hmm, verkeerde sites?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou het? dacht dat ik dat wel genoeg deed..
Wat ze nog meer doet dat houd ik voor mijzelfquote:
Jaquote:
Ooh jammerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ze nog meer doet dat houd ik voor mijzelf
De toevoegingen zijn geen antwoord op mijn vraag maar toch bedankt.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik ken je niet en ik vertrouw je nog minder
Ga heen en vermenigvuldig uquote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat weinig vertrouwen in Godt.. vandaar dat jullie allemaal nog vrijgezel zijn!Bekeert u tot het christendom en u zult partners vinden, liefde ontvangen en baby's vinden!
Baby'squote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat weinig vertrouwen in Godt.. vandaar dat jullie allemaal nog vrijgezel zijn!Bekeert u tot het christendom en u zult partners vinden, liefde ontvangen en baby's vinden!
Ik wil helemaal geen baby's vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij krijgt als dank dit lekkere stukje video.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hou t bij t oefenenquote:
Lilyquote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij krijgt als dank dit lekkere stukje video.![]()
Zo kan 2011 niet meer stuk.Beginnen met Lily
![]()
Ik dacht heel, héél even dat je het over mij had toen je Lily zei.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij krijgt als dank dit lekkere stukje video.![]()
Zo kan 2011 niet meer stuk.Beginnen met Lily
![]()
Bovendien heb ik liever iemand anders dan Samzzquote:
Been there done that. Jaren lang niet kunnne zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je heet ook Lily.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht heel, héél even dat je het over mij had toen je Lily zei.
Neuh.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je heet ook Lily.
Misschien ben je het wel.
Ik kan voorlopig alleen denken aan oefenenquote:
Wait, whut? Wat doe ik in jouw MI?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien heb ik liever iemand anders dan Samzz![]()
[..]
Been there done that. Jaren lang niet kunnne zitten
Dat sex gedeelte kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen baby's vinden![]()
ik wil gewoon lekkere, ruwe, geile intieme, ongecompliceerde sex en iemand om mee te knuffelen af en toe
Ik ook atm, maar volgend weekend kan ik weer losquote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig alleen denken aan oefenen
Goeie voornemen, mindere rare dingen zeggen.quote:
Goed voornemen. Wanneer begin je?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie voornemen, mindere rare dingen zeggen.
Vanaf vandaagquote:
Wel veilig hequote:Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Nog een goed voornemen van mij dit jaar : Meer sex! Ruige sex, puur lust en geen gedoe eromheen!
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Nog een goed voornemen van mij dit jaar : Meer sex! Ruige sex, puur lust en geen gedoe eromheen!
Aah, beetje spannend houden hequote:
Doe je er de volgende keer wel rubber omheen?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe je er de volgende keer wel rubber omheen?
Echt, zo géén zin in.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Zoveel advies in 1 minuutquote:
Jij hebt zijn spanningstopic gemist?quote:
Zelfbescherming!quote:
Amenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfbescherming!
De wereld is nog lang niet klaar voor een minimono
jepsquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt zijn spanningstopic gemist?
Ik denk dat mono zelf ook niet klaar is voor een minimonoquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfbescherming!
De wereld is nog lang niet klaar voor een minimono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |