ach J het is zondag moet kenne !quote:
tuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk weer beter want dan ken je weer aan de arbeid he!
Halve Finale Darten denk ik , maar eerst BZV dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef KingOfMars het volgende:
Precies, gewoon ziek zijn in het weekend zoals het hoort!
Wat kijken we trouwens?
Freek is okay iddquote:Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben aan Six Feet Under begonnen, denk dat ik die zo maar weer eens opzet.
Dat, of mijn linksche zeurpietvriend Freek.
Ik hou me ook vast aan het feit dat zich tussen nu en morgenochtend 7 uur nog een wonder kan voltrekken. Dat blijkt dat ik een of andere oom in de VS had die oliemagnaat was en de pijp uitgaat en mij als zijn enige erfgenaam heeft benoemd ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ok mijn ochtend klinkt opeens zo slecht nog niet. Thanks S!
De Staats weer niks geworden dus?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hou me ook vast aan het feit dat zich tussen nu en morgenochtend 7 uur nog een wonder kan voltrekken. Dat blijkt dat ik een of andere oom in de VS had die oliemagnaat was en de pijp uitgaat en mij als zijn enige erfgenaam heeft benoemd ofzo.
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De Staats weer niks geworden dus?
Precies, mijn zuurverdiende 60 euries gaan rechtstreeks naar armlastige alochtoniers KoMquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ach iedereen weet toch dat dat geld linea recta richting de linkse hobby's van de hoge ome's in Den Haag gaat Swets! Ope je oge!!!
Maar voor dat tientje kan je wel een thais zuigsletje vinden achter centraal.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef NJ het volgende:
10 euro. Das geen vakantie in Thailand, dat is een retourtje met de metro naar de stad.
Twexit.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar voor dat tientje kan je wel een thais zuigsletje vinden achter centraal.
Neuh maar dan heb je het maar gehad ?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
Hm ja. Niet echt een goeie start van het jaar J.
Dat denk ik ook J , maar het is al gebeurd he ? dus terugdraaien is lastigquote:
Ik ken niemand die het is gelukt J.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
Dat schijnt wel moeilijk te zijn ja.
Ja, echt genant zo ondertussen.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:41 schreef Joene het volgende:
ik moet stiekem best lachen om die apple alarm bug
ik vind het vooral genant dat mensen tegenwoordig geen ouderwetse wekker meer op de slaapkamer hebben maar zichzelf zo belangrijk vinden dat de telefoon mee naar bed moet en dat het apparaat hun ook maar moet wekkenquote:
Ik heb er ook wel eens aan gedacht mijn wekkerradio te vervangen voor een dockingstation.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het vooral genant dat mensen tegenwoordig geen ouderwetse wekker meer op de slaapkamer hebben maar zichzelf zo belangrijk vinden dat de telefoon mee naar bed moet en dat het apparaat hun ook maar moet wekkenKom op zeg 100en mensen die zich verslapen want mn iphone doet het niet goed
![]()
![]()
en dan lekker je nest uit gesmst worden door 1 of andere onverlaat of per ongeluk gebelt worden heerlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens aan gedacht mijn wekkerradio te vervangen voor een dockingstation..
Uiteraard gaat de telefoon zelf dan op stil en het is m'n privé GSM waar ik toch nooit op gebeld wordt!quote:Op maandag 3 januari 2011 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan lekker je nest uit gesmst worden door 1 of andere onverlaat of per ongeluk gebelt worden heerlijkJ dat trek ik niet snachts die telefoon ,ik vind die standby telefoon al een crime.
Ik wordt ook nooit gebeld j maar je zal zien legt hem naast je Nets ! en dat ding gaat en mn twitterupdates vind ik midden in de nacht ook niet heel erg belangrijk ?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Uiteraard gaat de telefoon zelf dan op stil en het is m'n privé GSM waar ik toch nooit op gebeld wordt!
Ff twitteren hoe de blowjob was kan wel okay zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wordt ook nooit gebeld j maar je zal zien legt hem naast je Nets ! en dat ding gaat en mn twitterupdates vind ik midden in de nacht ook niet heel erg belangrijk ?
Dan wel met een twitpicje hoe ze hem aflikt ?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ff twitteren hoe de blowjob was kan wel okay zijn?
De mijne ook. M'n iPhone. Doet het prima hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Naja, mijn wekker doet het in ieder geval wél goed.
Mwhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Dank, jij ook, ouwe groentenboer.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:18 schreef Joene het volgende:
Ja de beste wensen JK !! Dat je maar lekker weinig thuis mag zitten !
ik ben overigens wel al weer klaar met werken voor 2011 althans zo voelt het ?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dank, jij ook, ouwe groentenboer.
ctrl + alt + delete , of een reboot Swets !quote:
Ik herken het probleem?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:22 schreef Joene het volgende:
ik ben overigens wel al weer klaar met werken voor 2011 althans zo voelt het ?
Je wattus?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ok m'n lopende zaken mindmap past nu niet meer leesbaar op een A4..
ik denk dat het wel een uitdaging wordt ja JK. Ik wil 23 april ofzo (paas)maar even een weekje weg denk ik .quote:Op maandag 3 januari 2011 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik herken het probleem?
Of is het meer een uitdaging?
Doe eens niet zo supergay, KOM.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Over 6 weken zit ik in den witte, reine, pure sneeuw van Östereich.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:39 schreef Joene het volgende:
ik denk dat het wel een uitdaging wordt ja JK. Ik wil 23 april ofzo (paas)maar even een weekje weg denk ik .
Doe je goed. Over 6 weken zit ik gewoon in Den Oever aan zee. Hopelijk mn backyard al een beetje lente klaar maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over 6 weken zit ik in den witte, reine, pure sneeuw van Östereich..
http://itunes.apple.com/W(...)5&mt=8&affId=1380330quote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ik gebruik iThoughtsHD al!quote:Op maandag 3 januari 2011 10:47 schreef NJ het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/W(...)5&mt=8&affId=1380330
Ik heb vorige week de vogelhuisjes weer opgehangen.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef Joene het volgende:
Doe je goed. Over 6 weken zit ik gewoon in Den Oever aan zee. Hopelijk mn backyard al een beetje lente klaar maken.
Ah ja bij ons hangen die Pindaslingersquote:Op maandag 3 januari 2011 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de vogelhuisjes weer opgehangen.
Zo van die gezouten ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
Pinda's horen in een schaaltje op de tafel bij de tv J!
De zogenaamde Tijgernotenquote:
Lekker J.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r van! In huis halen maar vast?
Als er daarna gewoon een lekker drankje met aloevera tegenoverstaat denk ik dat het wel kan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Zo voor na de kruidenthee en bio-organische crackers moet een uitspatting toch kunnen?
Anders gewoon een donatie aan de partijkas ter compensatie? Om weer CO2 neutraal te geraken zeg maar?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Als er daarna gewoon een lekker drankje met aloevera tegenoverstaat denk ik dat het wel kan ?
Ook goed J. Maar dat mag dan wel een fikse zijn want ik ben zo een rechtse zakenman met een smerige dieselautoquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Anders gewoon een donatie aan de partijkas ter compensatie? Om weer CO2 neutraal te geraken zeg maar?
Dat weet ik dus niet J. Staat dat in de specs van zo een Megane ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Met roetfilter toch wel anders kom je deze linkse enclave niet in!
Polen hebben we hier ook niet dus niet nodig J!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet J. Staat dat in de specs van zo een Megane ?
Er zit wel een Polenfilter in althans dat las ik dus , maar het schijnt een Pollenfilter te zijn.
Dan liever de Auris Hybrid dat vind ik wel echt een mooi wagentjequote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht kan J voor die tijd zijn auto nog inruilen voor zo een fijne Prius?
Nou ik zag dat staan dus bij de opties een Polenfilter, en ik werk op zo een groentefabriek met veel polen dus ik denk ideaal dat moet ik hebben ?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Polen hebben we hier ook niet dus niet nodig J!
En jij nog zoeken naar een negertfilter?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik zag dat staan dus bij de opties een Polenfilter, en ik werk op zo een groentefabriek met veel polen dus ik denk ideaal dat moet ik hebben ?
Die en een Moslimfilter maar helaas niet leverbaar voor dit model J ! Dan schijn je zo een met een flinke bullbar voor te moeten hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En jij nog zoeken naar een negertfilter?
En dat is voor de hardwerkende arbeider niet te betalen J!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Die en een Moslimfilter maar helaas niet leverbaar voor dit model J ! Dan schijn je zo een met een flinke bullbar voor te moeten hebben
Zo is het maar net, ik ben gvd blij dat ik metallic lak als optie op een 2e hands auto kan kiezen J.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dat is voor de hardwerkende arbeider niet te betalen J!!!
Blêgh, ook al zo'n nietszeggend hok.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:25 schreef Joene het volgende:
Dan liever de Auris Hybrid dat vind ik wel echt een mooi wagentje
JK -> Normale Arbeider.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blêgh, ook al zo'n nietszeggend hok.
Doe dan zo'n sjiek hendige Lexus CT 200h.
Per 1/1 heeft dat boeventuig er weer 0,6% bovenop gegooid J!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ik ben gvd blij dat ik metallic lak als optie op een 2e hands auto kan kiezen J.
gelukkig heb ik daarom de 31e nog ff mn tank volgepleurd J. Toch weer een eurootje bespaardquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Per 1/1 heeft dat boeventuig er weer 0,6% bovenop gegooid J!!!
Whehehe heerlijk JK , jij hebt zo een fijne 1 op 12 Youngtimer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als sissenk heb mijn tank gister pas volgegooid voor de nieuwe prijs.
Aan mij zal het niet liggen, lieve mensen.
Nice.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef Joene het volgende:
Whehehe heerlijk JK , jij hebt zo een fijne 1 op 12 Youngtimer.
Onze hendig sjieke renault megane , rijdt momenteel iets meer dan 1 op 20
Gelukkig niet J. Gewoon een gefrituurd broodje bakpao.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Had -ie d'r miehoen bij gedaan?!
Hier 2 volkoren bammen, 1 met 30+ kaas en 1 met ham. Echt tof dus, dat gezond eten enzo!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig niet J. Gewoon een gefrituurd broodje bakpao.
Ik bedoel gewoon broodje frikadel, 1 huzarensalade , 2 mandarijntjes en 1 bakkie koggie
Oh nah ik heb er gewoon ff geen zin an dat gezond doen dus. Binnenkort maar weer is die hardloop schoenen aan , want die ken ik nog amper vinden denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 13:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier 2 volkoren bammen, 1 met 30+ kaas en 1 met ham. Echt tof dus, dat gezond eten enzo!
Ik heb gisteren eeeeeeecht op het punt gestaan. Had zelfs al een nieuwe route die iets korter is uitgezocht, langs het kanaal enzo. Maar uiteindelijk won 'ahfuckditism'nlaatsteuitrustdagvandevakantie' het dus. Volgend weekend nieuwe kansen want ik moet echt echt echt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh nah ik heb er gewoon ff geen zin an dat gezond doen dus. Binnenkort maar weer is die hardloop schoenen aan , want die ken ik nog amper vinden denk ik
Ohja, dat kan natuurlijk ook nog. Hm. Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vanavond maar weer eens zwemmen.
Hmmm ja ik kan ook weer gewoon bij 3,5km beginnen ofzo hele winterperiode (vanaf november) niet meer gelopenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eeeeeeecht op het punt gestaan. Had zelfs al een nieuwe route die iets korter is uitgezocht, langs het kanaal enzo. Maar uiteindelijk won 'ahfuckditism'nlaatsteuitrustdagvandevakantie' het dus. Volgend weekend nieuwe kansen want ik moet echt echt echt.
Mjach. Naar het zwembad met je luie lichaam, omkleden in een kuthokkie, geen euro bij je voor een kluisje, tussen de drijflijken die niet doorzwemmen, weer dat aankleed geneuzel en naar huis... en dat vs:quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind ik persoonlijk een stuk beter te doen dan hardlopen.
Ik zat te denken aan 2-3km ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik kan ook weer gewoon bij 3,5km beginnen ofzo hele winterperiode (vanaf november) niet meer gelopen
Hmm ja , ik weet niet ik heb geen idee van mn conditie dus momenteelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 2-3km ofzo?
Ik heb wel een idee van mijn conditie momenteel: ruk! (whehehe)quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm ja , ik weet niet ik heb geen idee van mn conditie dus momenteelAls ik eenmaal weer loop zal het vrij hard gaan ,maar die drempel he.
Je zit gewoon excuses te verzinnen, jong.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
Eerst maar eens nieuwe doppen kopen want zonder muziek lopen is kut en m'n Apple doppen zijn kaduuk (JA HOAX WANT APPLE GAAT NOOIT STUK!!!11111).
Is niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zit gewoon excuses te verzinnen, jong.
Jawel, en dan zo net iets te opzichtig over Apple beginnen, terwijl je gewoon moet gaan lopen met dat walvissenlijf van je.quote:
GODVERDOMME IK BESTEL GELIJK NIEUWE DOPPEN EN ALS IK ER GEZEIK OVER KRIJG IS HET JOUW SCHULD JK LET OP WAT IK ZEG!!!111111quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, en dan zo net iets te opzichtig over Apple beginnen, terwijl je gewoon moet gaan lopen met dat walvissenlijf van je.
87,5 KG sharp , + 7,5 vanaf 1 oktoberquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En de weegschaal durfde ik ook niet op te gaan staan. Ik zie de schade wel de 17e bij de dietiste.
Ik ga echt voor de drie tientjes doppen van Sony deze keer J want ze gaan toch wel stuk na anderhalf jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Joene het volgende:
Wel senheisser dopjes toch ? ipv die gore appeldoppen.
Beter J.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga echt voor de drie tientjes doppen van Sony deze keer J want ze gaan toch wel stuk na anderhalf jaar..
Ik wil in-ears. En volume en track control. En het liefst een mic voor om te kunnen bellen. Dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij de MM kun je ook van die Philipsen halen met zo'n haakje voor over je oor heen voor 12 euro oid. Die blijven bij mij tenminste zitten, van die dopjes vallen altijd uit mijn oor.
JOnge, kindertjes in Afrika zouden een moord doen voor track-control.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil in-ears. En volume en track control. En het liefst een mic voor om te kunnen bellen. Dus.
Je ken wel meer willen J.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil in-ears. En volume en track control. En het liefst een mic voor om te kunnen bellen. Dus.
Ja een blond wijf van 19 dat je drie keer per dag klaarpijpt maar dat zit er zeker ook niet in he?!quote:
Nou 3 keer per dag dat gezuig an mn snikkel vind ik ook wat teveel van het goeie , maar 2x per dag dr bek vol spuiten is wel geinig ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja een blond wijf van 19 dat je drie keer per dag klaarpijpt maar dat zit er zeker ook niet in he?!
In diezelfde headphones?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ja een blond wijf van 19 dat je drie keer per dag klaarpijpt maar dat zit er zeker ook niet in he?!
Als ze ook nog een koud biertje mee zou brengen zou dat paradijs zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef KingOfMars het volgende:
Dat je zeg maar ook een knopje 'blowme' hebt en dat ze dan op komt draven? Zoiets?
Ik zou er niks op tegen hebben?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als ze ook nog een koud biertje mee zou brengen zou dat paradijs zijn?
Dus je zou zoiets wel als een mooie carriere zien voor, laten we zeggen, je dochter?quote:
Ik denk dat J het gewoon zelf doet ipv Fritzl dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fritzl houdt KOM's dochter in de gaten?
Ohja, hij woont wel in de Biblebelt, dus zulke strapatsen zijn dan wel te verwachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat J het gewoon zelf doet ipv Fritzl dus.
http://www.redcoon.nl/ind(...)3/cid/68006/page/6/#quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want met duct-tape fix je alles !quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J gebruikt duct-tape, lijkt me. Eens een n3rd, altijd een n3rd.
Een vriend van me heeft voor de TU-Delft zijn eigen racewagen gebouwd (en daarmee eerste geworden op een event op Hockenheim). Die kregen een gastles van een hoofdengineer van BMW-Sauber. Die vertelde ze dat als er op een racewagen geen tie-wraps of duct-tape gebruikt is, het geen racewagen is, maar een showmodel.quote:
Ik heb daar mannetjes voor JK! Die uitgehongerde architectjes pakken alles aan tegenwoordig!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof jullie leken zomaar bouwtekeningen kunnen lezen, pfuh!
Zullen we die graven ?quote:
Jouw kelder is onder arsjietektuur gebouwd? Restecp!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb daar mannetjes voor JK! Die uitgehongerde architectjes pakken alles aan tegenwoordig!
Hallo jesters.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Tally het volgende:
Merci KrokantjesHubbie weet wat ik lekker vind!
ik weet wel zo een geile toepassing voor zo een kelder.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De straat ligt al wel een maand of wat open dus we kennen zo beginnen?
Dikke jetsers. Zo noemt hij me nu ook: Tiet.quote:
Whehehehe.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dikke jetsers. Zo noemt hij me nu ook: Tiet.
Iets creatiefs met een tagje moet wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is Banny nog wel te porren voor een nickchange, Talie/soontobeTiet?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Iets creatiefs met een tagje moet wel mogelijk zijn.
"Tiet / Tiet / Ohjaooknogmoderator"
Dat worruh ze niet T whehehehehequote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
Hij kan me niet voorbij lopen zonder er aan te zitten. Voor het slapen gaan knuffelt hij ze nog even
Roept mijn tieten dus ipv mijEn ik denk dat hij nu al baalt dat ze straks weer kleiner worden
Vroeger maakte je je vriendjes hier ook nog wel is blijquote:
Ik heb geen vriendjes J.!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeger maakte je je vriendjes hier ook nog wel is blij
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef NJ het volgende:
En dan is Tiet ineens nergens meer te bekennen.
Misschien als je wat meer foto's van je tieten post.quote:
Vrienden kosten geld NJ! Dus laat mij maar lekker vriendloos zijn!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien als je wat meer foto's van je tieten post.
Hallo J , ouwe haakmaatquote:
Doe je er dan linksomdraaiende melkzuurbacterien in om het stil te houden ?quote:
Ja of wat veganistische rietsuiker?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er dan linksomdraaiende melkzuurbacterien in om het stil te houden ?
[quote]quote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja of wat veganistische rietsuiker?
Oehja ik ga J natuurlijk wel zo'n heerlijk links kopje koffie serveren met koffie vanuit de lokale wereldwinkel! Met extraveel excuuslabels.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel van Max Paardehaar dan toch?
Je doet je best maar J , diep van binnen weet jij ook dat er gewoon slaafjes zijn gebruikt om die boontjes te pakkenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oehja ik ga J natuurlijk wel zo'n heerlijk links kopje koffie serveren met koffie vanuit de lokale wereldwinkel! Met extraveel excuuslabels.
Who Cares J.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef KingOfMars het volgende:
Stukje zure slaafvrije chocolade erbij.
Ja die is leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En verplicht de DVD van Oxvam Novib kijken met Dolf Jansen die zielige hongerbuiknegertjes met opplakvliegjes om de ogen bezoekt, KOM!
Dat linkse vervoersmiddel bedoel je.quote:
Daarom heb ik een Diesel J omdat betere milieu van jullie een beetje af te breken want het begint tenslotte bij jezelf .quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je op de fiets Swets? Er komt een dikke bui aan.
Ik hou dr vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Tis midden in de winter. Ik verplaats mezelf alleen met een auto met dikke verwarming.
Uhuh anderson tegen lewis. Maar het begint zo fucking laat heb geen zin om tot 12 uur op de bank te zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Joene het volgende:
Vanavond Finale van het Darten dus Swets?
Hmmm dat had ik gister al met die wedstrijd van webster ben halverwege in slaap getieft , jammer dat die verloor ook welquote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh anderson tegen lewis. Maar het begint zo fucking laat heb geen zin om tot 12 uur op de bank te zitten
Mwah ligt wat zwaar op de maag JK die zuurkool voor het fitnessen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zuurkool en fitness, goede combinatie.
Lekker, misschien, maar het klinkt eerm, toch wel gay.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef NJ het volgende:
Eerst een eiwitshake en dan aan de rijst met tappenade. Verdomme wat is dat lekker!.
Als ik riep/roep dat ik een eiwittenshake had gehad dan betekende dat ik een blowjob gaf/geef met happy endingquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef NJ het volgende:
Eerst een eiwitshake en dan aan de rijst met tappenade. Verdomme wat is dat lekker!.
JK heeft dezelfde mental image.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik riep/roep dat ik een eiwittenshake had gehad dan betekende dat ik een blowjob gaf/geef met happy ending
Kweenie.. Maar nu heb ik dus een MI van jou op je knietjes met een pik in je mond.
Heel raar
Ja DAT gaat dus niet meer!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef NJ het volgende:
[..]
JK heeft dezelfde mental image.
Ik probeer 'm even te vermijden..
Koffie ?quote:
ik weet het niet , ik kreeg wel een schokkend pmetje ?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef KingOfMars het volgende:
GVD LEKKER DAN WIE MAAKT FOK! NOU STUK?!
Slaap lekker Jquote:Op maandag 3 januari 2011 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
Ja neuk ze. Ik ga ook plat. Slapen..
Goed idee! Dat is betaald veel lekkerder!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Ook weer aanwezig om een dag noeste arbeid te verrichten. Eerst ff schijten denk ik?
Whehehehe ik was ook vrij doodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:21 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben behoorlijk knock-out gegaan iig!.
Stukken beter dan onbetaald idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goed idee! Dat is betaald veel lekkerder!
Echt dat je zo geeneens weet hoe je ook alweer in bed bent gekomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik was ook vrij doodEerst nog even darten gevolgt dankzij @JeroenSwets.
Oh dat dan nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt dat je zo geeneens weet hoe je ook alweer in bed bent gekomen.
Die drie minuten heb ik echt no way gehaald!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh dat dan nog welMaar wel liggen , nog 3 minuten twitter en slapen
ik wel dus , ik sliep uiteraard wel voordat de vrouw in bed kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die drie minuten heb ik echt no way gehaald!
Check!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wel dus , ik sliep uiteraard wel voordat de vrouw in bed kwam
ik zou het gewoon weigeren dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
EchtKrijg gisteren een schema voor eerste keer Taiwan dit jaar en dat valt dan precies tijdens de verjaardag van m'n dochter. Ik geef dus aan dat dat geen optie is en of we een week ervoor kunnen. Komt Taiwan technisch net zo goed uit. Maar nee, grote baas wil toch in de week dat mijn dochter jarig is en dan moet ik 'maar een dag later' vertrekken. Gelet op het feit dat ze maandag jarig is zou ik dat dinsdag moeten vertrekken om woensdag rond 12 uur lokale tijd op kantoor in Taiwan te zijn. Effectief 48 uur reizen voor 3 dagen serieus werk
Ik weiger sowieso om op mijn dochters verjaardag niet thuis te zijn. Als hij 2 ruggen aan ticket wil uitgeven om mij 3 dagen in Taiwan te hebben moet hij dat zelf weten.quote:
ik denk dat je best in de positie zit om gewoon niet te gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso om op mijn dochters verjaardag niet thuis te zijn. Als hij 2 ruggen aan ticket wil uitgeven om mij 3 dagen in Taiwan te hebben moet hij dat zelf weten.
Ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, vroeger waren kinderen blij dat vaders zondags het vlees kwam snijden. Slappe hap tegenwoordig, overal moeten ouders bij zijn, afzwemmen, verjaardagen. Wat is het volgende, vaders die aanwezig zijn bij de geboorte?,
,
!!!1111
Nou DAT denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je best in de positie zit om gewoon niet te gaan
Ga je onderwaterbevallen in zo'n opblaasbadje in de woonkamer?quote:
Nee in het ziekenhuis. Zeker niet thuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je onderwaterbevallen in zo'n opblaasbadje in de woonkamer?
Met de gordijnen open?
In het ziekenhuis. Voor de rest weet ik nog niet aangezien ik nog 101 dagen moetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In het ziekenhuis onderwaterbevallen met de gordijnen open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |