Inderdaad, het enige nadeel van Apple is dat ze geen budget lijn hebben. Als je al een nadeel wil noemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh ja, daar kwam ie nog bijna mee weg. Iets vergelijkbaars met de iMac krijg je echt niet voor 1200 euro in de Windowswereld.
Het hoeft ook niet persé, maar als er verspreid weer 500GB staat wat eigenlijk wel weg kan, en er zijn bv 100 dingen geinstalleerd die ik niet meer nodig heb, dan is een schone install wel zo snel.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nu 6 jaar een mac en heb pas 1 keer opnieuw geïnstalleerd. Verder migreer ik gewoon steeds naar een nieuwe machine en nieuwe OS versies.
http://www.zdnet.com/blog(...)andom-contacts/10796quote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef editoor het volgende:
Wat word ik toch moe van al die fan macboys, die bijna alle topics kapen met hun eenzijdig visie op hun producten. Ik kots op hun allemaal
Hier een rijtje van feiten waarom je vooral een mac moet nemen:
Wekker iPhone faalt in nieuwe jaar
Een bug in iOS zorgde ervoor dat gebruikers die een alarm voor 1 of 2 januari instelden, niet werden gewekt. De ingestelde alarmen gingen niet af. Gebruikers die een zichzelf herhalend alarm hadden ingesteld, ondervonden geen problemen.
De problemen werden als eerste gemeld door Engadget. Op Twitter beklagen veel gebruikers zich over de weigerende wekfunctie en ook op GoT schrijven enkele gebruikers over de bug, die ervoor zorgde dat een ingestelde wekker niet afging.
Het probleem deed zich alleen voor bij alarmen die specifiek voor 1 of 2 januari waren ingesteld; een zichzelf herhalende wekker ging wel af. De bug doet zich in ieder geval voor in versies 4.02, 4.1 en 4.2.1 van iOS.
Het is niet bekend waardoor de problemen werden veroorzaakt. Op 3 januari zou de wekfunctie weer werken als vanouds. De falende wekfunctie doet denken aan een gelijksoortig probleem in november, bij de overgang van de zomertijd naar de wintertijd. Toen weigerden juist de zichzelf herhalende wekkers dienst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das fijn. En daarom zijn er opeens geen games voor Macquote:Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef Rivalo het volgende:
Steam for Mac![]()
Rot toch op met je paar games, ik kan ze allemaal!
Ach voor spelletjes moet je sowieso geen Mac kopen. Die is meer voor serieuze doeleinden bedoeld.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:49 schreef editoor het volgende:
"Met steam for mac is er toch best wat leuks te gamen"
Nou niet bepaald. Ik heb ff gekeken welke games er in 2010 uitgekomen waren op de mac, en dat waren er nog geen 30terwijl er op de pc meer dan 300 spellen uitgekomen zijn. De mac heeft gewoon een slechte support op games en dat zal altijd zo blijven.
Ja en? Nogmaals er is geen mac gebruiker die beweerd dat mac een goed gaming platform is. Het zijn ook alleen windows gebruikers die denken dat dat een argument is.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:49 schreef editoor het volgende:
"Met steam for mac is er toch best wat leuks te gamen"
Nou niet bepaald. Ik heb ff gekeken welke games er in 2010 uitgekomen waren op de mac, en dat waren er nog geen 30terwijl er op de pc meer dan 300 spellen uitgekomen zijn. De mac heeft gewoon een slechte support op games en dat zal altijd zo blijven.
Het zijn ook alleen de windows gebruikers die zoveel waarde hechten aan die kutspelletjes. Volgens mij zijn het allemaal ongewassen 16-jarige stinkgamersquote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en? Nogmaals er is geen mac gebruiker die beweerd dat mac een goed gaming platform is. Het zijn ook alleen windows gebruikers die denken dat dat een argument is.
Nou ik mag als 40 jarige graag gamen. Ik heb dan ook een wii, een psp, een ds een xbox360 en uiteraard een ipod touch 4th gen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het zijn ook alleen de windows gebruikers die zoveel waarde hechten aan die kutspelletjes. Volgens mij zijn het allemaal ongewassen 16-jarige stinkgamers
Het gaat om de gebruiker, niet om de reden erachter. Dat geldt voor zowel apple als voor microsoft.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Tijn het volgende:
Zo'n bizar argument altijd, die games. Alsof Apple er wat aan kan doen dat developers geen games voor hun platform uitbrengen. Je gaat toch ook niet bij Nintendo klagen dat je Gears of War niet op de Wii kan spelen.
Het is allemaal de schuld van die mac nerds. Geef ze asjeblieft hun eigen subforum zodat we geen last meer van ze hebben.quote:
Ik zit hier naar een stream te kijken Swets!quote:
IN de US zal het wel nergens uitgezonden worden zeker?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit hier naar een stream te kijken Swets!
Niet echt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IN de US zal het wel nergens uitgezonden worden zeker?
Waarom zou het voor een gebruiker reëel zijn om te eisen dat Gears of War ook te spelen is op een Wii?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Het gaat om de gebruiker, niet om de reden erachter. Dat geldt voor zowel apple als voor microsoft.
Heb weinig zin om een discussie hierover te gaan voeren, ben zelf ook half mac gebruiker en sowieso game ik niet. Maar niemand eist dat, het kan wel een reden zijn om liever voor windows te gaan dan voor mac. Wat de reden erachter is dat mac niet zo veel games heeft, boeit dan vrij weinig. Als consument kan je er toch weinig aan veranderen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het voor een gebruiker reëel zijn om te eisen dat Gears of War ook te spelen is op een Wii?
Voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van die mac nerds. Geef ze asjeblieft hun eigen subforum zodat we geen last meer van ze hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |