Duidelijk teweinig middenveld. Al is t wel achterlijk als je naar de rest van de ratings kijkt. Blijkt maar weer dat er geen hol van klopt van de bewering dat t middenveld minder belangrijk is geworden....quote:
Dat gebeurt altijd bij me... En mijn spitsen krijgen dan natuurlijk geen kansen...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, hij scoort uit een ervaringsevent....dat kan gebeuren....
Ik heb dan precies t tegenover gestelde. Mijn middenveld is beter maar zijn verdediging dik beter. En aangezien mijn aanval geen hol voorstelt verlies ik zo een pot.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd bij me... En mijn spitsen krijgen dan natuurlijk geen kansen...
quote:Kluitje 1 - 2 Dedemsvaart (312245949)
Ik zal het aanpassen in de ME voor jequote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd bij me... En mijn spitsen krijgen dan natuurlijk geen kansen...
En dan 2-3 verliezenquote:ADO'67
Middenveld redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (zeer hoog)
Rechteraanval goed (laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval goed (hoog)
Dutch Delight
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (zeer hoog)
Hahahaha wil je daar wel heen?quote:
toch sta ik met 0 - 2 voor. op zich wel opmerkelijk :S ?quote:45:00
Luppos had het meeste balbezit, namelijk 67 procent.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 0-2 gemeld.
Eigenlijk nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha wil je daar wel heen?Ik kan me iets van vorig seizoen herinneren......
Gelukkig valt mn blessure mee. +1 en had ik nog 8 artsen in dienst.(Die vergeet ik echt steeds te ontslaan..
)
Ik had ook 61% bbz en stond in 18 minuten al met 0-2 achter.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
toch sta ik met 0 - 2 voor. op zich wel opmerkelijk :S ?
quote:Na 47 minuten zette Lam Feng Choon KKA op een grotere voorsprong (3-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
Netjesquote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef Maroon het volgende:
5-2 voor met 5 minuten op de klok tegen de nummer #1, terwijl ik de #5 ben. NAILED IT!
ID voor geïnteresseerden: 312367584
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |