Zou kunnen maar GC leek me snellerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Misschien kun je dit vragen in FHF ?
aawh op die fiets, ik heb helaas niks in de aanbieding voor je.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Zou kunnen maar GC leek me sneller
Maar het hoort thuis in V&A, schopje derhalvequote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Zou kunnen maar GC leek me sneller
en met die dikte van de kern start je ook geen drolquote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef piepkuiken21 het volgende:
kijk even bij de action, kost geen drol
Had ik ze laatst gezien maar leek me niet veel...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef piepkuiken21 het volgende:
kijk even bij de action, kost geen drol
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef QuanCore het volgende:
Ik heb hier nog een lekkere dikke liggen van 1 meter. Mag je gratis hebben als je de verzendkosten betaalt ^^. Laatst nog een topic geopend waar ik gratis spullen weggaf maar uitgerekend de scart kabel wou niemand hebben
Wie wil er nou geen 2-polige scartkabel van een meterquote:Op maandag 3 januari 2011 00:21 schreef QuanCore het volgende:
Ik heb hier nog een lekkere dikke liggen van 1 meter. Mag je gratis hebben als je de verzendkosten betaalt ^^. Laatst nog een topic geopend waar ik gratis spullen weggaf maar uitgerekend de scart kabel wou niemand hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |