Is misschien handiger om gewoon hier in te kopen wat jullie lekker vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Rewimo, dat vind ik dus echt een superleuk plan!
Allemaal een tentje mee en in jouw tuin kamperen! En dan een avondje BBQ waarvoor we allemaal wat meenemen. Superleuk!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Yep vandaag 16 wk dus het duurt nog even.
Wat? Geen lijstjes maken?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, als niemand het doet...
[..]
Is misschien handiger om gewoon hier in te kopen wat jullie lekker vindenDe meeste dingen hebben ze hier ook gewoon en dan hoeven jullie niet zoveel mee te slepen. Als een of twee mensen wat eerder komen kunnen we gewoon boodschappen doen vantevoren.
Tuurlijk wel! Die komen dan wat eerder en die sleep ik dan wel mee naar de Kauflandquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat? Geen lijstjes maken?![]()
Geen hoofd vis?Geen hoofd vleesch?
Geen hoofd salades?
Geen hoofd drank?
![]()
![]()
In Duitsland boodschappen doenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die komen dan wat eerder en die sleep ik dan wel mee naar de Kaufland
Dat deden wij ook altijd als we in DLD op vakantie gingen, alle winkels in en kijken wat ze er hebben wat je in NL niet hebt. Maar nu is dat dus geen uitje meer tijdens de vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
In Duitsland boodschappen doenIk vind dat zo heerlijk
Een vriendin van me woont net over de grens, ga daar altijd even shoppen
![]()
Q is verdwenenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Maar Q is eerst aan de beurt met de januarimeet hoor. Prikken die datum!
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd als we in DLD op vakantie gingen, alle winkels in en kijken wat ze er hebben wat je in NL niet hebt. Maar nu is dat dus geen uitje meer tijdens de vakantieWant nu wonen we er
Die plakkert is briljant.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
Cat, zie je dat die plakkert over mijn webcam heul zo gek niet is?![]()
Nou, er zijn dingen die we in NL halen omdat je ze hier niet hebt. qltel eet graag NL brood (en gewoon brood is hier best wel duur, in tegenstelling tot die heerlijke broodjes). Verder halen we zoet beleg in NL (pindakaas, hagelslag, muisjes en zo). En chips, die zijn hier echt heel duur. Zoute stokjes dan weer niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn er ook nog dingen in NL goedkoper dan in Dui?
Afwassen is nergens goed voor, dat blijkt wel weer.quote:
IK BEN GOOFD DRANKquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat? Geen lijstjes maken?![]()
Geen hoofd vis?Geen hoofd vleesch?
Geen hoofd salades?
Geen hoofd drank?
![]()
![]()
Kauflandquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Die komen dan wat eerder en die sleep ik dan wel mee naar de Kaufland
Wij wonen hier nu 3,5 jaar. En ik werk in NL, bij Nuon in Arnhem.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Als ik dan zou moeten verhuizen naar het buitenland dan naar DuitslandHoe lang woon je er nu? En werk je in NL of DE?
Ik woon vlakbij DLD en BE en doe er nooit boodschappen. Sneu he?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd als we in DLD op vakantie gingen, alle winkels in en kijken wat ze er hebben wat je in NL niet hebt. Maar nu is dat dus geen uitje meer tijdens de vakantieWant nu wonen we er
ja! Precies.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Maar Q is eerst aan de beurt met de januarimeet hoor. Prikken die datum!
Jij wilde toch nog iets Duits hebben? Ik ben alweer vergeten wat, maar als je nou even een berichtje doet kijk ik van de week wel voor je. Ik heb toch vrijquote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Ynske het volgende:
Duitsland heeft echt fijne winkels en een goed toevoegingsmiddelen beleid
Oef heb t koud, en moet vanavond ook nog op stap buiten... 3 paar sokken aantrekt
Als we dat nu eens niet deden.quote:
Dan de 29e?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Precies.
Dus kan iedereen even een datum noemen waarop hij/zij NIET kan.
Ik begin wel :
Het weekend van 21 Jan valt hier af.
Ach wat leuk,ik ga het zeker eens lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij wonen hier nu 3,5 jaar. En ik werk in NL, bij Nuon in Arnhem.
Zie onze weblog: www.onze-bauernhof.nl daar kun je het hele verhaal vinden
k maak er altijd een uitstapje van. En kwam gister TOT de conclusie dat ik op de fiets zelfs naar tudderen kan faanquote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij DLD en BE en doe er nooit boodschappen. Sneu he?![]()
Maar ik denk dat het wel scheelt als je voor 1 persoon boodschappen moet doen. Dan haal je de benzinekosten er lang niet altijd uit.
Dat was wel de intentie... een blijdorp meetquote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Deden we in januari nou een Blijdorp meet? Begreep ik dat goed?
Of heb ik dat Blijdorp er zojuist zelf bij verzonnen?
Ik kan de 22e en de 29e. Geloof ik
Voor de 30e heb ik het NSF op staan.quote:
Utrecht toch? Ik kan de 15e, 22e en 29e.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Laten we het maar zo doen ja, roepen wanneer men WEL kanquote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Tofquote:Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij wonen hier nu 3,5 jaar. En ik werk in NL, bij Nuon in Arnhem.
Zie onze weblog: www.onze-bauernhof.nl daar kun je het hele verhaal vinden
Haal t zo weer wegquote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij wilde toch nog iets Duits hebben? Ik ben alweer vergeten wat, maar als je nou even een berichtje doet kijk ik van de week wel voor je. Ik heb toch vrij
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we dat nu eens niet deden.Of een assistent hoofd toevoegen. Tombo bij voorbeeld.
blijdorp is niet echt centraal....quote:Op zondag 2 januari 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was wel de intentie... een blijdorp meet
Maar laten we eerst ff de data hebben
Lijstje tot nu toe :quote:Op zondag 2 januari 2011 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mijn agenda kan ik alleen de 29e. Ook ivm reistijd en afspraken 's avonds en zo.
Laten we eerst maar eens een datum gaan plannen.quote:
Nee 30 januari is idd het NSF jaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de 30e heb ik het NSF op staan.Maar dat zal ik vast weer mis hebben.
![]()
Maar als het dan zou zijn zou de 29e me goed uitkomen. Mits logeeradres.
Wtf is NSF, en wat boeit het voor de meet?quote:
Ga maar uit van iedere vaste klant in de SC.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:50 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mijn lijstje met wie mee wilden niet meer vinden
Nederlands Songfestival. En in Hilversum. Wat niet om de hoek is. Dus handig als ik maar één weekend heel NL hoef door te reizen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is NSF, en wat boeit het voor de meet?
Nationaal Songfestival.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zijn er dan niet dus er zijn hier kamers overquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Maar wordt het dan weer niet heul ingewikkeld enzo, als we ook nog gaan overnachten?
Ik zou graag hier iedereen in huis nemen bv dat weekend, maar dat wordt toch een pietsie lastig hier denk ik![]()
Nou ja, ik ga me er weer eens niet mee bemoeien, plannen jullie lekker een meet, dan kijk ik daarna wel waar ik me moet melden
Wat een leuk plan!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Welja, zien we dan wel. In elk geval zijn boodschappen hier over het algemeen goedkoper dan in NL, dat scheelt ook weer
is er geen stayoke in rotterdam allemaal op een slaapzaal of zoquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Maar wordt het dan weer niet heul ingewikkeld enzo, als we ook nog gaan overnachten?
Ik zou graag hier iedereen in huis nemen bv dat weekend, maar dat wordt toch een pietsie lastig hier denk ik![]()
Nou ja, ik ga me er weer eens niet mee bemoeien, plannen jullie lekker een meet, dan kijk ik daarna wel waar ik me moet melden
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef indaha het volgende:
[..]
is er geen stayoke in rotterdam allemaal op een slaapzaal of zo
Ergens in een weekend als er mooi weer wordt verwachtquote:Op zondag 2 januari 2011 15:00 schreef Strega het volgende:
Wat een leuk plan!
Van het voorjaar/zomer neem ik aan?
Lijkt me wel enorm gezellig!![]()
![]()
We kunnen misschien wel een eind samen reizen, Catquote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Cat22 het volgende:
Laten we nu niet uitgaan van een overnachting, maakt het alleen maar ingewikkeld.
Voor mij persoonlijk komt het beter uit ivm de afstand, anders zou ik in een dag op en neer rijden. Maar die overnachting regel ik zelf wel.
Losjeeeren doen we wel in een tent bij Rewimo. Of op de bank bij Qwea.
Ja, wij gaan ook vaak één keer per maand of zo, de grens over. Even einkaufen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neopaganistisch Songfestivalquote:Op zondag 2 januari 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik moet met het ov dus dat moet ik ook nog even bekijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Cat22 het volgende:
Laten we nu niet uitgaan van een overnachting, maakt het alleen maar ingewikkeld.
Voor mij persoonlijk komt het beter uit ivm de afstand, anders zou ik in een dag op en neer rijden. Maar die overnachting regel ik zelf wel.
Losjeeeren doen we wel in een tent bij Rewimo. Of op de bank bij Qwea.
ik snap je wel, maar zonder overnachten is t voor een aantal niet echt een bereikbare locatie . Daarom snap ik t ook niet echt, er werd eerst gezegd centraal ergens, waarbij ik kan begrijpen dat bv denbosch dat niet voor iedereen is, maar rotterdam is dat dan ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Rukhuttenmeet?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef indaha het volgende:
[..]
is er geen stayoke in rotterdam allemaal op een slaapzaal of zo
Het weekend van de 29e kunnen wij sowieso niet. 28januari 22 jaar bij elkaar en de 30e ben ik jarig.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Maar overdrijven we dan niet een beetje?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar zonder overnachten is t voor een aantal niet echt een bereikbare locatie .
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken. En zeker vanuit jouw woonplaats is alles ver weg, al snap ik dat Den Bosch een stuk beter haalbaar is. Maar Rewimo woont voor jou en stuk dichter in de buurt denk ik, moet ook iets te regelen zijn met carpoolen. Dus als Blijdorp niet lukt, zou dat dan geen optie zijn? Maar als heel veel mensen afhaken door de afstand dan moeten we wellicht kijken naar een andere locatie.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar zonder overnachten is t voor een aantal niet echt een bereikbare locatie . Daarom snap ik t ook niet echt, er werd eerst gezegd centraal ergens, waarbij ik kan begrijpen dat bv denbosch dat niet voor iedereen is, maar rotterdam is dat dan ook niet.
Ik heb nog geen weekend vast staan op t moment
Zou je dat er zelf even bij willen zetten?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken. En zeker vanuit jouw woonplaats is alles ver weg, al snap ik dat Den Bosch een stuk beter haalbaar is. Maar Rewimo woont voor jou en stuk dichter in de buurt denk ik, moet ook iets te regelen zijn met carpoolen. Dus als Blijdorp niet lukt, zou dat dan geen optie zijn? Maar als heel veel mensen afhaken door de afstand dan moeten we wellicht kijken naar een andere locatie.
Q. kun je dat in je lijstje erbij zetten: dat mensen wel kunnen, maar liever dichterbij?
Ik zou eventueel vanaf roermond met de trein moeten komen en dat is geen probleem maar dan moet ik wel een duidelijke ontmoetingsplaats hebben want ik ben goed in verdwalen in stedenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken. En zeker vanuit jouw woonplaats is alles ver weg, al snap ik dat Den Bosch een stuk beter haalbaar is. Maar Rewimo woont voor jou en stuk dichter in de buurt denk ik, moet ook iets te regelen zijn met carpoolen. Dus als Blijdorp niet lukt, zou dat dan geen optie zijn? Maar als heel veel mensen afhaken door de afstand dan moeten we wellicht kijken naar een andere locatie.
Q. kun je dat in je lijstje erbij zetten: dat mensen wel kunnen, maar liever dichterbij?
Dan moeten mensen eerst duidelijk aangeven dat afstand een probleem is.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je dat er zelf even bij willen zetten?Je hebt de rechten, en dan is het gelijk ook zo als jij bedoelt
Trein roelt!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Trein is voor mij ook wel een mogelijkheid, dan vertrek ik vanuit Boxmeer of Nijmegen Lent. Dat doe ik eigenlijk ook liever dan helemaal met de auto.
nee, denbosch hoeft ook niet, k probeer alleen aan te geven dat er tegen mij gezegd werd dat Den Bosch niet haalbaar was, voor bv ook Ing, dat Utrecht Centraler is, ok, maar dan vind ik de optie Blijdorp gewoon apart nu ineensquote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Is er in Den Bosch een leuke dierentuin dan?
Het boeit mij echt geen kont waar ik heen moet rijden hoor, dat heb ik voor een leuke meet wel over.
en nee je hoeft t mij niet naar de zin te maken, daar gaat t me niet eens helemaal om. zie bovenstaandequote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, maakt nix uit.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar overdrijven we dan niet een beetje?
Het is geen Luxemburg ofzo. Het is overdag een beetje rondhangen, dan een hapje eten en om acht uur ofzo rijden er toch nog zat treinen en alles naar de rest van Nederland?
Of het nou Utrecht 199,4 km, Rotterdam 270,0 km of Den Bosch 246,2 km wordt, dat maakt dan toch niet zoveel uit?
Wat een gezeik om een meetquote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, denbosch hoeft ook niet, k probeer alleen aan te geven dat er tegen mij gezegd werd dat Den Bosch niet haalbaar was, voor bv ook Ing, dat Utrecht Centraler is, ok, maar dan vind ik de optie Blijdorp gewoon apart nu ineens
[..]
en nee je hoeft t mij niet naar de zin te maken, daar gaat t me niet eens helemaal om. zie bovenstaande
k wacht gewoon de datum even af om te kijken hoe en wat haalbaar is
Oh nou dat Den Bosch niet haalbaar was heb ik weer niet meegekregen dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, denbosch hoeft ook niet, k probeer alleen aan te geven dat er tegen mij gezegd werd dat Den Bosch niet haalbaar was, voor bv ook Ing, dat Utrecht Centraler is, ok, maar dan vind ik de optie Blijdorp gewoon apart nu ineens
Beekse bergen safaripark hilvarenbeek in de buurt van tilburg, maar ik weet niet hoe die met het ov bereikbaar isquote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Is er in Den Bosch een leuke dierentuin dan?
Het boeit mij echt geen kont waar ik heen moet rijden hoor, dat heb ik voor een leuke meet wel over.
Lijkt me ook het beste en als ik deze keer niet kan dan een volgende keerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een gezeik om een meet
Laten we gewoon doen meeste stemmen gelden voor een datum en locatie. En dan kan er nog altijd gekeken worden of mensen willen komen of niet.
Ik denk dat we dat voorstel van de 29e even een dagje moeten laten staan, zodat alle anderen (Ing, Tombo, Ll, Gb etc) er ook nog op kunnen reagerenquote:
Zou een PM niet effectiever zijn? Niet iedereen leest immers terug.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat voorstel van de 29e even een dagje moeten laten staan, zodat alle anderen (Ing, Tombo, Ll, Gb etc) er ook nog op kunnen reageren
Okidoki!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat voorstel van de 29e even een dagje moeten laten staan, zodat alle anderen (Ing, Tombo, Ll, Gb etc) er ook nog op kunnen reageren
Als het de 29e word, veel plezier allemaal.quote:
Denk het ook jaquote:Op zondag 2 januari 2011 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou een PM niet effectiever zijn? Niet iedereen leest immers terug.
Ow dan kunnen jullie niet lees ik net idd (het ging zo snel ineensquote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Als het de 29e word, veel plezier allemaal.![]()
![]()
Het is bij ons sowieso onder voorbehoud, ligt ook aan de nieuwe operatie oproep van Pagan.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow dan kunnen jullie niet lees ik net idd (het ging zo snel ineens).
Wanneer kunnen jullie wel dan?
Maar het weekend van de 29e is hier al vol.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is bij ons sowieso onder voorbehoud, ligt ook aan de nieuwe operatie oproep van Pagan.
Ook niet met ons?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb persoonlijk niet echt veel zin om door een dierentuin te sjouwen, dus ik haak af
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Vanmorgen hier weer iets mafs trouwensIk had gedoucht en was me aan het afdrogen, hoor ik ineens een geluid dat uit de douchecel lijkt te komen, het leek wel een boormachine of zoiets. Ik kijk, zie niks, en denk dat qltel ergens iets aan het boren is of zo. Maar het duurde wel erg lang, dus ik riep qltel. Die kwam uit de kamer en was dus duidelijk niet aan het boren
Geluid ging ondertussen gewoon door dus qltel ging onderzoeken waar het nou vandaan kwam. Ik stond nog in mijn nakie dus ik ben me maar snel aan gaan kleden. qltel de kelder in, naar de keuken, naar buiten, weer de badkamer in. Geluid houdt op
Komt ie de slaapkamer in: "Heb jij soms iets onthaard onder de douche?" Ik:"O wacht, mijn scheermesje (zo'n Venus op batterijtje) was gevallen toen ik onder de douche stond."
Dat is dus waarschijnlijk aangesprongen naderhand en dat ging liggen zoemen in het rekje met badspullen en zo
Maar die hele dierentuin staat nog niet vastquote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb persoonlijk niet echt veel zin om door een dierentuin te sjouwen, dus ik haak af
Whehehehehequote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Vanmorgen hier weer iets mafs trouwensIk had gedoucht en was me aan het afdrogen, hoor ik ineens een geluid dat uit de douchecel lijkt te komen, het leek wel een boormachine of zoiets. Ik kijk, zie niks, en denk dat qltel ergens iets aan het boren is of zo. Maar het duurde wel erg lang, dus ik riep qltel. Die kwam uit de kamer en was dus duidelijk niet aan het boren
Geluid ging ondertussen gewoon door dus qltel ging onderzoeken waar het nou vandaan kwam. Ik stond nog in mijn nakie dus ik ben me maar snel aan gaan kleden. qltel de kelder in, naar de keuken, naar buiten, weer de badkamer in. Geluid houdt op
Komt ie de slaapkamer in: "Heb jij soms iets onthaard onder de douche?" Ik:"O wacht, mijn scheermesje (zo'n Venus op batterijtje) was gevallen toen ik onder de douche stond."
Dat is dus waarschijnlijk aangesprongen naderhand en dat ging liggen zoemen in het rekje met badspullen en zo
Nakende rituele kerstboom verbranding?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Strega het volgende:
Hier gaan we nu even de kerst uit het huis jagen.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Oh, dat had ik niet begrepenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die hele dierentuin staat nog niet vast
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet begrepen![]()
Maar sowieso de hele maand januari heb ik er eiks geen zin in om in een weekend zo ver te moeten rijden en het weekend van de 29e heb ik nieuwjaarsborrel en geen zin om dat weekend 2x ver weg te moeten.
Dus als het januari word, ben ik er niet bij iig.
En februari dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet begrepen![]()
Maar sowieso de hele maand januari heb ik er eiks geen zin in om in een weekend zo ver te moeten rijden en het weekend van de 29e heb ik nieuwjaarsborrel en geen zin om dat weekend 2x ver weg te moeten.
Dus als het januari word, ben ik er niet bij iig.
Draakje!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef draculettetje het volgende:
even stiekum tussendoor wil ik jullie allemaal het beste wensen voor dit nieuwe jaar
Draakje!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef draculettetje het volgende:
even stiekum tussendoor wil ik jullie allemaal het beste wensen voor dit nieuwe jaar
Ook een gelukkig nieuwjaar van mijquote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef draculettetje het volgende:
Ja, vanaf vandaag dacht ik, ik kijk eens meequote:
dank dank dankquote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Draakje!![]()
Voor jou en je gezin ook de beste wensen! Hoe is het met de beebie?
Is ze ziek?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank dank dank
naast dat ze ziek is gaat het goed met d'r! tis en blijft een lieverd
voor jou natuurlijk ook, dat je niet meer naar zh enzo hoeft en eens gewoon kan gaan etenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Draakje,man en L een gelukkig en gezond 2011 gewenst.
Geef hem dan ook eens watquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
zucht. Ik eet kippensoep en heb een stalker (agaaaaain)
valt mee hoor, vooral sneu,quote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ze ziek?Toch niks ernstigs hoop ik.
En geniet er lekker van! Hoe is het met jouw fysiek?
Ja godverdomme, dat beest heeft al bijna een hele fucking kip opquote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Geef hem dan ook eens watkippensoep en eet smakelijk
Ik ben van plan pas met de bevalling weer te gaan. Vrijdag moet ik weer op controle maar ik denk dat mijn bloedwaardes wel goed zijn. Mijn ijzer was laatst ontzettend hoog.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor jou natuurlijk ook, dat je niet meer naar zh enzo hoeft en eens gewoon kan gaan eten
Zo ietsquote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nakende rituele kerstboom verbranding?
Andere mensen denken daar anders overquote:Op zondag 2 januari 2011 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet steeds om jou zo lachen op ntwitter
t gaatquote:
Draak, jij ook en het kleine draakje natuurlijk ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een heel goed plan!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben van plan pas met de bevalling weer te gaan. Vrijdag moet ik weer op controle maar ik denk dat mijn bloedwaardes wel goed zijn. Mijn ijzer was laatst ontzettend hoog.
Ik zou ze bellen....dat dit kan in NL zegquote:Op zondag 2 januari 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
Weer een verkeerde Sisi op tv nu
Hoi Draakje, jij ook de beste wensen!
Je hoeft dan wel geen restjes eten weg te gooien, das wel handig.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja godverdomme, dat beest heeft al bijna een hele fucking kip op
En het hart en de lever, en 4 mandarijnen, en 3 koekjes, en een stukje appel, een plakje ham, een plakje boterhamworst en nu weer een stukje kip.bodemloze put.
misschien de tips uit t vorige topic proberenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
Ik stink onwijs uit mijn bekik heb al 5x lopen poetsen en het gaat niet weg
![]()
![]()
![]()
En ik heb ook een vet ranzige smaak in den waffel
Lekker meis, je kunt je dan zo lekker voelen in je eigen stekkie.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:01 schreef Ynske het volgende:
ow Strega, kwam gister thuis, en t hele huis ruikt naar de kaarsjeszo lekker, winters, thuis geurtje
Dat was ik niet, dat was een neger Strega.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lekker meis, je kunt je dan zo lekker voelen in je eigen stekkie.
En toch ga ik hem opnemen. Alleen om te kijken hoe fout hij is.quote:
ecktequote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch ga ik hem opnemen. Alleen om te kijken hoe fout hij is.![]()
Wil je mijn dvd box van de Eckte Sisi lenen?![]()
Hou je d'r ook zo van?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Ynske, volgens mij is het creaforum nu open.http://forum.fok.nl/forum/192
Ik zag hem al in de index staan, maar dan zal hij nog gesloten zijn, zal wel gauw genoeg open gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof dank je
nog niet![]()
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
ja verwacht ik welquote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag hem al in de index staan, maar dan zal hij nog gesloten zijn, zal wel gauw genoeg open gaan.
Zijn we zo saai?quote:
Zwabberquote:
Nou, die zag ik niet aankomen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whutquote:Op zondag 2 januari 2011 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
oh you'll love this, ik ben nu bezig een kubuntu-based domoticaserver te maken voor hier in huis
ik kan straks met een afstandbediening, m'n telefoon of m'n laptop, de tv's in huis, de verlichting, en als het doorgaat de thermostaat bedienenquote:
Luie nerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan straks met een afstandbediening, m'n telefoon of m'n laptop, de tv's in huis, de verlichting, en als het doorgaat de thermostaat bedienen
ssssst!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan straks met een afstandbediening, m'n telefoon of m'n laptop, de tv's in huis, de verlichting, en als het doorgaat de thermostaat bedienen
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
oh you'll love this, ik ben nu bezig een kubuntu-based domoticaserver te maken voor hier in huis
Dan bende 'ne goeie zoon.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat m'n vader er blijer mee is dan ik
HA!quote:
Hij was een uur voordat je dit postte al begonnen, dus succes met het gaan opnemenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch ga ik hem opnemen. Alleen om te kijken hoe fout hij is.![]()
Wil je mijn dvd box van de Eckte Sisi lenen?![]()
Pesies. Extra rol wc papier erbij en je was ook thuis het heertje.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel ik de komende weken intensief naar utrecht ga treinen om een beetje te PHPen, dus zo lui ben ik nou ook weer niet, want het had ook thuis gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tassie hebbuh?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was een uur voordat je dit postte al begonnen, dus succes met het gaan opnemen
Dat zag ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was een uur voordat je dit postte al begonnen, dus succes met het gaan opnemen
Heel lief van jequote:
Noice!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Extra rol wc papier erbij en je was ook thuis het heertje.
Gelukkig ben ik niet de enige die niet alles meekrijgt hier pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
*in V&A pleurt.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lief van jeMaar ik heb een tassie voor allebei mijn fotodingesen
Ik heb hem dit gemaild :quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem dit gemaild :
Hoi,
Wat wil je voor de mac geven dan? En verzenden naar nigeria is denk ik niet goedkoop hoor.
Ik handel ook nog in vrouwen, wil je daar ook nog 1 van? Kost je maar eenmalig 30 euro. Ze ziet er een beetje hoerig uit en heeft verrotte tanden, maar daar voel je tijdens het pijpen toch niks van.
Groetjes!
Wat ben je toch een lekker ding.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem dit gemaild :
Hoi,
Wat wil je voor de mac geven dan? En verzenden naar nigeria is denk ik niet goedkoop hoor.
Ik handel ook nog in vrouwen, wil je daar ook nog 1 van? Kost je maar eenmalig 30 euro. Ze ziet er een beetje hoerig uit en heeft verrotte tanden, maar daar voel je tijdens het pijpen toch niks van.
Groetjes!
Ah, thanks voor die info.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
PHPen is , in lekentaal, het programmeren van websites, maar alles wat je programmeert blijft op de server staan, degene die de website bezoekt ziet alleen de output (oftewel de website)
ja, maar dan gaat het opvallen als nerds ineens alleen nog maar 10en halenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
Lamme handjes, kunnen tentamens niet op pc straks?
Mijne ookquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef Maes het volgende:
Zo voor iedereen die ik nog niet een gelukkig en gezond 2011 gewenst heb, bij deze![]()
Mijn huis is weer kerstboom vrij
Jouw grootste hobby: meeten.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
*met schuin oog naar TT gluurt
wat heb ik gemist?
En als ik jou gemist had: voor jou ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef Maes het volgende:
Zo voor iedereen die ik nog niet een gelukkig en gezond 2011 gewenst heb, bij deze![]()
Of je ook komtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw grootste hobby: meeten.![]()
Qwea heeft het lijstje. Idee is om in januari/februari (dar zijn de geleerden nog niet aan uit) te meeten ergens in NL. Allemaal al heel dichtgetimmerd en definitief dus.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dan gaat het opvallen als nerds ineens alleen nog maar 10en halen
Jij ook Maesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef Maes het volgende:
Thnx liefjens!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Q., Ik heb je topic geschopt. Volgende keer beter uit je doppen kijken he.
Dan is het zonder mij (weekendje Wielewaal).quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, over dat meeten, misschien kunnen we het eerste weekend van februari ook nog als optie nemen?
f_r, was Oirschot in NL ja (ik moest even aan qltel vragen wat we daar ook alweer gedaan hebben)
Ja, prima! Mij boeit het geen fuck.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, over dat meeten, misschien kunnen we het eerste weekend van februari ook nog als optie nemen?
f_r, was Oirschot in NL ja (ik moest even aan qltel vragen wat we daar ook alweer gedaan hebben)
2de weekemdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het zonder mij (weekendje Wielewaal).
Ik was even pauze houdenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn katten zitten nu allebei voor de tv, te petsen naar luchtbubbelsDomme beesten
![]()
Door jouw UI, Hilde miste emquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je hier eigenlijk zo ineens verzeild?
Tuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door jouw UI, Hilde miste em![]()
Nee, omdat ik wat andere mensen van hier elders zag posten en ik ben dol op beestjes
En het leek me wel gezellig
Mag het?
![]()
nou vooruitquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Door jouw UI, Hilde miste em![]()
Nee, omdat ik wat andere mensen van hier elders zag posten en ik ben dol op beestjes
En het leek me wel gezellig
Mag het?
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Tuurlijkheb je alleen cavia's of ook nog andere huisdieren
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn katten zitten nu allebei voor de tv, te petsen naar luchtbubbelsDomme beesten
![]()
Oeiquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Tuurlijkheb je alleen cavia's of ook nog andere huisdieren
Lief van jequote:
Nee joh, je kunt toch ook niet alles lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Oeiik heb mijn dag niet geloof ik, ga mezelf maar blond verven geloof ik
Hier zeker nietquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee joh, je kunt toch ook niet alles lezen
Ben nog moed aan het verzamelen, misschien kom ik wel incognitoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
En Indaha, durf je nu wel te meeten? Ik las in het vorige topic dat je nog niet durfde
Aangezien we Zwabber moeilijk over het hoofd kunnen zien en jij verder de enige bent die we nooit gezien hebben: succes!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben nog moed aan het verzamelen, misschien kom ik wel incognitodat kan nog gemakkelijk want niemand hier heeft mij ooit gezien
"wie is die ene in die lange regenjas en de krant met ooggaten?"quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben nog moed aan het verzamelen, misschien kom ik wel incognitodat kan nog gemakkelijk want niemand hier heeft mij ooit gezien
Preciesquote:
Wat een natuurlijk voerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet lachen met mijn poezen: ze kregen net een diner van gehakt vlees en hele kippedijtjes geserveerd.
Oerbeest en street survivor Yoko gaat meteen voor het betere knaagwerk.
De mannen nuttigen eerst het hapklare gehakt.
Leuk he jonge poesjes, ik heb er 4 en de jondste is alweer 3 jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn caafjes zijn helaas allebei overleden, in oktober heb ik de oudste (5,5) moeten laten inslapenEn omdat ik allergisch geworden ben voor cavia's neem ik helaas geen nieuwe.. Ik heb nu 2 poezen
De een is nu een maand of 4 en de ander 16 maanden.
Ja, super leukquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk he jonge poesjes, ik heb er 4 en de jondste is alweer 3 jaar
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Qwea, dat mailtje naar die nigeriaanGeweldig
En Zwabber herken je zoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
"wie is die ene in die lange regenjas en de krant met ooggaten?"
shit, plan weer mislukt ik zal me maar niet aanmelden bij de AIVD hequote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aangezien we Zwabber moeilijk over het hoofd kunnen zien en jij verder de enige bent die we nooit gezien hebben: succes!
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Zwabber herken je zo![]()
[ afbeelding ]
O dan verkleed ik me ook zo dan weten jullie niet wie de echte isquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En Zwabber herken je zo![]()
[ afbeelding ]
Haha daar zat ik ook al aan te denken, om incongito te komenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
En dan kom je niet even langs?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Heb action fohnen?quote:
Kippensoepquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
We moeten zo eten maar ik heb a) geen zin om eten te maken en b) eigenlijk wel zin in iets gezonds
Weet ik dat jouw huis daar woont?quote:
De Action heeft allesquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb action fohnen?Morgen maar heen dan
En de mijne stiiiiiiiinktmy gawd. Echt te ranzig.
Allemaal kerels, we hadden vroeger 1 vrouwtje maar die is helaas overleden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, super leukAl zijn deze echt druk
Maar ontzettend lief
![]()
4 is helemaal gezelligAllemaal vrouwtjes of mannetjes of gemengd?
met Q weet je nooit zeker wat ze met die fohn gedaan heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Action heeft alles![]()
En die zijn echt vet cheap
Oeh, ranzig jaZeker zo'n heet plastic/haar luchtje?
Jazeker! Het concept heeft een hele schare fans én een eigen reeks op fok: Versvoeding vs brokdiscussie #5quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies
[..]
Wat een natuurlijk voerIk wist helemaal niet dat dat zo kon
Zie je het wordt hoe langer hoe moeilijker om mij te herkennenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha daar zat ik ook al aan te denken, om incongito te komen![]()
Ja! Zo'n luchtje jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Action heeft alles![]()
En die zijn echt vet cheap
Oeh, ranzig jaZeker zo'n heet plastic/haar luchtje?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met Q weet je nooit zeker wat ze met die fohn gedaan heeft
Ik zal jou schoppen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jazeker! Het concept heeft een hele schare fans én een eigen reeks op fok: Versvoeding vs brokdiscussie #5
Die is al erg naar onderen gezakt, ik ga hem schoppen.
Ik heb al 3 schaaltjes op. En ik denk dat MM me deporteert als ik hem enkel kippensoep geefquote:
Squirten+fohn=Darwinaward.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Allemaal kerels, we hadden vroeger 1 vrouwtje maar die is helaas overleden.
Die was echt de baas en nu proberen ze om de beurt de baas te spelen.
Maar niet vechten of zo hoor alleen een tikje hier en daar.
Ja, maar dit leek me redelijk logischquote:Op zondag 2 januari 2011 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eens lezen, ben wel benieuwdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jazeker! Het concept heeft een hele schare fans én een eigen reeks op fok: Versvoeding vs brokdiscussie #5
Die is al erg naar onderen gezakt, ik ga hem schoppen.
Ja, dat ken ik ja, echt te smerigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Zo'n luchtje jaEcht te goor gewoon.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Squirten+fohn=Darwinaward. stoppen eruit
quote:
Dan hoef je iig. niet te prakken om het erin te krijgen.quote:
om MM droog te krijgen nadat je over hem heen gesquirt hebtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, en verklaar dan maar eens waarom er een fohn bij de sex aan te pas komt
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dan hoef je iig. niet te prakken om het erin te krijgen.
Dat verklaart niet hoe dan je squirt in de fohn komtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
om MM droog te krijgen nadat je over hem heen gesquirt hebt
Domotica!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja, en verklaar dan maar eens waarom er een foon bij de sex aan te pas komt
nabeving?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat verklaart niet hoe dan je squirt in de fohn komt
Sssst, daar zouden we het hier niet over hebbenquote:
Misschien dat je nalekte en het toen droog wilde fohnen maar er dus nog druppels in de fohn terecht kwamen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat verklaart niet hoe dan je squirt in de fohn komt
ahjoh, geloven ze toch nooitquote:Op zondag 2 januari 2011 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssst, daar zouden we het hier niet over hebben
Oh, gelukkigquote:
quote:
quote:
En, hoe wast? Niet van de weg gegelibberd of geflitst?quote:
Heej, ging het goed onderweg?quote:
All went wellquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
En, hoe wast? Niet van de weg gegelibberd of geflitst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |