Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil serieus wedden dat als ik vanavond aan Mera wil laten zien hoe kut die site is alles gewoon werkt.
Thanks maar die shit heb ik allemaal alquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!
Ik wilde van de week iets checken over studieschuld. Heb je een Digid voor nodig, Na drie lades vol papieren doorgeworsteld te hebben vond ik mijn uid/pw. Inloggen: kreeg ik de melding dat ik geen "sms-module" op mijn Digid had en dat ik dat eerst moest gaan regelen op de Digid-site.![]()
Ik waarschuw je vast maar even.
Je kunt met vragen over studieschuld nu ook bij ons terecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!
Ik wilde van de week iets checken over studieschuld. Heb je een Digid voor nodig, Na drie lades vol papieren doorgeworsteld te hebben vond ik mijn uid/pw. Inloggen: kreeg ik de melding dat ik geen "sms-module" op mijn Digid had en dat ik dat eerst moest gaan regelen op de Digid-site.![]()
Ik waarschuw je vast maar even.
Over twintig jaar ben je, net als ik nu al een maand doe, op zoek naar je echtscheidingsconvenant, want dat heb tegenwoordig van overheidswege ook overal voor nodig als het over financiële zaken gaatquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thanks maar die shit heb ik allemaal al
SMS module en alles
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over twintig jaar ben je, net als ik nu al een maand doe, op zoek naar je echtscheidingsconvenant,
Jij wil niet trouwen?quote:
Vooraf vastleggen en niet naderhand?quote:
De AH, tja, vroeger kwam ik er veel, toen een poos niet en nu weer wel. Ik vind het fruit altijd maar lafjes en het vlees is gewoon slecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Juud79 het volgende:
Zo, tijd om te gaan Hamsteren!!!!![]()
[ afbeelding ]
Trouw toch voor de zekerheid maar niet, want je zult zien dat het tegenvalt hoe lang je nog hier rond moet hobbelen en dan ben je over 23 jaar ineens op zoek naar echtscheidingspapieren!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog 20 jaar leef
Ik zoek eerst even een baanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is wel handig, dat is het enige dat wij hier hebben.
Of een trouwboekje van 40 jaar geleden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Trouw toch voor de zekerheid maar niet, want je zult zien dat het tegenvalt en dan ben je over 23 jaar ineens op zoek naar echtscheidingspapieren!
Als nodig komt dat er waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is wel handig, dat is het enige dat wij hier hebben.
En dat moet ik zó lezen? Lekker romantisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als nodig komt dat er waarschijnlijk wel ja.
Huh, je hebt toch gewoon een BSN en een adres in Nederland? Dan ben je toch ook hier verzekerd? Sterker nog, dan moet je hier verzekerd zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef hondjes het volgende:
Ok eens een weekend bezig geweest om een uittreksel te krijgen.
Uiteindelijk maar mijn trouwboekje meegenomen naar Spanje.
Allemaal voor de zorgverzekering, die me eruitgooide omdat ik in buitenland woon.
Terwijl we werken in Nederland en alles gewoon betalen
Nu driekwart jaar bezig nog steeds niet gelukt.
Uiteindelijk Ministerie van Volksgezondheid gemaild, stuurt me ook weer terug.
Nou ik ga ze net zo lang lastig vallen totdat ze stappen gaan ondernemen.
Heeft dat consequenties?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Helemaal vergeten m'n auto te laten keuren, dat had vorige maand moeten gebeuren
Hoe oud ben jij dan eigenlijk, even voor mijn beeldvorming?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na 2 echtscheidingen vond ik het trouwen wel welletjes. En ja daar heb ik alle papieren nog van!
23.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan eigenlijk, even voor mijn beeldvorming?
Ik geloof dat de RDW het met ingang van dit jaar na twee weken doorgeeft aan de politie. Dan moeten ze 'm nog wel op de openbare weg signaleren, volgens mij.quote:
Ja, je kan een boete krijgen, ik ben het ook ooit vergeten. En dus had ik een boete, 65 euro of zoiets.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft dat consequenties?
Ian en Mera, stel je voor dat een van jullie overlijdt of incompetent wordt en dat je dan alles moet overgeven aan de familie.
quote:
Krijg er nou eerst maar eentje, dan zien we wel verder of dat de mooiste gebeurtenis is! Ingrijpend okee, dat is het ook met een postnatale depressie.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Juud79 het volgende:
Trouwen is haske leuk hoor. Dan heb je ineens een andere achternaam en een man ipv een vriendje.
Maar we hadden het er van de week over, een ukje is de mooiste en meest ingrijpende gebeurtenis en dat geeft nog veel meer binding dan trouwen.
Maar iedereen moet fijn zelf weten hoe en wat ie doet.![]()
Behalve DJMO.
Als hij niet meer over de openbare weg mag...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de RDW het met ingang van dit jaar na twee weken doorgeeft aan de politie. Dan moeten ze 'm nog wel op de openbare weg signaleren, volgens mij.
Als dat zo is dan moet welhaast het percentage echtscheidingen van kinderloze paren hoger liggen dan van echtparen met kinderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Juud79 het volgende:
een ukje is de mooiste en meest ingrijpende gebeurtenis en dat geeft nog veel meer binding dan trouwen.
Echt?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En verder; ik weet wel betere overbodige bestemmingen voor m'n geld.
Als ik het óver had zou ik graag een rondje lopen in zo'n prinsessenjurkje hoor, maar dan ook alleen maar voor de jurk en het feestDe rest vind ik overbodig. Maar idd, da's ieder voor zich
Ander verhaal vind ik het dan weer als je samen een kind hebt, of een bedrijf.
Dan is het gewoon een handig zakelijk contract.
Ik zal zo eens even de accu aan de lader doen, de kachelmotor weer inbouwen en kijken of ik de trekhaak kan demonteren. Dan is-ie wel klaar voor de keuring en kan ik er weer twee jaar tegenaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Ohhh, 65 euro is niet zoveel. Maar wel zonde natuurlijk. Ik zou hem maar gauw laten keuren, ben je daar ook weer van af.
Alleen een positive test in de handen vond ik al behoorlijk ingrijpend.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijg er nou eerst maar eentje, dan zien we wel verder of dat de mooiste gebeurtenis is! Ingrijpend okee, dat is het ook met een postnatale depressie.
Een andere achternaam hoeft gelukkig niet meer.
En waarom het leuker is om een man of vrouw te hebben dan een vriend(in), ontgaat me.
Ik vind trouwerijen over het algemeen afschuwelijk. En dan spreek ik nog maar als genodigde, nog niet eens als "stralend middelpunt".
Maar zoals je zegt: iedereen moet lekker doen wat ie wil.
Dat mag niet daarom krijg je ook ruim voordat het ding niet meer geldig een briefje van de RDW. Als je dan een boete krijgt dan is het betalen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij niet meer over de openbare weg mag...
Hoe krijg je hem dan bij de garage om te laten keuren? Even in je rugzak?
Daar hoef je niet voor te trouwen hoor, als je dat juridisch dicht wil timmeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
1700 kg, gaat niet in m'n rugzak. Dus gewoon hopen dat er geen politie-auto achter me rijdt op weg naar de garage.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij niet meer over de openbare weg mag...
Hoe krijg je hem dan bij de garage om te laten keuren? Even in je rugzak?
Ja, maar dat stel ik me niet voor op onze leeftijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft dat consequenties?
Ian en Mera, stel je voor dat een van jullie overlijdt of incompetent wordt en dat je dan alles moet overgeven aan de familie.
Tering? Dat hoor je tegenwoordig nauwelijks meer dat ze daar aan stuk gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Britse acteur Pete Postlethwaite (64) overleden
Tering.
