Nerdy is leuk johquote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me nu wel heel erg nerdy overigens, maar het is zo leuk
Ja hoor, flesje Cava ging gelijk open bij broer en alle resten aan kazen (die ik niet mag hebben) van hun oud-en-nieuwparty werden op tafel gezet. Inclusief een quiche met veel gorgonzola (die ik ook niet mag hebben).quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
Gezellig golferAlthans...ik neem aan dat het gezellig was?
Eet smakelijk, DEquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef DarkElf het volgende:
FC pm
Hendig Steer! niet meer stressen over een paar ons, gewoon naar de trend kijken.
Eten klaar,
Da's irritant dus, dat je niet mee kan etenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, flesje Cava ging gelijk open bij broer en alle resten aan kazen (die ik niet mag hebben) van hun oud-en-nieuwparty werden op tafel gezet. Inclusief een quiche met veel gorgonzola (die ik ook niet mag hebben).
B. heeft daar dus voldoende gegeten en ik ben net op de terugweg even langs de dorps-chinees gereden voor een afhaalmaaltje.
Ik durf wel te zeggen dat ik zonder dit programma nog steeds op een BMI van 29 zat, of hogerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me nu wel heel erg nerdy overigens, maar het is zo leuk
Nog niks gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef golfer het volgende:
Is FFT vandaag al uit haar nootverbanden gesignaleerd?
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Is Bloes ook weer een beetje bekomen van de interactie met haar moeder, golfer
Niet? Lijkt mij best lastig om het zo te zien gebeuren eigenlijk.quote:
Nou gelukkig maar, mij lijkt zo'n proces zien gewoon heftig (en dan niet alleen in negatieve zin)quote:
We zijn wel wat gewend met haar.quote:
Ze is 90 hequote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef TAV74 het volgende:
Niet? Lijkt mij best lastig om het zo te zien gebeuren eigenlijk.
ja want ze zijn vega, dus er moest wat vleesch in bij golferquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
Da's irritant dus, dat je niet mee kan etenMaar iets zegt me dat je toch liever dat afhaalmaaltje had
iPodje opzettenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef golfer het volgende:
"Hij heeft mij nog niet geroepen, maar ik ben er klaar voor"
Laat haar even naar Herman Finkers kijken, die had er wel een leuke kijk op vond ikquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn wel wat gewend met haar.
Ze zei wel voor de zoveelste keer tegen mij dat het voor haar allemaal niet meer hoefde en dat ze erg graag dood zou willen gaan, maar ja...dat geloof van haar...
"Hij heeft mij nog niet geroepen, maar ik ben er klaar voor"
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef TAV74 het volgende:
Laat haar even naar Herman Finkers kijken, die had er wel een leuke kijk op vond ik
die beren jaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Bloesemoeder, brakke mobfoto, compleet met alle beertjes achter haar, die ze kreeg op haar verjaardag en die staan voor alle achterkleinkinderen.
Kan bij haar gelukkig wel, anders hou ik het geen 5 dagen vol met een logeequote:Op zondag 2 januari 2011 19:48 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat leuk dat het zo relaxt en gezellig kan zijn met jouw moeder, ik zou me daar niets bij voor kunnen stellen
Heb het getroffen met die goede bandquote:Op zondag 2 januari 2011 19:48 schreef Bluezz het volgende:
Sun wat leuk dat het zo relaxt en gezellig kan zijn met jouw moeder, ik zou me daar niets bij voor kunnen stellen
Oudquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Bloesemoeder, brakke mobfoto, compleet met alle beertjes achter haar, die ze kreeg op haar verjaardag en die staan voor alle achterkleinkinderen.
Echt een oud dametjequote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Nope. Morgen pas. Alles dat ik weet staat in het vorige topic.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Bluezz het volgende:
En Annie, dat is ff schrikken van je vader!
Weet je al wat meer?
Ja klopt, maar daarom vind ik het ook wel lastig, want ik moet echt wat gaan doen op dat gebied. Ik heb meer energie nodig en heb daar kilo's voor in de aanbieding.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
En Vork, mijn ervaring leert dat als je voor 1 januari nauwelijks ging, dat dat niet plots verandert omdat het 1 januari is. Nou vooruit, voor de meeste mensen verandert dat dan een week of 2-3.
Bekend verhaal.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daarom vind ik het ook wel lastig, want ik moet echt wat gaan doen op dat gebied. Ik heb meer energie nodig en heb daar kilo's voor in de aanbieding.
