Ik bedoel eigenlijk: de auto hoeft geen 200pk te hebben om snel op te trekken, de auto is lciht en dat is een voordeelquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef maickeltje het volgende:
dus hij gebruikt maar de helft van zijn pk's omdat die zo licht is?
nou de Mazda MX-5 Roadster Coupé 2.0 16V zit niet ver van de 200pk af hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:04 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk: de auto hoeft geen 200pk te hebben om snel op te trekken, de auto is lciht en dat is een voordeel
180pk als ik me niet vergis?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef maickeltje het volgende:
[..]
nou de Mazda MX-5 Roadster Coupé 2.0 16V zit niet ver van de 200pk af hoor
waarom word je dan niet vrolijk als ik vragen mag?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het een toffe auto om in te rijden. Maar als ik er naar kijk... Word ik niet vrolijk
Dat inderdaad, het ziet er uit als een dameskappersauto. Jammer, want het rijdt geweldig.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:11 schreef Dartanion het volgende:
Ik vind het een toffe auto om in te rijden. Maar als ik er naar kijk... Word ik niet vrolijk
Het ziet er uit als een dames-auto. Het oogt allemaal vrouwelijk..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
waarom word je dan niet vrolijk als ik vragen mag?
ik kennelijk..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een dames-auto. Het oogt allemaal vrouwelijk..
En als je een beetje je fantasie gebruikt, zie je er een rijdende dildo in. Welke man wil er in een dildo rijden?
Vanaf maart moet ik hem wegdoen i.v.m stage in buitenland, maar nee ik trek me er niet veel van aan wat een ander ervan vindquote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nouja als jij het een mooie auto vind moet je er mooi in blijven rijden toch?
Dan heb ik niks dan respect voor jouquote:
Hahaha dankjewelquote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dan heb ik niks dan respect voor jou
Ik ben namelijk stinkend jaloers op de rijders van die rijders-auto
Ik kan alleen het uiterlijk niet verdragen
Vanwaar dan dit topic?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:24 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Vanaf maart moet ik hem wegdoen i.v.m stage in buitenland, maar nee ik trek me er niet veel van aan wat een ander ervan vind
Omdat ik benieuwd ben wat anderen van vinden en als er andere fok users zijn die ook zo'n auto hebbenquote:
En een smart vind je zeker ook een wijvenauto of onderstaand.quote:
x2quote:
100% mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Liever een RX-8450kg zwaarder, veel kleinere motor, en tóch 2x zoveel PK en in 3 seconden minder naar de 100. En veul mooier.
200%quote:
Die van mij gaat in de verkoop dus wie weetquote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind de mazda mx5 een gaaf leuk scheurijzertje. Zou er best zelf eentje willen hebben
Ik moet toegeven dat een RX-8 veel mooier is maar er zijn ook nadelen:quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Liever een RX-8450kg zwaarder, veel kleinere motor, en tóch 2x zoveel PK en in 3 seconden minder naar de 100. En veul mooier.
Gewoon een erg leuke auto voor het geld. Rijdt echt goed. Wat een wonder is gelet op de afkomst.quote:
Ik ken niemand die wankelproblemen gehad heeft, en ik ken toch best wat Mazda-rijders. En ook allemaal >20 jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:01 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat een RX-8 veel mooier is maar er zijn ook nadelen:
De prijs ligt aardig wat hoger en het onderhoud is veel duurder i.v.m de wankelmotor.
Je weet hoop ik dat alleen de RX-8 (en voorgangers) die wankelmotor hebben? Dat mensen met een 3(23) en 6(26) geen problemen hebben met de wankelmotor snap ik wel. Je kan met die auto's miljoenen km's rijden zonder problemen te krijgen met de wankelmotor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ken niemand die wankelproblemen gehad heeft, en ik ken toch best wat Mazda-rijders. En ook allemaal >20 jaar![]()
Kan toeval zijn natuurlijk, zijn ook wel vnl 3(23) en 6(26) geweest.
Voor mij zou een wankelmotor iig geen enkel punt zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik dat alleen de RX-8 (en voorgangers) die wankelmotor hebben? Dat mensen met een 3(23) en 6(26) geen problemen hebben met de wankelmotor snap ik wel. Je kan met die auto's miljoenen km's rijden zonder problemen te krijgen met de wankelmotor!
RX-7 heeft ook een wankelmotorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik dat alleen de RX-8 (en voorgangers) die wankelmotor hebben? Dat mensen met een 3(23) en 6(26) geen problemen hebben met de wankelmotor snap ik wel. Je kan met die auto's miljoenen km's rijden zonder problemen te krijgen met de wankelmotor!
Er staat ook 'en voorgangers'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
RX-7 heeft ook een wankelmotor
Wat denk je dat ik met "voorgangers" bedoelde?quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |