abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90807251
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Da's een hele moeilijke vraag. 50/50 zou ik zeggen. En wellicht dat dat antwoord ook genoeg zegt...

[..]

Zou goed kunnen, dat probeer ik uit te vinden...
Ik zou in ieder geval wel snel een keuze maken want anders blijf je maar aanmodderen. Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt met mijn ex, hij twijfelde omdat ik twijfelde en hem onbewust signalen heb gegeven dat hij niet de juiste was voor mij, maar ik durfde het nooit uit te maken. Het is zelfs een keer eerder 3 maanden uitgeweest en toen zijn we weer bij elkaar gekomen, maar uiteindelijk komt het toch wel uit als je niet bij elkaar past. Ik zou zeggen, ga op je gevoel af en bedenk bij jezelf in hoeverre jij en je vriendin bepaalde dingen kunnen veranderen zodat het beter wordt. Dit zou ik wel eerst met haar bespreken voordat je een keuze maakt. Uiteindelijk weet je nooit hoe het loopt maar diep in jezelf weet je eigenlijk wel hoe het gaat lopen.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90815661
In mijn vorige relatie was er na een tijdje echt gebrek aan aantrekkingskracht. Ik vind dat er een soort rauwe passie moet zijn tussen partners. Als die kapot is gegaan door kritiek, of omdat de ander zijn talenten niet gewaardeerd worden, dan bloedt de lust en passie dood. Dan ga je over sex praten, in plaats van het te doen.

Foute boel.

En we konden praten wat we wilden, maar passie praat je niet terug. Een vuurtje wakker je niet aan met ouwehoeren.

In het verlengde daarvan kwam ik tot de conclusie dat het niet ging lukken. De groeten. Geweldig topwijf tegengekomen en ik ben weer helemaal gelukkig.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_90822146
Het klinkt voor mij alsof je het over een vage bekende hebt en niet over je partner en je maatje. Ze klinkt inwisselbaar.

Wat vind je zo leuk aan haar? Wat heeft zij wat niemand anders heeft? Van welke maniertjes van haar krijg je een glimlach op je lippen?
pi_90835615
quote:
Als ik op mijn gevoel af ga dan verschilt dat: zo nu en dan denk ik kappen ermee en zo nu en dan denk ik het gaat ook wel goed zo
Als je een echt leuke relatie hebt, dan denk je heel anders dan het flauwe "het gaat ook wel goed zo".
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_90921051
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:30 schreef Xennia het volgende:
Het klinkt voor mij alsof je het over een vage bekende hebt en niet over je partner en je maatje. Ze klinkt inwisselbaar.

Wat vind je zo leuk aan haar? Wat heeft zij wat niemand anders heeft? Van welke maniertjes van haar krijg je een glimlach op je lippen?
Ik eigenlijk zo niet die vragen beantwoorden :{ Ik geloof dat ik er maar een punt achter moet gaan zetten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')