De regel is, dat de man verzekerd is in Nederland en de vrouw in Spanje.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh, je hebt toch gewoon een BSN en een adres in Nederland? Dan ben je toch ook hier verzekerd? Sterker nog, dan moet je hier verzekerd zijn.
Nou het zou natuurlijk niet het Assepoestertype prinsessenjurk worden, maar eentje die lichtelijk verbaast. Duh!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind jou echt zo'n tiep dat niet wil trouwen omdat je anders in zo'n prinsessenjurk moet lopen
Ik weet het nog precies. Ik had een enorme kater toen er iemand de slaapkamer instormde.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen een positive test in de handen vond ik al behoorlijk ingrijpend.
Onverwacht ook![]()
![]()
Ik dacht ook niet dat je het over de korte termijn hadquote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar dat stel ik me niet voor op onze leeftijd.
Tuurlijk kan er van alles gebeuren, maar als je zo gaat doemdenken kun je net zo goed ook de deur nooit meer uit.
Een samenlevingscontract na een jaar verkering gaat een beetje ver, vind ik.
DJ Mo is hetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Jian het volgende:
Nooit eerder gelezen die DMJO Soap ...... Is toch niet echt, toch ? Zal toch wel een geweldig kloon-act van Yvonne zijn
Ik zeg alleen hoe wij het zien he. Over het algemeen vind ik dat mensen tegenwoordig maar wat makkelijk uit elkaar gaan, als ze het even niet meer zo leuk hebben of een ander leuk iemand zien, dan gaan ze uit elkaar. Of ze nu kinderen hebben of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan moet welhaast het percentage echtscheidingen van kinderloze paren hoger liggen dan van echtparen met kinderen.
Neuh, niet meer, je krijgt automatisch een boete van de RDW, als ie niet op de openbare weg staat en je wilt hem niet laten keuren, dan had je je kentekenbewijs moeten laten schorsen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat de RDW het met ingang van dit jaar na twee weken doorgeeft aan de politie. Dan moeten ze 'm nog wel op de openbare weg signaleren, volgens mij.
Haha, grappig.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het zou natuurlijk niet het Assepoestertype prinsessenjurk worden, maar eentje die lichtelijk verbaast. Duh!
Genade. Lang leve de paarse krokodil hè?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
De regel is, dat de man verzekerd is in Nederland en de vrouw in Spanje.
Daarom hebben ze het makkelijk gemaakt via buitenland verzekering nr 106.
Nou erg handig en snel, niemand snapt het.
ACHMEA ZEGT ERUIT.
CVZ we hebben een papierberg van 15 weken.
Spanje zegt, u bent verzekerd, maar ik zie dat nergens premie van mijn bank wordt gehaald.
Ga terug naar CVZ en Achmea, schakel zoonlief in, die zelf zorgverzekering doet.
Die weet het ook niet meer.
Ga naar Ministerie, die zegt bel CVZ.
Ik mail Ministerie, u maakt die EU regel nr 106, dus stel een onderzoek in.
Daar staan we voorlopig na driekwart jaar.
dus nog nergens..
DJ More!quote:
Precies. Mooi dat ze daar rekening mee houden trouwens!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als Laysa of ik komt te overlijden dan gaat het huurhuis over in de handen van de ander. Dat mag normaal niet. Je moet een aantoonbare duurzame relatie hebben gevoerd van minstens 2 jaar, maar ja 2 jaar is veel in DK/Laysa termen. Dus krijgen we een aangepast huurcontract.
Dan hoef ik ook geen haast meer te maken, zeker?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, niet meer, je krijgt automatisch een boete van de RDW, als ie niet op de openbare weg staat en je wilt hem niet laten keuren, dan had je je kentekenbewijs moeten laten schorsen.
Ik denk dat het minder makkelijk is dan het lijkt. Vroeger dacht ik ook "Dat doe je gewoon even". Maar dat valt toch nog vies tegen en dat zit je wel een tijdje flink dwars. Ook als je het zelf doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen hoe wij het zien he. Over het algemeen vind ik dat mensen tegenwoordig maar wat makkelijk uit elkaar gaan, als ze het even niet meer zo leuk hebben of een ander leuk iemand zien, dan gaan ze uit elkaar. Of ze nu kinderen hebben of niet.
Trouwboekje kan ik zo pakken, maar wij hadden voor het 1 of ander een uittreksel van het huwelijksregister nodig. Zit je in Frankrijk en moet je dat ding uit Groningen zien te krijgen. Maar verduld, ik had voor 1 keer eens mazzel! Kreeg een hele aardige meneer aan de telefoon en die vroeg of wij een fax hadden. Ja, die hadden we. Trouwdatum, namen, geboortedata a.u.b.? Gegeven en verdomd: vijf minuten later had ik een uittreksel! En nog gratis ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Of een trouwboekje van 40 jaar geleden.
Nee maar ineens dacht ik: gut, ik ben al 2 weken overtijd of zo. En misselijk-achtig.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet het nog precies. Ik had een enorme kater toen er iemand de slaapkamer instormde.
Maar helemááál onverwacht is het ook niet toch, als je al zo'n test doet?
Of zat iemand stiekem jouw plas te checken en kreeg je ineens een staafje met een blauw plusje in de handen geduwd?![]()
We zatten verstoppeld!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
zit ik netjes in topic link voor D-K zitten jullie hier
wel met je stoere sneeuwboots er onder hequote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En verder; ik weet wel betere overbodige bestemmingen voor m'n geld.
Als ik het óver had zou ik graag een rondje lopen in zo'n prinsessenjurkje hoor, maar dan ook alleen maar voor de jurk en het feestDe rest vind ik overbodig. Maar idd, da's ieder voor zich
Lees hier even en misschien toch even bellen ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef ik ook geen haast meer te maken, zeker?
Hier staat toch gewoon SC bij? Bij dat Link topic toch niet? Nou dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef Toverheks het volgende:
zit ik netjes in topic link voor D-K zitten jullie hier
Dat hoor ik ook van veel gescheiden mensen ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het minder makkelijk is dan het lijkt. Vroeger dacht ik ook "Dat doe je gewoon even". Maar dat valt toch nog vies tegen en dat zit je wel een tijdje flink dwars. Ook als je het zelf doet.
Sjee wat een gedoe. Nou ja, zolang er maar voor je betaald wordt als je het nodig hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
De regel is, dat de man verzekerd is in Nederland en de vrouw in Spanje.
Daarom hebben ze het makkelijk gemaakt via buitenland verzekering nr 106.
Nou erg handig en snel, niemand snapt het.
ACHMEA ZEGT ERUIT.
CVZ we hebben een papierberg van 15 weken.
Spanje zegt, u bent verzekerd, maar ik zie dat nergens premie van mijn bank wordt gehaald.
Ga terug naar CVZ en Achmea, schakel zoonlief in, die zelf zorgverzekering doet.
Die weet het ook niet meer.
Ga naar Ministerie, die zegt bel CVZ.
Ik mail Ministerie, u maakt die EU regel nr 106, dus stel een onderzoek in.
Daar staan we voorlopig na driekwart jaar.
dus nog nergens..
ja echt he en hier gewoon verder ouwehoeren en me niet eens waarschuwenquote:
Jij maakt ook notes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt he en hier gewoon verder ouwehoeren en me niet eens waarschuwenschande, echt een hele grote schande, maar noteer het wel in me schriffie
ja daar let ik toch niet op vriendinquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier staat toch gewoon SC bij? Bij dat Link topic toch niet? Nou dan.
Dat is niet mijn SC, vriend.
Dat je had liggen kleunen was even aan je voorbijgegaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee maar ineens dacht ik: gut, ik ben al 2 weken overtijd of zo. En misselijk-achtig.
Toch eens checken terwijl ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Was er ook niet echt mee bezig. Dus ff snel op dinsdagmiddag een test voor de zekerheid en toen *klabam*!
Ja, dat was wel ff heel onverwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |