abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90905089
Passagiers worden daar in drie groepen ingedeeld om wacht te lopen, ook andere werkzaamheden aan boord zoals aan het roer staan etc worden ingeroosterd. Iedere betalende passagier behoort dus tot de "crew".
pi_90918475
Laura, weltrusten voor straks!
pi_90922927
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
Passagiers worden daar in drie groepen ingedeeld om wacht te lopen, ook andere werkzaamheden aan boord zoals aan het roer staan etc worden ingeroosterd. Iedere betalende passagier behoort dus tot de "crew".
Daar heb je discipline voor nodig.. Is dat wel geschikt voor Laura? Ik bedoel, ze functioneerde niet meer op school omdat ze 'een beetje losbandig wilde leven' ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-01-2011 11:13:41 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:15:19 #154
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_90925279
Ik vrees dat ze op die boot alleen maar trots zijn dat ze LD aan boord hebben en dat ze niets hoeft te doen...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_90925562
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vrees dat ze op die boot alleen maar trots zijn dat ze LD aan boord hebben en dat ze niets hoeft te doen...
Ik zie het niet voor me dat ze de marsera in zal klimmen iig...
pi_90931614
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar heb je discipline voor nodig.. Is dat wel geschikt voor Laura? Ik bedoel, ze functioneerde niet meer op school omdat ze 'een beetje losbandig wilde leven' ...
Volgens haar oma is ze heel gedisciplineerd. Ze besteedt dagelijks 2 uur aan haar schoolwerk, van 8-10. En ze lost haar problemen zelf op, dat doet ze door naar St. Maarten te vluchten. Ze heeft namelijk een enorm verantwoordelijkheidsgevoel.
Zag op de site van de "Stad Amsterdam" dat deze trip niet volgeboekt is, dus daarom kan ze misschien op de laatste snik nog mee, maar hoop wel dat ze haar laten werken!
pi_90931652
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, dat denk ik niet. In ieder geval hoop ik het niet!
pi_90932418
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet. In ieder geval hoop ik het niet!
Misschien kennen ze haar daar niet zo, alleen van de media.. Nou ja, ze komen er wel achter. Ze eist ongetwijfeld een speciale behandeling in ruil voor een positieve vermelding in haar blog. Laat staan dat ze voor de trip gaat betalen..
Weten ze gelijk hoe ze is.
pi_90932796
Even heel iets anders: ze steunt toch ook een goed doel met haar solo-zeiltocht? Sea-Shepherd ?
een organisatie met een missie om
de afslachting van het leven in zee te stoppen.

Met haar tocht wilde ze toch bekendheid geven aan al het leed in de oceanen? Leest iemand daar wel eens iets over? Wat doet ze daar voor? Hoe doet ze dat? Wat doet Sea-Shepherd ? Ik lees er helemaal nergens iets over, behalve dan bij het stukkie schooien om geld!
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:09:15 #160
124676 RobertoCarlos
pi_90933179
pi_90936056
quote:
Maar dat is dus achterhaald omdat het contract met Eyeworks niet is doorgegaan.
pi_90946766
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef spuitje het volgende:
Even heel iets anders: ze steunt toch ook een goed doel met haar solo-zeiltocht? Sea-Shepherd ?

Met haar tocht wilde ze toch bekendheid geven aan al het leed in de oceanen? Leest iemand daar wel eens iets over? Wat doet ze daar voor? Hoe doet ze dat? Wat doet Sea-Shepherd ? Ik lees er helemaal nergens iets over, behalve dan bij het stukkie schooien om geld!
Die mooie vlag hangt op haar boot en er staat een banner op haar site.
pi_90947803
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Afketser het volgende:

[..]

Die mooie vlag hangt op haar boot en er staat een banner op haar site.
Is dat alles?
pi_90948062
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef spuitje het volgende:

Sea Shepperd heeft eigen serie op Discovery, dan heb je toch wel een miljoenen publiek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_90948386
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sea Shepperd heeft eigen serie op Discovery, dan heb je toch wel een miljoenen publiek.
Idd. Het is eerder andersom, dat Sea Shepherd Laura aan het promoten is.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:39:41 #166
124676 RobertoCarlos
pi_90949158
En wie gebruikt dan wie?
Ik vind SS trouwens wel passen bij onze LD, lekker radicaal en recalcitrant.. ;)
pi_90949961
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
En wie gebruikt dan wie?
Ik vind SS trouwens wel passen bij onze LD, lekker radicaal en recalcitrant.. ;)
Maar niet zo onoprecht.. Laura promoot Sea Shepherd in de hoop meer sponsors te krijgen. Ze doet er verder niets voor, behalve dan een vlaggetje en de vermelding op haar site.
Dus er is ook een groot verschil. Sea Shepherd is een idealistische instelling, die in ieder geval echt met iets bezig is.
Laura wil geld en verder niets doen.
Ja, af en toe een stukje zeilen omdat het een zeiltocht moet heten, maar zelfs dat is eigenlijk teveel gevraagd.

Er is zelfs een tegenstelling: Sea Shepherd is tegen expoltatie terwijl Laura wordt geëxplotieerd. De enige overeenkomst is, is beide de wereldzeeën tot hun werkgebied hebben benoemd.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:17:31 #168
124676 RobertoCarlos
pi_90951148
Eensch met deze analyse! :)

(maar LD is maar een pubermeisje, die kan er eigenlijk ook niet zoveel aan doen...)
pi_90951418
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eensch met deze analyse! :)

(maar LD is maar een pubermeisje, die kan er eigenlijk ook niet zoveel aan doen...)
(maar haar glunderende oma en liegende pappie wel)
pi_90952182
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar niet zo onoprecht.. Laura promoot Sea Shepherd in de hoop meer sponsors te krijgen. Ze doet er verder niets voor, behalve dan een vlaggetje en de vermelding op haar site.
Dus er is ook een groot verschil. Sea Shepherd is een idealistische instelling, die in ieder geval echt met iets bezig is.
Laura wil geld en verder niets doen.
Ja, af en toe een stukje zeilen omdat het een zeiltocht moet heten, maar zelfs dat is eigenlijk teveel gevraagd.

Er is zelfs een tegenstelling: Sea Shepherd is tegen expoltatie terwijl Laura wordt geëxplotieerd. De enige overeenkomst is, is beide de wereldzeeën tot hun werkgebied hebben benoemd.
En zogenaamd die 10% afdracht van bedelgeld. Maar niemand weet hoeveel die bedelactie heeft opgeleverd omdat pa Dekker dat weigert te vertellen, dus niemand kan controleren of die afdracht ook werkelijk plaatsheeft. Ook Sea Shepherd niet ;)
pi_90963984
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

En zogenaamd die 10% afdracht van bedelgeld. Maar niemand weet hoeveel die bedelactie heeft opgeleverd omdat pa Dekker dat weigert te vertellen, dus niemand kan controleren of die afdracht ook werkelijk plaatsheeft. Ook Sea Shepherd niet ;)
Tegen de media verteld pa niets. Maar reken maar dat de instanties wel op de hoogte zijn hoor ;)
pi_90964320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:29 schreef Afketser het volgende:

[..]

Tegen de media verteld pa niets. Maar reken maar dat de instanties wel op de hoogte zijn hoor ;)
En welke instanties zouden dat dan precies moeten zijn? :?
pi_90966842
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:29 schreef Afketser het volgende:

[..]

Dat is toch vreemd.. Als de actie spectaculair veel geld opbracht, zou je verwachten dat hij daarmee in de media gaat pronken en tevens behandrukt hoe goed dat wel niet is voor het goede doel dat daar tevens mee gesteund wordt en hoe fijn het wel niet is voor zijn wonderdochter, die als jongste solo onafgebroken rond de wereld zeilt. *kuch*
Als het tegenviel, zou je verwachten dat hij doorgaat met zijn bedelactie te promoten omdat Laura anders niet verder kan.
Geen van beide is is het geval en toch maakt Laura een dure trip. Kan natuurlijk best zijn dat ze dat uit eigen middelen betaalt. Maar waarom dan jammeren om meer geld?

Sowieso is die geslotenheid vreemd. Waarom geeft hij tegenover de media geen openheid van zaken? Is ook wel zo sympathiek tegenover de gevers, even laten weten hoeveel effect de actie had en hoe het geld besteed wordt lijkt me heel normaal.

Deze manier is gewoon weer typerend voor de Dekkers: Mooie praatjes, maar weinig transparantie en bitter weinig dat waar gemaakt wordt.
Er is maar één aannemelijke reden waarom hij niet kwijt wil wat de actie heeft opgebracht: Het geld gaat helemaal niet naar Laura of SS..
Het verdwijnt in de kontzak van Golddicker, die zijn woonboot ervan gaat afbouwen ofzo.
Straks komen ze toch nog in het Guinness Book of Records.. Als de bekendste zwendelaars ter wereld.
Maar het blijft leuk om er topics over vol te leuteren. Vraag me niet waarom. Om de een of andere reden is Laura een fascinerend fenomeen. Of het komt omdat de voorstanders haar zien als vrijgevochten helding, wonderkind en rolmodel .. en de tegenstanders haar als een verwend blaag en anderen weer als een pubermeisje uit een verscheurd gezin dat feitelijk normaal pubergedrag vertoont; nl. zich afzonderen en toch aandacht willen hebben, die ze ook heel hard nodig heeft, maar dan op een grotere schaal..Of omdat anderen haar weer zien als een meisje dat geëxploiteerd wordt door een eerzuchtige en geldgeile pa.. Ik weet het niet.
Maar ze blijft een fascinerend verschijnsel. :P
pi_90968519
Op 2-9-2009 verscheen er in "HP De Tijd" een artikel over pa Dekker.
Misschien was het hier al eens voorbij gekomen, maar ik vond met name het laatste stuk wel boeiend.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:25:46 #175
3542 Gia
User under construction
pi_90971522
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:09 schreef spuitje het volgende:
Op 2-9-2009 verscheen er in "HP De Tijd" een artikel over pa Dekker.
Misschien was het hier al eens voorbij gekomen, maar ik vond met name het laatste stuk wel boeiend.
Jee, inderdaad, ja. Had die nog niet gezien, hoewel die waarschijnlijk al wel voorbij is gekomen.

Het gaat er dus allemaal om dat Dicky zijn kotter af kan maken om rond de wereld te reizen!

En die denkt ook nog echt dat tv-programma's straks klauwen vol geld gaan betalen voor een obstinaat wicht dat, en niet solo en niet uitsluitend zeilend rond de wereld is gereisd?
Okay, ze reist in een zeilboot rond de wereld, maar deels op de motor en ze krijgt overal ondersteuning, dus ze hoeft het allemaal niet alleen te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')