ze bedoeld denk ik de B zoals wij die ook hebben. Drie baantjes op je buik, twee op je rug en 7 meter onder water.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
B is niet ouderwets hoor
Hmmpp zit ik me te verheugen op ER van vorige week, staat er niks op de recorder
De kinders slapen vannacht allebei bij mijn oudersAmber heeft morgen nog studiedag en maandag is mijn moeders oppasdag.
Dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Vicky het volgende:
Ik ben met Amber gaan zwemmen na de eerste prik. Bijna elke week, 3,5 jaar lang, lagen we in het zwembad. Soms ging Amber 2x per week (1x met mij, 1x met mijn vader) en dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Ambe heeft totaal geen watervrees. Na 5 awemlessen mocht ze zelfs een badje verder
mijn hele sportieve watervrije kind heeft 12 maanden gedaan over zijn A diploma. jongens hebben sowieso meer moeite met drijven. mijn niet zo sportieve maar best watervrije kind heeft er 15 maanden over gedaan. en mijn jongste heeft nu dus 8 maanden les gehad.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe bewegelijk een kind uberhaupt is en of ze bang zijn voor water. Aan watervrij maken ben je anders ook een aantal lessen kwijt terwijl ze bij babyzwemmen al leren niet bang te zijn en daar uiteindelijk ook leren drijven enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |