abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90744436
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:42 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Want een OS moet op alle mogelijke hardware kunnen draaien?
Is wel handig voor een gebruiker.
pi_90744471
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Windows kan zelf op jullie infantiele bak draaien. Windows en Linux kunnen op alle systemen draaien. (Behalve zwaar outdated hardware) Denk dan dat de fout toch bij OSX ligt.
Ach omdat jij een fout maakt is ons systeem infantiel,

Wat ben je toch ook een vervelend kindje.
pi_90744558
quote:
Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Is wel handig voor een gebruiker.
Nee dat is niet handig.
pi_90744633
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:45 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee dat is niet handig.
Dat is inderdaad niet handig,

En dan zeker 50.000 drivers de hele tijd up to date houden, of gewoon zoals het met een hoop windows bakken gaat dat je zelf weer dingen moet updaten omdat er weer iets de mist in gaat.
pi_90744787
Het willen ondersteunen van zoveel mogelijk verschillende hardware is een van de hoofdredenen van de instabiliteit en trage ontwikkeling van Windows.

Magere ondersteuning van heel veel hardware: :N
Perfecte ondersteuning van weinig hardware: :Y
pi_90744965
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:51 schreef retorbrapi het volgende:
Het willen ondersteunen van zoveel mogelijk verschillende hardware is een van de hoofdredenen van de instabiliteit en trage ontwikkeling van Windows.

Magere ondersteuning van heel veel hardware: :N
Perfecte ondersteuning van weinig hardware: :Y
En tevens de reden geweest voor het vertragen van het uitbrengen van een nieuw systeem, omdat ze al die drivers nog moeten fixen voor oude meuk die bijna niemand meer gebruikt.
pi_90745010
Vaak hoef ik geen eens een driver te installeren, Misschien wat ondersteunende software voor Macro's op Toetsenbord of Muis (die je ook gewoon op OSX moet installeren). Maar nooit meer mee gemaakt dat een stuk hardware niet meer plug en play is.
Ja videodrivers en DirectX.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:43 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ach omdat jij een fout maakt is ons systeem infantiel,

Wat ben je toch ook een vervelend kindje.
Van mij hoeft deze discussie niet meer :')
En welke fout maak ik dan? OSX is bijna niet te draaien op een normale zelfgebouwde bak(Geen goedkoop dingetje) is een zwak punt voor een OS.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 14:57:25 ]
pi_90745139
quote:
Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef Rivalo het volgende:
Vaak hoef ik geen eens een driver te installeren, Misschien wat ondersteunende software voor Macro's op Toetsenbord of Muis (die je ook gewoon op OSX moet installeren). Maar nooit meer mee gemaakt dat een stuk hardware niet meer plug en play is.

[..]

En welke fout maak ik dan? OSX is bijna niet te draaien op een normale zelfgebouwde bak(Geen goedkoop dingetje) is een zwak punt voor een OS.
Lees nou eens de laatste paar posts. We gaan het niet nog een keer uitleggen.
pi_90745155
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef Rivalo het volgende:

[..]

O.k. wij hebben dus nooit problemen met videodrivers.

Goed nergens stelt de fabrikant dat iets op jouw machine werkt, sterker nog jij weet van te voren dat het niet goed werkt op je machine omdat het er niet voor gemaakt is, toch probeer je het en dan werkt het niet goed dan ligt het aan het OS.
8)7
pi_90745229
Prachtig hoe jullie iets ontbrekend aan een OS zo proberen weg te praten alsof het mijn schuld is. :')

Voor mij is het nu dan ook einde discussie, je mag happen op deze post, verwacht geen antwoord stelletje verzuurde windows users :D
pi_90745235
Ik ga zometeen proberen Windows op mijn oude PowerBook G4 te installeren. Lukt het niet, dan is dat de fout van Windows.
pi_90745327
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:00 schreef Rivalo het volgende:
Prachtig hoe jullie iets ontbrekend aan een OS zo proberen weg te praten alsof het mijn schuld is. :')

Voor mij is het nu dan ook einde discussie, je mag happen op deze post, verwacht geen antwoord stelletje verzuurde windows users :D
Even quoten voordat je je schrijffout ontdekt.
pi_90745427
Ach die durft niet meer te reageren hoor :')
pi_90745549
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:04 schreef retorbrapi het volgende:
Ach die durft niet meer te reageren hoor :')
Ik denk het ook.

Zwijgen is toestemmen zeg ik altijd.

MSX was vroeger ook een dom systeem want dat kon je niet installeren op een Amiga, en Atari kon je niet draaien op een Schneider. En op mijn oude G5 kon je geen windows installeren.
Damn wat een hoop domme systemen zijn er geweest volgens Rivalo.
pi_90745680
Ach ik reageer toch nog even :')

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ik denk het ook.

Zwijgen is toestemmen zeg ik altijd.

MSX was vroeger ook een dom systeem want dat kon je niet installeren op een Amiga, en Atari kon je niet draaien op een Schneider. Damn wat een hoop domme systemen zijn er geweest volgens Rivalo.
Die systemen kun je niet vergelijken met elkaar, totaal anders.
Maar als ik een PC heb met een MSI moederbord dan doet hij het niet maar als ik een Asus moederbord van hetzelfde chipset heb dan doet hij het wel, en is hij wel opeens ondersteund. :?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 15:09:58 ]
pi_90745805
Dit topic :')

Waarom trekt elk topic waar Apple in voorkomt de meest kansloze fanboys aan? :')
pi_90746250
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Maar als ik een PC heb met een MSI moederbord dan doet hij het niet maar als ik een Asus moederbord van hetzelfde chipset heb dan doet hij het wel, en is hij wel opeens ondersteund. :?
Het is eigenlijk heel simpel. De fabrikant van het OS zegt: wij ondersteunen hardware X. Dan kan je ervan uitgaan dat het goed werkt op hardware X. Werkt het niet goed op hardware X, dan is dat de fout van de fabrikant (en het OS). Werkt het niet goed op hardware Y, dan is dat jouw fout en niet de fout van de fabrikant.
pi_90749815
OS X is in essentie een grafische schil voor *BSD.
Draai dat ?
pi_90754160
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
OS X is in essentie een grafische schil voor *BSD.
Draai dat ?
Dat is te simpel gesteld en klopt ook niet.

Als je zou zeggen dat de basis van OS X ligt in Mach Kernel en dat de kern nu op NeXTSTEP gebaseerd is waarin ook bepaalde stukken van BSD (van Free en Net) zijn opgenomen.
Zou ik het met je eens zijn, maar dat is een heel ander plaatje dan stellen dat ze een grafische schil om BSD heen hebben gezet.
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:12 schreef byah het volgende:
Dit topic :')

Waarom trekt elk topic waar Apple in voorkomt de meest kansloze fanboys aan? :')
Omdat Apple fanboys altijd ziek en misselijk worden van al die kansloze window gebruikers die altijd hun foute info omtrent Apple (waar ze meestal dus geen ruk verstand van hebben) de wereld in moeten spugen.
pi_90754231
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Yep, en apple stelt ook gewoon dat je systeem niet ondersteund is, vind je er ééntje die het toevallig wel redelijk tot goed doet heb je geluk.
pi_90754500
Bak van 2000 euro kopen om beetje fatsoenlijk OSX te kunnen draaien terwijl iedereen die een beetje verstand van hardware je vierkant uitlacht zeg genoeg denk ik.
pi_90754743
Windows vs. OS X reltopic! *O* :D

AIX is ook een kankersysteem, werkt alleen op IBM hardware.
pi_90754773
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:14 schreef Rivalo het volgende:
Bak van 2000 euro kopen om beetje fatsoenlijk OSX te kunnen draaien terwijl iedereen die een beetje verstand van hardware je vierkant uitlacht zeg genoeg denk ik.
Windowsers hebben gewoon een diepgewortelde specs fetisj. Lekker rukken op GHZ en GB.

Apple gebruikers kijken naar het totaalplaatje.
pi_90754873
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Windows users kijken gewoon rationeel naar wat hun PC allemaal in zich heeft.

Apple gebruikers hebben gewoon een design fetisj. Lekker rukken op de Case.
Fix'd

Bij een auto kijk je toch ook niet alleen maar naar de buitenkant? Maar ook wat voor een motor er in zit, wat hij kost en hoeveel hij verbruikt.
pi_90754968
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:24 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Fix'd

Bij een auto kijk je toch ook niet alleen maar naar de buitenkant? Maar ook wat voor een motor er in zit, wat hij kost en hoeveel hij verbruikt.
Hoe vaak rij je op het maximale vermogen van je auto? :P En comfort is ook belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')