Ik hik hier al een tijdje tegenaan. Het begin van dit nieuwe jaar valt toevallig goed samen met mijn gevoel dat ik een aantal dingen echt anders aan moet en wil gaan pakken. Daar hoort dit ook bij. Ik ben alleen bang dat ik dat inderdaad maar weer tijdelijk vol ga houden. En dan is het ook nog eens druk.
Je woont in een prachtige omgeving. Is wandelen, hardlopen, mountainbiken etc niets voor jou?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Vork het volgende:
Ja klopt, maar daarom vind ik het ook wel lastig, want ik moet echt wat gaan doen op dat gebied. Ik heb meer energie nodig en heb daar kilo's voor in de aanbieding.
Ik hik hier al een tijdje tegenaan. Het begin van dit nieuwe jaar valt toevallig goed samen met mijn gevoel dat ik een aantal dingen echt anders aan moet en wil gaan pakken. Daar hoort dit ook bij. Ik ben alleen bang dat ik dat inderdaad maar weer tijdelijk vol ga houden. En dan is het ook nog eens druk.
Zat ik me ook net te bedenken iddquote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je woont in een prachtige omgeving. Is wandelen, hardlopen, mountainbiken etc niets voor jou?
Maffe tijden?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zat ik me ook net te bedenken iddDa's allemaal te doen wanneer jij wil ipv die maffe sportschooltijden
mooie ruime tijden hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maffe tijden?.
Die van mij is van 06:00 tot 22:30 open doordeweeks. En van 9:00 tot 21:00 in het weekend. Zo zijn er veeeel meer.
Ja. Die hier ookquote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maffe tijden?.
Die van mij is van 06:00 tot 22:30 open doordeweeks. En van 9:00 tot 21:00 in het weekend. Zo zijn er veeeel meer.
Jij hebt behoefte om 's nachts hard te lopen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Die hier ookMaar misschien wil ik wel helemaal niet op die tijden
BTW, sportschool was niks voor mij ben ik tot de conclusie gekomen
Heeft me maar 24 maanden a EUR 45 gekost
Tuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt behoefte om 's nachts hard te lopen?
Ah, jij viel onder de donateursquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, jij viel onder de donateurs
en daar komen er deze maand weer veel van bijquote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, jij viel onder de donateurs
ben dus pas om 2 uur, half 3 klaar ... pfffquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
Da's vervelend, DEMaar voor een goed doel
LEkker boek mee en gewoon ff chillen dan maar he
ik zou de kookboeken thuislaten als ik jou was
![]()
Hebben ze ook 12 miljoen actieve spelers?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef DarkElf het volgende:
isa? is wow een rollenspel of heet dat anders?
zie net een reclame voor 'maestia' ofzo? en die roepen dat ze de grootste online rollenspel dinges zijn..
ah okquote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze ook 12 miljoen actieve spelers?Maar wow is geen rollenspel, maar een MMO (massive multiplayer online game)
Had ie nou een Ipad voor kerst gekregen? Of die kindle? Weet het even niet meer..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben dus pas om 2 uur, half 3 klaar ... pfff
neem de kindle van de mr mee
kindlequote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Had ie nou een Ipad voor kerst gekregen? Of die kindle? Weet het even niet meer..
Nou snap ik waarom je hem zo'n ding cadeau hebt gedaanquote:
hij is er erg blij mee en tis echt een super handig ding zeg!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is er erg blij mee en tis echt een super handig ding zeg!
Jij hebt toch ook ereader?
ideaal ding als je veel in het ov reist oid. vind het echt een mooie uitvinding.quote:
Oeh nice! Lijkt me een spel wat hier ook wel in de smaak zal vallenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn op dit moment vrij veel bezig met
[ afbeelding ]
Leuk, maar erg moeilijk spel![]()
http://boardgamegeek.com/boardgame/31260/agricola
De handleiding van Agricola zuigt hard. Het is makkelijker om met iemand die al speelt mee te spelen voor het eerst en daarna zelf verder te gaan. Achteraf snap je de handleiding ineens.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh nice! Lijkt me een spel wat hier ook wel in de smaak zal vallen![]()
Wij hebben (naast de gebruikelijke Kolonisten en Carcasonne) Caylus en Vorsten van Florence. Vooral Caylus is ook niet bepaald eenvoudig, maar erg tof!
Coolquote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De handleiding van Agricola zuigt hard. Het is makkelijker om met iemand die al speelt mee te spelen voor het eerst en daarna zelf verder te gaan. Achteraf snap je de handleiding ineens.
Maar dat daargelaten is het een bijzonder leuk spel. Het enige wat op geluk gaat in het spel is het begin, waar je kaarten worden uitgedeeld. Met wat goede kaarten kun je gewoon veel meer punten scoren. Daarnaast zit er niets in wat het spel kan beinvloeden. Alleen je acties die je zelf maakt dus.
Ik nietquote:
Boardgamegeek.com is wel handig daarbij. Daar staat zo'n beetje alles wel opquote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
CoolIk ga hem onthouden!
![]()
Zelfde uitgever ook: 999 games. Die hebben veel intelligente spellen
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef LieLie het volgende:
Wij vinden Kolonisten van Amerika ook erg leuk!
Goed excuus om nog een keer af te sprekenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik weet het nog niet.. niet aan toe gekomen toen we bij jullie waren..
45 EUR per maandquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar aan atletiek gedaan en langer dan een rondje rennen was het niet voor mij. Ik had zwakke enkels en altijd problemen met de juiste verdeling van mijn krachten. Iets waar ik met fietsen en zwemmen veel minder moeite mee heb. Korte afstanden, sprinten dus, vond ik wel erg leuk.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Vork, ik had altijd een hekel aan hardlopen op de middelbare school en sportclubs, nooit gedacht dat ik het vrijwillig zou doen. En toen ik er mee was begonnen vond ik het ineens wel heel erg leukMaar goed, ieder mens is natuurlijk anders, ik vind fietsen helemaal niets.
Jammer dat het een wat onoverzichtelijke site is zo op het eerste gezichtquote:Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Boardgamegeek.com is wel handig daarbij. Daar staat zo'n beetje alles wel op
Dit is de handige zoek functie:quote:Op zondag 2 januari 2011 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jammer dat het een wat onoverzichtelijke site is zo op het eerste gezicht![]()
Ook van 999games maar dan eenvoudig: Regenwormen. Vinden we ook echt heel erg leuk
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit is de handige zoek functie:
http://boardgamegeek.com/browse/boardgame
Even sorteren op Avg. Rating of Geek Rating en dan heb je de beste spellen (nou ja, naar mening van duizenden game nerds) bovenaan staan.
Kwam net deze tegen: http://boardgamegeek.com/(...)perium-third-edition. Lijkt mij erg cool, maar is wel een whopping 80 euro. Bordspellen zijn soms echt prijzig...
Dat moet toch geweldig zijn om zoiets in huis te hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef DarkElf het volgende:
net bij de antiques roadshow op de bbc. iemand die ooit een oude (wat onooglijke) beker gehad had van een Chinees, als bedankje voor een klusje. Nooit naar omgekeken maar toch eens meegenomen naar zo'n prgromma.
Blijkt dat ding +3500 jaar oud te zijnDie antiquair helemaal enthousiast *grin
Neem aan dat het een alleenstaande vrijgezelle boer is?quote:
Nog wel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neem aan dat het een alleenstaande vrijgezelle boer is?
Wat zitten er in OUD toch een stel zuigende rotwijven zegquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef freecell het volgende:
Steeeer! Wat was dat blote-weeg programma van jou nou?
PMmen mag ookIk raak hem steeds kwijt.
Ow en raad eens wie er aan het lijmen is in het stoomtopic
En dna hebben ze af en toe wat van FOT te zeggenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat zitten er in OUD toch een stel zuigende rotwijven zeg
http://www.fourmilab.ch/hackdiet/online/hdo.htmlquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef freecell het volgende:
Steeeer! Wat was dat blote-weeg programma van jou nou?
PMmen mag ookIk raak hem steeds kwijt.
Ow en raad eens wie er aan het lijmen is in het stoomtopic
Hoog vrouwelijk gehaltequote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
OUD is naast F&F het meest walgelijke forum van Fok! De steken onderwater en vooral de non-discussies over hoe je je kind of kat op moet voeden of whatever. Iedereen heeft een mening, niemand kan wat van elkaar hebben.
Dat is nog steeds geen excuus voor ronduit onbeschoft gedrag en denken dat jij de enige bent die alles goed doetquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen excuus voor ronduit onbeschoft gedrag en denken dat jij de enige bent die alles goed doet.
Jij als in de posters in dat forum.
nou idd, tis soms ronduit stuitend als je er wel eens wat leest..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen excuus voor ronduit onbeschoft gedrag en denken dat jij de enige bent die alles goed doet.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net als werken met veel vrouwen, is vaak ook ellende.
Dat hele stoom afblaas topic heb ik toevallig daarnet globaal doorgelezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou idd, tis soms ronduit stuitend als je er wel eens wat leest..
Eerst chocoladevla erbijquote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat hele stoom afblaas topic heb ik toevallig daarnet globaal doorgelezen.
Broeinest voor rellen. Zet ze bij elkaar in een kooi, zeg wat verkeerd over hun kind en ze maken elkaar af.
ja t zijn voornamelijk vrouwen he? Op de komende school van mijn neefje ook geloof ikquote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gelukkig maar dat in het onderwijs doorgaans wel de meer socialere types terecht komen, maar iets meer testosteron kan zeker geen kwaad
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat hele stoom afblaas topic heb ik toevallig daarnet globaal doorgelezen.
Broeinest voor rellen. Zet ze bij elkaar in een kooi, zeg wat verkeerd over hun kind en ze maken elkaar af.
Jup.. we hebben 2 mannelijke leerkrachten die beide niet eens voor de klas staan. En een conciërge. Ohja en een scheidend directeur die meer op een andere school werkzaam is dan bij ons, dus dat telt nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja t zijn voornamelijk vrouwen he? Op de komende school van mijn neefje ook geloof ik
Waar val jij onder?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mwoah.. redelijke balans en voor een groot deel niet typische vrouw-vrouwen volgens mij..
Alle vrouwen zijn typische vrouw-vrouwenquote:
Ze waarschuwen alvast voor morgenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Vork het volgende:
Ineens hebben alle treinen vertraging ofzo? Tijd om wat stuk te maken.
hoorde een tijdje geleden op BNR een discussie over of jongetjes meer baat hebben bij het ontwikkelen bij leskrijgen van mannen dan van vrouwen, was een leuke discussie.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup.. we hebben 2 mannelijke leerkrachten die beide niet eens voor de klas staan. En een conciërge. Ohja en een scheidend directeur die meer op een andere school werkzaam is dan bij ons, dus dat telt niet
(gaat over ruim 40 mensen totaal dus..)
De grap is dat de mannelijke leerkrachten bij ons op school daar juist strenger op zijn dan 'wij vrouwen'quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoorde een tijdje geleden op BNR een discussie over of jongetjes meer baat hebben bij het ontwikkelen bij leskrijgen van mannen dan van vrouwen, was een leuke discussie.
Insteek was dat leraressen jongetjes soms teveel kunnen intomen vanuit een vrouwelijk 'doe niet zo ruw' oogpunt ipv een man die daar meer in toelaat waardoor jongetjes zich beter ontwikkelen.
zoiets van 'jongetjes leren door grenzen te voelen in doen en meisjes leren door sociale contacten'
Geen idee wat er voor t een of de ander te zeggen is hoor, ik heb geen verstand van kinderenmaar de discussie was wel leuk en riep nogal wat emoties op
Dat heb ik ook ergens gelezen, maar dan in de context dat tegenwoordig 1 op de 3 (in de VS 1 op de 2) echtparen scheiden, vaak met kinderen, die dan opgevoed worden door alleen een moeder. Voor meisjes maakt het dan niet veel uit wat dat betreft, maar jongens hebben dan idd alleen een vrouwelijk ouder rolmodel en leren niet aan hoe het is om op te groeien als een echte man.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoorde een tijdje geleden op BNR een discussie over of jongetjes meer baat hebben bij het ontwikkelen bij leskrijgen van mannen dan van vrouwen, was een leuke discussie.
Insteek was dat leraressen jongetjes soms teveel kunnen intomen vanuit een vrouwelijk 'doe niet zo ruw' oogpunt ipv een man die daar meer in toelaat waardoor jongetjes zich beter ontwikkelen.
zoiets van 'jongetjes leren door grenzen te voelen in doen en meisjes leren door sociale contacten'
Geen idee wat er voor t een of de ander te zeggen is hoor, ik heb geen verstand van kinderenmaar de discussie was wel leuk en riep nogal wat emoties op
Jup ook dat nog eens. En thuis en op school alleen vrouwen. Lijkt me verre van gezondquote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ergens gelezen, maar dan in de context dat tegenwoordig 1 op de 3 (in de VS 1 op de 2) echtparen scheiden, vaak met kinderen, die dan opgevoed worden door alleen een moeder. Voor meisjes maakt het dan niet veel uit wat dat betreft, maar jongens hebben dan idd alleen een vrouwelijk ouder rolmodel en leren niet aan hoe het is om op te groeien als een echte man.
ja dat ook idd. jongetjes hebben steeds minder mannelijke rolmodellen op die manier.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ergens gelezen, maar dan in de context dat tegenwoordig 1 op de 3 (in de VS 1 op de 2) echtparen scheiden, vaak met kinderen, die dan opgevoed worden door alleen een moeder. Voor meisjes maakt het dan niet veel uit wat dat betreft, maar jongens hebben dan idd alleen een vrouwelijk ouder rolmodel en leren niet aan hoe het is om op te groeien als een echte man.
Over mannelijke rolmodellen: Wij zagen 'm rijden op de N11 zojuist, met de URL op de autoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat ook idd. jongetjes hebben steeds minder mannelijke rolmodellen op die manier.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Over mannelijke rolmodellen: Wij zagen 'm rijden op de N11 zojuist, met de URL op de auto![]()
![]()
http://www.schwarzeneggerlookalike.com/home.html
Wij ook niet, die URL stond achter op de auto en we haalden hem in. Toen keken we natuurlijk en bleek hij zelf achter het stuur te zittenquote:
Doe eens wat leuke linkjes, iedere keer als ik vol sensatiezucht in OUD ga lezen valt het me tegenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Vork het volgende:
Worden alle vrouwen nadat ze een of meerdere kinderen hebben uitgepoept zulke monsters? Onbegrijpelijk kwaad om het minste geringste, zelfs als het niet om eigen kinderen gaat en alles maar betrekken op hun eigen situatie? Als dat zo is dan moet ik mevrouw Vork denk ik ernstig teleurstellen, want ik wil niet dat zij ook zo wordt. Ik wil helemaal geen extra monsters meer in dit land. Genoeg moeders zo. Voer maar lekker een kinderstop in voor de komende 20 jaar. Misschien dat het dan weer echt gezellig wordt.
*grinquote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij ook niet, die URL stond achter op de auto en we haalden hem in. Toen keken we natuurlijk en bleek hij zelf achter het stuur te zitten
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij ook niet, die URL stond achter op de auto en we haalden hem in. Toen keken we natuurlijk en bleek hij zelf achter het stuur te zitten
Willekeurige topics. Het maakt niet zoveel uit. Veel views is meestal wel een goed teken. Ik kan nu moeilijk links plaatsen, want mobiel. Dat gaat niet zo snel en handig als dat het lijkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doe eens wat leuke linkjes, iedere keer als ik vol sensatiezucht in OUD ga lezen valt het me tegen
Alleen van hem in zijn auto aubquote:
ik was net van mijn misselijkheid af.quote:
Wat een heldquote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Over mannelijke rolmodellen: Wij zagen 'm rijden op de N11 zojuist, met de URL op de auto![]()
![]()
http://www.schwarzeneggerlookalike.com/home.html
Vreemd, je zou zeggen dat zo'n geniaal artiest het geld met bakken tegelijk binnen scheptquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is er niet, volgens mij reed ie in een aftandse Renault Megane oid
Schijnt dat mannen hun woede meer fysiek uiten, en vrouwen vanwege het mindere fysiek zich uiten middels achterbaks gedrag.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet niet of dat moederschap is Vork. Ik denk dat iedere vrouw die kattige en achterbakse eigenschappen heeft, maar dat er bij de een meer uit komt dan bij de anderWellicht iets evolutionairs: anderen op afstand houden van je kroost. Kan hoor.
Weet iig dat ik me wat dat soort dingen betreft gewoon 'anders' voel: geen rammelende eierstokken en over de grote linie andere interesses dan de grote gemene deler. Maar ik zal geheid af en toe een kattige trut zijn, blijf wel een vrouw he![]()
rolmodellen hequote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, en dat heb ik eens gelezen als uitkomst van een onderzoek, ga nadat ze kinderen hebben gekregen significant meer op hun moeder lijken qua gedrag
wat zou verklaren waarom oud zo'n wespennest is, met al die geirriteerde vermoeide vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schijnt dat mannen hun woede meer fysiek uiten, en vrouwen vanwege het mindere fysiek zich uiten middels achterbaks gedrag.
Ik ben ook meer op m'n schoonmoeder gevallen ipv op Leinquote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, en dat heb ik eens gelezen als uitkomst van een onderzoek, ga nadat ze kinderen hebben gekregen significant meer op hun moeder lijken qua gedrag
Tegen de tijd dat die hormoonbalen allemaal in de overgang komen wordt het een nog veel leuker subforum. Misschien moet het dan geen OUD meer heten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:
wat zou verklaren waarom oud zo'n wespennest is, met al die geirriteerde vermoeide vrouwen
* Stereotomy knijpt nog maar eens in z'n stressbalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat zou verklaren waarom oud zo'n wespennest is, met al die geirriteerde vermoeide vrouwen
*grinquote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die hormoonbalen allemaal in de overgang komen wordt het een nog veel leuker subforum. Misschien moet het dan geen OUD meer heten.
Oh, je ontbijt voor morgenochtend is op tijd klaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
ZoDrie broodjes liggen nu een beetje de laatste keer te rijzen en dan over een minuutje of 20 in de oven
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
vrouwen, en dat heb ik eens gelezen als uitkomst van een onderzoek, gaan nadat ze kinderen hebben gekregen significant meer op hun moeder lijken qua gedrag
Meer mijn lunchquote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je ontbijt voor morgenochtend is op tijd klaar?
Wilde hem net als kijktip hier plaatsen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
haha lollig programma op 2: The British in Bed
Oblivion van Astor Piazzollaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
haha lollig programma op 2: The British in Bed
Idem hierquote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu andere tijden sport over Rintje Ritsma en de vercommercialisering van het schaatsen.
quote:
Meer: kut, ik moet morgen vroeg uit bedquote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
Pomtieomtiedom.. De gebruikelijke 'daar gaan we weer, de vakantie is echt voorbij en ik moet zoveel doen' onrust is er weer
Bah ja, nieuwjaarswensenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik moet morgen ook weerEn ik wilde om 7 uur op kantoor zijn zodat ik niet het halve pand af hoef om handjes te gaan schudden
Ik zie wel op tegen het laatste stukje project. Terwijl er helemaal geen tentamens achteraan komenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meer: kut, ik moet morgen vroeg uit bedWerken vind ik niet zo erg, dat wel
Bij Andere tijden sport ook lachen met een jongere Felix Meurders en een Peperstraten en al die andere koppen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja.. en nu ben ik nieuwsgierig naar dat andere programma..
maar goed, het is ook wel koddig al die mensen te zien hoe ze er 15 jaar geleden uitzagen
Oww gatverdamme ja!! En bij ons willen ze altijd zoenenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik moet morgen ook weerEn ik wilde om 7 uur op kantoor zijn zodat ik niet het halve pand af hoef om handjes te gaan schudden
schijthekel aan
En over drie wekenquote:
Jah.. terwijl het nog maar zo kort geleden isquote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Andere tijden sport ook lachen met een jongere Felix Meurders en een Peperstraten en al die andere koppen.
En dan nog helemaal die jasjes van toen
Sowieso de komende 4 weekenden geloof ik. Kijk er nu weer naar uit ipv tegenop, dus in die zin heeft mijn vakantie wel geholpenquote:
Ja. Het wordt weer achterlijk druk de komende twee maanden. Ben ik blij dat ik ff geen concerten ga doenquote:
Ik heb het echt op een verkeerd momentquote:Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso de komende 4 weekenden geloof ik. Kijk er nu weer naar uit ipv tegenop, dus in die zin heeft mijn vakantie wel geholpen
Nee johquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het echt op een verkeerd momentDan is iedereen er inmiddels al weer dik zat van
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johStel je niet zo aan! Altijd leuk
Het is geweldig ja! Ik heb dit al eens eerder gezien (met andere mensen geloof ik, dat wel). Hilarisch en bij vlagen ook herkenbaarquote:
En over vijf week stiekem klagen met z'n allen: Nee, niet weer!!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johStel je niet zo aan! Altijd leuk
Echt nietquote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
En over vijf week stiekem klagen met z'n allen: Nee, niet weer!!
Leuk he? Al die niet uitgesproken zaken.quote:
Spannend, MeMoquote:Op zondag 2 januari 2011 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ben nerveus, morgen kamerburo bellen, hopelijk woensdag naar Maastricht alsnog kamer kijken en evt contract tekenenrest vd week werken
Alle eer gaat naar het River Cottage Handbook No. 3 - Breadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je goed gekneed P. zien er mooi uit
Je gaat toch geen Steertje doen hequote:
oh ik dacht dat dat een tv programma wasquote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar het River Cottage Handbook No. 3 - Bread
Het is mijn móeder, FFquote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vervelend nieuws Anthraxx! en hopelijk heb je de kamer MeMo! ga ff foto bekijken van Bluezz's oma, zag ik langskomen
River Cottage wel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat een tv programma was
ehm sorry weet ik hoor maar was denk ff mn hersens kwijt..quote:
jullie schrijven er allemaal wel positief over. maar volgens mij komt dat op een kanaal wat wij niet hebben. of is het gewoon bbc?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
River Cottage wel jaMaar een handboek niet he
Channel4 of gewoon van internet gedownloadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie schrijven er allemaal wel positief over. maar volgens mij komt dat op een kanaal wat wij niet hebben. of is het gewoon bbc?
aha ja daar was ik dus al bang voor. ik kan alleen de rtl4 programma's soms zien van jamie of nigella (al die ouwe programma's)quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Channel4 of gewoon van internet gedownload
Dat koekje moet je ook niet steeds in en uit je mond duwen FF.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
en nog eenter geruststelling voor Golfer, Isa en Steer. ik ben gelukkig niet meer gebeld. chef heeft vanmiddag ff gecheckt. ik ben naar shopzondag gegaan, met vriendin de bios in (Dik Trom
en die was echt leuk
) en daarna lekker spareribs gegeten bij de Argentijn. daar van 17.45u tot 21.45u gezeten... en had sjans van een ouwe griezel die met zn vrouw (!) aan het eten was. niet leuk want hij keek de hele tijd naar me (tenminste, zag dat ie keek als ik zijn kant op keek) en toen ze weggingen vroeg hij aan mij of ik het koekje bij de thee lekker vond omdat hij zag dat ik er zo van genoot
![]()
eindelijk gelukkig nieuwjaar gewenst?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net 25 minuten met pa aan de lijn gehangen*phew*
Met pa praten valt wel mee, die zegt alleen domme dingen zonder te (ver)oordelen. Mam zegt domme dingen mét veroordelen en daar kan ik niet zo goed tegen.
/nachtboek
Ik hou m'n mond gewoon als er een barrage domme dingen op me af komt.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eindelijk gelukkig nieuwjaar gewenst?
jij zult vast ook niet allemaal slimme dingen zeggen toch?
brr als ie nou alleen keek toen ik een koekje at maar hij heeft alles lopen volgen.... vieze vent. en durfde pas wat te zeggen toen zn vrouw al buiten stondquote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat koekje moet je ook niet steeds in en uit je mond duwen FF.
dan was het vast een leuk telgesprekquote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond gewoon als er een barrage domme dingen op me af komt.
Bellen met m'n ouders is áltijd dolletjesquote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan was het vast een leuk telgesprek
Heeft je vader een auto met trekhaak? Dan kan je een grote boedelbak huren in Utrecht en in M'streech weer inleveren.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil niet meer verhuizen, ik haaaat verhuizenen heb volgens mij niet eens genoeg geld om te verhuizen
bus huren voor zo'n afstand is duuuuuur
Slaap lekker en veel plezier op de nieuwjaarsreceptie.quote:
Grote Steer, je bent er weer even van afquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Bellen met m'n ouders is áltijd dolletjes
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil niet meer verhuizen, ik haaaat verhuizenen heb volgens mij niet eens genoeg geld om te verhuizen
bus huren voor zo'n afstand is duuuuuur
mijn vader gaat sowieso niet rijden en leent sowieso de auto niet uit, bovendien moet ik met een boedelbak wel n paa keer op en neerquote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft je vader een auto met trekhaak? Dan kan je een grote boedelbak huren in Utrecht en in M'streech weer inleveren.
Nee, want moeke was ziek en dus eerder naar bed dús ik moetquote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote Steer, je bent er weer even van af
neequote:Op maandag 3 januari 2011 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ik dacht dat jij verhuizen juist leuk vond
Oh hellquote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, want moeke was ziek en dus eerder naar bed dús ik moetmorgenochtend wéér bellen.
Ook als je de grootste versie neemt? Kan echt heel veel in hoor! Waarom wil je pa niet rijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn vader gaat sowieso niet rijden en leent sowieso de auto niet uit, bovendien moet ik met een boedelbak wel n paa keer op en neer
omdat pa een hekel heeft aan autorijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh hell
[..]
Ook als je de grootste versie neemt? Kan echt heel veel in hoor! Waarom wil je pa niet rijden
Dat hadden we al gemerkt gezien de posts in het Foodgawkerstopicquote:
Nee johquote:
Helemaal niks dusquote:
Liefquote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
Indien je heel lief bent wil ik je onder voorbehoud je verhuisweekend wel meehelpen spullen van je bolderkar in je kamer te tillen en Ikea kastjes in elkaar te timmeren.
Die bevindt zich ergens tussen de VS en hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij al een nieuwe mooie spijkerbroek gevonden? Die niet slobbert?
Mja, maar 1 of 2 nieuwe kleedjes zijn toch niezo duurquote:Op maandag 3 januari 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Maar snap Pee ook wel, als je weet dat je gaat afvallen is het best zonde van de tijd en geld om nieuwe kledij te kopen. Heb nu een jeans met maat W32 L30 in de pijplijn zitten, terwijl ik wéét dat ik uiteindelijk op W31 of zelfs W30 uitkom. Maargoed, die W34 momenteel wordt echt met een riem bij elkaar gehouden
dorstquote:Op maandag 3 januari 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hekel aan shoppenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, maar 1 of 2 nieuwe kleedjes zijn toch niezo duur
Ja, maar dodelijk saai johquote:Op maandag 3 januari 2011 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Mooie effen overhemden met minime streepjesLiefst donker
kleed af pee
W34quote:Op maandag 3 januari 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Maar snap Pee ook wel, als je weet dat je gaat afvallen is het best zonde van de tijd en geld om nieuwe kledij te kopen. Heb nu een jeans met maat W32 L30 in de pijplijn zitten, terwijl ik wéét dat ik uiteindelijk op W31 of zelfs W30 uitkom. Maargoed, die W34 momenteel wordt echt met een riem bij elkaar gehouden
Dodelijk saai? Stijlvol!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar dodelijk saai johNou ja, als ik straks weer een pak aan kan, zal ik er eens naar kijken
50 EUR per overhemd, lieve Bluezzquote:Op maandag 3 januari 2011 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, maar 1 of 2 nieuwe kleedjes zijn toch niezo duur
Ik heb plenty van nr. 2 en nr. 1 ga ik voorlopig nog niet kopenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dit : http://www.perfectlybasic(...)verhemd-blue1-01.jpg
Mooier dan dit bijv. : http://www.gelderlander.n(...)rhemden_1062821b.jpg
Best duur die overhemden danquote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
50 EUR per overhemd, lieve BluezzMAar die overhemden vbind ik nog niet interessant
Die zijn 3XL dus dat past voorlopig echt nog wel ff. Ik hou wel van een beetje ruim
Die broeken...mijn enige nette broekenZijn dus maatje 62. En ik heb ze al zeker een maand of 2-3 niet meer aangehad. En toen waren ze al iets aan de te ruime kant
Denk dat ik die eerst maar eens ga vervangen binnenkort
Jij bent een vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef LieLie het volgende:
Maar het is toch ook leuk dat je een maat kleiner kan? Het motiveert mij wel als ik leuke kleren kan kopen. In een nieuwe outfit voel ik me meteen slanker!
Als voorbeeld qua kleur bedoelde ikquote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb plenty van nr. 2 en nr. 1 ga ik voorlopig nog niet kopenDat zit me te strak joh
Dat past nog niet bij me
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik koop het liefst 1x per jaar kleren en dan alles in 1x bij 1 winkel
Spijkerbroeken heb ik nu W42 aan, maar ik heb nog een voorraadje W40 in de kast liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best duur die overhemden dan
Ja broeken. Ook een spijkerbroek?
Ik zie een medestander?quote:
2 zou ik eens aan moeten maar ben ik niet hip genoeg voor denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dit : http://www.perfectlybasic(...)verhemd-blue1-01.jpg
Mooier dan dit bijv. : http://www.gelderlander.n(...)rhemden_1062821b.jpg
Ik heb het over het resultaat van winkelen en wat dat oplevert he, niet over het shoppen zelfquote:Op maandag 3 januari 2011 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent een vrouwIk koop het liefst 1x per jaar kleren en dan alles in 1x bij 1 winkel
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Maar voor kleding geldt vooral : je moet je er lekker bij en in voelen Pee
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb het over het resultaat van winkelen en wat dat oplevert he, niet over het shoppen zelf
Nee, ik vind hip in 2 ook niet hip.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
2 zou ik eens aan moeten maar ben ik niet hip genoeg voor denk ik.
Een suf persoon met 2 is extra suf maar een hip persoon met 2 is extra hip
Zit toch blijkbaar allemaal iiiin je.
Die kleur kan je nu al aanquote:Op maandag 3 januari 2011 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
Oh, Bloessie. Ik vind overhemd nr. 1 wel tof trouwensOoit draag ik dat ook
Da's waarquote:Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die kleur kan je nu al aanNiet getailleerd dan.
Overhemden zijn voornamelijk vaak te lang voor me om het los uit m'n broek te dragenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die kleur kan je nu al aanNiet getailleerd dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |