Dat gaat uit de klauwen escalerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:11 schreef DutchieBre het volgende:
Hey FrituurVetKlep .. Dat zijn ruime overbiedingen, keep up the good work
Ik ben ook al afgehaakt. Jij hebt er maar 30k verlies op gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat gaat uit de klauwen escaleren, ik zou hem niet tegen iedere prijs kopen hoor
. Je gaat er sowieso verlies op maken
quote:The match almost did not happen, as one of the teams did not arrive in time for kick off. A field hockey team practising in the vicinity agreed to step up and play instead. The grateful Maniz coach invited them all to orange soda and cinnamon buns afterwards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
'Vergeten' tijdig een vervangende trainee te halen (zondag na 23 minuten A-trainee er afgeschopt, dus ik had nog 67 minuten te vergeven). Had wel al een lijstje opgesteld zondagavond, echter door bidwars maandag en gister nog niets gekocht.. En toen was het opeens woensdagochtend en bleek er nog steeds geen fatsoenlijke trade/trainee zonder bijbehorende bidwar op de lijst te staan.. Kortom, de invaller van zondag speelt vandaag geen 23 maar 90 minuten.
Beetje zonde, ik had alleen ook geen zin/tijd om er dan maar last minute-aangetrokken waailap van een paar k er neer te zetten. Dat levert 1) weinig/niets op, 2) volgende week is m'n A-trainee weer fit dus zit 'ie sowieso op de bank en 3) loopt ook nog kans op een TS-hit bij koop/verkoop van die prutser..
Moraal van het verhaal: Viva Argentina!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| 1 2 3 | Omzet - kosten = winst 4330554 - 2294571,429 = ¤ 2.035.983 |
Niemand dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
Om de boel wat democratischer te maken in de Fed heb ik de top 2 functies aangepast zodat er 2 leden per functie het kunnen worden. Daarmee hoop ik te voorkomen dat we, zoals Drassss en ik net, moeite hadden om iemand weer lid te maken van de managers functie. We hebben nu dus nog 4 functies open. (Ik stap evt terug)
Ik vraag hier aan iedereen :
1. Wie vind jij dat die 4 functies zouden moeten invullen?
(2 managers en 2 assistent managers)
2. Zou je zelf 1 van de 4 functies willen invullen?
3. Zo ja welke en waarom?
quote:
Als het handig is, maar daar heb ik geen idee van eigenlijk. Toch meestal aardig dood in de federatie daar...quote:
Waarom zouden we het verwijderen, ook al gebruiken we het niet omdat we het forum hier hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:
Ach laat het leven, misschien komen er nog wat mensen toevallig erbij
Volgens mij doen de reisorganisaties in Hattrick niet aan dergelijke juiste facturering.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oefenpotje 6-0 verloren (na 1-0 ruststand). Verder geen blessures/kaarten, dus prima voor de training en ook nog ruim 17k inkomsten. Misschien volgende keer maar met de bus naar België, dat kost vast minder dan de 6k die ik nu kwijt was bij Air Hattrick
Oplichters zijn het, allemaal!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Volgens mij doen de reisorganisaties in Hattrick niet aan dergelijke juiste facturering.
Goed dat je dit vertelde. Dat moet ik namelijk ook even doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
'Vergeten' tijdig een vervangende trainee te halen (zondag na 23 minuten A-trainee er afgeschopt, dus ik had nog 67 minuten te vergeven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |