abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105414932
Ik ken wel een paar psychopaten en ik denk zelfs dat mijn beste vrienden gevoelloos zijn; op de manier hoe jij het beschrijft.
pi_105416322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef Loppe het volgende:
Ik ken wel een paar psychopaten en ik denk zelfs dat mijn beste vrienden gevoelloos zijn; op de manier hoe jij het beschrijft.
Ik denk dat we tot een bepaalde hoogte allemaal wel in staat zijn onze gevoelens uit te zetten. Wat psychopaten anders maakt is dat hun emoties minder ver doordringen. De gevoelens zijn minder intens, en in sommige gevallen bijna niet waar te nemen voor ze.
Het maakt ze niet automatisch slecht, maar eerder ziek of emotioneel gehandicapt. Voor bepaalde taken kan de afwezigheid van gevoel zelfs van pas komen. Daarbij zijn ze meestal analytisch ingesteld en zijn ze goed in het manipuleren van mensen.

Ik denk dat het neerkomt op de intentie die iemand heeft, dat bepaalt of hij goed of slecht is.
pi_105416936
quote:
het kan dat het verhaal niet gelezen wordt zoals ik het bedoel.. die psychopaat is namelijk heel zeldzaam.. daar zijn maar enkelen van.. (wat zijn idee van machtig ook weer bevestigd natuurlijk)

de tweede groep zijn er meerdere van te vinden maar ook dat is een hele kleine groep in vergelijking met de totale wereldbevolking.

als je denkt dat je vrienden daartoe behoren dan heb je niet goed begrepen wat ik bedoel of je vrienden zitten bij zon club.

waar ik mee begon in de post is dat mensen die gewoon door omstandigheden minder gevoelens hebben niet onder deze categorie vallen, bij bezetenheid is er sprake van verwijdering van je normale persoonlijkheid namelijk.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_105417148
Mijn vrienden zijn dan ook niet geheel normaal.
Vriend worden met die psychopaat die ik kende was niet mogelijk.

[ Bericht 42% gewijzigd door Loppe op 10-12-2011 16:12:17 ]
pi_105417672
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:54 schreef Loppe het volgende:
Maar waarom wilde je bevriend raken met een psychopaat?
pi_105417824
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
Maar waarom wilde je bevriend raken met een psychopaat?
Waarom niet?
pi_105417848
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef Loppe het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat dat gevaarlijk kan zijn misschien?
pi_105417969
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat dat gevaarlijk kan zijn misschien?
Niet echt, hij kon gewoon heel goed mensen manipuleren en ik vond dat wel interessant. Hij zit nu met een depressie heb ik horen zeggen, dus hij is aan beterhand. :)
pi_105418154
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef Loppe het volgende:

[..]

Niet echt, hij kon gewoon heel goed mensen manipuleren en ik vond dat wel interessant. Hij zit nu met een depressie heb ik horen zeggen, dus hij is aan beterhand. :)
Vanwege een depressie gaat het beter met hem? Dat is apart zeg. Voelt hij hetzelf ook zo?
pi_105418211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Vanwege een depressie gaat het beter met hem? Dat is apart zeg. Voelt hij hetzelf ook zo?
Je slecht voelen is beter dan niks voelen, denk ik. Hemzelf zie ik niet meer, ook geen behoefte aan.
pi_105418507
quote:
Wazige vrienden heb jij. :{
pi_105418692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wazige vrienden heb jij. :{
Sientelo overdrijft ook wat.
pi_105418897
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef Loppe het volgende:

[..]

Sientelo overdrijft ook wat.
wat een logica jij hebt wazige vrienden en dan overdrijf ik opeens..
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_105418976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:54 schreef Loppe het volgende:
dit zeg je zelf hier
pi_105419011
oh... we gaan 1 zinnetjes post plaasten. Lekker met Loppe meedoen *O*
pi_105419026
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:56 schreef sientelo het volgende:
dit zeg je zelf hier
Ok ja, dan zal ik je misbegrepen hebben.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:02:38 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105419107
Niveautje hoor :D
The truth was in here.
pi_105419115
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
oh... we gaan 1 zinnetjes post plaasten. Lekker met Loppe meedoen *O*
Dat kun je Santielo niet verwijten, die post láppen tekst.
pi_105419132
hey weet je wat ik me opeens bedenk.. dat er helemaal geen objectieve gebeurtenis is.. iemand beleefd het vanuit zijn eigen gedachtes.. en dat kan je elk moment weer veranderen.. das wel nice
pi_105419154
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:03 schreef sientelo het volgende:
hey weet je wat ik me opeens bedenk.. dat er helemaal geen objectieve gebeurtenis is.. iemand beleefd het vanuit zijn eigen gedachtes.. en dat kan je elk moment weer veranderen.. das wel nice
Precies.
Interpretatie lijkt mij the keyword.
pi_105420855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:03 schreef sientelo het volgende:
Precies! Daarom: maak je niet langer druk over magiers en bezeten mensen en demonen enzo. Het zijn maar hersenspinsels.. Je zou kunnen zeggen dat de duivel precies zoveel macht heeft als je hem zelf geeft. Wees onbevreesd en geen negatieve gedachte kan je beinvloeden.
Dat het klopt blijkt uit het feit dat vrees aanjagen of verleiden kennelijk nodig is.
Neem dat nou maar aan van een gewezen Vrijmetselaar. :Y
pi_105423262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies.
Interpretatie lijkt mij the keyword.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Precies! Daarom: maak je niet langer druk over magiers en bezeten mensen en demonen enzo. Het zijn maar hersenspinsels.. Je zou kunnen zeggen dat de duivel precies zoveel macht heeft als je hem zelf geeft. Wees onbevreesd en geen negatieve gedachte kan je beinvloeden.
Dat het klopt blijkt uit het feit dat vrees aanjagen of verleiden kennelijk nodig is.
Neem dat nou maar aan van een gewezen Vrijmetselaar. :Y
Ja, maar dat was wel een tijdelijk inzicht vanuit een dieper deel. Het is dus niet zoiets dat iets er niet is als je er maar gewoon niet naar kijkt.. Als je onbewuste geest er ook maar voor 1 procent wel in geloofd.. dan wordt het dus wel gecreeerd.. het is wel zo dat je de duivel zelf macht geeft.. maar dat doe je ook heel veel onbewust.. dus het is zo.. maar het ligt wel heel wat dieper..
degene die 100 procent liefde communiceert kan zeggen dat het interpretatie is.. die weet dat namelijk echt..
pi_105424211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:02 schreef sientelo het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar dat was wel een tijdelijk inzicht vanuit een dieper deel. Het is dus niet zoiets dat iets er niet is als je er maar gewoon niet naar kijkt.. Als je onbewuste geest er ook maar voor 1 procent wel in geloofd.. dan wordt het dus wel gecreeerd.. het is wel zo dat je de duivel zelf macht geeft.. maar dat doe je ook heel veel onbewust.. dus het is zo.. maar het ligt wel heel wat dieper..
degene die 100 procent liefde communiceert kan zeggen dat het interpretatie is.. die weet dat namelijk echt..
Dan heb je de sleutel in handen: mens durf te leven! :P
pi_105425786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan heb je de sleutel in handen: mens durf te leven! :P
ik word constant geestelijk lastiggevallen en gemarteld als dat ophoud ja dan zou ik kunnen leven
pi_105425910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef sientelo het volgende:

[..]

ik word constant geestelijk lastiggevallen en gemarteld als dat ophoud ja dan zou ik kunnen leven
:o Dat moet afschuwelijk zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')