Dat schrijf ik dan ook niet. Ik vind hem dom, vooringenomen en over het paard getildquote:
Taalkundig is hij zeker briljant, al zagen we daarvan vanavond ook al minder.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat schrijf ik dan ook niet. Ik vind hem dom, vooringenomen en over het paard getild
Misschien is hij wel enorm briljant en zulks, mij ontgaat het alleen volledig
Die katertjes kwamen niet bij de keuken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus ja, dat was jouw keuken, twee kittens included, maar eerst ging je op vakantie
Nooit meer wat vernomen over je vermiste kat?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die katertjes kwamen niet bij de keuken hoorDie kwamen ergens uit een naar kinderboerderij ruikende portiekwoning in Delluf.
Je bent één van de weinigen die er iets aan doet.quote:
De linkse neef van de andere rechtse intellectueel Beau van Erven Dorens!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Taalkundig is hij zeker briljant, al zagen we daarvan vanavond ook al minder.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Als je De Jonge niet tot de intellectuele elite rekent moet je welhaast last hebben van afgunst.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit meer wat vernomen over je vermiste kat?
Oh, maar ik heb me vele jaren prima in zijn meningen kunnen vinden. Maar daar ging het niet om. Hij is een intellectueel en heeft een groot redenaarstalent, het is een beetje dom om dat te ontkennenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, nog effe, ga De Jonge een goed en overwogen oordeelsvermogen toeschrijven, hij heeft een vooral starre, rechtlijnige, uitgesproken mening over bepaalde zaken op gebied van maatschappij en cultuur, ja, maar daar houdt het wel mee op. Intellectuele elite
Ja, nou ja, eigenlijk helemaal geen verhaal. Gewoon niks, noppes, nada, in rook opgegaan. Shit happensquote:
Hij is een over de paard getild gefaald studentje. Het enige wat hij ooit succesvol in een studie heeft afgerond is de inschrijvingsprocedure. Dan ben ik maar een beetje domquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb me vele jaren prima in zijn meningen kunnen vinden. Maar daar ging het niet om. Hij is een intellectueel en heeft een groot redenaarstalent, het is een beetje dom om dat te ontkennen
Het is bijna de door Teun aan Freek toegeschreven vooringenomenheid om mensen die het niet met je eens zijn een beetje dom te noemen, correctie, het is de vooringenomenheid van Freekquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb me vele jaren prima in zijn meningen kunnen vinden. Maar daar ging het niet om. Hij is een intellectueel en heeft een groot redenaarstalent, het is een beetje dom om dat te ontkennen
Het is gewoon dom om in weerwil van feiten iets anders te beweren. Elke sufkop kan zien dat de man een groot talent heeft, het heeft iets van kift om dat dan toch te ontkennenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is bijna de door Teun aan Freek toegeschreven vooringenomenheid om mensen die het niet met je eens zijn een beetje dom te noemen, correctie, het is de vooringenomenheid van Freek
Hier nog een dom blondjequote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is een over de paard getild gefaald studentje. Het enige wat hij ooit succesvol in een studie heeft afgerond is de inschrijvingsprocedure. Dan ben ik maar een beetje dom
Misschien dat hij dat 10-20 jaar geleden wel had, maar ik heb het nooit zo kunnen ontdekken Disana. Ik vond dat hij vooral op mocht komen draven omdat hij destijds (Argentinië) de goede kant had gekozen. Gezien z'n miskleunen daarna, vooral de laatste jaren, kan ik mij nog voorstellen dat hij destijds toevallig de goede kant koos.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herken ook al zo'n tien jaar veel minder in hem. Hij is star geworden en verrechtst. Maar dat doet nog steeds niets af aan zijn status, en daar ging het om, van intellectueel. Ik voel me daar niet mee verwant ofzo, ik erken gewoon dat de man een fontein van kennis en talent is. Of was, zo je wilt.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat 10-20 jaar geleden wel had, maar ik heb het nooit zo kunnen ontdekken Disana. Ik vond dat hij vooral op mocht komen draven omdat hij destijds (Argentinië) de goede kant had gekozen. Gezien z'n miskleunen daarna, vooral de laatste jaren, kan ik mij nog voorstellen dat hij destijds toevallig de goede kant koos.
Maar ok, it takes one to know one en ik ben niet intellectueel, dusssss........ (no offence)
Die bron was vrij snel uitgeput.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herken ook al zo'n tien jaar veel minder in hem. Hij is star geworden en verrechtst. Maar dat doet nog steeds niets af aan zijn status, en daar ging het om, van intellectueel. Ik voel me daar niet mee verwant ofzo, ik erken gewoon dat de man een fontein van kennis en talent is. Of was, zo je wilt.
Avatar vond ik ook niet zo! Snatch wel redelijk!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn filmtip van vanavond, Snatch !
Echt geweldige film een beetje in Pulp Fiction stijl![]()
![]()
Bij de tweede film Avatar ben ik afgehaakt en een dutje gaan doen maar
de heren vonden hem geweldig, dus zal wel een kwestie van smaak zijn.
Honda sterkte met het kleintje, hopenlijk komt alles goed.
Ik zat nog op de middelbare school toen ik Freek zijn eerste stappen zag doen samen met Bram Vermeulen in Neerlands Hoop. Hij heeft ontelbare shows gemaakt. Hij is best lang meegegaan hoor, het is niet raar dat zijn houdbaarheidsdatum nu echt wel aan het verstrijken isquote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die bron was vrij snel uitgeput.
Feiten, feiten, jouw feiten ja, een feit is een waarneming, echter de waarneming zelf is altijd subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals voorkeurquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om in weerwil van feiten iets anders te beweren. Elke sufkop kan zien dat de man een groot talent heeft, het heeft iets van kift om dat dan toch te ontkennen
deze heb ik net besteld via MP voor 2,50 incl. verzendkostenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Avatar vond ik ook niet zo! Snatch wel redelijk!
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze heb ik net besteld via MP voor 2,50 incl. verzendkosten![]()
lijkt me ook wel wat...
Ik denk dat je smaak met feitelijkheid verwart. Er is geen groter woordkunstenaar in Nederland dan Freek.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Feiten, feiten, jouw feiten ja, een feit is een waarneming, echter de waarneming zelf is altijd subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals voorkeurDan maar niet één van de sufkoppen die die het werkelijk grote talent van Freek kunnen onderkennen.
Ik verwar nietsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je smaak met feitelijkheid verwart. Er is geen groter woordkunstenaar in Nederland dan Freek.
Ik verhoog met Drs. Pquote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je smaak met feitelijkheid verwart. Er is geen groter woordkunstenaar in Nederland dan Freek.
hmmmmmmm ziet er ook niet echt slecht uitquote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
Face off, is toch wel een lekkere film. Ik was m een beetje vergeten moet ik zeggen.
Het jouwe, jouw werkelijkheid, inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat mij daar het mijne maar van denken
Je zit wel erg in de competitie met mij hè? Van mij mag je winnen hoor, ik heb het niet nodig. Ik weet gewoon dat De Jonge een groot talent en een zeer intelligent man is zoals we er maar weinig kennen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Het jouwe, jouw werkelijkheid, inderdaad
Nee hoor, ben gewoon gek (lees geïntrigeerd door) op ietwat starre, vooringenomen mensen met een zeer uitgesproken mening .......... zoals Freekquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit wel erg in de competitie met mij hè? Van mij mag je winnen hoor, ik heb het niet nodig. Ik weet gewoon dat De Jonge een groot talent en een zeer intelligent man is zoals we er maar weinig kennen.
En Freek is een faalkunstenaarquote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook hij is een taalkunstenaar inderdaad.
Waarom. Even wat preciezer: waarom zet jij jezelf af tegen die mensen of tegen de mensen die dat volgens jou zijn? Ik heb daar bij De Jonge helemaal geen last van ook al presteer ik bij lange na niet wat hij heeft neergezet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon gek (lees geïntrigeerd door) op ietwat starre, vooringenomen mensen met een zeer uitgesproken mening .......... zoals Freek
Afzetten wijst op een zekere verkrampte reactie tegen iets, dat is jouw (belevings)wereld, niet direct de mijne, vandaar ook dat je dat verband in deze direct legt.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom. Even wat preciezer: waarom zet jij jezelf af tegen die mensen of tegen de mensen die dat volgens jou zijn? Ik heb daar bij De Jonge helemaal geen last van ook al presteer ik bij lange na niet wat hij heeft neergezet.
Alle boeken gelezen ?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over intellectuelen woordenaars gesproken. Ik heb HP helemaal uit. Best vermakelijk die zeut van Rowling!
Je ergens tegen afzetten kan anders heel gezond zijn. Slaap lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Afzetten wijst op een zekere verkrampte reactie tegen iets, dat is jouw (belevings)wereld, niet direct de mijne, vandaar ook dat je dat verband in deze direct legt.
Nee, alleen het laatste deel, want daar was nog geen film van. Alleen jammer van het einde. Lafjes afgerond.quote:
Is dat een feit ? zo eentje van jouwquote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ergens tegen afzetten kan anders heel gezond zijn. Slaap lekker
Ze fluisteren hè, het is maar fluisteren, maar toch, ze fluisteren ..............quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, alleen het laatste deel, want daar was nog geen film van. Alleen jammer van het einde. Lafjes afgerond.
Nee, het is wel welletjes. Het einde leest al als een herschrijving.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze fluisteren hè, het is maar fluisteren, maar toch, ze fluisteren ..............
Je zit weer met je laptop in bed hèquote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef Toverheks het volgende:
Face Off een bere goeie film met travoltaben gek op die vent heb al veel films van hem
\\quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie rode ogen in je ava Jian. Is dat altijd al? Opeens valt het me op.
Slaap zacht, wij houden de wacht welquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga slapen. De pijnstilling begint te werken of Voldemort is niet meer in de buurt. Of het oog van Sauron is niet meer op mij gericht. Hoe dan ook ik ga slapen!
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga slapen. De pijnstilling begint te werken of Voldemort is niet meer in de buurt. Of het oog van Sauron is niet meer op mij gericht. Hoe dan ook ik ga slapen!
accio quote!quote:
Kopieer de tekst van het complete document met Ctrl A -alles selecteren, doe Ctrl C - kopiëren, open een nieuw document, geef een enter om een lege regel te krijgen, doe Ctrl V - plakken.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is er hier iemand met een printer die even wat voor mij wil testen? Ik wil een word bestand afdrukken maar hij stopt steeds halverwege de eerste pagina met printen. De tweede doet hij gewoon niet. Ik heb al gegoogled en gevonden dat ik het op A4 moet zetten, dat heb ik gedaan maar wel met smalle marches want anders is de hele layout verpest
Ik keur m goed, maar exacter is; wie houdt toezicht op de toezichthoudersquote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
accio quote!
En wie bewaakt de bewakers?
Remlof doet dat altijd, iemand moet de bruinhemden in de gaten houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:15 schreef Jian het volgende:
Ik keur m goed, maar exacter is; wie houdt toezicht op de toezichthouders
Als ik zo die films zie hè Heks, dan vraag ik me af, heb jij ooit The Sopranos gevolgd ?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
1
223
4
mijn top 4, films die ik maar terug en terug kan zien, en elke keer ontdek ik weer iets nieuws. de Godfather ken ik helemaal uit me hoofd meelullen alle monologen van al de 3 delen.
Dus gewoon in een nieuw bestand plakken wat ik dan ook liggend kan maken met de kleinste marges? Want die heb ik echt nodig anders past de tekst niet. Het is zeg maar een dubbelzijdig a4tje wat in 3 kolommen is. (Een folder die dus in drieen gevouwen moet worden, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) Ik heb ook wat met de middellijnen zitten schuiven. Ik krijg ook de foutmeldingen bij status in de gekste figuurtjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kopieer de tekst van het complete document met Ctrl A -alles selecteren, doe Ctrl C - kopiëren, open een nieuw document, geef een enter om een lege regel te krijgen, doe Ctrl V - plakken.
Probeer die pagina te printen. doet hij het, haal die eerste enter weg en print hem nog een keer.
Je kunt ook nog proberen om het bestand te bewaren onder een oudere versie van Office met Opslaan als. Maar dan kan de layout wat anders zijn, maakt op zich niet uit, je hebt het oorspronkelijke bestand nog (mits andere naam gegeven).
is dat niet over cowboys???quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Heksje, je moet "Deadwood" ook eens gaan kijken. Je moet er even inkomen, maar 't is een geweldig serie.
haha en nu staat dat geflikker weer uit kijk maar naar keith en zijn ogenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Nu zijn die ogen weer normaal.Gelukkig zag heksje het ook.
Ja, dat was wel baaluhquote:Op maandag 3 januari 2011 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Nu zijn die ogen weer normaal.Gelukkig zag heksje het ook.
In een nieuw bestand plakken na een eerste witregel om een goede header te krijgen, 't kan namelijk zijn dat de header van het document wat corrupt is. Maar anders sla je eerst deze versie op onder "orgineel", dan raak je dat alvast nooit meer kwijt en ga je rommelen met andere bestanden. Je kunt ook nog een iets ander lettertype kiezen, bijvoorbeeld een niet proportioneel of de puntgrootte eentje kleiner zetten. Dan kom je met de marges beter uit. Je kunt ook nog printen naar een PDF bestand en daarna het PDF bestand uitdraaien (dat gaat vaak dan weer wel). Er zijn zoveel opties.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus gewoon in een nieuw bestand plakken wat ik dan ook liggend kan maken met de kleinste marges? Want die heb ik echt nodig anders past de tekst niet. Het is zeg maar een dubbelzijdig a4tje wat in 3 kolommen is. (Een folder die dus in drieen gevouwen moet worden, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) Ik heb ook wat met de middellijnen zitten schuiven. Ik krijg ook de foutmeldingen bij status in de gekste figuurtjes.
In ieder geval bedankt voor je tip!
ja gevolgd niet alle delen de VPRO of was het de VARA zond ze zo laat uit en had nog geen tv op me slaapkamer, nou ja wel tv maar geen kabel. heb veel delen er van gezien, ja hou van maffiafilms maar ook van doc. enzo over de maffiaquote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik zo die films zie hè Heks, dan vraag ik me af, heb jij ooit The Sopranos gevolgd ?
Dat snap ikquote:
Ik ben er serieus al 5 uur mee bezig ofzo, kutfolder.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In een nieuw bestand plakken na een eerste witregel om een goede header te krijgen, 't kan namelijk zijn dat de header van het document wat corrupt is. Maar anders sla je eerst deze versie op onder "orgineel", dan raak je dat alvast nooit meer kwijt en ga je rommelen met andere bestanden. Je kunt ook nog een iets ander lettertype kiezen, bijvoorbeeld een niet proportioneel of de puntgrootte eentje kleiner zetten. Dan kom je met de marges beter uit. Je kunt ook nog printen naar een PDF bestand en daarna het PDF bestand uitdraaien (dat gaat vaak dan weer wel). Er zijn zoveel opties.
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik hou daar op zich niet zo van, maar die serie is echt goed.
Dat snap ik allemaal niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sowieso zijn kolommen zwaar kut, ik maak altijd een tabel aan met cellen en één rij. Dat is, vind ik, veel minder gemartel.
"Invoegen-tabel"
Die is ook goed genoeg om een paar uur aan te besteden.quote:
Slaap lekker Heksquote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en ik wens jullie slaap lekker voor straks, deissy als je nog leest ik duim voor je meisje en haar afrijden en hondjes hoop dat alles goed komt met je moppie
Dan zij je marges vermoedelijk toch zo smal dat je printer het niet aan kan. Of je hebt opeens een lettertype gekozen waar hij op zit te haken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Neh, voor ik mijn printer uit het raam gooi, morgen weer een dag.
Ja, dat schreef ik alquote:Op maandag 3 januari 2011 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
of je gooit het door een pdf-printer heen en klaar
Pfftt.....ik heb de afgelopen dagen wel weer genoeg gegeten voor een tijdje.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos heeft zeker weer honger?
[ afbeelding ]
Ik ook.................goedemorgenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:23 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop vandaag op goed nieuws van Hondjes te horen......en ik hoop dat de dochter van Deissy slaagt
quote:Op maandag 3 januari 2011 08:23 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop vandaag op goed nieuws van Hondjes te horen......en ik hoop dat de dochter van Deissy slaagt
quote:Tieners slopen ouderlijk huis met oudjaar
AUGSBURG - Een echtpaar in Augsburg in Duitsland heeft dit weekend ondervonden dat het niet altijd verstandig is om tieners alleen thuis te laten. Hun 16-jarige dochter organiseerde op oudejaarsavond een feest, dat volledig uit de hand liep.
Toen de ouders op nieuwjaarsdag thuiskwamen, bleek hun woning veranderd in een zwijnenstal, meldden Duitse media vanmiddag. Zo had een aantal van de circa 150 'gasten' kennelijk zulke hoge nood gehad, dat ze niet konden wachten tot het toilet in het huis beschikbaar kwam. Ze deden hun behoefte in diverse vertrekken, maar ook in het zwembad. Een groot deel van de garderobe van de familie dreef tussen de uitwerpselen in het zwembad.
Ook bleken de feestgangers een aantal spullen, waaronder antieke vazen, sculpturen en drie laptops, te hebben ontvreemd. De schoonmaak van het huis gaat volgens de politie duizenden euro's kosten. (ANP)
Klinkt alsof ze het wel kunnen missen.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:22 schreef Gert het volgende:
Lekker even met z'n tweetjes in een romantische omgeving oud&nieuw vieren. Leuk hotelletje of zo. Dochter is oud genoeg om op het huis en zichzelf te passen.
[..]
huh ik kreeg gister pm van haar naar aanleiding van mijn post over die ps2, maar het ging goed hij piste en poepte weer enzo, vreemd hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
Of bijna. Hij krijgt jou toegediend.
De verwondingen bleken toch erger en meer te zijn. Een operatie had toch wel binnen 24 uur moeten plaatsvinden.
Maar gelukkig wordt het vrouwtje thuis getroost door haar zoontje terwijl haar beste maatje inslaapt.
Tranen met tuiten die het kind nu wel mag zien, mag wegvegen. Dat kon dit weekend niet. Daarom kom ze niet bellen om te informeren en evt al eerder knopen door te hakken. Kleine Jan zou haar tranen eens zien ... En nu is het kind thuisgehouden van het kdv.
En haar dochter verveelt zich als ze sporadisch daar is, dus dat willen we oplossen met een PlayStation.
Dieptriest mens.
Dus ze vertelt gewoon verschillende verhalen? Raar mens is het.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh ik kreeg gister pm van haar naar aanleiding van mijn post over die ps2, maar het ging goed hij piste en poepte weer enzo, vreemd hoor
met de kat gaat het naar omstandigheden goed, hij heeft zelfstandig gepoept , met 't legen van de blaas had hij iets hulp nodig, maar arts verwacht dat weer helemaal prima werkt als hij z'n pootjes weer kan gebruiken en kan lopen/staan etc. Hij draait zichzelf ook al (weer) om, eet en drinkt goed dus hij word morgen geopereerd
Dus snap nu niet waarom in te laten slapen.
In Memoriam #2quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef Toverheks het volgende:
huh ik kreeg gister pm van haar naar aanleiding van mijn post over die ps2, maar het ging goed hij piste en poepte weer enzo, vreemd hoor
met de kat gaat het naar omstandigheden goed, hij heeft zelfstandig gepoept , met 't legen van de blaas had hij iets hulp nodig, maar arts verwacht dat weer helemaal prima werkt als hij z'n pootjes weer kan gebruiken en kan lopen/staan etc. Hij draait zichzelf ook al (weer) om, eet en drinkt goed dus hij word morgen geopereerd
Dus snap nu niet waarom in te laten slapen.
In Memoriam #2quote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef Toverheks het volgende:
Heeft Gizmo van DJMO een spuitje gehad??
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
Of bijna. Hij krijgt jou toegediend.
De verwondingen bleken toch erger en meer te zijn. Een operatie had toch wel binnen 24 uur moeten plaatsvinden.
Maar gelukkig wordt het vrouwtje thuis getroost door haar zoontje terwijl haar beste maatje inslaapt.
Tranen met tuiten die het kind nu wel mag zien, mag wegvegen. Dat kon dit weekend niet. Daarom kom ze niet bellen om te informeren en evt al eerder knopen door te hakken. Kleine Jan zou haar tranen eens zien ... En nu is het kind thuisgehouden van het kdv.
En haar dochter verveelt zich als ze sporadisch daar is, dus dat willen we oplossen met een PlayStation.
Dieptriest mens.
nou ik vraag me nu af, je gaat naar de DA die ziet toch ook dat die achillisdingens gescheurd is, nu pas na 3halve dag zeggen ze dat het niet verholpen kan worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Memoriam #2
Jouw relaas maakt het nog walgelijker dan het al is. Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt me niet dat die berichten in een dag zo kunnen verschillen.
Ik vraag me meteen af of tante haar geld ooit nog terugziet.
Ja natuurlijk kan dat, maar ik denk dat ze er geen zin in heeft want tja, uit het oog, uit het hart.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
en ze kunnen Gizmo gewoon onder narcose houden dan krijgt hij het laatste spuitje dat hij rustig inslaapt.
als je een dier laat inslapen ( weet ik van mijn teckeltje) krijgen ze een voorspuitje en daarna een ander spuitje ze merken er niks van.
Dus ze kan er gewoon bij wezen lijkt me.
Indd Heksje, en ik weet niet wat voor dierenarts zij heeft maar de mijne zou al gelijk een operatie gedaan hebben als dat nodig wasquote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vraag me nu af, je gaat naar de DA die ziet toch ook dat die achillisdingens gescheurd is, nu pas na 3halve dag zeggen ze dat het niet verholpen kan worden.
en ze kunnen Gizmo gewoon onder narcose houden dan krijgt hij het laatste spuitje dat hij rustig inslaapt.
als je een dier laat inslapen ( weet ik van mijn teckeltje) krijgen ze een voorspuitje en daarna een ander spuitje ze merken er niks van.
klopt, er is geen sprake van dat ze zo'n beestje uit de narcose zouden halen,quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vraag me nu af, je gaat naar de DA die ziet toch ook dat die achillisdingens gescheurd is, nu pas na 3halve dag zeggen ze dat het niet verholpen kan worden.
ja je hebt in elke stad een DA die 24 uur open is, of dorp dan rij je naar de stad, hier zit er 1 in oost de dierenkliniek, was daar verleden jaar midden in de nacht met mijn oudste en haar poes Mila, we moesten toen door om 3 uur snachts naar Utrecht waar ze geholpen werd, Mila heeft al een fortuin gekost maar dat vind oudste niet erg.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd Heksje, en ik weet niet wat voor dierenarts zij heeft maar de mijne zou al gelijk een operatie gedaan hebben als dat nodig was
Maar haar dierenarts kent haar en zal weten dat zij een dergelijke ingreep niet kan betalen. Dus vroeg hij om een vooruitbetaling. Jou zou hij gebeld hebben om toestemming en was dan direct aan de slag gegaan. Niets geen 3,5 dag wachten. Ik geloof dat hele verhaal niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd Heksje, en ik weet niet wat voor dierenarts zij heeft maar de mijne zou al gelijk een operatie gedaan hebben als dat nodig was
Ze had toch al 500euries op haar rekening staan? en als je een afspraak maak met de DA voor de rest van de betaling komt dat ook wel goed hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar haar dierenarts kent haar en zal weten dat zij een dergelijke ingreep niet kan betalen. Dus vroeg hij om een vooruitbetaling. Jou zou hij gebeld hebben om toestemming en was dan direct aan de slag gegaan. Niets geen 3,5 dag wachten. Ik geloof dat hele verhaal niet meer.
Wat aandoenlijk. Het is niet alleen geld, het is ook de liefde die je ervoor over moet hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je hebt in elke stad een DA die 24 uur open is, of dorp dan rij je naar de stad, hier zit er 1 in oost de dierenkliniek, was daar verleden jaar midden in de nacht met mijn oudste en haar poes Mila, we moesten toen door om 3 uur snachts naar Utrecht waar ze geholpen werd, Mila heeft al een fortuin gekost maar dat vind oudste niet erg.
Mila is blind en heeft het uiterlijk van iemand met een down syndroom ze heeft ook geen neus maar is echt een pittige tante.de ogen zitten nu alle2 dicht en schuivelt langs de muren etc.etc. en heeft een dubbelgoed gehoor. ze is nu groter dit is foto van toen ze pas geboren was.
[ afbeelding ]
Ah gelukkig, het komt dus goed. Wat zul je opgelucht zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef hondjes het volgende:
Het is dus inderdaad kinkhoest.
Er schijnt twee soorten te bestaan, nu hebben ze bloed geprikt, welk precies.
De een gaat vanzelf over, de andere moet ze antibiotica krijgen.
Omdat de ademhaling moeilijk gaat, moet ze in ziekenhuis blijven , aan de zuurstof.
Maar ze lag al wel te lachen naar haar moeder.
ik was in oost toen op zondagmiddag, werd opgehaald door de dierenambulance, koste me geen rooie cent dat ophalen lieve mensen, en toen ik daar aan kwam zo lief allemaal, alles netjes uitleggen en ik mocht uitgebreid afscheid nemen, en toen Amber was overleden, ( was in poep en scheet gebeurt) mocht ik zolang nog even aaien en nog meer van die dingen in die kamer, en lieten ze me alleen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klopt, er is geen sprake van dat ze zo'n beestje uit de narcose zouden halen,
totale onzin, ik heb er twee in moeten laten slapen, dus dat weet ik.
fijn nieuws Hondjes over je Moppiequote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef hondjes het volgende:
Omdat de ademhaling moeilijk gaat, moet ze in ziekenhuis blijven , aan de zuurstof.
Ja Mila is haar alles hoor, zal ze van der vriend weggaan wordt het een felle strijd zeggen wij al hahaha want ja ze zijn even gek op haar, ze is ook erg mooi, oke ze krijgt duur eten enzo want ja ze is wel het prinsesje, ze heeft een hele mooie glanzende vacht en moet altijd lachen, kan die foto`s niet vinden stonden op me andere comp. ze ligt graag in de vensterbank voor het open raam en tuurt op haar manier naar buiten geen gezicht want dan zie je dat koppie van links naar rechts draaien omdat ze op geluid afgaat, de oudste is wel altijd bang dat ze naar beneden valt omdat er een randje onder zit wat ze kan voelen, nou 1 keer in de naar beneden gedonderd oudste woont 1 hoog, nu blijft ze netjes zitten. maar het raam moet open he van der want anders is prinses nog beledigt ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk. Het is niet alleen geld, het is ook de liefde die je ervoor over moet hebben.
Het zal te maken hebben met de inwerkingstyd Hondjes, ben blij dat je nu weet wat het is met die kleinequote:Op maandag 3 januari 2011 11:36 schreef hondjes het volgende:
Alleen wat ik raar vindt, ze is op 28 december ingeent tegen kinkhoest en nog een paar dingen.
En nu heeft ze kinkhoest.
Maar daar weet DK misschien meer over.
Oh oke nou het blijft fijn nieuws Hondjes, noemen jullie de oudste gewoon Lissy ( leuke naam trouwens) of heb je daar ook een koosnaampje voorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef hondjes het volgende:
Moppie is de oudste..heks
Dit is Lissy van twee maanden.
He jakkes Hondjes, die kleine frummel. Hoop dat ze snel opknapt!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef hondjes het volgende:
mooie namenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:43 schreef hondjes het volgende:
de jongste heet Elisabeth..dus lissy
de oudste heet Veronica ..werd moppie
Ik zou doodsangsten uitstaan als ze in dat raam zat, maar ik denk dat de bazen het zelf wel goed kunnen inschattenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Mila is haar alles hoor, zal ze van der vriend weggaan wordt het een felle strijd zeggen wij al hahaha want ja ze zijn even gek op haar, ze is ook erg mooi, oke ze krijgt duur eten enzo want ja ze is wel het prinsesje, ze heeft een hele mooie glanzende vacht en moet altijd lachen, kan die foto`s niet vinden stonden op me andere comp. ze ligt graag in de vensterbank voor het open raam en tuurt op haar manier naar buiten geen gezicht want dan zie je dat koppie van links naar rechts draaien omdat ze op geluid afgaat, de oudste is wel altijd bang dat ze naar beneden valt omdat er een randje onder zit wat ze kan voelen, nou 1 keer in de naar beneden gedonderd oudste woont 1 hoog, nu blijft ze netjes zitten. maar het raam moet open he van der want anders is prinses nog beledigt ook.
Als ik zie van hoe hoog die katten van ons naar beneden springen maak ik me daar niet zoveel zorgen over. Beest zal alleen vreselijk geschrokken zijn omdat ze niets ziet.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou doodsangsten uitstaan als ze in dat raam zat, maar ik denk dat de bazen het zelf wel goed kunnen inschatten
Ja zo zie je maar hoeveel mensen verschillen in hun zorg en liefde voor dieren. Je moet zo'n beestje ook zien staan.
ja er wordt heel goed op haar gelet hoor, ze wonen ook heel klein 1 kamer/keuken en slaapkamer en echt Mila weet precies waar alles staat en wat ze wel en niet kan.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou doodsangsten uitstaan als ze in dat raam zat, maar ik denk dat de bazen het zelf wel goed kunnen inschatten
Ja zo zie je maar hoeveel mensen verschillen in hun zorg en liefde voor dieren. Je moet zo'n beestje ook zien staan.
Mila heeft het goed getroffen. Maak nog eens wat foto's van haar, Heks.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja er wordt heel goed op haar gelet hoor, ze wonen ook heel klein 1 kamer/keuken en slaapkamer en echt Mila weet precies waar alles staat en wat ze wel en niet kan.
haar snorharen zijn haar ogen he, daar voelt ze mee tot hoe ver ze kan lopen, wil niet zeggen dat ze wel eens tegen een muur of deur aanloopt en dan zie je haar stilstaan en vol goede moed weer opzij schuivelen, die red zich wel hoor.
ik zat al te zoeken van hoe ze er nu uitziet maar dat stond op me andere computer en keek net bij de oudste of die nog foto`s had staan maar nee, zal aan haar vragen of ze paar recente foto`s doorstuurd.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mila heeft het goed getroffen. Maak nog eens wat foto's van haar, Heks.
Geen reden om boos te worden. Natuurlijk moet je geld uitgeven aan een beest, maar ik zou vermoedelijk ook nooit ¤ 800,- euro naar een dierenarts brengen voor een kat. Een beest is een beest en geen mens. Iedereen heeft daar zijn eigen limiet en dat is hartstikke legitiem.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef Copycat het volgende:
Dan moet je geen huisdier nemen als je de schuldsanering ingaat. Of weer zwanger worden, van een lamlul die zich de tiefus zuipt terwijl jij levenslang alcoholist bent.
En ondertussen maar bedelen en opeisen.
Ik maak me er echt boos over.
Zo werd het verre van gebracht door mevrouw. Haar vriendje moest gered worden, drama to the max en in het kwadraat. Geld lenen om de verzekering voor te schieten en vervolgens te beroerd zijn om te bellen voor updates.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geen reden om boos te worden. Natuurlijk moet je geld uitgeven aan een beest, maar ik zou vermoedelijk ook nooit ¤ 800,- euro naar een dierenarts brengen voor een kat. Een beest is een beest en geen mens. Iedereen heeft daar zijn eigen limiet en dat is hartstikke legitiem.
deze is recent Disana.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mila heeft het goed getroffen. Maak nog eens wat foto's van haar, Heks.
Ach gos, wat apart zeg. Heeft ze geen last van dat neusje, ze snottert niet ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is recent Disana.
[ afbeelding ]
nee want die neus is ook helemaal afgesloten, soms stinkt ze uit der bekkie dus denk dat dat er wel verband mee houd, in het begin ging die oudste steeds naar de DA ervoor voor dat stinken, maar nu poetst ze zelf die tanden van Mila, maar weet niet of ze nog wel door dat ene neusgat kan ademen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach gos, wat apart zeg. Heeft ze geen last van dat neusje, ze snottert niet ofzo?
De oudste had griep met hoge koorts.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:52 schreef Juud79 het volgende:
@hondjes
Het is zo dat een kind pas twee a drie weken na inenting beschermd is tegen kinkhoest.
Als ze het na inenting krijgen zal het minder ernstig verlopen dan zonder.
Is het niet zo dat de oudste ook kinkhoest heeft gehad, die was toch ook ziek?
Op de foto is haar bekje dicht, dus je zou denken dat ze nog wel door haar neusje kan ademen. Een stinkbekkie krijgen ze ook van maagklachten dus dat kan van alles zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want die neus is ook helemaal afgesloten, soms stinkt ze uit der bekkie dus denk dat dat er wel verband mee houd, in het begin ging die oudste steeds naar de DA ervoor voor dat stinken, maar nu poetst ze zelf die tanden van Mila, maar weet niet of ze nog wel door dat ene neusgat kan ademen.
ACH gossie, arme poes.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is recent Disana.
[ afbeelding ]
quote:
Dat geloof ik best,,Heks., dat het snor zit tussen poezen en jou en een geweldig leven hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hondjes is geen arme poes, het is een poes met een prinsessenleven.
wat anders jullie lopen ook te snotteren enzo kan ook de griep wezen he want dat heerst als een gek.
Ongelovelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo werd het verre van gebracht door mevrouw. Haar vriendje moest gered worden, drama to the max en in het kwadraat. Geld lenen om de verzekering voor te schieten en vervolgens te beroerd zijn om te bellen voor updates.
Dus geen afweging mens-dier.
Moet je wel even aan de DA doorgeven dat het geld geregeld is. Maar madam was te lamlendig om te bellen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze had toch al 500euries op haar rekening staan? en als je een afspraak maak met de DA voor de rest van de betaling komt dat ook wel goed hoor.
Er is zelfs een speciaal iets voor mensen die het niet breed hebben toch naar een dierenarts kunnen ( weet niet meer hoe dat heet).
Volgens mij is die controle (van Jeugdzorg) juist ten einde. Hij gaat al wel vervroegd naar het KDV ... als mamma tenminste op tijd opstaat om en naar de DA en het KDV te gaan ...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ongelovelijk.
Net de vorige F&F Sc zitten lezen, daar staan de haren ook overeind.
Ik las dat Jan nog steeds onder controlle staat, en dat vind ik ergens een heel fijne gedachte.
Bij een kat van vrienden is een achterpoot geamputeerd, beestje was aangereden. Maar als dat beest door de tuin dolde zag je het niet eens, die kon zich ook prima redden. Alleen je moet er wel de tijd en energie in willen steken na een dergelijke operatie, want dan heeft zo'n beest echt veel hulp en aandacht nodig.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:54 schreef Toverheks het volgende:
Wat ze wel hebben gedaan voor Mila, een belletje aan haar kattenbak, en dingen zo neergezet een klein krabpaaltje ook met bellen eraan dat ze weet ongeveer waar alles staat, de oudste moet ook niet iets van de grond halen of zoals een keer de hele bank verschuiven want dan loopt ze echt te zoeken, maar echt als je haar ziet ( omdat haar ogen nu dicht zijn gegroeid en genaaid) hoe die zich red Mila zou ook bij de geboorte een spuitje krijgen omdat je al gelijk zag van deze red het niet, nou bewezen ook gehandicapte katten redden zich prima met een goeie bazin.
Oh ik dacht dat het toezicht er nog was maar dat was alleen het eerste jaar begrijp ik nu. Dat is jammer. Ik neem aan dat het KDV bij te hoge afwezigheid wel aan de bel trekt, zeker als je weet dat het een "zorggezin" is of was. En ja dat van die biertjes, ik viel serieus bijna van de bank toen ik dat las. Misschien dat ze het een beetje bijhoudt, zodat ze nog lekker smaken als de nieuwe baby er weer uit is? Ik kan heel slecht tegen dit soort dingen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is die controle (van Jeugdzorg) juist ten einde. Hij gaat al wel vervroegd naar het KDV ... als mamma tenminste op tijd opstaat om en naar de DA en het KDV te gaan ...
Ik schrok ervan dat ze als alcoholist nog wel 0% biertjes drinkt, lijkt me nu niet bepaald een slimme manier om met je ziekte om te gaan. Net als dat sorry excuse for a husband van d'r.
Met zo'n kat kun je in eerste instantie er wat doorheen schieten en een paar dagen later denken "Uit z'n lijden verlossen is misschien toch beter".quote:Op maandag 3 januari 2011 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo werd het verre van gebracht door mevrouw. Haar vriendje moest gered worden, drama to the max en in het kwadraat. Geld lenen om de verzekering voor te schieten en vervolgens te beroerd zijn om te bellen voor updates.
Dus geen afweging mens-dier.
Ik vraag me serieus af of dat geld er ooit is geweest. Ik denk (gemeen) dat ze zelf vanochtend de DA heeft gebeld dat ze het beestje maar moesten laten inslapen omdat ze de financien niet rondkreeg. Gewoon omdat haar verhalen niet kloppen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met zo'n kat kun je in eerste instantie er wat doorheen schieten en een paar dagen later denken "Uit z'n lijden verlossen is misschien toch beter".
Maar....ik heb het half gevolgd, ze betaald toch zeker wel dat geleende geld weer terug?
Waarschijnlijk een nieuwe poes met jongen op komst.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:41 schreef Marrije het volgende:
Ah, ik zie dat deel 1 van mijn voorspelling is uitgekomen. Nu deel 2 nog
Of heb ik iets gemist en is er al een nieuwe kat.
Kan me eigenlijk wel voorstellen dat er mensen zijn die er zo over denken. Maar dan moet je zo'n diertje wel direct in laten slapen en niet 3,5 dag wachten en vervolgens met een kut-verhaal komen over wat er allemaal nog meer kapot is binnenin die kat. Zodat alsnog wordt besloten dat opereren geen zin heeft.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen reden om boos te worden. Natuurlijk moet je geld uitgeven aan een beest, maar ik zou vermoedelijk ook nooit ¤ 800,- euro naar een dierenarts brengen voor een kat. Een beest is een beest en geen mens. Iedereen heeft daar zijn eigen limiet en dat is hartstikke legitiem.
Het was de afwachtende houding van deze dame die het beestje de nek om heeft gedraaid. Het hele weekend gewoon niet bellen. Niet! Want zwanger, want bang voor vuurwerk, want angstig kind (door jouw angst), want lamme man op de bank.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met zo'n kat kun je in eerste instantie er wat doorheen schieten en een paar dagen later denken "Uit z'n lijden verlossen is misschien toch beter".
Maar....ik heb het half gevolgd, ze betaald toch zeker wel dat geleende geld weer terug?
Ik gok dat ze straks een nieuw topic in FHF opent met als vraag of iemand het winnende staatslot op kan sturen zodat ze een nieuwe bank kunnen kopen omdat haar vriend zo klaagt.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was de afwachtende houding van deze dame die het beestje de nek om heeft gedraaid. Het hele weekend gewoon niet bellen. Niet! Want zwanger, want bang voor vuurwerk, want angstig kind (door jouw angst), want lamme man op de bank.
En dan nu zijn er opeens allerlei complicaties en breuken die duidelijk worden, na de geruststellende PM aan Heks.
Maak dat de kat wijs, maar niet Gizmo en niet mij.
En dat geld? Ik gok op kosten die niet gedekt worden door de verzekering.
Vroeger had je bedelbrieven, nu heb je FHF.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
Het is een leech, een parasiterende bloedzuiger. En als ze de een heeft uitgezogen, gaat ze weer door naar de volgende goedgelovige die in haar sorry ass verhaaltjes trapt.
Kan hij een beetje de burgermeester van Samson en Gert nadoen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog een leuk overblijfseltje van de linkse babyboomoverheid van de afgelopen jaren
Veel mensen moeten eerder stoppen met werken dan gepland (65), anders krijgen ze veel minder pensioen.
Seriously?
Zijn we dalijk alweer burgemeesterloos![]()
*stuurt vacature door naar vriendje*
Wat denk jij zelf??quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je weet dat ze dit al deed voor FHF toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vroeger had je bedelbrieven, nu heb je FHF.
Groter bereik en minimale investering benodigd.
Een soort global golddigger, wellicht heeft ze familie in Kenia.
Ja, zoiets had ik al begrepen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet dat ze dit al deed voor FHF toch?
Ja, als ie lam is ligt de bank die ze nu hebben zo kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat ze straks een nieuw topic in FHF opent met als vraag of iemand het winnende staatslot op kan sturen zodat ze een nieuwe bank kunnen kopen omdat haar vriend zo klaagt.
Geen idee hoe dat gaat met geld wat op je bankrekening komt als je in de schuldsanering zit. Ik weet wel dat wanneer je je kredietlimiet hebt overschreden en er komt geld binnen je dat dus niet op kunt nemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er ook bang voor Spuitje, dat het zo is gegaan. Ik weet ook niet hoe het gaat als er bijvoorbeeld geld op een rekening wordt gestort van iemand in de schuldsanering, gaat dat geld dan niet automatisch naar de schuld? En ja er zitten steeds zoveel haken en ogen aan, zegt ze in het ene topic nog dat Jan even tussen de middag heeft geslapen maar dat hij zo druk is en echt geen tijd om te bellen etc, lees ik in een ander topic dan Jan een paar uur heeft geslapen tussen de middag en dat ze toen lekker even heeft kunnen dweilen enzo.
Ik heb ook een beetje te doen met toet-toet-LK die voelt zich ook wel genaaid geloof ik en gaat de bench weer ophalen.
Het is gewoon beyond gênant,quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef Dementor het volgende:
Vroeger had je bedelbrieven, nu heb je FHF.
Groter bereik en minimale investering benodigd.
Een soort global golddigger, wellicht heeft ze familie in Kenia.
Nu maar hopen dat alles snel aanslaat en ze vlug mee naar huis magquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef hondjes het volgende:
Oi, dat kan ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
of ze verkoopt hem doorquote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die PS is echt wel gewoon voor haar man, volgens mij.
Ja natuurlijk heeft ze dat gezien, anders was ze niet meteen zo pissig geworden toen mensen erover vielen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Copycat het volgende:
Neehee! We proberen voor te dringen bij een weg te geven PlayStation, zodat dochterlief daarvoor kan worden geparkeerd.
Alsof ze die tweede post in dat topic ook niet heeft gezien.
Maak ook dat een andere kat wijs.
Stel, jij zit in de schuldsanering en ik maak 500 euro over naar jou rekening. Dat kan dan niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Toverheks het volgende:
over als je in de schuldsanering zit, en dat is landelijk je krijgt iemand toegewezen van de rechter, daar stuur je je rekeningen heen van de DA en die regelt het verder, er zijn overal potjes voor, en mevrouw weet dondersgoed waar wat te halen valt, omdat ze ook bij jeugdzorg enzo loopt en een maatschappelijk werkster heeft.
en dan over dat het geld op de rekening is gestort, gelul want het geld moet eerst naar je beheerder overgemaakt worden, en die stort je leefgeld per week/2wekelijks/maandelijks/ op jou rekening ( mag je zelf voor kiezen hoe jij je geld per maand ontvangt dus wekelijks of maandelijks alles in1.
echt als ik zo alles terug lees klopt er geen moer van van sommige dingen.
en over schuldsanering ja ik heb er ook in gezeten dus weet hoe alles werkt, ben er al 3 jaar vanaf gelukkig maar laat niemand me iets wijs maken van schuldsanering.
Precies dat dacht ik ook. Het kind is 12 daar kan je toch wel leukere dingen mee doen en bedenken dan achter de PS zetten? En ook alvast handig voor Jan, want die heeft ADHD lees ik net.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon beyond gênant,
Godverdomme je dochter amper kunnen zien en als ze er dan een keer is, verveelt ze zich. Dan gaan we vervolgens niet de oplossing zoeken in samen dingen ondernemen. Moeder-dochterband opbouwen. Neehee! We proberen voor te dringen bij een weg te geven PlayStation, zodat dochterlief daarvoor kan worden geparkeerd.
Alsof ze die tweede post in dat topic ook niet heeft gezien.
Maak ook dat een andere kat wijs.
PS2 geloof ik. Hoezo wil je er één doneren?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat het over een PlayStation, Playstation2 of PS3?
Ik heb er 3. Dus ik zou dat zomaar kunnen doen. Ware het niet dat ik zelf arm ben dus andere arme mensen kunnen mijn reedt likkenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PS2 geloof ik. Hoezo wil je er één doneren?
Doe eens een linkiequote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft ze dat gezien, anders was ze niet meteen zo pissig geworden toen mensen erover vielen.
En die wilde ze juist op speelgoedrantsoen zetten vanwege zijn slechte concentratie.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Precies dat dacht ik ook. Het kind is 12 daar kan je toch wel leukere dingen mee doen en bedenken dan achter de PS zetten? En ook alvast handig voor Jan, want die heeft ADHD lees ik net.
dat kan wel maar dan moet je je verantwoorden, je beheerder kan alles in jou rekening zien, want de postafschriften gaan via de bank naar hem/haar toe, dus komt niet in jou brievenbus.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel, jij zit in de schuldsanering en ik maak 500 euro over naar jou rekening. Dat kan dan niet?
Dit topic:quote:
Ja, wat moet hij anders doen tussen Koffietijd en Dr. Phil?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef Copycat het volgende:
En Scrutinizer heeft denk ik wel een punt dat vooral lammanlief met dat spel aan de haal gaat.
hahhha ja dat racet lullig danquote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Voornamelijk racespellen en dan geen stuurtje erbij hebben
Mevrouw heeft niet eens geld voor een goede jas of fietstassen. Man kan wel straalbezopen worden, daar niet van. En opperen dat de kat een spuitje kan krijgen omdat een nieuwe kat goedkoper is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre... een Ps2 heb je zeg maar inclusief spelletjes en shit voor 20 euro. Dus waarom de drama?
Ach, je kunt zoveel leuke dingen doen met een kind van 12, maar je moet het wel willen! En je fantasie een beetje gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik ook. Het kind is 12 daar kan je toch wel leukere dingen mee doen en bedenken dan achter de PS zetten? En ook alvast handig voor Jan, want die heeft ADHD lees ik net.
Mjah. Ik stel voor dat we ze afschieten. Die ouders.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mevrouw heeft niet eens geld voor een goede jas of fietstassen. Man kan wel straalbezopen worden, daar niet van. En opperen dat de kat een spuitje kan krijgen omdat een nieuwe kat goedkoper is.
JE. HOEREN. MOEDER.quote:Inloggen
Help
link opent in nieuw venster
Er is een fout opgetreden:
Uw sessie is ongeldig. Probeer het later nogmaals. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de DigiD-helpdesk.
Hoe oud is dat kind dat zich zogenaamd zit te vervelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
kijk, ik weet heus wel oordelen op afstand is zo makkelijk, maar dit snap ik gewoon allemaal niet, elke keer verhalen, is het niet dit dan is er wel geld nodig voor dat, en ik heb niet alleen pm`s van haar gehad er zijn er nog meer die bijna exakt dezelfde pm`s hebben gehad.
Kan hij niet blijven werken zonder salaris? Onbezoldigd ambtenaar?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog een leuk overblijfseltje van de linkse graaioverheid van de afgelopen jaren
Veel mensen moeten eerder stoppen met werken dan gepland (65), anders krijgen ze veel minder pensioen.
Seriously?
Ik weet niet zoveel van kinkhoest i.c.m. vaccinatie. Net de eerste vaccinatie gehad tegen kinkhoest?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef hondjes het volgende:
Misschien is het geld gestort op de bankliggende Janlam.
Deze figuren zie je altijd wel een keer verschijnen op een forum.
Kan me de tijd nog herinneren op NL, liepen er ook een paar van die wijfen.
Totdat er een ban kwam voor ze, vervolgens kiezen ze een ander forum.
Nou, dan is DJMO dus bepaald niet in haar eerste leugen gestikt. Want een tijdje terug vertelde ze in een topic op FHF dat het geen probleem was dat ze geld op haar rekening ontving, dat niemand dat zag.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan wel maar dan moet je je verantwoorden, je beheerder kan alles in jou rekening zien, want de postafschriften gaan via de bank naar hem/haar toe, dus komt niet in jou brievenbus.
dus stel jij stuurt mij 500 eurie, dan weet je beheerder het al de zelfde dag en trekt aan de bel, je mag niet opnieuw schulden maken, dus ook geen geld lenen ( gebeurt wel maar dan haal je het op) als je nieuwe schulden maakt, stel postordebedrijf of zoiets dan wordt je er gelijk uitgezet en moet alsnog alles gaan betalen, dan halen ze je hele huis dezelfde week leeg onder je reet. En mag je het zelf allemaal gaan doen en oplossen.
12. En het moet gratis vermaakt worden zonder samen iets te ondernemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind dat zich zogenaamd zit te vervelen?
12quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twaalf. En die ziet ze dus maar sporadisch vanwege uithuisplaatsing. En dan wil je dat kind tijdens die sporadische bezoekjes voor de playstation planten.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Uhuh, gisteravond, na mijn reactie op het playstationtopic. Ze was bang dat de verzekering niet over de brug zou komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
kijk, ik weet heus wel oordelen op afstand is zo makkelijk, maar dit snap ik gewoon allemaal niet, elke keer verhalen, is het niet dit dan is er wel geld nodig voor dat, en ik heb niet alleen pm`s van haar gehad er zijn er nog meer die bijna exakt dezelfde pm`s hebben gehad.
Ah ok, duidelijk, bedankt voor je antwoord.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan wel maar dan moet je je verantwoorden, je beheerder kan alles in jou rekening zien, want de postafschriften gaan via de bank naar hem/haar toe, dus komt niet in jou brievenbus.
dus stel jij stuurt mij 500 eurie, dan weet je beheerder het al de zelfde dag en trekt aan de bel, je mag niet opnieuw schulden maken, dus ook geen geld lenen ( gebeurt wel maar dan haal je het op) als je nieuwe schulden maakt, stel postordebedrijf of zoiets dan wordt je er gelijk uitgezet en moet alsnog alles gaan betalen, dan halen ze je hele huis dezelfde week leeg onder je reet. En mag je het zelf allemaal gaan doen en oplossen.
Zie!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
Uhuh, gisteravond, na mijn reactie op het playstationtopic. Ze was bang dat de verzekering niet over de brug zou komen.
Goed, je doet een kind van 12 die je al door zoveel drama hebt weten te drukken omdat je faalt in je hele leven waarschijnlijk wel een plezier met zo'n ding. Maar ik kan niet ontkennen dat het een beetje een dubieuze manier van handelen isquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twaalf. En die ziet zo dus maar sporadisch vanwege uithuisplaatsing. En dan wil je dat kind tijdens die sporadische bezoekjes voor de playstation planten.
Die verzekering voor de kat? Geloof allang niet meer dat er zelfs maar een verzekering is!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh, gisteravond, na mijn reactie op het playstationtopic. Ze was bang dat de verzekering niet over de brug zou komen.
Mwah, ik heb ook iedere keer verhalen, gewoon 100 procent waar, maar er zijn er hier ook die mij niet geloven. Kortom, op dat oordeel van deze SC vaar ik niet blind.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
kijk, ik weet heus wel oordelen op afstand is zo makkelijk, maar dit snap ik gewoon allemaal niet, elke keer verhalen,
Er zijn al bijna drie kinderen ...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we nou 's dat kind bij 2 lieve mensen neerzetten die geen kinderen kunnen krijgen en díe dan een PS2 geven, misschien leert Jan daar wat van en dat kind doe je sowieso een plezier
En als dat niets is hebben we altijd nog mijn afschiet-optie.
Daar geloof ik geen zak van.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook iedere keer verhalen, gewoon 100 procent waar, maar er zijn er hier ook die mij niet geloven. Kortom, op dat oordeel van deze SC vaar ik niet blind.
We gaan in de schuldsanering? Gezellig, dan nemen we nog een kind! En een kat!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Eh? Dat wijf gaat er nog één uitpoepen?
Sorry hoor, maar: "kogel".
Ze wilde hem graag omdat die dochter van jeugdzorg niet op MSN/Facebook etc. mag.........?? Dat was de reden die ze ervoor gaf.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, je doet een kind van 12 die je al door zoveel drama hebt weten te drukken omdat je faalt in je hele leven waarschijnlijk wel een plezier met zo'n ding. Maar ik kan niet ontkennen dat het een beetje een dubieuze manier van handelen is
Ik vind dat kinderen van dat soort ouders metéén een gratis Ps3 moeten krijgen. En elke keer dat het kind op Triangle drukt zowel vader als moeder een fucking trap in hun oog moeten krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Begrijp ook niet zo goed waarom dat kind geen Playstation zou mogen hebben. Ieder kind vanaf drie jaar heeft tegenwoordig een mobiel, playstation en condooms in z'n kontzak.
Alleen als ze naar KDV het Hofnarretje gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ieder kind vanaf drie jaar heeft tegenwoordig een mobiel, playstation en condooms in z'n kontzak.
Ik zou het verwijderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Is zeker raar om te zeggen in dat Playstation topic? Dat ze ipv janken om gratis shit beter een cursus "hou je benen bij elkaar want je bent een belediging voor de menselijke evolutie" kan gaan doen?
Na de eerste dosis hoeft iemand niet volledig beschermd te zijn daarom herhalen ze dat een aantal maal. Het kan ook gewoon een kwestie zijn van pure pech.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef hondjes het volgende:
Op 28december ingeent tegen kinkhoest., dus de eerste vaccinatie bij twee maanden.
Een week later opgenomen wegens kinkhoest.
eerst dacht ik, logisch dat ze dat in bloed vinden
of was de dosis te hoog, te weinig afweerstoffen![]()
.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen als ze naar KDV het Hofnarretje gaan.
Ja, want je dochter van 12 op MSN/Facebook is geen one way ticket naar een hoerige slettebak van een 15 jarige jailbaitsnol.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze wilde hem graag omdat die dochter van jeugdzorg niet op MSN/Facebook etc. mag.........?? Dat was de reden die ze ervoor gaf.
Stam + D.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs IK weet dat dat "gelooft" moest zijn.
Toch?
Dank voor de correctiequote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfs IK weet dat dat "gelooft" moest zijn.
Toch?
bedankt..ik gooi het dan maar op pure pech.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na de eerste dosis hoeft iemand niet volledig beschermd te zijn daarom herhalen ze dat een aantal maal. Het kan ook gewoon een kwestie zijn van pure pech.
Lies stop eens met die stomme kusjes als je iets moderator achtigs zegt.quote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er godverdomme mis met de mensheid.
Ik denk dat jeugdzorg graag ziet dat ze op de momenten dat dochterlief thuis is er tijd samen wordt doorgebracht en het kind niet de hele dag achter de pc zit. Over een ps2 is natuurlijk niets gezegd.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want je dochter van 12 op MSN/Facebook is geen one way ticket naar een hoerige slettebak van een 15 jarige jailbaitsnol.
Wat is er godverdomme mis met de mens.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ben het ook nog eens helemaal met je eens (bel jij de krant, of doe ik het?). Ik geloof alleen niet dat het de volgende keer beter wordt als er maar genoeg mensen hard genoeg op haar inhakken. En dit bedoel ik weer niet als 'doe voorzichtig met DJMO'. In tegendeel.Die soap die duurt al haar hele levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor, dat gaat m niet worden met die tante. Ook niet met hulp.
Ja en knipogen mag ook al niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies stop eens met die stomme kusjes als je iets moderator achtigs zegt.
Kan überhaupt niet, want daar zit de moeder al achterquote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat jeugdzorg graag ziet dat ze op de momenten dat dochterlief thuis is er tijd samen wordt doorgebracht en het kind niet de hele dag achter de pc zit. Over een ps2 is natuurlijk niets gezegd.
Vraag een gratis nieuwe voor je ongeboren zoon.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Mijn glazen losse thee indoeding voor in mijn theepot kapot laten vallen.
Ik kon er op wachten met mijn klunzigheid. Maar even naar de winkel voor een simpel thee-ei dat Cc-bestendig is.
En ja hoor, het eerste "woord van 2011" is binnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het kind in kwestie zich beter laat opvoeden door een Ps2 dan door die faalnaaiers van een ouders.
Volgens mij is het kind er altijd maar een paar uurtjes. Stel je voor dat je dan naar het bos gaat met je kids, of iets gaat bakken of samen een spelletje gaat doen. Dat kan natuurlijk niet, want zwanger en kleine drukke Jan.... Dus dan maar een spelcomputer ter vermaak, makkelijk hoef je nog minder voor je kind te zorgen dan dat je al doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat jeugdzorg graag ziet dat ze op de momenten dat dochterlief thuis is er tijd samen wordt doorgebracht en het kind niet de hele dag achter de pc zit. Over een ps2 is natuurlijk niets gezegd.
ach, die oudste is nog steeds uit huis geplaatst dus die ontkomt er al aan. Of heb je het over Jantje?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het kind in kwestie zich beter laat opvoeden door een Ps2 dan door die faalnaaiers van een ouders.
Mijn eigen thee-eieren zijn al lang opgedroogd. En dan moet ik een kat kopen en laten inslapen. Teveel gedoe. Ik besteed wel een eurootje of vier.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vraag een gratis nieuwe voor je ongeboren zoon.
Whaha, ik ben minstens zo erg, onhandig is zacht uitgedrukt...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Mijn glazen losse thee indoeding voor in mijn theepot kapot laten vallen.
Ik kon er op wachten met mijn klunzigheid. Maar even naar de winkel voor een simpel thee-ei dat Cc-bestendig is.
Je maakt hier de cruciale fout dat de leugen die je gebruikt om gratis shit te krijgen op waarheid gebaseerd zou moeten zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eigen thee-eieren zijn al lang opgedroogd. En dan moet ik een kat kopen en laten inslapen. Teveel gedoe. Ik besteed wel een eurootje of vier.
Valt mee, die kat krijg je vast gratis en dat in laten slapen kost ook maar 1 belletjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eigen thee-eieren zijn al lang opgedroogd. En dan moet ik een kat kopen en laten inslapen. Teveel gedoe. Ik besteed wel een eurootje of vier.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en knipogen mag ook al niet meer.
Ik post gewoon hoe ik post, laat me.
Dat is nog best een aardig nummerquote:
Dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan überhaupt niet, want daar zit de moeder al achter
Ik denk dat Cc bibberend op de overloop zit tegen die tijd....dus niet kan bellenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt mee, die kat krijg je vast gratis en dat in laten slapen kost ook maar 1 belletje
Ga jij sp3c eens vermoorden in WOW ofzo. Anders zie ik hem deze week niet ben ik bang.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Laden....
Laden...
Laden...
Je hebt te lang niets gedaan, log opnieuw in.
STERF GODVERDOMME DE KI******
Teun jou geloof ik, al zal je zeggen dat je een broodje poep aan het verobberen bent, ik blijf je gelovenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook iedere keer verhalen, gewoon 100 procent waar, maar er zijn er hier ook die mij niet geloven. Kortom, op dat oordeel van deze SC vaar ik niet blind.
Speelt die gaylord Alliance?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jij sp3c eens vermoorden in WOW ofzo. Anders zie ik hem deze week niet ben ik bang.
Een kattebelletjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt mee, die kat krijg je vast gratis en dat in laten slapen kost ook maar 1 belletje
Ze gaat toch zeker niet zonder mobieltje en iPad op de overloop zitten??quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Cc bibberend op de overloop zit tegen die tijd....dus niet kan bellen
Neuh, is echt. Of yvonne ziet er opeens iets anders uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Jian het volgende:
Nooit eerder gelezen die DMJO Soap ...... Is toch niet echt, toch ? Zal toch wel een geweldig kloon-act van Yvonne zijn
Skreencappen en joetuppen!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een getuige nodig, niemand gaat geloven hoe slecht dit werkt!
Misschien is mevrouw het ook zat dat als ze een poging doet in te loggen op werk.nl ze ook 35 uur moest wachten op een foutmelding.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Copycat het volgende:
Je moet voor de gein eens wat lezen op haar blog (ook te vinden in haar sig). Mevrouw heeft het vooral druk met Hyves en WOW ipv met haar kinderen. En zich maar thuisblijfmoeder noemen. Je bent gewoon te lui om te schijten.
Weg is!
Ik wil serieus wedden dat als ik vanavond aan Mera wil laten zien hoe kut die site is alles gewoon werkt.quote:
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil serieus wedden dat als ik vanavond aan Mera wil laten zien hoe kut die site is alles gewoon werkt.
Ik probeer er ook wel eens wat te regelen, het werkt inderdaad vaak slecht. Gewoon morgen nog een keer proberen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een getuige nodig, niemand gaat geloven hoe slecht dit werkt!
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Speelt die gaylord Alliance?
En ik probéér in te loggen op een overheidsdinges om te gillen dat ze me werk moeten geven, WoW'en doe ik vanavond wel.
Ik hoop dat het jou wat zegt want mij zegt het nietsquote:mijn geld, ik speel whatever de fok! I want
vooral trolls vanwege het reggae accent
Ik ga mijn best doen om mij te beheersen en daar niet te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Copycat het volgende:
Je moet voor de gein eens wat lezen op haar blog (ook te vinden in haar sig). Mevrouw heeft het vooral druk met Hyves en WOW ipv met haar kinderen. En zich maar thuisblijfmoeder noemen. Je bent gewoon te lui om te schijten.
Weg is!
Hell fucking yeah, ik speel Troll Shammyquote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Dit was zijn antwoord (en hij weet dat ik het post)
[..]
Ik hoop dat het jou wat zegt want mij zegt het niets
Stay away from da voodoo, mon!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Dit was zijn antwoord (en hij weet dat ik het post)
[..]
Ik hoop dat het jou wat zegt want mij zegt het niets
Jij denkt dat ik opgeef?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik probeer er ook wel eens wat te regelen, het werkt inderdaad vaak slecht. Gewoon morgen nog een keer proberen.
Lukt je niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om mij te beheersen en daar niet te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |