Wil je een keertje ontspannen op mijn schoot zitten zonder kleren aan?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee meer dan een jaar niet. Heb geen zomervakantie gehad, en nu ook geen kerstvakantie enzo. Gewoon doorwerken he, een echte bikkel.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je een keertje ontspannen op mijn schoot zitten zonder kleren aan?
Chai ga eens een goed gesprek houden met deze jongeman.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van ontspannen zal weinig terecht komen dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het tof van Chai dat ie zulke dingen gewoon mag zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Chai ga eens een goed gesprek houden met deze jongeman.
Ze is er al niet meer lekker puh.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Chai ga eens een goed gesprek houden met deze jongeman.
Mijn nieuwe sportbroek hangt al 7 maanden in de kast.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt zin om te sporten.
.
.
Nee, echt.
"Je mag wel op mijn bed komen sporten."quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef Allure_ het volgende:
.
.
Nee, echt.
Seks is ook sporten.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef Allure_ het volgende:
.
.
Nee, echt.
Als ik een vriend zou hebben was de sportschool niet eens zo nodig, neequote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Je mag wel op mijn bed komen sporten."
/Mozy
Haha, maar als ik ga neem ik knappe vriendinnen mee. Dus altijd leuk om te zien =$quote:Op maandag 3 januari 2011 11:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn nieuwe sportbroek hangt al 7 maanden in de kast.Ik zoek het echt niet.
Niet liefquote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh god. Jongens verlaat de sc nu het nog kan. Geloof me.
Zelfs ik ben niet zo seksueel gefrustreerdquote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je geen seks gekregen van chai gister ofzo?
Ben al sinds zaterdag ochtend thuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je geen seks gekregen van chai gister ofzo?
Jij hebt anders ook genoeg bekijks hoor schatje.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik een vriend zou hebben was de sportschool niet eens zo nodig, nee.
[..]
Haha, maar als ik ga neem ik knappe vriendinnen mee. Dus altijd leuk om te zien =$
Seksueel gefrustreerd? Hoezo ben ik dat nou weer. Ik troll maar een beetje, stomme pinda..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zo seksueel gefrustreerd
Ik en Jochem hebben een nieuw voornemen, 365x seks dit jaar.quote:
Die denken 'god, wat heeft zij een dikke kont'quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook genoeg bekijks hoor schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |