abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91224104
Tupac illumanti? :') :') :')
Conscience do cost.
pi_91224503
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef Maitje het volgende:

[..]

Joh, ben je nu echt zo dom?

[..]

Het gaat om geheime genootschappen.. sektes, dus idd je ziel een soort van verkopen aan een geloof die je dient. En daar rappen ze dan over.

Neem bijv. tupac die zijn ziel verkocht aan de onderwereld, de cirminaliteit, iets waar je wel in kan stappen, en als je eruit wilt kan dat niet want dan wordt je kop eraf geschoten (wat ook gebeurd is :')).

Ik denk dat het nu wel duidelijk is?
Tupac was geen illuminati puppet, hij heeft er vaak over geschreven en was als ik het goed heb van mening dat het allemaal bullshit is, vandaar dat hij ook vaak refereerde naar de KILLUMINATI, Tupac zei dat hij de term KILLUMINATI bedacht om zich af te zetten tegen de samenzweringstheorieën omtrent dat genootschap. Hij ergerde zich in de gevangenis aan mensen die liepen te bitchen over de illuminati en dat zij de schuld zouden zijn van al hun armoede.
pi_91230250
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Mrtaylan het volgende:
Breathtaking, Bedankt voor de moeite maar ik bedoel niet die oorspronkelijke betekenis te weten maar, je weet wel, die rappers, president kennedy, Obama,
(een tekst van een paar rappers)
Illuminati , wants my mind, soul and my body
Secret society tryin to keep an eye on me

ik wil gewoon de basis weten, bijv ziel verkopen enzo
Door de geschiedenis heen zijn er altijd verschillende klassen binnen een maatschappij geweest. De belangrijkste tot ong. de 17e eeuw waren de priesterlijke elite, de adel, en de gewone man. Religieuze elite en adel regeerden meestal samen, waarbij de religieuzen vaak een grotere macht hadden dan de heersende koning/koningin/pharaoh enz. Vaak was er ook sprake van het idee dat de koning een reincarnatie was van een god, de zonnekoning.

Wat het volk voorgeschoteld kreeg aan religie, bijv. in Egypte, was niet wat de elite werkelijk geloofde. Zo werd aan het volk verteld dat bijv. de zon een god was, terwijl de elite de zon als een symbool zag voor iets anders, bijv. de actieve mannelijke kracht in het universum. Dit onderscheid tussen geheimgehouden kennis en wat iedereen te horen kreeg, is esoterie vs exoterie, waarbij esoterie de geheime leer is, en exoterie de openbare leer.

De voornamelijk kabbalistische esoterische leer uit het midden oosten is door de tijd heen overgedragen door middel van veel verschillende groepen. De kabbalah is een vorm van joods mysticisme ontwikkeld ten tijde van de babylonische ballingschap, toen de joden gedeporteerd werden naar babylon. Vervolgens hebben verschillende groepen deze kennis doorgegeven, waaronder islamitische geheime groepen zoals de hashishim. Ten tijde van de kruistochten werd deze kennis overgenomen door de Tempeliers. Deze namen hem terug naar Europa. Vervolgens zijn de jezuieten, rozenkruisers, vrijmetselaars ermee aan de haal gegaan. De katholieke kerk is tegenwoordig de voornaamste bezitter van dezelfde esoterische leer.

De leden die ingewijd zijn in deze esoterische leer beschouwen zichzelf 'verlicht', omdat ze kennis hebben ontvangen die anderen niet hadden. Om ingewijd te worden zijn er vele criteria. Als gewone man kom je meestal niet erg ver. De meeste illuminaten vandaag zijn leden van traditioneel occulte families, dus de koningshuizen, grote industrielen, bankiers, religieuze elite.

Met esoterie kun je grofweg twee kanten op: de lichte of de duistere kant, zoals er donkere en lichte magie zou zijn. De lichte kant wordt ook wel luciferianisme genoemd, de donkere satanisme.

De rappers tegenwoordig zijn meestal ingewijde vrijmetselaars die enkele graden hebben ontvangen. Zij gebruiken de symbolen die de geheime kennis symboliseren in hun clips en woorden.

Je ziel verkopen komt volgens mij niet zo vaak zo letterlijk voor. Maar zodra je een eed zweert aan bijv. de vrijmetselaars, doe je in principe dat. Je maakt een spirituele band met de leden van de society en de spirituele entiteiten die erachter zitten. Wat mij betreft is er geen twijfel over mogelijk wie er uiteindelijk hier achter zit, dat is idd de duivel zelf.

Zoals al gezegd is er een genootschap dat letterlijk de 'illuminati' heet, dit is een organisatie met spirituele en politieke doeleinden die de vrijmetselaarsloges gebruikt en ik denk dat zodoende de muzikanten via vrijmetselarij door de illuminati gedirigeerd worden om ons te beinvloeden via beeld en geluid. Zie het als de mafia gecombineerd met magie. Als je het over de top illurminaten hebt die de boel werkelijk besturen, gaat het om beroepscriminelen, psychopaten, leugenaars, mensen die geen problemen hebben met mensen afslachten in een oorlog, enz. Deze mensen zijn bezeten en hebben weinig menselijkheid meer over.

Occultiste Alice Bailey schreeft in haar boek 'the externalization of the hierarchie' hoe het gewone volk bekend gemaakt diende te worden met de geheime kennis. Dat gebeurt nu via de media ter voorbereiding op een geplande spirituele transformatie van de hele wereld waarin de esoterische utopie verwezenlijkt zou moeten worden. Satans koninkrijk op aarde.
pi_91230955
@Ali..
Indrukwekkende post.
Dat over de vrijmetselarij moet ik eens over nadenken. Ken een paar mensen die bij de loge zitten en die hebben hun ziel niet aan de duivel verkocht volgens mij. Het lijkt mij dat als je dat doet je dat toch aan het gedrag en de daden van iemand zou merken?
pi_91231282
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
@Ali..
Indrukwekkende post.
Dat over de vrijmetselarij moet ik eens over nadenken. Ken een paar mensen die bij de loge zitten en die hebben hun ziel niet aan de duivel verkocht volgens mij. Het lijkt mij dat als je dat doet je dat toch aan het gedrag en de daden van iemand zou merken?
Dat hangt ervan af wat voor gedrag je verwacht denk ik.

Nu zijn de mensen die je kent waarschijnlijk ook blauwe graads vrijmetselaars en dat is nog relatief onschuldig. Die mensen zijn er voornamelijk om geld in het laatje te brengen.

Maar je kan niet in iemands gedachten en gevoelens kijken en precies zien wat in iemand omgaat.
pi_91231667
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af wat voor gedrag je verwacht denk ik.

Nu zijn de mensen die je kent waarschijnlijk ook blauwe graads vrijmetselaars en dat is nog relatief onschuldig. Die mensen zijn er voornamelijk om geld in het laatje te brengen.

Maar je kan niet in iemands gedachten en gevoelens kijken en precies zien wat in iemand omgaat.
Daar heb je gelijk in.
En ja, het kan natuurlijk, het zijn geheime zaken die daar gebeuren. Vind het wel een naar idee om te denken dat deze mensen hun ziel aan de duivel verkocht hebben. Hoe gaat zoiets in de praktijk? Kan me daar niets bij voorstellen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:13:42 #32
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_91237853
Jeah...... Ali_Kannibali Welkom terug !!

zoiets met kaf en koren lees ik graag !.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:15:49 #33
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_91238047
Hmmm..."The hiram key"

quote:
hashishim
was de laatste letter niet een "N"van "hasj"

72 maagden kwamen tot hen alhoewel ik nog nooit heb begrepen hoe zij "Assasins"dat soort hoeveelheden "hasj " konden gebruiken en nog nooit hen "stealth" mogelijkeden hebben verloren.

Sala'ha' din hebben ze nooit kunnen pakken !

[ Bericht 43% gewijzigd door DeMolay op 12-01-2011 22:58:28 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:34:37 #34
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_91243388
[quote]De rappers tegenwoordig zijn meestal ingewijde vrijmetselaars die enkele graden hebben ontvangen. Zij gebruiken de symbolen die de geheime kennis symboliseren in hun clips en woorden.

[quote]

geloof je dat echt ?
Δημοσθένης
pi_91247948
quote:
Je ziel verkopen komt volgens mij niet zo vaak zo letterlijk voor. Maar zodra je een eed zweert aan bijv. de vrijmetselaars, doe je in principe dat. Je maakt een spirituele band met de leden van de society en de spirituele entiteiten die erachter zitten. Wat mij betreft is er geen twijfel over mogelijk wie er uiteindelijk hier achter zit, dat is idd de duivel zelf.

Zoals al gezegd is er een genootschap dat letterlijk de 'illuminati' heet, dit is een organisatie met spirituele en politieke doeleinden die de vrijmetselaarsloges gebruikt en ik denk dat zodoende de muzikanten via vrijmetselarij door de illuminati gedirigeerd worden om ons te beinvloeden via beeld en geluid. Zie het als de mafia gecombineerd met magie. Als je het over de top illurminaten hebt die de boel werkelijk besturen, gaat het om beroepscriminelen, psychopaten, leugenaars, mensen die geen problemen hebben met mensen afslachten in een oorlog, enz. Deze mensen zijn bezeten en hebben weinig menselijkheid meer over.
Uhm.. Nee.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 02:44:56 ]
pi_91260547
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef DeMolay het volgende:
[quote]De rappers tegenwoordig zijn meestal ingewijde vrijmetselaars die enkele graden hebben ontvangen. Zij gebruiken de symbolen die de geheime kennis symboliseren in hun clips en woorden.

[quote]

geloof je dat echt ?
Van Jay Z en Kanye West is het overduidelijk.

Ik ben verder niet zo bekend met al die rappers dus ben hun namen vergeten, maar wat ik me herhinner van beeld en woord lijkt me dit wel duidelijk ja.
pi_91260859
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
En ja, het kan natuurlijk, het zijn geheime zaken die daar gebeuren. Vind het wel een naar idee om te denken dat deze mensen hun ziel aan de duivel verkocht hebben. Hoe gaat zoiets in de praktijk? Kan me daar niets bij voorstellen.
Zie het niet als iets wat ze bewust doen maar wel een logisch gevolg van hun eigen keuzes en daden.

Je komt niet bij de loge en je wordt gevraagd of je je ziel wilt verkopen aan de duivel. Nee, je wordt gevraagd een eed te zweren en bepaalde rituelen te ondergaan. Dit heeft spirituele consequenties. Maar de mensen die hieraan deelnemem, zijn zich hier zelf doorgaans niet bewust van.

Bij de eerste graad ben je geblinddoekt en heb je je sieraden afgenomen. Je wordt naar de deur van de loge geleid en klopt dan. Vervolgens wordt er geantwoord (ik weet uit t hoofd niet meer wat) en word je binnengelaten. In de loge zitten links en rechts de leden en vooraan de grootmeester. In het midden staat op een schaakbordvloer een soort altaar met een heilig boek erop: afhankelijk van waar je woont, de bijbel, de koran, de baghad vita enz. met de passer en winkelhaak erop. Daaromheen staan 3 grote kaarsen. Er wordt een touw om je nek gebonden, de grootmeester vraagt wat je zoekt, de bedoeling is dat je 'licht' antwoordt. Daarna wordt er in de handen geklapt door de grootmeester. De blinddoek wordt afgenomen en je neemt dus dat heilige boek en de passer en winkelhaak waar. Dit zou een bewustzijnsverandering moeten teweegbrengen waardoor men dus verlicht wordt. In de praktijk zal het weinig uithalen denk ik.

Ik weet niet meer precies wat er vervolgens gebeurt, maar het touw om de nek is symbolisch voor de band die je vanaf het trouw zweren aan het genootschap (en geheimhouding en straf wanneer je die geheimhouding overtreedt) hebt gelegde met de rest van de leden. Het lid is dan 'verbonden door een veel sterker koord'. Dit is spiritueel. Vanaf dan beschouw ik als het ware dat je verkocht bent, je hebt trouw gezworen en jezelf gebonden aan een in de basis satanisch genootschap.

Dat wil niet zeggen dat je vervolgens aan het moorden slaat enzo, maar qua spiritualiteit bevindt je je niet aan de gunstige kant van de wereld. Je hebt je onbewust verbonden met het demonische.

Maar dat wil weer niet zeggen dat je daar niet meer van losgemaakt kan worden.

Het gemene met dit soort dingen is dat je niet exact verteld wordt waar je mee bezig bent, vaak weten je broeders dat zelf ook namelijk niet. Het is gewoon een 'praatclub'. Niet dus.

De vrijmetselarij speelde een fundamentele rol in de franse revolutie. Dit was luciferianisme in de praktijk, niet zo gek dat het tijdperk waarin die plaatsvond de verlichting heet, dit was de tijd waarin illuminati filosofen het denken van mensen veranderde. Tijdens de franse revolutieie werd de menselijke rede als nieuwe god gekroond. De verlichte rede van de illuminaten dus, die vanaf dan zouden regeren, niet van de boerenpummel.

Wat interessant is is dat volgens katholieke filosoof thomas aquino en vele pausen (tot de huidige aan toe) beweren dat de menselijke rede niet gevallen is en in staat is om goed en kwaad te onderscheiden. Waarbij de paus een spreekbuis is voor wat redelijk is, en iedereen die het niet met hem eens is, dus onredelijk, en zonder goodwill.

Dit is een vervulling van de belofte in genesis waarin de slang belooft dat de mens goed en kwaad zal kennen. Luciferianisme is de vergoddelijking van de mens. Dit is waar de illuminaat naar op zoek is, en ook de serieuze vrijmetselaar, zichzelf tot een god maken door het vergaren van bepaalde kennis en een perfecte balans en harmonie in het universum vinden. Het geloof dat de mens goddelijk is, wordt ook in genesis beschreven als een leugen van de slang, de duivel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-01-2011 13:29:44 ]
pi_91269374
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Van Jay Z en Kanye West is het overduidelijk.

Ik ben verder niet zo bekend met al die rappers dus ben hun namen vergeten, maar wat ik me herhinner van beeld en woord lijkt me dit wel duidelijk ja.

Een echte Vrijmetselaar zal nooit ontkennen dat hij er één is. Jay-Z ontkend het wel, dus dat kan geen Vrijmetselaar zijn. Kanye West weet ik eigenlijk niet. ;) Er zal vast wat achter de clips van Kanye West zitten trouwens, maar dat kan ook gewoon marketing zijn..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 16:28:22 ]
pi_91278462
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een echte Vrijmetselaar zal nooit ontkennen dat hij er één is. Jay-Z ontkend het wel, dus dat kan geen Vrijmetselaar zijn. Kanye West weet ik eigenlijk niet. ;) Er zal vast wat achter de clips van Kanye West zitten trouwens, maar dat kan ook gewoon marketing zijn..
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom gebruikt hij dan de eerstegraads handdruk met kanye west? En de symboliek op zijn kledinglijn, in zijn handgebaren, verkondigt hij de filosofie? Alles wijst erop dat hij er wel een is. Ik geloof niet dat je een vrijmetselaar op zijn woord kan vertrouwen. Jay Z al helemaal niet.
pi_91280260
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

[..]

Waarom gebruikt hij dan de eerstegraads handdruk met kanye west? En de symboliek op zijn kledinglijn, in zijn handgebaren, verkondigt hij de filosofie? Alles wijst erop dat hij er wel een is. Ik geloof niet dat je een vrijmetselaar op zijn woord kan vertrouwen. Jay Z al helemaal niet.
Van Kanye West weet ik te weinig, maar van Jay-Z weet ik zo goed als zeker dat hij niet tot de Vrijmetselarij behoord. Vrijmetselaars kun je niet vertrouwen? Waarom niet? Dat is het zelfde als iets zeggen in de trant van 'alle Moslims zijn terroristen''.

Maar goed, ooit van marketing gehoord? Negatieve aandacht is ook aandacht? Interessant doen? De views op bijvoorbeeld YouTube van beide artiesten zullen vast en zeker omhoog geschoten zijn na deze act(s). Ze zullen niet de eerste of de laatste zijn die doen alsof ze ergens bij horen of tot een bepaalde groep behoren terwijl dit niet zo is.. En dan nog, zelfs als zij Vrijmetselaars zijn, wat is daar mis mee volgens jou? Zoals al eerder ergens gepost heb, Illuminati staat niet gelijk aan de Vrijmetselaarij. De Vrijmetselaarij is geen Illuminati. :s)
  donderdag 13 januari 2011 @ 20:32:09 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91281355
Kanye West, Jay-z, Lady-GaGa, Beyonce, Rihanna euhh even kijken.. zo goed als alle nieuwe 'so called' rappers welke direct geld verdienen en met deze groep op stage staat.

Kijk eens.. ook bij de Order of Astarte zijn ze groot Jay-Z liefhebbers !! W00ei

"Do What Thou Wilt" Hmmmm.. kennen we dat van dan??

Enuh Kanye?

quote:
Now onto Mr. West

Kanye West made a surprise appearance on December 22nd, 2009 during rapper Kid Cudis show at the Nokia Theatre in Los Angeles, California.

At the show Mr. West let off a new rhyme.

I sold my soul to the devil, I KNOW its a crappy deal/ At least it came with a few toys like a Happy Meal

If Kanye only knew that we dont sell ANYTHING because we are ALL born of the devil in Adam.

Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it. Jesus (John 8:44)

Thats why, UNTIL we are born again in Christ, we shall die in our sins (given to us through Adam and the deception the devil led him onto).
Voor dit laatste stuk heb ik jouw hulp nodig Ali.. klopt het inderdaad dat bij de geboorte Satan de vader is totdat men opnieuw geboren wordt als Christen?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91281993
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van Kanye West weet ik te weinig, maar van Jay-Z weet ik zo goed als zeker dat hij niet tot de Vrijmetselarij behoord. Vrijmetselaars kun je niet vertrouwen? Waarom niet? Dat is het zelfde als iets zeggen in de trant van 'alle Moslims zijn terroristen''.
Nee, een moslim zweert geen eed van geheimhouding en trouw aan het genootschap. Een vrijmetselaar is zodra hij zijn eerste eed gezworen heeft, gedwongen om te liegen tegen mensen die vragen stellen over vrijmetselarij. Ik kan een vrijmetselaar dus niet vertrouwen door de aard van het genootschap. Bij een moslim is dat niet het geval.

quote:
Maar goed, ooit van marketing gehoord? Negatieve aandacht is ook aandacht? Interessant doen? De views op bijvoorbeeld YouTube van beide artiesten zullen vast en zeker omhoog geschoten zijn na deze act(s). Ze zullen niet de eerste of de laatste zijn die doen alsof ze ergens bij horen of tot een bepaalde groep behoren terwijl dit niet zo is..
Dat zijn niet de meest logische verklaringen. Alles wijst erop dat deze lieden ingewijd zijn. Het feit dat insiders van de muziekindustrie bevestigen dat artiesten ingewijd worden, en dat deze genootschappen de industrie in handen hebben, bevestigt dit.

quote:
En dan nog, zelfs als zij Vrijmetselaars zijn, wat is daar mis mee volgens jou?
Het feit dat ze de jeugd brainwashen met demonisch occultisme verkocht als trendy en hip.

quote:
Zoals al eerder ergens gepost heb, Illuminati staat niet gelijk aan de Vrijmetselaarij. De Vrijmetselaarij is geen Illuminati. :s)
Binnen de vrijmetselarij zijn wel degelijk illuminati, doorgaans hogeregraads maar ook lageregraards. De beierse illuminati heeft de loges geinfiltreerd en gebruikt ze voor hun doeleinden zoals tijdens de franse revolutie.

Hoeveelstegraads ben je zelf?
pi_91282529
quote:
Nee, een moslim zweert geen eed van geheimhouding en trouw aan het genootschap. Een vrijmetselaar is zodra hij zijn eerste eed gezworen heeft, gedwongen om te liegen tegen mensen die vragen stellen over vrijmetselarij. Ik kan een vrijmetselaar dus niet vertrouwen door de aard van het genootschap. Bij een moslim is dat niet het geval.
Onzin, nou ik zal het maar zeggen, ja ik ben een Vrijmetselaar (ik weet het, was obvious maar even voor de duidelijkheid :D). hoeveelste graads ik ben doet er niet toe op dit moment. Vragen mag/kan ik best beantwoorden hoor, tot een bepaald niveau uiteraard.

quote:
Dat zijn niet de meest logische verklaringen. Alles wijst erop dat deze lieden ingewijd zijn. Het feit dat insiders van de muziekindustrie bevestigen dat artiesten ingewijd worden, en dat deze genootschappen de industrie in handen hebben, bevestigt dit.
Ledenlijsten worden niet (zomaar) bekendgemaakt (voor de veiligheid van leden, omdat op sommige plaatsen mensen beter niet kunnen weten dat je een Vrijmetselaar bent), dus het zou inderdaad kunnen dat deze artiesten tot de Vrijmetselarij zijn toegetreden. Maar dan nog is met die paar plaatjes en wat hersenspinsels van jezelf en andere bevestigd dit nog niet, voor mij althans. En wat logisch is is persoonlijk. ;)

quote:
Het feit dat ze de jeugd brainwashen met demonisch occultisme verkocht als trendy en hip.
Mwah, er zijn ook genoeg andere artiesten (neem nou bepaalde hardcore/hardstyle/metal groepen, zelf kan ik even niet op een naam komen) die deze symbolen gebruiken in hun clips en bepaalde woorden gebruiken in hun nummers.

quote:
De topgraden zijn illuminati.
Dan weet jij meer dan ik, dit word een welles nietes discussie, heeft niet veel zin, of denk je van wel? ;)
pi_91282986
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Ticker het volgende:

Voor dit laatste stuk heb ik jouw hulp nodig Ali.. klopt het inderdaad dat bij de geboorte Satan de vader is totdat men opnieuw geboren wordt als Christen?
Ja.

5 Jezus antwoordde: Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Zo iemand niet geboren wordt uit water en Geest, hij kan in het Koninkrijk Gods niet ingaan.
6 Hetgeen uit het vlees geboren is, dat is vlees; en hetgeen uit den Geest geboren is, dat is geest.

19 De werken des vleses nu zijn openbaar; welke zijn overspel, hoererij, onreinigheid, ontuchtigheid,
20 Afgoderij, venijngeving, vijandschappen, twisten, afgunstigheden, toorn, gekijf, tweedracht, ketterijen,
21 Nijd, moord, dronkenschappen, brasserijen, en dergelijke; van dewelke ik u te voren zeg, gelijk ik ook te voren gezegd heb, dat die zulke dingen doen, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven.
22 Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid.
23 Tegen de zodanigen is de wet niet.
24 Maar die van Christus zijn, hebben het vlees gekruist met de bewegingen en begeerlijkheden.
25 Indien wij door den Geest leven, zo laat ons ook door den Geest wandelen. Galaten 5

1 Een iegelijk, die gelooft, dat Jezus is de Christus, die is uit God geboren; en een iegelijk, die liefheeft Dengene, Die geboren heeft, die heeft ook lief dengene, die uit Hem geboren is.
2 Hieraan kennen wij, dat wij de kinderen Gods liefhebben, wanneer wij God liefhebben, en Zijn geboden bewaren.
3 Want dit is de liefde Gods, dat wij Zijn geboden bewaren; en Zijn geboden zijn niet zwaar.
4 Want al wat uit God geboren is, overwint de wereld; en dit is de overwinning, die de wereld overwint, namelijk ons geloof.
5 Wie is het, die de wereld overwint, dan die gelooft, dat Jezus is de Zoon van God?

18 Wij weten, dat een iegelijk, die uit God geboren is, niet zondigt; maar die uit God geboren is, bewaart zichzelven, en de boze vat hem niet.
19 Wij weten, dat wij uit God zijn, en dat de gehele wereld ligt in het boze.1 johannes 5

26 Want gij zijt allen kinderen Gods door het geloof in Christus Jezus.
27 Want zovelen als gij in Christus gedoopt zijt, hebt gij Christus aangedaan.Galaten 3

18 Die in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoons van God.
19 En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liever gehad dan het licht; want hun werken waren boos.
20 Want een iegelijk, die kwaad doet, haat het licht, en komt tot het licht niet, opdat zijn werken niet bestraft worden.
21 Maar die de waarheid doet, komt tot het licht, opdat zijn werken openbaar worden, dat zij in God gedaan zijn. Johannes 3

[ Bericht 14% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-01-2011 21:14:51 ]
pi_91283507
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onzin, nou ik zal het maar zeggen, ja ik ben een Vrijmetselaar (ik weet het, was obvious maar even voor de duidelijkheid :D). hoeveelste graads ik ben doet er niet toe op dit moment. Vragen mag/kan ik best beantwoorden hoor, tot een bepaald niveau uiteraard.

Ja, tot een bepaald niveau. Daar heb ik niets aan natuurlijk :) de waarheid en de hele waarheid, anders heeft het weinig zin. Ik heb wat vrijmetselaars ontmoet, naar musea geweest enz. Ze zijn wat opener geworden, ik vermoed door de openheid van informatie van tegewnoordig, maar de echte kern krijg je toch niet te horen, die is voor de elite. Maar ik hb wel een vraag voor je dan, wat betekent volgens jou het symbool van je avatar?

quote:
Ledenlijsten worden niet (zomaar) bekendgemaakt (voor de veiligheid van leden, omdat op sommige plaatsen mensen beter niet kunnen weten dat je een Vrijmetselaar bent), dus het zou inderdaad kunnen dat deze artiesten tot de Vrijmetselarij zijn toegetreden. Maar dan nog is met die paar plaatjes en wat hersenspinsels van jezelf en andere bevestigd dit nog niet, voor mij althans. En wat logisch is is persoonlijk. ;)
Nee, dat zou het voor mij ook niet bevestigen. Ik heb er dan ook iets meer tijd in gestoken voordat ik tot die conclusie kwam. Zou je zelf ook moeten doen.

[
quote:
Mwah, er zijn ook genoeg andere artiesten (neem nou bepaalde hardcore/hardstyle/metal groepen, zelf kan ik even niet op een naam komen) die deze symbolen gebruiken in hun clips en bepaalde woorden gebruiken in hun nummers.

En laat nou een boel metal mensen praktiserende satanisten zijn :') Imo net zo slecht. Al die muziek heeft een negatieve invloed op een mensenwezen. Het is een vorm van magie, manipulatie.

quote:
Dan weet jij meer dan ik, dit word een welles nietes discussie, heeft niet veel zin, of denk je van wel? ;)
Nee. Het spijt me maar ik vrees dat je niet beseft bij wat voor organisatie je je hebt aangesloten.
pi_91284949
- Mijn interpretatie? De G staat voor mij voor geometrie..?
- Ik heb inderdaad niet heel veel tijd gestoken in rappers die Vrijmetselaar geworden zouden zijn, geen behoefte aan.
- True, true, maar je zegt het al ''een boel'' niet allemaal.
- Dat weet ik donders goed, gelukkig. Het is (zoals je zelf wel weet denk ik) niet even je contributie overmaken en je bent lid. Het toetreden duurt een tijd en je krijgt ruim de tijd om dingen te overdenken die van je gevraagd en aan je gevraagd worden.

Maar goed, zoals je ziet worden mijn posts een beetje kort, ik heb het hier wel weer gehad voor vandaag, haha. Bedankt voor de betere posts dan de gemiddelde ''troll'' users hier. ^O^
pi_91285436
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Typisch het volgende:
- Ik heb inderdaad niet heel veel tijd gestoken in rappers die Vrijmetselaar geworden zouden zijn, geen behoefte aan.
- Dat weet ik donders goed, gelukkig. Het is (zoals je zelf wel weet denk ik) niet even je contributie overmaken en je bent lid. Het toetreden duurt een tijd en je krijgt ruim de tijd om dingen te overdenken die van je gevraagd en aan je gevraagd worden.

Maar goed, zoals je ziet worden mijn posts een beetje kort, ik heb het hier wel weer gehad voor vandaag, haha. Bedankt voor de betere posts dan de gemiddelde ''troll'' users hier. ^O^
En de passer en winkelhaak?
pi_91288377
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En de passer en winkelhaak?
Welke winkelhaak heeft men het nou telkens over? Ik zie er geen. Of bedoel je de V-vorm in de profile-pic van typisch?
pi_91290012
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Typisch het volgende:

Ga je ook nog wat vertellen erover of kom je alleen interessant doen met je icoon en tot nu toe nietszeggende post? No offence.
pi_91290888
Passer = Geest
Winkelhaak = Stof
Wat er mee bedoeld word is vrij simpel, het heeft te maken met de eerste drie graden van de Vrijmetselarij.
Tevreden Ali? Hoop het want meer ga ik niet beantwoorden hierover. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')