SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Blufquote:
Ach schat. Mijn ogen blijven toch hetzelfde.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ik je nog wel terug dan?
Kijk anders naar de memmem jongen!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach schat. Mijn ogen blijven toch hetzelfde.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Kijk anders naar de memmem jongen!
Zal het niet laten zo op zijn tijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Kijk anders naar de memmem jongen!
De volgende keer dat ik weer in Tilburg ben ga ik de Doner Company ook weer met een bezoek vereren. Ben bang dat ze me inmiddels niet meer kennenquote:
Standaard lijstje:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens beginnen om albums te importeren in iTunes. Daar ben ik wel weer eventjes zoet mee.
Tips voor goede albums zijn nog steeds welkom.
De meeste dingen uit jouw lijst kan ik denk ik wel ergens vinden, maar evengoed bedankt. Zal nog eens kijken of je me blij kunt maken met een album dat ik niet kan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef huize het volgende:
Ik heb een paar goeie servers dus roep maar eens wat.
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Speciaal voor friekin_, want die kent het vast wel.
Venetian Snares
(al moet ik zeggen dat die op zijn tijd ook dingen weer te produceren waarbij ik vrij snel afhaak)
Duifje...de fuck....CI wat the hell heb je met onze schattige cyniste Friekin gedaan....!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso moeten we nog batsen op DJ Promo, duifje van me.
Hou je herpesbek eens stinklimbo.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef huize het volgende:
[..]
Duifje...de fuck....CI wat the hell heb je met onze schattige cyniste Friekin gedaan....!
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef huize het volgende:
We zouden ci's zaad moeten bottelen en als in china verkopen als "postive drink" et werkt kennelijk
Zou dat iets met zn zaad te maken hebben? Of ci als persoon zelfquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef huize het volgende:
We zouden ci's zaad moeten bottelen en als in china verkopen als "postive drink" et werkt kennelijk
Ik ga er niet op in.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Zou dat iets met zn zaad te maken hebben? Of ci als persoon zelf
Jezus volk.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Nee het enige wat jij kan doen is erop gaan zitten bij um schat! Alleen ci zou dat kunnen :p
Mijn prammen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Lon3 het volgende:
C.E's ondergespoten memmen hoef ik niet te zien
Oh gelukkig.quote:
quote:
Because its funny vanwege je sig thats whyquote:
Echt nie.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Lon3 het volgende:
Ik hou niet zo van neger piemels die doen pijn
Word ik dadelijk ook nog zelf jaloers....quote:
Hoe krijg je die er in?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:38 schreef vosss het volgende:
Godverdomme mijn bewegende icoontje zit nog steeds niet in de OP
Je moet je aanmelden op die wiki volgens mij en dan kan dat wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:43 schreef vosss het volgende:
Ik zat in de OP te kijken die gebruikt wordt voor elk nieuw deel, maar die kan ik niet aanpassen. Of ik weet niet hoe.
http://i.fok.nl/usericons/13785/nprqea.gif
Dat moet er in elk geval staan ipv mijn huidige icoontje wat er staat die vosss.jpg heet
Dat word vanavond want ik moet zo al werken ipv 13uquote:
Daar hou ik ook absoluut niet van. Ik heb liever gewoon dat vooraf iedereen weet wat er besproken gaat worden en er dan zo snel mogelijk doorheen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef Lon3 het volgende:
Zo net uit een vergadering waar weer eens helemaal niets is besproken..... heel efficiënt hier....
In zo'n geval lopen hier bepaalde mensen gewoon weg omdat ze wel betere dingen te doen hebben. Laatst zat ik ook bij een conference-call die anderhalf uur duurde en waarvoor 10 minuten relevant waren voor mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef Lon3 het volgende:
Net 2 uur lang daar gezeten.... en als ik ging pushen om dingen te bespreken die besproken moeten worden werden er alleen maar ontwijkende antwoorden gegeven.....
Ja precies. Maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat als ik het wil hebben over de taken en verantwoordelijkheden van mij de ict manager welke mij inhuurt dit wilt ontlopen. Dan is hij toch dief van eigen portemonnee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In zo'n geval lopen hier bepaalde mensen gewoon weg omdat ze wel betere dingen te doen hebben. Laatst zat ik ook bij een conference-call die anderhalf uur duurde en waarvoor 10 minuten relevant waren voor mij.
Uiteindelijk ontkom je vaak niet echt aan vergaderen, maar het moet dan wel de juist lading hebben natuurlijk.
Niet dat je dan even aankomt he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef limbolandjgirl het volgende:
Vanmorgen weer heel Echt gezien..
Ik woon in Bocholtz, maar ik werk in Echt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef limbolandjgirl het volgende:
Waar woon je dan? Dan kom ik de volgende keer langs
Euroned Systems. Zal je waarschijnlijk niets zeggen, maar het ligt tussen de BMW garage en Auto Bema.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef limbolandjgirl het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwww
Dat wist ik niet.
Bij welk bedrijf dan?
Of is dat staatsgeheim?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef friekin_ het volgende:
Toch maar eens de goede raad van mijn vent opgevolgd![]()
Haha slijm spoor waar je hebt gelopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik post dan gewoon een neger. Nadeel is dan wel dat ik daarna meestal gelijk ga soppen.
ja maar ik zit op mijn werk en daar kan ik geen youtube bekijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon een of ander melig youtube filmpje posten, werkt altijd.
Ohw... Ja, dan euhm... dan moet je inderdaad maar een plaatje van een neger posten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:50 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ja maar ik zit op mijn werk en daar kan ik geen youtube bekijken
Dat doet friekin. Ik kraam dan gewoon maar even wat onzin uit. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ohw... Ja, dan euhm... dan moet je inderdaad maar een plaatje van een neger posten.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=25159quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vent komt vanavond toch.
Lekker wief. Jammer dat haar hoofd op elke foto dezelfde nepglimlach vertoont.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=25159
Voor de heren...
Een tikkeltje NSFW wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=25159
Voor de heren...
Joh.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Lon3 het volgende:
Mijn baas vind nu constant negerfoto's in de internet logs en denkt straks nog dat ik geil op negers....
Als dat het ergste is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Lon3 het volgende:
Mijn baas vind nu constant negerfoto's in de internet logs en denkt straks nog dat ik geil op negers....
Gewoon niet stressen helpt ook tegen stress.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef Lon3 het volgende:
Ik moet ook weer eens maar wat gaan pingelen op mijn gitaar... misschien helpt dat tegen stress...
Soms is dat wat moeilijker dan gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon niet stressen helpt ook tegen stress.
Slapen. Dat werkt voor mij perfect om alles weer op een rij te zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Lon3 het volgende:
Normaal ben ik wel goed stress bestendig, alleen door wat recente gebeurtenissen is hier toch wel verandering in gekomen. Waardoor ik wat sneller stress krijg dan gebruikelijk.
Bij mij werkt vooral afleiding zoeken op dit moment goed. Slapen = piekeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slapen. Dat werkt voor mij perfect om alles weer op een rij te zetten.
In bad liggen 2 uur lang werkt voor mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slapen. Dat werkt voor mij perfect om alles weer op een rij te zetten.
Ik heb het ook vaker meegemaakt maar nog nooit zo dichtbij. Dus dat is een behoorlijke klap wat je krijgt. Krijg het ook redelijk verwerkt maar ja het knaagt toch wel aan je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan me erin verplaatsen. Maak ongeveer hetzelfde mee momenteel.
Hard maar waar: het einde is onvermijdelijk. Ik heb al zoveel van dit soort dingen meegemaakt.. Het wordt niet makkelijker, maar ik kan het wel beter een plek geven.
Ik snap het goed. Ik zou wel aanraden om genoeg tijd voor jezelf te nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik heb het ook vaker meegemaakt maar nog nooit zo dichtbij. Dus dat is een behoorlijke klap wat je krijgt. Krijg het ook redelijk verwerkt maar ja het knaagt toch wel aan je.
tnx voor het advies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik snap het goed. Ik zou wel aanraden om genoeg tijd voor jezelf te nemen.
Auw, beterschapquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef friekin_ het volgende:
Ziek & spierpijn. Het wordt erger met de minuut.
is dat snow leopard?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
OSX.
Upgrade van 10.5 naar 10.6 (vergelijkbaar met een upgrade van Windows Vista naar Windows 7) in 1 uur inclusief alle programma's (waaronder iLife '11, Office 2011, CS5) en de rest van data.
OSX.
Yup. Nu wachten op Lion.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Lon3 het volgende:
[..]
is dat snow leopard?
Edit: Laat maar ik zie het al. is inderdaad snow leopard
Mijn poes in je grill, het zit je niet mee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag kan ik mooi mijn eigen muziek opzetten hier op het werk. Dat werkt wel zo prettig.
Gisteravond nog bijna een vos aangeredendie kwam ineens oversteken. De laatste tijd wel de nodige dieren gehad die niet uitkijken.
Ik wil ook weer eens wat dingen gaan halen. Moet ik maar eens een dag voor uittrekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef sproetjes het volgende:
Zo ik ga op jacht naar nieuwe sportschoenen. Als k hier niks vind ga k ff langs t outlet.
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jspquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:46 schreef sproetjes het volgende:
Zo ik ga op jacht naar nieuwe sportschoenen. Als k hier niks vind ga k ff langs t outlet.
quote:
Ik was een arme studentquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
![]()
grommm
Maar ik ben wel een arme student eh.
Richting Heerlenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef Lon3 het volgende:
Leg een spoor van muntjes naar het trein station...
Haha vroeger was dat inderdaad heel erg, maar volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee met de zwervers in Heerlen?quote:
Ploegendienst is kutquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef vosss het volgende:
Laatste dag vakantie
Vanaf morgen weer structureel 2 dagen ochtend, 2 dagen middag, 2 dagen nacht, 4 dagen vrij.
Daar gaat mn ritme
Maar het betaald primaquote:
Dat klopt de bonus wat je hiervoor krijgt is inderdaad leukquote:
Daarom hebben we hem ook niet meer aan.quote:
Wat zijn de planningen? welke kleur ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Verf gehaald voor de keuken. Sproetjes heeft me aangestoken. Keuken gaat op de schop.
hoogglans wit op kastjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Wat zijn de planningen? welke kleur ?
Hier zit ik er ook een beetje doorheenquote:
Wat voor een gamer ben je? Type spellen bedoel ik dan.quote:
Ben ik ook wel naar benieuwdquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:33 schreef huize het volgende:
[..]
Wat voor een gamer ben je? Type spellen bedoel ik dan.
Nou ik speel best veel Little Big Planet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:33 schreef huize het volgende:
[..]
Wat voor een gamer ben je? Type spellen bedoel ik dan.
Mod nation racers is dan misschien ook iets voor je. Is little big planet in een Mario kart jasjequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Nou ik speel best veel Little Big Planet.
En daarnaast vind ik zo'n racespellen altijd wel leuk om te doen enzo.
En een paar keer per jaar speel ik SOF. Maarja dat heeft niks met de ps3 te maken
Ja die heb ik thuis al Modnation racers!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mod nation racers is dan misschien ook iets voor je. Is little big planet in een Mario kart jasje
is inderdaad wel leuk alleen ik kon niet af van call of duty... heb nog een aantal spellen welke ik moet spelen maar kom er niet aan omdat gewoon call of duty roept...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Ja die heb ik thuis al Modnation racers!![]()
Echt geweldig spel! hahaha
Heb laatst het drumkitje gekregen voor guitar heroquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef limbolandjgirl het volgende:
Misschien moet je dat spel dan even achter slot en grendel leggen zodat je de rest ook nog speelt? x)
-- En wat doen we nu met de meet??
Haha op een echt drumstel moet je ook echt kunnen drummenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef limbolandjgirl het volgende:
Aah cool!![]()
Maar op een echt drumstel is het leuker. Maargoed dat ik die al heb xD
Alleen heb ik er niet veel aan want ik kan niet drummenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:49 schreef limbolandjgirl het volgende:
Det klint waal super sjiek man!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Mooie dag om te beginnen met een pizza. Heb flinke maaltijd nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee he. Heb ik je aangestokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn keel begint langzaam maar zeker verrot te voelen.
Nu op naar het werk en beginnen met koffie.
Ik had hem gewaarschuwd maar ja de liefde he.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef Lon3 het volgende:
Als jullie bij elkaar hebben zitten roeren waarschijnlijk wel
Ben vorig jaar geweest op de DevDays. Is inderdaad wel interessantquote:
Inderdaad niet helemaal ideaal. Maar gelukkig kan ik wel goed mijn verhaal doen daar omdat het in het verlengde van mijn onderzoek ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:15 schreef Lon3 het volgende:
Dat is ook minder als je je niet kan voorbereiden...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had hem gewaarschuwd maar ja de liefde he.
Dat heb ik ook inderdaad gemerkt dat dat heel vaak het geval is. Soort van oogkleppenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad niet helemaal ideaal. Maar gelukkig kan ik wel goed mijn verhaal doen daar omdat het in het verlengde van mijn onderzoek ligt.
Nu even pauze hier en dan gaat het weer verder. Wel weer eens bijzonder om te zien dat hoger management maar een beperkt beeld heeft van hoe consumenten daadwerkelijk denken.
Horeca. Bediening. Lekker hoesten over die Tagliatelle Pesto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef Lon3 het volgende:
Weet niet wat voor werk je hebt maar in meeste gevallen is de baas uiteindelijk beter af als mensen zich ziek melden en uit zieken dan dat ze ziek naar werk komen en zijn heel personeel aansteken...
Je gaat niet dit jaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest op de DevDays. Is inderdaad wel interessant
Neen, op het moment andere prioriteitenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]!
ja ik heb extra energie nodig ivm tattoo en het werkt perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook nog (5 stuks). Maar daar hebben we volgende week vergadering over met het team.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Neen, op het moment andere prioriteitenHeb nog wat cursussen op mijn lijstje staan die wil wil volgen
Klinkt bekend. Hoe lang moet je liggen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik heb extra energie nodig ivm tattoo en het werkt perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |