Het is al '11quote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De niet-zo'n-hongerwinter van '10?
Nee, '11 natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De niet-zo'n-hongerwinter van '10?
Ja maar de winter begon vorig jaar.quote:
Lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Roller_derby
Lijkt mij tofquote:
Singles Dames Roller Derby Teamquote:
MissB en ik beuken iedereen aan de kant, wij hebben geen verzorgers nodigquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel als verzorger mee dan
Ik zie iets moois groeienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Singles Dames Roller Derby Team
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom jullie wel aanmoedige als cheerleader
Zoals?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Moeten we ook van die coole bijnamen hebben he.
Moet je dan niet groter dan 1m20 zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel als verzorger mee dan
Met navel t-shirt?quote:
Is ook een optiequote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kruip zo lekker met laptop en kop soep mn bed in denk ikheeft ook wel wat voor n keertje
Ja daar moeten we goed over nadenken, ze hebben allemaal van die heule stoere namen.quote:
Ook niks mis meequote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef rival het volgende:
Whip it, whip it real hard
Ik denk dat jullie wat anders bedoelen dan ik
quote:
Doe eens wat voorbeelden uit de film?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar moeten we goed over nadenken, ze hebben allemaal van die heule stoere namen.
dat dusquote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef stbabylon het volgende:
Smashley Simpson
Iron Maven
Rosa Sparks
Eva Destruction
Bloody Holly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |