In principe binnen 2 weken, maar ze hebben meestal wel een aardig idee wanneer er precies een einde komt aan de anti-kraak periode.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef roos019 het volgende:
Is het niet zo met die woningen dat ze je binnen een week er ineens uit kunnen gooien en dat je dan op straat staat? Mijn vriend wou wel helpen om in de zomer te kijken samen een kamer als het dan nog goed verloopt tussen ons, zodat we samen het kunnen financieren.
In een lagere school, apart. Maar hmm oke t is wel de oplossing en goedkoper.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In principe binnen 2 weken, maar ze hebben meestal wel een aardig idee wanneer er precies een einde komt aan de anti-kraak periode.
Vriendin van mij heeft 3 jaar lang een complete lagereschool voor zichzelf gehad voor 200 euro in de maand ofzo. Nu is dat natuurlijk een uitzondering maar afin. Het is goed te doen.
Meestal zijn het huizen die gesloopt of grondig verbouwd moeten worden en dan moeten alle huurders er uit, maar daar doe je meestal een jaar of 2 a 3 over voordat die er allemaal uitgeprocedeerd zijn en hun oprotpremie hebben gehad. De huizen die dan leeg komen te staan verhuren ze meestal de resterende 2 jaar via zo'n anti-kraak ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:35 schreef roos019 het volgende:
[..]
In een lagere school, apart. Maar hmm oke t is wel de oplossing en goedkoper.
Wat voor soort plekken heb je allemaal met antikraak. Ik kan nog tot 15jan reageren op kamernet voor kamers.
Hmm oké, op die manier.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Meestal zijn het huizen die gesloopt of grondig verbouwd moeten worden en dan moeten alle huurders er uit, maar daar doe je meestal een jaar of 2 a 3 over voordat die er allemaal uitgeprocedeerd zijn en hun oprotpremie hebben gehad. De huizen die dan leeg komen te staan verhuren ze meestal de resterende 2 jaar via zo'n anti-kraak ding.
Nee het is altijd geschikt voor bewoning.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef roos019 het volgende:
Anti kraak is toch bijna altijd zonder keukenblok enzo, ?
Ja ik ben net op de site aan het lezen, dank je.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee het is altijd geschikt voor bewoning.
In die lagere school hebben speciaal een aanrecht en een douche ingezet.
Kijk even op die site.
De rest niet gelezen, maar als je 18 bent en studeert kan je op kamers. Lukt best met alleen een studiefinanciering. Het is geen vetpot, maar je bent zeker niet de enige.quote:
Niet bepaald. Hierdoor krijg ik te weinig stufie 130 euries en dan moet ik schoolgeld van betalen. Uitwonend zal dus maar tegen 330 aanliggen? Dus niet te doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest niet gelezen, maar als je 18 bent en studeert kan je op kamers. Lukt best met alleen een studiefinanciering. Het is geen vetpot, maar je bent zeker niet de enige.
Hoe bedoel je datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef juxtaposition het volgende:
Antwoord op tt: ja, stress kan dodelijk zijn.
Hmm oke. Ja ik ben gewoon dood moe door alles.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef juxtaposition het volgende:
Stress kan dodelijk zijn. Genoeg stress heeft invloed op je lichaamsfuncties, op je denk gedrag.
Sommige mensen kunnen na 20 jaar beter door roken dan stoppen, omdat de bijkomende stress schadelijker is dan het roken zelf.
Er zijn genoeg studenten die het wel met dat bedrag kunnen. Ook zonder steun van hun ouders. Ga ernaast werken of lenen (bereken met de nibud studentenleenwijzer wat dat voor terugbetalen gaat betekenen), veel studenten kunnen best rondkomen van 500-700 euro. Je kunt in vakanties vaak extra werken en zo te horen ben je ook bijna klaar met je studie, dus lang zul je niet hoeven lenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef roos019 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Hierdoor krijg ik te weinig stufie 130 euries en dan moet ik schoolgeld van betalen. Uitwonend zal dus maar tegen 330 aanliggen? Dus niet te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |