Daar heb je discipline voor nodig.. Is dat wel geschikt voor Laura? Ik bedoel, ze functioneerde niet meer op school omdat ze 'een beetje losbandig wilde leven' ...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
Passagiers worden daar in drie groepen ingedeeld om wacht te lopen, ook andere werkzaamheden aan boord zoals aan het roer staan etc worden ingeroosterd. Iedere betalende passagier behoort dus tot de "crew".
Ik zie het niet voor me dat ze de marsera in zal klimmen iig...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vrees dat ze op die boot alleen maar trots zijn dat ze LD aan boord hebben en dat ze niets hoeft te doen...
Volgens haar oma is ze heel gedisciplineerd. Ze besteedt dagelijks 2 uur aan haar schoolwerk, van 8-10. En ze lost haar problemen zelf op, dat doet ze door naar St. Maarten te vluchten. Ze heeft namelijk een enorm verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar heb je discipline voor nodig.. Is dat wel geschikt voor Laura? Ik bedoel, ze functioneerde niet meer op school omdat ze 'een beetje losbandig wilde leven' ...
Nou, dat denk ik niet. In ieder geval hoop ik het niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vrees dat ze op die boot alleen maar trots zijn dat ze LD aan boord hebben en dat ze niets hoeft te doen...
Misschien kennen ze haar daar niet zo, alleen van de media.. Nou ja, ze komen er wel achter. Ze eist ongetwijfeld een speciale behandeling in ruil voor een positieve vermelding in haar blog. Laat staan dat ze voor de trip gaat betalen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. In ieder geval hoop ik het niet!
Maar dat is dus achterhaald omdat het contract met Eyeworks niet is doorgegaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.seashepherd.nl/nl/news-100802-1.html
[ afbeelding ]
Die mooie vlag hangt op haar boot en er staat een banner op haar site.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef spuitje het volgende:
Even heel iets anders: ze steunt toch ook een goed doel met haar solo-zeiltocht? Sea-Shepherd ?
een organisatie met een missie om
de afslachting van het leven in zee te stoppen.
Met haar tocht wilde ze toch bekendheid geven aan al het leed in de oceanen? Leest iemand daar wel eens iets over? Wat doet ze daar voor? Hoe doet ze dat? Wat doet Sea-Shepherd ? Ik lees er helemaal nergens iets over, behalve dan bij het stukkie schooien om geld!
Is dat alles?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Afketser het volgende:
[..]
Die mooie vlag hangt op haar boot en er staat een banner op haar site.
Sea Shepperd heeft eigen serie op Discovery, dan heb je toch wel een miljoenen publiek.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef spuitje het volgende:
Even heel iets anders: ze steunt toch ook een goed doel met haar solo-zeiltocht? Sea-Shepherd ?
een organisatie met een missie om
de afslachting van het leven in zee te stoppen.
Met haar tocht wilde ze toch bekendheid geven aan al het leed in de oceanen? Leest iemand daar wel eens iets over? Wat doet ze daar voor? Hoe doet ze dat? Wat doet Sea-Shepherd ? Ik lees er helemaal nergens iets over, behalve dan bij het stukkie schooien om geld!
Idd. Het is eerder andersom, dat Sea Shepherd Laura aan het promoten is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sea Shepperd heeft eigen serie op Discovery, dan heb je toch wel een miljoenen publiek.
Maar niet zo onoprecht.. Laura promoot Sea Shepherd in de hoop meer sponsors te krijgen. Ze doet er verder niets voor, behalve dan een vlaggetje en de vermelding op haar site.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
En wie gebruikt dan wie?
Ik vind SS trouwens wel passen bij onze LD, lekker radicaal en recalcitrant..
(maar haar glunderende oma en liegende pappie wel)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eensch met deze analyse!
(maar LD is maar een pubermeisje, die kan er eigenlijk ook niet zoveel aan doen...)
En zogenaamd die 10% afdracht van bedelgeld. Maar niemand weet hoeveel die bedelactie heeft opgeleverd omdat pa Dekker dat weigert te vertellen, dus niemand kan controleren of die afdracht ook werkelijk plaatsheeft. Ook Sea Shepherd nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar niet zo onoprecht.. Laura promoot Sea Shepherd in de hoop meer sponsors te krijgen. Ze doet er verder niets voor, behalve dan een vlaggetje en de vermelding op haar site.
Dus er is ook een groot verschil. Sea Shepherd is een idealistische instelling, die in ieder geval echt met iets bezig is.
Laura wil geld en verder niets doen.
Ja, af en toe een stukje zeilen omdat het een zeiltocht moet heten, maar zelfs dat is eigenlijk teveel gevraagd.
Er is zelfs een tegenstelling: Sea Shepherd is tegen expoltatie terwijl Laura wordt geëxplotieerd. De enige overeenkomst is, is beide de wereldzeeën tot hun werkgebied hebben benoemd.
Tegen de media verteld pa niets. Maar reken maar dat de instanties wel op de hoogte zijn hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En zogenaamd die 10% afdracht van bedelgeld. Maar niemand weet hoeveel die bedelactie heeft opgeleverd omdat pa Dekker dat weigert te vertellen, dus niemand kan controleren of die afdracht ook werkelijk plaatsheeft. Ook Sea Shepherd niet
En welke instanties zouden dat dan precies moeten zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:29 schreef Afketser het volgende:
[..]
Tegen de media verteld pa niets. Maar reken maar dat de instanties wel op de hoogte zijn hoor![]()
Dat is toch vreemd.. Als de actie spectaculair veel geld opbracht, zou je verwachten dat hij daarmee in de media gaat pronken en tevens behandrukt hoe goed dat wel niet is voor het goede doel dat daar tevens mee gesteund wordt en hoe fijn het wel niet is voor zijn wonderdochter, die als jongste solo onafgebroken rond de wereld zeilt. *kuch*quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:29 schreef Afketser het volgende:
[..]
Tegen de media verteld pa niets. Maar reken maar dat de instanties wel op de hoogte zijn hoor![]()
Jee, inderdaad, ja. Had die nog niet gezien, hoewel die waarschijnlijk al wel voorbij is gekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:09 schreef spuitje het volgende:
Op 2-9-2009 verscheen er in "HP De Tijd" een artikel over pa Dekker.
Misschien was het hier al eens voorbij gekomen, maar ik vond met name het laatste stuk wel boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |