Toen m'n telefoon nog niet 'op stil' kon en alleen in hoofdletters typtequote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Toen je nog nadacht over de kwaliteit van de inhoud in plaats van dat je de grootst mogelijke poep gaat doorsturen want 'met WhatsApp is het toch gratis'.
Wat lief van hemquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Een weltrusten-telefoontje van kleine man
Dan had ik een andere WhatsApp dan jij.quote:
Dat was even fijn ja!quote:
Samzz! Kan dat niet wat minder gross?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, een pilletje vergeten en meteen aan de rode klets he
En T9 nog niet bestond.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n telefoon nog niet 'op stil' kon en alleen in hoofdletters typte
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz! Kan dat niet wat minder gross?
Guess so.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ik een andere WhatsApp dan jij.
subtielquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, een pilletje vergeten en meteen aan de rode klets he
Sliertjes en bonkjes FTWquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo vies was het nu ook weer nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
T9 gebruik ik niet meer sinds ik QWERTY toetsenborden aan mn telefoon hebquote:
Het blijft toch een 'short message service'?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Guess so.
Je moet 1 sms sturen om hem te activeren. Verder heeft het niks te maken met smsen hoor
Ik heb T9 nog nooit gebruikt..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T9 gebruik ik niet meer sinds ik QWERTY toetsenborden aan mn telefoon heb
Ik mis T9quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T9 gebruik ik niet meer sinds ik QWERTY toetsenborden aan mn telefoon heb
dat dus, het is gewoon sms'n alleen niet in de traditionele vorm. Twitter is ook een vorm van smsn.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft toch een 'short message service'?
je kan t gewoon aanzettenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |