Doet me denken aan:quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie dat programma Tabatha's salon takeover? Ik vind die vrouw zó verschrikkelijk. Ze beticht medewerksters van die salon er vaak van dat ze arrogant zijn, maar dat is ze zelf ook. Ik zou spontaan opstandig worden van zo'n mens
.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Huuu!.
Waar moeten we het van kennen? Echt nooit gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Kennen jullie dat programma Tabatha's salon takeover? Ik vind die vrouw zó verschrikkelijk. Ze beticht medewerksters van die salon er vaak van dat ze arrogant zijn, maar dat is ze zelf ook. Ik zou spontaan opstandig worden van zo'n mens
.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Huuu!.
Antony.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Wintergasten met Antony Hegarty. Had tot voor vanavond nooit van hem gehoord, maar wat komt die sympathiek over.
quote:Devils tempt, torment and poo puritans..
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
en uit mijn aantekeningen 17e eeuwse britse literatuur:
[..]
Weet het, maar ik heb de afgelopen dagen het vijfdubbele op en ik krijg op het moment geen hap meer door m'n keel.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
dat is écht écht écht écht écht veel te weinig XM...
Jaaahh!! te druk op werk gehad om te mailen, en ben pas net thuis, maar thanks!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben wel nieuwsgierig XM
Cali, is mijn mail nog een beetje goed aangekomen??
Kookboeken, die download ik
Heb wel een paar hele oude basiskookboeken, fijne recepten staan daar in
Ik weet zeker dat ze dat daar al duizend miljoen keer hebben gezien, emotionele mensen. het zijn namelijk alleen maar mensen met wie of bij wie er iets niet goed gaat, en dan reageer je nu eenmaal sneller emotioneel.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar nu zit ik wel weer te janken.
LOL maar wat is daar niet aan te snappen ?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest zó hard lachen, tranen
maar weet niet of iemand 'm hier ook snapt.. Maria?
dat soort dingen kun je op het farmacotherapeutisch kompas opzoeken. google maar eens. staan bijsluiters etc op!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef Swietje het volgende:
Ben zo blij dat die vreetdagen voorbij zijn!![]()
Lijst:
O: boterham filet a, halfvolle melk
L: chinese tomatensoep met kip
D: rijst, kip tandoori, rauwkost, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
Weet iemand hier hoeveel diclofenac je per dag mag hebben?
nou ja, mensen die McGuyver niet kennenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LOL maar wat is daar niet aan te snappen ?
oww, wat is ie cute!!!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, mensen die McGuyver niet kennenofzo
quote:
En ik maar denken dat t een pup was!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
We noemen hem 'Pixel'!
Het is een kruising tussen een chihuahua en dwergkeesje.
Haha. Nou hij wordt wel íets groter maar niet enorm.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En ik maar denken dat t een pup was!
Keischattig!
Inderdaad *veegt kwijl van scherm*quote:
Oh ik dacht dat er Pixie stondquote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
We noemen hem 'Pixel'!
Het is een kruising tussen een chihuahua en dwergkeesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |