slaapsachtquote:Op maandag 3 januari 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
True. Ik pm je morgen terug. Nu écht proberen te slapen.
Doeiiii lieverds!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon uitzetten ..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef Goudvis_ het volgende:
kut wil ik net gaan slapen komt the simpsons
Ik maak eerst iets voor Klinkerbotsing klaar en dan iets voor jou oke?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef Goudvis_ het volgende:
ik heb ook honger. Ok wel te rusten lieve fokkers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |