Jeej man. Ik kan me voorstellen dat dat wat heftig isquote:
Er is levenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
Golfer, kan me voorstellen dat dat raar is. Sowieso inderdaad om zo'n stem te horen is vreemd, maar dan ook nog zo'n verhaal
Met de deur dicht hequote:Op maandag 3 januari 2011 09:55 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen.
Even lekker rustig lopen bijkletsen op de afdeling, nu de rest van de dag veel op mijn plek blijven om alle fanatieke werkweigeraars die de hele dag rond lopen om handjes te schudden te ontlopen
Nog niet, vooralsnog valt het meequote:
Komt door al dat digitale handjesschudden.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog niet, vooralsnog valt het mee![]()
netwerk is trouwens gruwelijk traag
afhankelijk wanneer je gaat verhuizen, kan ik wel wat spullen over brengen.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ook hier.voor golfer.
Woensdag kamer bezichtigen en al dan niet toezeggen.
Misschien heb ik rond die tijd wel een huisje in de buurt waar je kan logerenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdorieGeen hotel meer te vinden in Nijmegen rond de Vierdaagse-dagen
Moet jij niet n het ziekenhuis zittenquote:
Daar hoop ik dan maar opquote:Op maandag 3 januari 2011 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien heb ik rond die tijd wel een huisje in de buurt waar je kan logeren
nee woensdagquote:Op maandag 3 januari 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet jij niet n het ziekenhuis zitten
Ik heb net al mijn vrije vrijdagen zitten invoeren in het systeemquote:Op maandag 3 januari 2011 10:49 schreef TAV74 het volgende:
Zo, om de eerste werkdag dragelijk te maken maar eens even mijn vakantieplanning ingevuld (alleen zomervakantie staat nog niet helemaal vast, wel voor 4 weken uren ingeboekt). Als ik gewoon weer voor 40 uur ga met 2 uur ATV opbouw per week kom ik riant uit, heerlijk. Dit jaar ook maar een week in mei gepland. nu zonder vakanties tot ong 1-8 is me echt teveel van het goede.
Oh johquote:
mijn vriend heeft dat vorige week voor zijn verjaardag gehad en sindsdien zijn we ook verslaafdquote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn op dit moment vrij veel bezig met
[ afbeelding ]
Leuk, maar erg moeilijk spel![]()
http://boardgamegeek.com/boardgame/31260/agricola
*agenda napluist, je weet nooit of ik t mis hebquote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh johIk dacht dat dat vandaag was
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*agenda napluist, je weet nooit of ik t mis heb
Nee! woensdag
Raar is dat hequote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef LieLie het volgende:
Dat herken ik Sarabi! Druk in mijn hoofd, terwijl het lijstje dat ik nog moet doen in al die jaren studie nog nooit zo kort is geweest
Geen moeite met de handleiding gehad?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Als je terugleest kom je toch nog leuke dingen tegen
[..]
mijn vriend heeft dat vorige week voor zijn verjaardag gehad en sindsdien zijn we ook verslaafd
leuk spel!
ah ja dat ken ikquote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gelukkig maar dan
Ik ga alweer mijn weekmenu omver gooienIk eet vanavond die Chicken Chow Mein die op het menu stond
Iets met houdbaarheid van producten
Jawelquote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen moeite met de handleiding gehad?
Dat maakt wel uit hoor. Ik ben blij dat ik nog maar een bijbaanthe heb, en op vaste uren.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Raar is dat he
Misschien komt het bij mij ook wel omdat ik er nu voor het eerst 2 baantjes en stage bij heb, maar dan nog als je alles bij elkaar optelt is het maar weinig
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel
Maar we hebben een youtubefilmpje met uitleg gevonden en toen ging het een stuk beter
Oe! Ik heb ook nog een venkel en geen menu-idee voor morgen! Gewoon stukjes sinaasappel?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja dat ken ik![]()
Vanavond eten wij een gegrilde entrecote met een salade erbij van venkel, sinaasappel, klein beetje gorgonzola en een dressing van citroensap, olijfolie, grove mosterd en p&z.
ben je bereid 20Km te reizen die dagen?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdorieGeen hotel meer te vinden in Nijmegen rond de Vierdaagse-dagen
Yes! gewoon partjes, al t bittere wit verwijderen en in kleine stukjes snijden.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe! Ik heb ook nog een venkel en geen menu-idee voor morgen! Gewoon stukjes sinaasappel?
Dat zeker nietquote:
Hm, dat kan ik dan wel eens proberen. Venkel rauw?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yes! gewoon partjes, al t bittere wit verwijderen en in kleine stukjes snijden.
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dat kan ik dan wel eens proberen. Venkel rauw?
Thanks!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
javenkel heel dun snijden, wat sinaasappelsap erover om t verkleuren tegen te gaan. kleine ontvelde stukjes sinaasappel erdoor, wat gorgonzola in stukjes en de dressing erdoor en eventueel wat venkelgroen overhouden voor over je salade, dat is ook lekker.
Ik hou het ff in gedachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef z80 het volgende:
[..]
ben je bereid 20Km te reizen die dagen?
ik heb wel een kamer ter beschikking.
en met het ov is vanaf de grens naar Nijmegen geen probleem, de grens is 7Km.
en daar is ook genoeg plek om een auto gratie te parkeren.
Gooeed bezig!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, flink gesport, 220 buikspieroefeningetjes gedaan![]()
Boodschappenlijstje gemaakt: kip piripiri wordt het. Die salade klinkt goed btw.. misschien morgen als lunch (met nog iets er bij). Vandaag doe ik een groene salade met tartaar.
Gooeed bezig!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
Damn, dat zelfgemaakte brood levert kleinere sneetjes op, maar wel een stuk compacterHet is niet zo luchtig als een snee van de bakker
Verklaart ook waarom het een gram of 40 per snee is ipv 35
Wel erg lekker btw![]()
Ik heb zonnebloemolie door het deeg gedaan. Ik heb het idee dat het nu wel langer goedblijft
![]()
Lang niet zo droog en snel oud als mijn vorige baksel
Jaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef DarkElf het volgende:
kaas is schimmel P dus lang
als je iets ziet wat je niet vertrouwt snij je het eraf: voila. zo goed als nieuw
hoe strakker je hem in zijn vorm duwt en vouwt, ik doe de stubby cylinder t liefst, des te beter het is voor je brood.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
DE, hoe zou ik dat brood wat luchtiger kunnen krijgen?
Die Stubby Cylinder heb ik ook gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoe strakker je hem in zijn vorm duwt en vouwt, ik doe de stubby cylinder t liefst, des te beter het is voor je brood.
en tis ook iets waar je vanzelf meer gevoel in krijgtdan zie je beter aan je brood in wat voor stadium hij is en kan je daarop anticiperen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef freecell het volgende:
Zo, terug van de kinderarts met de kleinste.
En hij blijft maar roepen dat er niks aan de hand is en we ons vooral geen zorgen moeten maken (de ik ook niet overigens) en we komen net terug met 4 vervolgafspraken en een recept
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
DE, hoe zou ik dat brood wat luchtiger kunnen krijgen?
Nou, we moeten wegens de koemelkallergie die wrs nu over is (is vaker bij die kleintjes, groeien ze meestal overheen) ee provocatietest in 2 delen (dubbelblind) dus 2x een morgen ziekenhuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat is er nu aan de hand? Ontstekingkje ergens of zo?
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...vierde bak Wiener. Toch maar stoppen denk ik
Gelukkigquote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, we moeten wegens de koemelkallergie die wrs nu over is (is vaker bij die kleintjes, groeien ze meestal overheen) ee provocatietest in 2 delen (dubbelblind) dus 2x een morgen ziekenhuis.
En hij heeft een imuunprobleempje, niks ernstigs, komt wel weer goed, maar we hebben gewoon een snotbaby nuDie wat onderhouds ab krijgt om alles binnen de perken te houden en dat scheelt al best wel
Sorryquote:
Dat klinkt bekendquote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef LieLie het volgende:
Ik ben een beetje hyper nu ik weer goed bezig wil gaan
Dan wil ik eigenlijk nu direct al sporten en voor drie dagen gezond eten
Die van mij wel gelukkig. Die was er echt klaar mee nieuwjaarsdagquote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend
En mijn lichaam moet nog even afkicken van een 2 weken durend weekend dus is het daar niet mee eens
Wel slim jaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga straks eerst eens een goede keukenweegschaal kopenDing wat we nu hebben is eigenlijk stuk en de batterij doet steeds gek. En aangezien ik de komende tijd dingen secuur wil gaan bijhouden is het wel zo handig een goede weegschaal te hebben
Whut ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
hoe strakker je hem in zijn vorm duwt en vouwt, ik doe de stubby cylinder t liefst, des te beter het is voor je brood.
Nou, ik schat ook meestal, maar echt nauwkeurig is het dan nietquote:Op maandag 3 januari 2011 12:14 schreef freecell het volgende:
Die van mij heb ik weggegooid, was dood.
Heb nu al maanden geen weegschaal en eigenlijk kan ik het ook best met schatten
Ik vind dat ik dat ook kan, maar ik vrees dat Sam nogal flexibel bediend wordt qua ontbijtquote:Op maandag 3 januari 2011 12:14 schreef freecell het volgende:
Die van mij heb ik weggegooid, was dood.
Heb nu al maanden geen weegschaal en eigenlijk kan ik het ook best met schatten
Denk net zoiets als we nu ook hebben als ik je zo hoor. Handig ding als hij werktquote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun, ik heb vorige week een nieuwe gekocht bij de blokker, die is afgeprijsd.
Kan je ook een bak opzetten, op een knoppie drukken en dan staat ie weer op 0 om door te wegen, ideaalEven kijken of ik hem online kan vinden.
Ja zo iets hebben we nu ook idd. Ideaal.. als ie werktquote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun, ik heb vorige week een nieuwe gekocht bij de blokker, die is afgeprijsd.
Kan je ook een bak opzetten, op een knoppie drukken en dan staat ie weer op 0 om door te wegen, ideaalEven kijken of ik hem online kan vinden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef TAV74 het volgende:
Denk net zoiets als we nu ook hebben als ik je zo hoor. Handig ding als hij werkt
mooi ding ook nogquote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef Bluezz het volgende:
http://www.vergelijk.nl/keukenweegschaal/soehnle/67079_optica/
Als ze daar niets hebben kun je hier vanmiddag even snel de kijkshop inlopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zo iets hebben we nu ook idd. Ideaal.. als ie werkt![]()
Maar was sowieso van plan naar Blokker te gaandaar hebben ze best keuze ook
Ohja.. goeie.. maar denk dat de Blokker wel wat heeft.. en ik heb hem nu nodigquote:Op maandag 3 januari 2011 12:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze daar niets hebben kun je hier vanmiddag even snel de kijkshop inlopen.
3 kleine AAA-batterijen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
mooi ding ook nog![]()
Wat voor batterij zit er in? Zo'n knoop zeker? Eigenlijk bar onhandige dingen.. gaan zo snel leeg..
Nicequote:Op maandag 3 januari 2011 12:33 schreef golfer het volgende:
Was bij onze Blokker afgeprijsd van 39,95 naar 24,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |