Sorry, topic was ff helemaal uit beeld verdwenen. Patronen haal ik uit de boeken die ik heb (van o.a. Tomoko Fuse en Ekatarina Lukasheva) en van internet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:08 schreef Biancavia het volgende:
Gaaf, Jojogirl! Waar haal die patronen vandaan?
ZIet er leuk uit, zijn dat kleine doosje die je gemaakt hebt?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:46 schreef SQ het volgende:
Zo, even een schopje!
Mijn dochter was dit weekend zo fanatiek bezig met vouwen en YouTube filmpjes dat ik na dertig jaar het origami weer heb herontdekt.
Uiteraard zoals een echte veertiger betaamt meteen een bulk papier besteld (wat een leuke motiefjes heb je tegenwoordig) en weer een beetje gaan oefenen. Nog tamelijk eenvoudig, binnenkort maar wat complexere dingen proberen
[ afbeelding ]
Het lijkt me echt ontzettend leuk weer. Heb je nog wat leuks gemaakt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:48 schreef Ynske het volgende:
Vroeger, lang geleden, had ik een origami boekje.
Ben nu weer in de ban van het papier, ja ja ook weer wat echt origami papier onderweg om niet meer met a4tjes te werken. En op zoek naar de plekken waar je leuke patronen kunt vinden.
Er is zelfs een nederlands tijdschrift over origami. https://www.origami-osn.nl/
Enfin, kan niet wachten op het papier morgen, en dan lekker aan de slag.
Hier nog mensen die aan t vouwen zijn?
Super.mooiquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:42 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Een doosje ge-origamied.
Er past ongeveer 1 ring in, had de maat papier niet goed gelezen
Was er ooit aan begonnen, maar voor het boek wat ik heb heb je van die rare vormen papier nodig. Rechthoekig, en dan 9 bijj 4 cm oid. Ik kan het dan zelf wel proberen te snijden, maar het is nooit helemaal recht natuurlijk.quote:
En dat is niet te koop? Zelf op maat maken is altijd moeilijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:03 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Was er ooit aan begonnen, maar voor het boek wat ik heb heb je van die rare vormen papier nodig. Rechthoekig, en dan 9 bijj 4 cm oid. Ik kan het dan zelf wel proberen te snijden, maar het is nooit helemaal recht natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |