Tupac was geen illuminati puppet, hij heeft er vaak over geschreven en was als ik het goed heb van mening dat het allemaal bullshit is, vandaar dat hij ook vaak refereerde naar de KILLUMINATI, Tupac zei dat hij de term KILLUMINATI bedacht om zich af te zetten tegen de samenzweringstheorieën omtrent dat genootschap. Hij ergerde zich in de gevangenis aan mensen die liepen te bitchen over de illuminati en dat zij de schuld zouden zijn van al hun armoede.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joh, ben je nu echt zo dom?
[..]
Het gaat om geheime genootschappen.. sektes, dus idd je ziel een soort van verkopen aan een geloof die je dient. En daar rappen ze dan over.
Neem bijv. tupac die zijn ziel verkocht aan de onderwereld, de cirminaliteit, iets waar je wel in kan stappen, en als je eruit wilt kan dat niet want dan wordt je kop eraf geschoten (wat ook gebeurd is).
Ik denk dat het nu wel duidelijk is?
Door de geschiedenis heen zijn er altijd verschillende klassen binnen een maatschappij geweest. De belangrijkste tot ong. de 17e eeuw waren de priesterlijke elite, de adel, en de gewone man. Religieuze elite en adel regeerden meestal samen, waarbij de religieuzen vaak een grotere macht hadden dan de heersende koning/koningin/pharaoh enz. Vaak was er ook sprake van het idee dat de koning een reincarnatie was van een god, de zonnekoning.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Mrtaylan het volgende:
Breathtaking, Bedankt voor de moeite maar ik bedoel niet die oorspronkelijke betekenis te weten maar, je weet wel, die rappers, president kennedy, Obama,
(een tekst van een paar rappers)
Illuminati , wants my mind, soul and my body
Secret society tryin to keep an eye on me
ik wil gewoon de basis weten, bijv ziel verkopen enzo
Dat hangt ervan af wat voor gedrag je verwacht denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
@Ali..
Indrukwekkende post.
Dat over de vrijmetselarij moet ik eens over nadenken. Ken een paar mensen die bij de loge zitten en die hebben hun ziel niet aan de duivel verkocht volgens mij. Het lijkt mij dat als je dat doet je dat toch aan het gedrag en de daden van iemand zou merken?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor gedrag je verwacht denk ik.
Nu zijn de mensen die je kent waarschijnlijk ook blauwe graads vrijmetselaars en dat is nog relatief onschuldig. Die mensen zijn er voornamelijk om geld in het laatje te brengen.
Maar je kan niet in iemands gedachten en gevoelens kijken en precies zien wat in iemand omgaat.
was de laatste letter niet een "N"van "hasj"quote:hashishim
Uhm.. Nee.quote:Je ziel verkopen komt volgens mij niet zo vaak zo letterlijk voor. Maar zodra je een eed zweert aan bijv. de vrijmetselaars, doe je in principe dat. Je maakt een spirituele band met de leden van de society en de spirituele entiteiten die erachter zitten. Wat mij betreft is er geen twijfel over mogelijk wie er uiteindelijk hier achter zit, dat is idd de duivel zelf.
Zoals al gezegd is er een genootschap dat letterlijk de 'illuminati' heet, dit is een organisatie met spirituele en politieke doeleinden die de vrijmetselaarsloges gebruikt en ik denk dat zodoende de muzikanten via vrijmetselarij door de illuminati gedirigeerd worden om ons te beinvloeden via beeld en geluid. Zie het als de mafia gecombineerd met magie. Als je het over de top illurminaten hebt die de boel werkelijk besturen, gaat het om beroepscriminelen, psychopaten, leugenaars, mensen die geen problemen hebben met mensen afslachten in een oorlog, enz. Deze mensen zijn bezeten en hebben weinig menselijkheid meer over.
Van Jay Z en Kanye West is het overduidelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef DeMolay het volgende:
[quote]De rappers tegenwoordig zijn meestal ingewijde vrijmetselaars die enkele graden hebben ontvangen. Zij gebruiken de symbolen die de geheime kennis symboliseren in hun clips en woorden.
[quote]
geloof je dat echt ?
Zie het niet als iets wat ze bewust doen maar wel een logisch gevolg van hun eigen keuzes en daden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En ja, het kan natuurlijk, het zijn geheime zaken die daar gebeuren. Vind het wel een naar idee om te denken dat deze mensen hun ziel aan de duivel verkocht hebben. Hoe gaat zoiets in de praktijk? Kan me daar niets bij voorstellen.
Een echte Vrijmetselaar zal nooit ontkennen dat hij er één is. Jay-Z ontkend het wel, dus dat kan geen Vrijmetselaar zijn. Kanye West weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Van Jay Z en Kanye West is het overduidelijk.
Ik ben verder niet zo bekend met al die rappers dus ben hun namen vergeten, maar wat ik me herhinner van beeld en woord lijkt me dit wel duidelijk ja.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een echte Vrijmetselaar zal nooit ontkennen dat hij er één is. Jay-Z ontkend het wel, dus dat kan geen Vrijmetselaar zijn. Kanye West weet ik eigenlijk niet.Er zal vast wat achter de clips van Kanye West zitten trouwens, maar dat kan ook gewoon marketing zijn..
Waarom gebruikt hij dan de eerstegraads handdruk met kanye west? En de symboliek op zijn kledinglijn, in zijn handgebaren, verkondigt hij de filosofie? Alles wijst erop dat hij er wel een is. Ik geloof niet dat je een vrijmetselaar op zijn woord kan vertrouwen. Jay Z al helemaal niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een echte Vrijmetselaar zal nooit ontkennen dat hij er één is. Jay-Z ontkend het wel, dus dat kan geen Vrijmetselaar zijn. Kanye West weet ik eigenlijk niet.Er zal vast wat achter de clips van Kanye West zitten trouwens, maar dat kan ook gewoon marketing zijn..
Van Kanye West weet ik te weinig, maar van Jay-Z weet ik zo goed als zeker dat hij niet tot de Vrijmetselarij behoord. Vrijmetselaars kun je niet vertrouwen? Waarom niet? Dat is het zelfde als iets zeggen in de trant van 'alle Moslims zijn terroristen''.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
[..]
Waarom gebruikt hij dan de eerstegraads handdruk met kanye west? En de symboliek op zijn kledinglijn, in zijn handgebaren, verkondigt hij de filosofie? Alles wijst erop dat hij er wel een is. Ik geloof niet dat je een vrijmetselaar op zijn woord kan vertrouwen. Jay Z al helemaal niet.
Voor dit laatste stuk heb ik jouw hulp nodig Ali.. klopt het inderdaad dat bij de geboorte Satan de vader is totdat men opnieuw geboren wordt als Christen?quote:Now onto Mr. West
Kanye West made a surprise appearance on December 22nd, 2009 during rapper Kid Cudis show at the Nokia Theatre in Los Angeles, California.
At the show Mr. West let off a new rhyme.
I sold my soul to the devil, I KNOW its a crappy deal/ At least it came with a few toys like a Happy Meal
If Kanye only knew that we dont sell ANYTHING because we are ALL born of the devil in Adam.
Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it. Jesus (John 8:44)
Thats why, UNTIL we are born again in Christ, we shall die in our sins (given to us through Adam and the deception the devil led him onto).
Nee, een moslim zweert geen eed van geheimhouding en trouw aan het genootschap. Een vrijmetselaar is zodra hij zijn eerste eed gezworen heeft, gedwongen om te liegen tegen mensen die vragen stellen over vrijmetselarij. Ik kan een vrijmetselaar dus niet vertrouwen door de aard van het genootschap. Bij een moslim is dat niet het geval.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Kanye West weet ik te weinig, maar van Jay-Z weet ik zo goed als zeker dat hij niet tot de Vrijmetselarij behoord. Vrijmetselaars kun je niet vertrouwen? Waarom niet? Dat is het zelfde als iets zeggen in de trant van 'alle Moslims zijn terroristen''.
Dat zijn niet de meest logische verklaringen. Alles wijst erop dat deze lieden ingewijd zijn. Het feit dat insiders van de muziekindustrie bevestigen dat artiesten ingewijd worden, en dat deze genootschappen de industrie in handen hebben, bevestigt dit.quote:Maar goed, ooit van marketing gehoord? Negatieve aandacht is ook aandacht? Interessant doen? De views op bijvoorbeeld YouTube van beide artiesten zullen vast en zeker omhoog geschoten zijn na deze act(s). Ze zullen niet de eerste of de laatste zijn die doen alsof ze ergens bij horen of tot een bepaalde groep behoren terwijl dit niet zo is..
Het feit dat ze de jeugd brainwashen met demonisch occultisme verkocht als trendy en hip.quote:En dan nog, zelfs als zij Vrijmetselaars zijn, wat is daar mis mee volgens jou?
Binnen de vrijmetselarij zijn wel degelijk illuminati, doorgaans hogeregraads maar ook lageregraards. De beierse illuminati heeft de loges geinfiltreerd en gebruikt ze voor hun doeleinden zoals tijdens de franse revolutie.quote:Zoals al eerder ergens gepost heb, Illuminati staat niet gelijk aan de Vrijmetselaarij. De Vrijmetselaarij is geen Illuminati.
Onzin, nou ik zal het maar zeggen, ja ik ben een Vrijmetselaar (ik weet het, was obvious maar even voor de duidelijkheidquote:Nee, een moslim zweert geen eed van geheimhouding en trouw aan het genootschap. Een vrijmetselaar is zodra hij zijn eerste eed gezworen heeft, gedwongen om te liegen tegen mensen die vragen stellen over vrijmetselarij. Ik kan een vrijmetselaar dus niet vertrouwen door de aard van het genootschap. Bij een moslim is dat niet het geval.
Ledenlijsten worden niet (zomaar) bekendgemaakt (voor de veiligheid van leden, omdat op sommige plaatsen mensen beter niet kunnen weten dat je een Vrijmetselaar bent), dus het zou inderdaad kunnen dat deze artiesten tot de Vrijmetselarij zijn toegetreden. Maar dan nog is met die paar plaatjes en wat hersenspinsels van jezelf en andere bevestigd dit nog niet, voor mij althans. En wat logisch is is persoonlijk.quote:Dat zijn niet de meest logische verklaringen. Alles wijst erop dat deze lieden ingewijd zijn. Het feit dat insiders van de muziekindustrie bevestigen dat artiesten ingewijd worden, en dat deze genootschappen de industrie in handen hebben, bevestigt dit.
Mwah, er zijn ook genoeg andere artiesten (neem nou bepaalde hardcore/hardstyle/metal groepen, zelf kan ik even niet op een naam komen) die deze symbolen gebruiken in hun clips en bepaalde woorden gebruiken in hun nummers.quote:Het feit dat ze de jeugd brainwashen met demonisch occultisme verkocht als trendy en hip.
Dan weet jij meer dan ik, dit word een welles nietes discussie, heeft niet veel zin, of denk je van wel?quote:De topgraden zijn illuminati.
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ticker het volgende:
Voor dit laatste stuk heb ik jouw hulp nodig Ali.. klopt het inderdaad dat bij de geboorte Satan de vader is totdat men opnieuw geboren wordt als Christen?
Ja, tot een bepaald niveau. Daar heb ik niets aan natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin, nou ik zal het maar zeggen, ja ik ben een Vrijmetselaar (ik weet het, was obvious maar even voor de duidelijkheid). hoeveelste graads ik ben doet er niet toe op dit moment. Vragen mag/kan ik best beantwoorden hoor, tot een bepaald niveau uiteraard.
Nee, dat zou het voor mij ook niet bevestigen. Ik heb er dan ook iets meer tijd in gestoken voordat ik tot die conclusie kwam. Zou je zelf ook moeten doen.quote:Ledenlijsten worden niet (zomaar) bekendgemaakt (voor de veiligheid van leden, omdat op sommige plaatsen mensen beter niet kunnen weten dat je een Vrijmetselaar bent), dus het zou inderdaad kunnen dat deze artiesten tot de Vrijmetselarij zijn toegetreden. Maar dan nog is met die paar plaatjes en wat hersenspinsels van jezelf en andere bevestigd dit nog niet, voor mij althans. En wat logisch is is persoonlijk.
En laat nou een boel metal mensen praktiserende satanisten zijnquote:Mwah, er zijn ook genoeg andere artiesten (neem nou bepaalde hardcore/hardstyle/metal groepen, zelf kan ik even niet op een naam komen) die deze symbolen gebruiken in hun clips en bepaalde woorden gebruiken in hun nummers.
Nee. Het spijt me maar ik vrees dat je niet beseft bij wat voor organisatie je je hebt aangesloten.quote:Dan weet jij meer dan ik, dit word een welles nietes discussie, heeft niet veel zin, of denk je van wel?
En de passer en winkelhaak?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Typisch het volgende:
- Mijn interpretatie? De G staat voor mij voor geometrie..?
- Ik heb inderdaad niet heel veel tijd gestoken in rappers die Vrijmetselaar geworden zouden zijn, geen behoefte aan.
- True, true, maar je zegt het al ''een boel'' niet allemaal.
- Dat weet ik donders goed, gelukkig. Het is (zoals je zelf wel weet denk ik) niet even je contributie overmaken en je bent lid. Het toetreden duurt een tijd en je krijgt ruim de tijd om dingen te overdenken die van je gevraagd en aan je gevraagd worden.
Maar goed, zoals je ziet worden mijn posts een beetje kort, ik heb het hier wel weer gehad voor vandaag, haha. Bedankt voor de betere posts dan de gemiddelde ''troll'' users hier.
Welke winkelhaak heeft men het nou telkens over? Ik zie er geen. Of bedoel je de V-vorm in de profile-pic van typisch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En de passer en winkelhaak?
Ga je ook nog wat vertellen erover of kom je alleen interessant doen met je icoon en tot nu toe nietszeggende post? No offence.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Typisch het volgende:
- Mijn interpretatie? De G staat voor mij voor geometrie..?
- Ik heb inderdaad niet heel veel tijd gestoken in rappers die Vrijmetselaar geworden zouden zijn, geen behoefte aan.
- True, true, maar je zegt het al ''een boel'' niet allemaal.
- Dat weet ik donders goed, gelukkig. Het is (zoals je zelf wel weet denk ik) niet even je contributie overmaken en je bent lid. Het toetreden duurt een tijd en je krijgt ruim de tijd om dingen te overdenken die van je gevraagd en aan je gevraagd worden.
Maar goed, zoals je ziet worden mijn posts een beetje kort, ik heb het hier wel weer gehad voor vandaag, haha. Bedankt voor de betere posts dan de gemiddelde ''troll'' users hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |