeg Liga met sinaasappelsap en banaan, fijngeprakt. Dat maakte mijn moeder ook nog later, als we als kind ziek waren, dat ging er namelijk altijd in.
Banaan met sinaasappel deed het hier ook goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja gewoon met de pot meeeten hoor, heb ik ook voor alle 3 gedaan, bij de jongste af en toe een potje als ik ergens anders was, daarom weet ik nog van die bruine bonen met stukjes erin
waar ze hier erg dol op waren was liga met sinasappelsap gewoon met een vork helemaal fijn maken.
Schaamteloos.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef spuitje het volgende:
Zal het je sterker verrtellen: iemand heeft een tijdje terug al een aantal pakken luiers gedoneerd aan haar! De kruidvat had bonnen? En die vrouw is dus 6 verschillende winkels afgeweest en de opbrengst was voor dat mens!
Had je toen al pampers?? Volgens mij alleen billies en dat waren toch rare dingen. Poepten ze aan alle kanten bij langs.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 31 jaar geleden enorm modern en ging tegen elk advies in Pampers gebruiken. Ze had geen zin in het werk van katoenen luiers.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je Belg geworden?
Niet alcoholvrij dus ... Dan voorzie ik weer een welkom excuus.
oh voor die oudste 2 ja billy`s zo een strikluier met een groot maandverband erin gelegd,de stront zat af en toe gewoon tot in hun nek wat een ondingenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had je toen al pampers?? Volgens mij alleen billies en dat waren toch rare dingen. Poepten ze aan alle kanten bij langs.
de laatste keer dat ik haar zag posten over de kinderbijslag had ze het in gedachten voor een nieuwe cameraquote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
pamper is bijna altijd wel ergens in de aanbieding, 3 pakken voor 25 euro en als je de Lekker Leven bonnen krijgt (een echte aanrader) dan zitten daar 2 bonnen bij voor 3 pakken pampers voor 20 euro.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft inmiddels niet meer want die heeft ze ook van iemand gekregen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik haar zag posten over de kinderbijslag had ze het in gedachten voor een nieuwe camera
geen idee of ze daar echt tevreden mee is? Want dat het niet meer hoeft wil niet zeggen dat ze het ook niet doetquote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft inmiddels niet meer want die heeft ze ook van iemand gekregen.
Ik niet, er zal vast kaf onder het koren zitten, maar ik vind de gedachte goed. Ik vraag mij natuurlijk ook wel eens af hoe iemand zonder geld bijvoorbeeld wel een internetabbo en een computer kan hebben, maar dat zal wel in mij zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef Soury het volgende:
Daar ben ik blij mee. Want je helpt niet echt iemand op deze manier. Hup zelf in de poten !! Daarom vind ik dat FVF een duf sub forum.
Ik zal weer eens jelly beans kopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Copycat het volgende:
En schiet godverdomme eens op met die gulle giften voor mij!
Ik heb het ook niet makkelijk hoor!
Nee ik dan, de Android tablet die ik wil kopen is niet leverbaar en m'n iPhone4 kan ik ook pas twee maanden later krijgen dan ik had gedacht, omdat KPN m'n contract heeft veranderd qua opzegtermijn zonder dat ik het wist...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Copycat het volgende:
Daarvan heb ik twee weken terug een kilo in mijn muil gedouwd. Minus de pindakaasvariant.quote:
Ik wacht ook al dik twee maanden op mijn iPhone.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Nee ik dan, de Android tablet die ik wil kopen is niet leverbaar en m'n iPhone4 kan ik ook pas twee maanden later krijgen dan ik had gedacht, omdat KPN m'n contract heeft veranderd qua opzegtermijn zonder dat ik het wist...
Een kilo ook echt.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan heb ik twee weken terug een kilo in mijn muil gedouwd. Minus de pindakaasvariant.
Dat kan best, dat geloof ik ook. Maar om er een sub forum van te maken vind ik toch wel dat je het kaf niet meer van het koren kan scheiden. Als iemand het echt moeilijk heeft dan kan dat op een forum spontaan gaan. Dat is meerdere malen gebleken. Dat is véle male mooier dan dat iemand iets aanbied en er meerder mensen boven op springen ..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Marrije het volgende:
Nou, voor sommige mensen is het wel echt een uitkomst. Zo is er een bedlegerig ziek persoon met een man die ook niet helemaal gezond is, zij willen nu een leuke slaapkamer omdat ze daar vaak zijn. Iemand heeft een topic voor dat stel geopend om die kamer op te knappen, dan gaat het om behangen. Dat zijn wel dingen die ik weet te waarderen. Of een gescheiden man / vrouw die ff op de rit geholpen moet worden, begrijp ik ook nog wel. Maar inderdaad, voor mensen die anderen leegzuigen en dat hun 1e hobby is, schiet het zn doel voorbij.
Haha, ik zal binnenkort weer iets sturen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:10 schreef Copycat het volgende:
Zodra iets gratis is vragen mensen zich ook minder snel af of ze het wel daadwerkelijk nodig hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan best, dat geloof ik ook. Maar om er een sub forum van te maken vind ik toch wel dat je het kaf niet meer van het koren kan scheiden. Als iemand het echt moeilijk heeft dan kan dat op een forum spontaan gaan. Dat is meerdere malen gebleken. Dat is véle male mooier dan dat iemand iets aanbied en er meerder mensen boven op springen ..
De jaren dat ik hier ben heb ik dat regelmatig gezien, en meegemaakt. Het blijft een forum, dus je bent soort van annoniem. Lastig om dat als mod in goede banen te sturen, onmogelijk denk ik
Ik kan het niet méér eens met je zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Soury het volgende:
Dat kan best, dat geloof ik ook. Maar om er een sub forum van te maken vind ik toch wel dat je het kaf niet meer van het koren kan scheiden. Als iemand het echt moeilijk heeft dan kan dat op een forum spontaan gaan. Dat is meerdere malen gebleken. Dat is véle male mooier dan dat iemand iets aanbied en er meerder mensen boven op springen ..
De jaren dat ik hier ben heb ik dat regelmatig gezien, en meegemaakt. Het blijft een forum, dus je bent soort van annoniem. Lastig om dat als mod in goede banen te sturen, onmogelijk denk ik
Zou giro 666 ook bestaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wacht ook al dik twee maanden op mijn iPhone.
Heb trouwens dit weekend vijf minuten met de Galaxy Tab van de bruid gespeeld. Lelijke interface, stroeve bediening. Was er snel klaar mee. Ook dat nog!!!
STORT OP 555, ALLEMAAL!!!!
Oh maar 250 gr lukt mij ook nog wel in een dag. Of een avond.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet méér eens met je zijn.
Een kilo Lies, in vier dagen.
Dat bedoel ik ook min of meer. Ik zit niet in een "geld gebrek met kinderen " situatie. Als ik in haar positie zou zitten zou ik ook misschien wel spullen aannemen als ze zonder te morren het langs komen brengen. Uitkomstquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, er zal vast kaf onder het koren zitten, maar ik vind de gedachte goed. Ik vraag mij natuurlijk ook wel eens af hoe iemand zonder geld bijvoorbeeld wel een internetabbo en een computer kan hebben, maar dat zal wel in mij zitten.
Er zijn er vast heel veel die het een stukje slechter dan jij en ik hebben, dan is het leuk om daar wat aan te schenken. Misschien dat er 30-40 procent verkeerd terecht komt, maar dan help je nog altijd die 60-70 procent uit de brand.
Daar ben ik het ook wel mee eens, door zo'n subforum schiet het misschien zn doel voorbij inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet méér eens met je zijn.
Mwoah, op een gegeven moment kwamen er allerlei filmpjes in het topic te staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef Toverheks het volgende:
wat ik heel mooi vond was de hulp aan Asfalthooligan, zo dankbaar en het kwam echt op de goede plaats terecht, dus zo kan het ook.
Mogen ze dat dan zomaar? Ze hebben ook al de minuut naar boven afgerond. KPN is goed bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik dan, de Android tablet die ik wil kopen is niet leverbaar en m'n iPhone4 kan ik ook pas twee maanden later krijgen dan ik had gedacht, omdat KPN m'n contract heeft veranderd qua opzegtermijn zonder dat ik het wist...
Ze schijnen het op de factuur van oktober gezet te hebben, maar dat heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogen ze dat dan zomaar? Ze hebben ook al de minuut naar boven afgerond. KPN is goed bezig
Dan kunnen ze nog wat van UPC leren.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze schijnen het op de factuur van oktober gezet te hebben, maar dat heb ik nooit gezien.
Het lullige is dat als ik een smsje had gestuurd voor 1 december ik gewoon op de verwachte datum m'n abo had kunnen vernieuwen.
Maar ik kwam er gister pas achter dus
Ja, maar jij laat het dan een beetje van het toeval afhangen. Kom ik toevallig iemand tegen in mijn subforum die dan ook nog eens aangeeft (off-topic) dat ze wel wat kan gebruiken. Dat gebeurt ook, maar die kans is een stukje kleiner.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook min of meer. Ik zit niet in een "geld gebrek met kinderen " situatie. Als ik in haar positie zou zitten zou ik ook misschien wel spullen aannemen als ze zonder te morren het langs komen brengen. Uitkomst
Nog erger, het starttarief van vast bellen is van ongeveer 3 cent? naar ik dacht 10 gegaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogen ze dat dan zomaar? Ze hebben ook al de minuut naar boven afgerond. KPN is goed bezig
Dat boeit me niet, ik wil m'n aaifoonquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog erger, het starttarief van vast bellen is van ongeveer 3 cent? naar ik dacht 10 gegaan.
Neem gewoon een troela, die kun je aaien zoveel je wil. 't Is wat duurder in het gebruik en onderhoud, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik wil m'n aaifoon
Yo, de geclaimde schade bij verzekeraars wat betreft de jaarwisseling staat nu op 10 miljoen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog erger, het starttarief van vast bellen is van ongeveer 3 cent? naar ik dacht 10 gegaan.
En ze voelt niet zo plat aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem gewoon een troela, die kun je aaien zoveel je wil. 't Is wat duurder in het gebruik en onderhoud, maar dan heb je ook wat
Klote.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hangt van de gemaakte afspraken af.
Maar doorgaans mag dat niet.
Heb je mijn post daarover wel gelezenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat het dan een beetje van het toeval afhangen. Kom ik toevallig iemand tegen in mijn subforum die dan ook nog eens aangeeft (off-topic) dat ze wel wat kan gebruiken. Dat gebeurt ook, maar die kans is een stukje kleiner.
Dat subforum zal met een paar maanden ook wel weer dichtgaan, als er dan enkele tientallen goed geholpen zijn, doordat daar vraag en aabod bij elkaar komt, dan is dat toch prima?
En of DJMO nu in dat subforum zit te "halen" of elders (desnoods op straat), dat maakt ook niet uit. Als het al zo is hè, want ik ken haar achtergrond niet, noch weet ik niet wat ze meegemaakt heeft en waarom ze is en doet zoals te lezen valt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig met je digid ook al een lease auto organiseren?
Nee...of wel......weet ik veel joh, 't gaat de godganse dag bijna over haar.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je mijn post daarover wel gelezen
Heb je een baan met leasebak?quote:
Dames vergeet niet he ? "met dit geroddel" dat er diverse fokkers voor in de rij stonden om haar dingen te schenken. Daar heeft ze dankbaar gebruik van gemaakt. Zelfs als er gratis spullen werden aangeboden en het kwam haar niet uit omdat er uitgeslapen moest worden werd er een mouw aan aangepast !!!! Vol trots maakte men foto's van afgeladen kofferbakken en zo véle hartjes en kusjesen schouderklopjes kregen ...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee...of wel......weet ik veel joh, 't gaat de godganse dag bijna over haar.
heb ff gekeken maar ik krijg de indruk dat het daar nu ook wel genoeg = genoeg isquote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwoah, op een gegeven moment kwamen er allerlei filmpjes in het topic te staan.
Zoiets streeft dan al snel het hopelijk goed bedoelde doel voorbij door de armzalige situatie op film te registreren in de hoop nog meer binnen te harken.
Noem mij wat je wil maar ik vertrouw dat soort lui niet.
Het ligt er te dik bovenop, ontlok de leukste reactie van een kind door nog meer te geven.
Het is alsof je een tekening thuis krijgt van jouw Foster Parent kind.
Ja, dat had ik gelezenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames vergeet niet he ? "met dit geroddel" dat er diverse fokkers voor in de rij stonden om haar dingen te schenken. Daar heeft ze dankbaar gebruik van gemaakt. Zelfs als er gratis spullen werden aangeboden en het kwam haar niet uit omdat er uitgeslapen moest worden werd er een mouw aan aangepast !!!! Vol trots maakte men foto's van afgeladen kofferbakken en zo véle hartjes en kusjesen schouderklopjes kregen ...
Wat ze met die kat flikt, vind ik te zot voor woorden
Als je ooit afgesloten contract voor b.v. 2 jaar verlopen is kan je iedere maand opzeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze schijnen het op de factuur van oktober gezet te hebben, maar dat heb ik nooit gezien.
Het lullige is dat als ik een smsje had gestuurd voor 1 december ik gewoon op de verwachte datum m'n abo had kunnen vernieuwen.
Maar ik kwam er gister pas achter dus
Van mij mag het.quote:
Ik kan officieel pas eind mei vernieuwen (m'n derde 2-jaar contract) maar volgens de oude voorwaarden kon het tot vier maanden eerder. Volgens de nieuwe tot twee manden eerder.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je ooit afgesloten contract voor b.v. 2 jaar verlopen is kan je iedere maand opzeggen.
Mij hadden ze ook een kunstje geflikt dat KPN. Heb de klantendienst gebeld en na wat uitzoekerij bleek dat ik gelijk had.
Volgens hen had ik pas in juni 2011 kunnen veranderen.
Ook niet na uit en aanzetten?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan officieel pas eind mei vernieuwen (m'n derde 2-jaar contract) maar volgens de oude voorwaarden kon het tot vier maanden eerder. Volgens de nieuwe tot twee manden eerder.
Maar ik ga ze inderdaad wel effe bellen, ben een goeie, trouwe klant tenslotte
En m'n Neukia gaat steeds meer kuren vertonen, kon er vandaag niet eens mee op het internet in de trein
Hij is grappigquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef Dementor het volgende:
Binnenkort in Klundert...
[ afbeelding ]
Lezen Pietje dat staat er al.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wetgeving over die abo's is toch op de schop gegooid dat je na je eerste termijn (van 1 of 2 jaar) altijd met een opzegtermijn van 1 maand meteen mag opzeggen?
Nee, hij klaagt dat C: (intern geheugen) vol is, maar ik kan er met de filemanager niks meer wissen.quote:
Heb je ook gezocht op verborgen mappen en bestanden?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij klaagt dat C: (intern geheugen) vol is, maar ik kan er met de filemanager niks meer wissen.
Op E: (micro-SD) heb ik nog 15Gb vrij
O shit dat had ik wel willen zien. Heb wel de vooraankondiging op tv west gezien en dacht nog niet vergeten te kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
Sjaak Bral is toch wel de leukste imo qua oudejaars conference dit jaar. Freek vond ik meer gniffelen om zijn eigen niet zo leuke grapjes. En Guido was ook matig.. Heb er van genoten
Ik heb geen Nokia PC-suite (want Ubuntu). Als ik 'm via usb aan m'n pc hang kan ik alleen het SD-kaartje benaderen. Maar ik zal het zo nog eens via bluetooth op m'n laptop proberen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je ook gezocht op verborgen mappen en bestanden?
Uhhh downloadquote:Op maandag 3 januari 2011 18:53 schreef Coos het volgende:
[..]
O shit dat had ik wel willen zien. Heb wel de vooraankondiging op tv west gezien en dacht nog niet vergeten te kijken.
Is dat nu nog ergens terug te zien??
Ja uh FTD heb ik. Maar dit staat in beeld http://www.westonline.nl/quote:
Wat is FTD nu weer??quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh FTD heb ik. Maar dit staat in beeld http://www.westonline.nl/
Dat heb ik ook altijd. Gewoon mailtjes wegflikkeren, ook uit de map prullenbak en verzonden. Daarna doet hij het weer een tijdje. Het geheugen van je toestel zit vol, niet van die SD kaart.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij klaagt dat C: (intern geheugen) vol is, maar ik kan er met de filemanager niks meer wissen.
Op E: (micro-SD) heb ik nog 15Gb vrij
Een auto financieren, hoe vaak wil je nog horen dat je zoiets nooit moet doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom is het zo lastig om uit te zoeken wat de beste oplossing is voor het financieren van een auto? Hoe dóen mensen dat toch altijd
Jij wilt beweren dat de meeste mensen een auto gewoon even kopen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een auto financieren, hoe vaak wil je nog horen dat je zoiets nooit moet doen?
Is www.greenwheels.nl niks? Ik zit er ook zwaar over te denken om m'n auto er uit te gooien en daarop over te stappen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom is het zo lastig om uit te zoeken wat de beste oplossing is voor het financieren van een auto? Hoe dóen mensen dat toch altijd
Waarom kijk je naar auto's van 10k?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat de meeste mensen een auto gewoon even kopen?
Niet dat het uitmaakt want die optie heb ik niet.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het normáál is dat iemand eventjes tienduizend euro op zijn rekening heeft staan om met de pin af te rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |