Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
...
1. Zijn zij de nieuwe vijand van het westen?
Nee.quote:Gesteund door de illuminati om als dreiging te fungeren na de val van de Soviet Unie?
Juist.quote:2. Klopt de berichtgeving niet en is China niet zo machtig als men ons wil doen geloven?
Nee.quote:3. Is China een onverwachte dreiging waar door de illuminati geen rekening mee is gehouden?
Nee.quote:4. Maken chinese kopstukken deel uit van deze wereldregering?
Ik neig er naar om dat met je eens te zijn. Maar er zijn wat mij betreft ook wel aanwijzingen dat er een groep industriële en politici is die wel degelijk grote invloed uitoefent op de wereldpolitiek. Ik sluit daar ook niet bij uit dat sommige wereldpolitici nu en in het verleden door deze achtergrond-mensen aan de macht zijn gekomen. Ik twijfel ook altijd bij de term Illuminati, omdat dat natuurlijk een enorme geschiedenis met zich meebrengt waar ik aan twijfel. Tuurlijk er zijn aanwijzingen, maar ik ben daar (nog) niet door overtuigd. Van die eerder door mij genoemde 'onzichtbare' invloed ben ik wel overtuigd.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef LePetitColonel het volgende:
3. de illuminatie bestaat niet, dat is net zoiets als Al Qaida.
Er zijn een aantal mensen met redelijk veel invloed in de wereld die kunnen een bepaalde druk uitoefenen maar hebben feitelijk niks te zeggen. Die mensen hebben zeker wel invloed want ze hebben bepaalde kennis/ervaring/middelen en er word naar ze geluisterd. maar als je denk dat deze mensen samen aan een tafel zitten en de wereld in kunnen delen zoals ze willen zit je er echt naast. De wereld is veel te divers/onvoorspelbaar om door enkelen te worden gestuurd.
Dus volgens jou klopt de berichtgeving niet en wil men ons doen geloven dat China machtig is? Om via deze weg een bedreiging op te roepen die er voor zorgt dat we meer als 'een Westen' optreden?quote:
Alle berichtgeving in de media over politiek etc. is net zo relevant als Sesamstraat of Tom & Jerry.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
...Dus volgens jou klopt de berichtgeving niet en wil men ons doen geloven dat China machtig is? Om via deze weg een bedreiging op te roepen die er voor zorgt dat we meer als 'een Westen' optreden?
Ik vind dat een interessante gedachte, maar waar haal je deze overtuiging uit?
Hartstikke mooi dat je die kennis deelt, maar dan nogmaals die vraag die je niet graag beantwoord: Wat zijn de bronnen voor deze overtuiging?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alle berichtgeving in de media over politiek etc. is net zo relevant als Sesamstraat of Tom & Jerry.
China staat onder controle van de Windsor familie.
De illuminati controleren de Aarde (nog); dat is een feit.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hartstikke mooi dat je die kennis deelt, maar dan nogmaals die vraag die je niet graag beantwoord: Wat zijn de bronnen voor deze overtuiging?[quote]Dit is geen overtuiging. Het is een feit idd.
[quote]
Ik was dan niet op zoek naar feiten, maar als je dan dingen benoemt die volgens jou een feit zijn, dan hoor ik graag een onderbouwing.
Dus nog geen antwoord?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De illuminati controleren de Aarde (nog); dat is een feit.
Alle mainstream media staan onder controle van de Illuminati, ook dat is een feit.
De meeste mensen geloven de mainstream media zonder verder na te denken; nog een feit.
Bron: gezond verstand.
Beste Bankfurt,quote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De illuminati controleren de Aarde (nog); dat is een feit.
Alle mainstream media staan onder controle van de Illuminati, ook dat is een feit.
De meeste mensen geloven de mainstream media zonder verder na te denken; nog een feit.
Bron: gezond verstand.
Nee, nog geen antwoord. Ik zoek in dit topic ook niet zo zeer naar antwoorden, maar naar theorieën. Helaas komt Bankfurt weer met zijn 'feiten' aankakken die hij niet kan onderbouwen.quote:
Dan zit je hier verkeerd. Dit is een forum.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Beste Bankfurt,
Ik ben blij dat je me verlicht met deze inzichten. Maar, zoals wel eens eerder, verzoek ik je om mijn topic over te slaan als je niet in staat bent om je 'feiten' met zinnigheid te onderbouwen. Als je jouw (al dan niet gezonde) verstand als enige bron hebt, dan mag je van mij ergens anders gaan spelen.
Jij wil theorieën, maar niet zozeer antwoorden ?quote:[..]
Nee, nog geen antwoord. Ik zoek in dit topic ook niet zo zeer naar antwoorden, maar naar theorieën. Helaas komt Bankfurt weer met zijn 'feiten' aankakken die hij niet kan onderbouwen.
Dat jij iets brengt als een feit maakt het nog geen feit. Hij wil geen voorgebakken antwoorden van jou, hij wil de stof lezen die jouw visie gevormd heeft.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. Dit is een forum.
Dan had je maar een besloten congres moeten organiseren.
Ik ga er van uit dat de meeste mensen op dit forum hun gezonde verstand willen gebruiken EN als een belangrijke bron van hun gedachten, analyse en redenaties erkennen.
Kennelijk wil je niet dat mensen hun gezonde verstand kunnen gebruiken.
[..]
Jij wil theorieën, maar niet zozeer antwoorden ?
en ...er mogen geen feiten in jouw theorieën voorkomen ?
BTW: ik had het over JOUW gezonde verstand als bron.
Ik wil best onderbouwen hoor dat JIJ je gezonde verstand niet gebruikt of kennelijk niet wil gebruiken; maar ik hou me nog liever in.
Dat vroeg hij niet; hij wilde mijn gedachten over China in de wereld, zie OP.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat jij iets brengt als een feit maakt het nog geen feit. Hij wil geen voorgebakken antwoorden van jou, hij wil de stof lezen die jouw visie gevormd hebben.
Als jouw gezond verstand duidelijk afwijkt van de rest lijkt het me toch wel zinvol om iets van een onderbouwing te gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet; hij wilde mijn gedachten over China in de wereld, zie OP.
En mijn visie wordt niet gevormd door stof, maar wel door gezond verstand, en de TS kan dat ook gebruiken.
Gaaaaaaaaaap.... Gaan we dit weer krijgen. Als jouw manier van redeneren (het is een feit omdat ik zeg dat het een feit is) het bewijs is voor een gezond verstand, dan hoop ik nog lang met mijn eigen ongezonde verstand rond te lopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd. Dit is een forum.
Dan had je maar een besloten congres moeten organiseren.
Ik ga er van uit dat de meeste mensen op dit forum hun gezonde verstand willen gebruiken EN als een belangrijke bron van hun gedachten, analyse en redenaties erkennen.
Kennelijk wil je niet dat mensen hun gezonde verstand kunnen gebruiken.
Ik wil vooral theorieën en daar mogen uiteraard ook antwoorden inzitten. Sterker nog, onderbouwing van theorieën met feiten juich ik toe. Ik accepteer alleen inmiddels dat in een forum als BNW veel theorieën niet onderbouwd kunnen worden met feiten, noem dat mijn leermomentje.quote:Jij wil theorieën, maar niet zozeer antwoorden ?
en ...er mogen geen feiten in jouw theorieën voorkomen ?
BTW: ik had het over JOUW gezonde verstand als bron.
Ik wil best onderbouwen hoor dat JIJ je gezonde verstand niet gebruikt of kennelijk niet wil gebruiken; maar ik hou me nog liever in.
Nee, gezond verstand bepaald hoe je omgaat met informatie. Je bent niet helderziend en dus moet jij jouw kennis ook ergens vandaan hebben, diezelfde informatie kan ook benaderd worden door mensen zonder gezond verstand. Gezond verstand is geen legitiem argument om je kennis te verklaren.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet; hij wilde mijn gedachten over China in de wereld, zie OP.
En mijn visie wordt niet gevormd door stof, maar wel door gezond verstand, en de TS kan dat ook gebruiken.
Beetje jammer dat jij je schuldig maakt aan dat waar jij hem van beschuldigd. Ik ben er zeker van dat Bankfurt een stuk realistischer beeld heeft van de realiteit dan de gemiddelde melkbek binnen jouw sociale omgeving.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaap.... Gaan we dit weer krijgen. Als jouw manier van redeneren (het is een feit omdat ik zeg dat het een feit is) het bewijs is voor een gezond verstand, dan hoop ik nog lang met mijn eigen ongezonde verstand rond te lopen.
Daarbij, je voegt niets toe aan mijn OP, en dus staat het mij vrij om je te verzoeken om iemand anders te gaan vervelen. Wij weten allebei dat jij helemaal geen bijdrage WILT leveren aan dit topic. Dat is een feit, want ik zeg het.
[..]
Ik wil vooral theorieën en daar mogen uiteraard ook antwoorden inzitten. Sterker nog, onderbouwing van theorieën met feiten juich ik toe. Ik accepteer alleen inmiddels dat in een forum als BNW veel theorieën niet onderbouwd kunnen worden met feiten, noem dat mijn leermomentje.
En hou je vooral niet in hoor. Maakt me niet uit wat jij zegt, -edit-
Helderziendheid is ook een feit. Iedereen kan het;quote:Op maandag 3 januari 2011 15:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, gezond verstand bepaald hoe je omgaat met informatie. Je bent niet helderziend en dus moet jij jouw kennis ook ergens vandaan hebben, diezelfde informatie kan ook benaderd worden door mensen zonder gezond verstand. Gezond verstand is geen legitiem argument om je kennis te verklaren.
Ach, nu krijgen we die weer. Fijn leven verder.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Bankfurt het volgende:
TS doet me inderdaad denken aan een andere disbelief user, die hier al een tijdje niet gepost heeft.
Het begrip cynisme is jou kennelijk ook volledig vreemd. En om iedereen in mijn sociale omgeving uit te schelden is ook wel van een bedroevend treurig niveau, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij je schuldig maakt aan dat waar jij hem van beschuldigd. Ik ben er zeker van dat Bankfurt een stuk realistischer beeld heeft van de realiteit dan de gemiddelde melkbek binnen jouw sociale omgeving.
Interessante link. Ga ik eens goed bekijken.quote:
Tuurlijk, die heb jij toch ook; lees David Icke's website om te beginnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef Loppe het volgende:
De potentie is er.
Btw Bankfurt, heb jij een duidelijk overzicht wat betreft de verschillende Illuminatie-families en hun bezigheden?
'k Heb het niet voor Icke.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tuurlijk, die heb jij toch ook; lees David Icke's website om te beginnen.
Er zijn 13 families, dat lijstje heb ik al ergens gepost.
en waarom zou je David Icke wel grenzeloos vertrouwen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tuurlijk, die heb jij toch ook; lees David Icke's website om te beginnen.
Er zijn 13 families, dat lijstje heb ik al ergens gepost.
Bizar man, die steden. Ik ben onlangs in China geweest en hoewel de schaal van deze steden voor Chinese begrippen geen reet voorsteld, is het toch wel erg vaag. Als ze nou aan de kust zouden liggen dan kun je nog opperen dat het toekomstige vakantieresorts zijn, maar ze leggen echt in shit-gebieden. Net of ze eerst de stad volledig aan willen leggen en dan de mensen er heen brengen, de ultieme maakbare samenleving.quote:
Misschien moet je deze docu maar eens kijken...uhhh!?...my dear "infidel" hoppafriend.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Beste Bankfurt,
Ik ben blij dat je me verlicht met deze inzichten. Maar, zoals wel eens eerder, verzoek ik je om mijn topic over te slaan als je niet in staat bent om je 'feiten' met zinnigheid te onderbouwen. Als je jouw (al dan niet gezonde) verstand als enige bron hebt, dan mag je van mij ergens anders gaan spelen.
[..]
Nee, nog geen antwoord. Ik zoek in dit topic ook niet zo zeer naar antwoorden, maar naar theorieën. Helaas komt Bankfurt weer met zijn 'feiten' aankakken die hij niet kan onderbouwen.
Bedankt, ziet er op het eerste gezicht uit als een spoedcursus! Kom ik nog op terug, is nogal wat kijkwerk!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Misschien moet je deze docu maar eens kijken...uhhh!?...my dear "infidel" hoppafriend.
Het bevestigd een groot deel van Bankfurt's antwoorden op jouw vragen.
Deel 1
Deel 2
L-U-C-I-F-E-R = 1+1+1+1+1+1+1=7/
Leuke filmpjes, niet al te best als documentaire, maar met hier en daar interessante informatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Misschien moet je deze docu maar eens kijken...uhhh!?...my dear "infidel" hoppafriend.
Het bevestigd een groot deel van Bankfurt's antwoorden op jouw vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |