Je bedoelt dus te zeggen dat ik je 27,50 heb betaald, en ik niks van jou krijg ?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig contact met je gehad,vertel dat ook even erbij! En volgens mij krijg jij ook sommige pm's niet! Heb helaas het briefje niet meer van track and trace,dan stond ook in die pm. want ik ga echt niet iemand voor PRECIES 24,95 oplichten!!!!!
en ik heb het opgestuurd dus wacht nog maar even af!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef BYM het volgende:
[..]
Je bedoelt dus te zeggen dat ik je 27,50 heb betaald, en ik niks van jou krijg ?
En PM's die niet aankomen, wat een bullshit zeg, ik heb daar nog nooit van gehoord.
En al helemaal bullshit dat je de tracktrace hebt weggegooid, kom op zeg dat is toch je verzendbewijs wie gooit dat nou weg.
Goeie faal dit.
En dan maar hier, aangezien pm's niet aankomen.![]()
Laat maar een screenshot zien van je verzonden berichten, en een screenshot van het bericht waar in staat hoe en wat, want dit slaat nergens op.
Ik weet niet hoe jij aan je geld komt, maar ik krijg het niet gratis hoor![]()
Ik wil gewoon het volledige bedrag terug, ik heb niks binnen gekregen.
sorrie maar dit gaat me echt te ver!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef BYM het volgende:
Het feit dat je op geen enkele manier bewijs levert zegt me genoeg.
Nu is het niet mijn plek om te reageren maar:quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef candygirl het volgende:
[..]
sorrie maar dit gaat me echt te ver!
Ik zou bijna hopen dat het niet meer aankomt
Vertouwen in mensen in schijnbaar een groot iets
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef candygirl het volgende:
Vertouwen in mensen in schijnbaar een groot iets
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
Ook een terugbetaling?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Tamashii het volgende:
Nou zeg, kan ook door tnt komen hoor.
idd niet slim nee, maar had toen zoveel aan mijn hoofd dat ik het kwijtgraakt was of weggegooid hadquote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef FransDeens het volgende:
Even tussendoor: Het kan inderdaad gebeuren dat iets bij TNT kwijtraakt, ik heb er helaas kort geleden ervaring mee. Maar het is echt niet handig om je track&trace-bonnetje weg te gooien, dit is het enige bewijs dat je iets hebt opgestuurd!
Vind dat wel héél erg ver gaan. Die gozer kan daar toch ook niks aan doen, natuurlijk denkt ie niet aan het meest positieve, word vaak genoeg opgelicht op internet. En het is jouw fout dat je alles weggooit en de verkeerde plaats opschrijft.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef candygirl het volgende:
goh en na alle commotie zie hier!
Ik had een andere woonplaats ingevulden het werd net retour bij mij afgeleverd
Dus hoezo ,ik ben niet te vertrouwen![]()
Maar weet je, ik boek je vandaag de rest nog terug, aangezien ik niet eens meer zou willen dat je het krijgt nadat je mij beschuldigd.
ja daarom had ik me al veronschuldigd dat ik veel aan mijn hoofd had , daarom had ik ook het bewijs niet meerquote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind dat wel héél erg ver gaan. Die gozer kan daar toch ook niks aan doen, natuurlijk denkt ie niet aan het meest positieve, word vaak genoeg opgelicht op internet. En het is jouw fout dat je alles weggooit en de verkeerde plaats opschrijft.
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:17 schreef Nostalgea het volgende:
Dus de gameboy advance is weer beschikbaar?
Dan koop ik hem wel
Ik snap jou wel, maar snap je mij ook?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:22 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja daarom had ik me al veronschuldigd dat ik veel aan mijn hoofd had , daarom had ik ook het bewijs niet meer
Maar dan nog vind ik dat je ook wat vertrouwen in mensen kunt hebben
Ik ga toch niet via Fok ,openbaar enz iemand oplichten
ik post al jarenlang hier
Ik moet er toch wel snel bij zijn héquote:
geld gekregen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef BYM het volgende:
[..]
Ik snap jou wel, maar snap je mij ook?
Verplaats je eens naar mijn schoenen en kijk er dan nog eens naar.
Ik wacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |