Ik kon CC niet vinden op m'n tvquote:
* suikertaartje slaat zichzelf om LL heenquote:
sorriequote:
gezondheidquote:
Ben jij lekker warm ?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat zichzelf om LL heen
Dat is jammerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon CC niet vinden op m'n tv![]()
Dus ik kijk maar niet
Gezondheidquote:
* Trevland geeft LL een warme knuffelquote:
Kom hier kijken danquote:Op zondag 2 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon CC niet vinden op m'n tv![]()
Dus ik kijk maar niet
Grouphugquote:
Gezondheidquote:
Nee, nee, ik dacht dat jij zijn onzinnige gepost bedoeldequote:Op zondag 2 januari 2011 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie
was niets naar jou hoor
maar er komen mensen zelfs weg met doodsverwensingen, vernam ik een uurtje geleden dus dat verbaast me.
maar goed, ik zwijg hier verder over voordat ik iets zeg wat ik niet had moeten zeggen
Te ver wehegquote:
Dankjequote:
Jaa. Tot net aan toe nog echt niet goed, maar ik denk dat het nu wel iets beter gaatquote:
Dankje, en wat liefquote:
Joah, lekkerquote:
tja als je jezelf ingelikt hebt...quote:Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezondheid
[..]
Nee, nee, ik dacht dat jij zijn onzinnige gepost bedoeldeHahahaha, begrijpen wij elkaar verkeerd
Oh echt?Dat is wel een beetje jammer
mag niet klagenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Jaa. Tot net aan toe nog echt niet goed, maar ik denk dat het nu wel iets beter gaat
[..]
Dankje, en wat lief![]()
En hoilang niet gezien meisje, gaat het goed daar?
Dankje!quote:
gewoon op elkaar gaan liggen op een grote stapelquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje lastig
Ja, maar ik zat al om je heen geslagen, dus ik bescherm je welquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het goed, kan wel wat gebruikenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje!
Zullen we vandaag weer lief doen?
Jij mag in het middenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zoquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tja als je jezelf ingelikt hebt...
[..]
mag niet klagen
hoest met jou?
JA! LIEFDOENquote:Op zondag 2 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje!
Zullen we vandaag weer lief doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |