SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Blufquote:
Ach schat. Mijn ogen blijven toch hetzelfde.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ik je nog wel terug dan?
Kijk anders naar de memmem jongen!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach schat. Mijn ogen blijven toch hetzelfde.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Kijk anders naar de memmem jongen!
Zal het niet laten zo op zijn tijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef KingMalibu het volgende:
[..]
Kijk anders naar de memmem jongen!
De volgende keer dat ik weer in Tilburg ben ga ik de Doner Company ook weer met een bezoek vereren. Ben bang dat ze me inmiddels niet meer kennenquote:
Standaard lijstje:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens beginnen om albums te importeren in iTunes. Daar ben ik wel weer eventjes zoet mee.
Tips voor goede albums zijn nog steeds welkom.
De meeste dingen uit jouw lijst kan ik denk ik wel ergens vinden, maar evengoed bedankt. Zal nog eens kijken of je me blij kunt maken met een album dat ik niet kan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef huize het volgende:
Ik heb een paar goeie servers dus roep maar eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |