abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90757160
Off we go again.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:39:19 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90757933
Ik moet dat ok maar eens gaan uitzoeken, de wachtlijsten enzo.
Ik kon met Sasha alleen op dinsdagavond van 18.30-19.00.
Kl*te-tijd, ook nog eens kdv-dag, dus moe enzo. Ben gestopt tijdens mijn zwangerschap van Oscar en nu komt het er niet van.
Zou nu evt op woe-ochtend kunnen, want ik werk andere uren nu, maar dan nog zit ik met 2 kindjes, dat gaat hem ook niet worden.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:44:52 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90758156
M. zit tijdelijk (betaald godzijdank) thuis. Nu kan ik dan met Ylana gaan babyzwemmen natuurlijk!
De zwemlessen voor Tobias worden op zaterdag en dan hoogstwaarschijnlijk om 8.00 uur. Da's meteen de reden waarom ik het even voor me uit heb geschoven :@
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90758188
Hier is in het ene zwembad geen wachtlijst, maar dan doen ze 3 jaar over 1 diploma. Het andere zwembad gaat sneller, maar een wachtlijst van ruim een half jaar voor les tijdens etenstijd.

Ik twijfel over turbozwemmen tijdens de zomervakantie. Wel zwaar, maar dat is het ook als ze moet na een lange dag school. En dan kan ze samen met een vriendinnetje, hoef ik niet elke keer mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 januari 2011 @ 19:49:08 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90758359
Ik zie nu dat wij op zondagmiddag zouden kunnen, leszwemmen, da's evt wel makkelijk.
Even kijken wanneer het door de week is.

Hoe oud moet een kindje zijn eig?
pi_90758484
Bij een van de verenigingen in Delft moeten ze 5 zijn. Amber was ruim 4. Amber zwemt van 18.00 tot 18.30.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90758541
voor diploma zwemmen hebben ze hier de leeftijdsgrens van 5, maar ik vind zelf als ze wat ouder zijn, dat ze dan effe meer kracht hebben en het sneller onder de knie hebben, maar das mijn mening
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 2 januari 2011 @ 19:53:59 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90758605
BE ik heb je hijskraanpost gezien hoor O+ Wat zit hij er lief mee te spelen O+ O+

Zwemmen hier vanaf ruim 4 maar ik heb ergens gelezen dat ze het beter oppakken vanaf 5 jaar.

Ah, zoiets wat Muks zei :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90758891
Mogguh
On zeh laptop
  zondag 2 januari 2011 @ 20:06:02 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90759340
Middag.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90759389
Haai!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 januari 2011 @ 20:07:27 #12
62233 Jelief
ikke lief!
pi_90759426
's avonds
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_90759552
Oudste ging zwemlessen toen ze drie was, deed er bijna twee jaar over.
Jongste was vierenhalf en had het ( A & B) binnen 5 maanden.
Ze zwommen tegelijk voor B af.
(Is nog ouderwetse B he)

Ligt erg aan het kind is mijn ervaring.
pi_90759734
B is niet ouderwets hoor :)

Hmmpp zit ik me te verheugen op ER van vorige week, staat er niks op de recorder :(

De kinders slapen vannacht allebei bij mijn ouders :) Amber heeft morgen nog studiedag en maandag is mijn moeders oppasdag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 januari 2011 @ 20:14:27 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90759784
Kan het niet zijn dat je oudste nog 'te jong' was voor zwemles Sabine? 3 jaar lijkt mij wel erg jong.... voor zover ik het weet, beginnen kindjes in deze regio zo tussen 4 en 5 jaar. zwemles.....ook dat komt, ooit ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 20:17:00 #16
100412 mefke79
komt goed!
pi_90759942
ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe bewegelijk een kind uberhaupt is en of ze bang zijn voor water. Aan watervrij maken ben je anders ook een aantal lessen kwijt terwijl ze bij babyzwemmen al leren niet bang te zijn en daar uiteindelijk ook leren drijven enzo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90760010
Ik heb geen idee hoe het hier zit met zwemles, maar ik denk dat we eerst zelf maar eens wat vaker moeten gaan zwemmen, want de oudste die wil alleen maar aan papa of mama hangen in het water. Terwijl voordat we hier kwamen wonen, ik elke week met haar ging en ze gewoon haar gang ging in het zwembad. Helaas is het er hier niet meer van gekomen, net verhuist, bevallen en dan 2 kids, dan gaat het ook niet zo makkelijk. Maar gewoon zelf gaan zwemmen gaan we misschien toch maar eens doen...
Fake it till you make it...
pi_90760085
Ik ben met Amber gaan zwemmen na de eerste prik. Bijna elke week, 3,5 jaar lang, lagen we in het zwembad. Soms ging Amber 2x per week (1x met mij, 1x met mijn vader) en dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Ambe heeft totaal geen watervrees. Na 5 awemlessen mocht ze zelfs een badje verder :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 januari 2011 @ 20:20:01 #19
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90760103
Dat is waar Mefke. Ik heb zelf een paar lessen babyzwemmen met ze gedaan, nu gaan we zelf regelmatig met ze naar het zwembad. En idd, watervrij zijn ze wel :D Al denk ik wel dat je dat ook bereikt als je zelf regelmatig naar het zwembad gaat met ze. Ik vond het wel fijn om een paar tips and tricks te leren bij het babyzwemmen, maar om nou iedere week te gaan.... dat was niet echt mijn ding zeg maar :N .

Trouwens, vanaf donderdag wie is de mol? *O*
  zondag 2 januari 2011 @ 20:20:11 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90760110
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
B is niet ouderwets hoor :)

Hmmpp zit ik me te verheugen op ER van vorige week, staat er niks op de recorder :(

De kinders slapen vannacht allebei bij mijn ouders :) Amber heeft morgen nog studiedag en maandag is mijn moeders oppasdag.
ze bedoeld denk ik de B zoals wij die ook hebben. Drie baantjes op je buik, twee op je rug en 7 meter onder water. ;)

en niet met een steekduik en een koprolduik en door het gat zwemmen op 7 meter.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:20:24 #21
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90760118
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Vicky het volgende:
Ik ben met Amber gaan zwemmen na de eerste prik. Bijna elke week, 3,5 jaar lang, lagen we in het zwembad. Soms ging Amber 2x per week (1x met mij, 1x met mijn vader) en dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Ambe heeft totaal geen watervrees. Na 5 awemlessen mocht ze zelfs een badje verder :)
Dat bedoel ik dus!
pi_90760195
Ik had zelf op me derde me diploma, vandaar dat we haar ook al zo vroeg op zwemlessen hebben gedaan.
Geen spijt van gehad hoor, hier in Sneek is erg veel water.
Ze had er al snel profijt van.

Mijn knaap heeft een uitermate goede motoriek en had het zeker op zijn derde ook gekund.
Vanwege astma problemen kon hij niet naar een gewoon zwembad.
Ligt er ook aan hoeveel lessen, hoeveel je oefent.
In de vakanties (zes weken strand) ben je sneller watervrij.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:22:47 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90760257
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef mefke79 het volgende:
ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe bewegelijk een kind uberhaupt is en of ze bang zijn voor water. Aan watervrij maken ben je anders ook een aantal lessen kwijt terwijl ze bij babyzwemmen al leren niet bang te zijn en daar uiteindelijk ook leren drijven enzo.
mijn hele sportieve watervrije kind heeft 12 maanden gedaan over zijn A diploma. jongens hebben sowieso meer moeite met drijven. mijn niet zo sportieve maar best watervrije kind heeft er 15 maanden over gedaan. en mijn jongste heeft nu dus 8 maanden les gehad.

De nieuwe diploma's zijn echt veel uitgebreider dan wat wij vroeger moesten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90760268
Jaaa WIDM!! ik ga zo nog ff de recorder instellen.

Tess heeft geen watervrees, die wil wel tig keer per dag 'doessuh'. Zodra er 1 druppel op haar hand valt kijkt ze heel zielig en roept dan: mamaaaa nut!! (nat).
Ik wil met Tess eigenlijk ook meer gaan zwemmen maar het komt er steeds niet van. Ze gaat morgen met mijn ouders :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 januari 2011 @ 20:23:04 #25
100412 mefke79
komt goed!
pi_90760274
Voor mij is dat uurtje op zaterdag mama-kwaliteit-tijd. En ik wil het met nummer 2 ook echt weer gaan doen. MAar ja, ik ben dan zelf ook een echte waterrat en Driekus heeft wat dat betreft mijn genen. Ik denk dat als ik zou merken dat hij het niet meer leuk vind, ik ook niet meer ga. Tis ook zo leuk dat ze al maanden met drie mannekes zijn die ongeveer even oud zijn en echt elkaars vriendjes zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')