ach J het is zondag moet kenne !quote:
tuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk weer beter want dan ken je weer aan de arbeid he!
Halve Finale Darten denk ik , maar eerst BZV dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef KingOfMars het volgende:
Precies, gewoon ziek zijn in het weekend zoals het hoort!
Wat kijken we trouwens?
Freek is okay iddquote:Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben aan Six Feet Under begonnen, denk dat ik die zo maar weer eens opzet.
Dat, of mijn linksche zeurpietvriend Freek.
Ik hou me ook vast aan het feit dat zich tussen nu en morgenochtend 7 uur nog een wonder kan voltrekken. Dat blijkt dat ik een of andere oom in de VS had die oliemagnaat was en de pijp uitgaat en mij als zijn enige erfgenaam heeft benoemd ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ok mijn ochtend klinkt opeens zo slecht nog niet. Thanks S!
De Staats weer niks geworden dus?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hou me ook vast aan het feit dat zich tussen nu en morgenochtend 7 uur nog een wonder kan voltrekken. Dat blijkt dat ik een of andere oom in de VS had die oliemagnaat was en de pijp uitgaat en mij als zijn enige erfgenaam heeft benoemd ofzo.
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De Staats weer niks geworden dus?
Precies, mijn zuurverdiende 60 euries gaan rechtstreeks naar armlastige alochtoniers KoMquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ach iedereen weet toch dat dat geld linea recta richting de linkse hobby's van de hoge ome's in Den Haag gaat Swets! Ope je oge!!!
Maar voor dat tientje kan je wel een thais zuigsletje vinden achter centraal.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef NJ het volgende:
10 euro. Das geen vakantie in Thailand, dat is een retourtje met de metro naar de stad.
Twexit.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar voor dat tientje kan je wel een thais zuigsletje vinden achter centraal.
Neuh maar dan heb je het maar gehad ?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
Hm ja. Niet echt een goeie start van het jaar J.
Dat denk ik ook J , maar het is al gebeurd he ? dus terugdraaien is lastigquote:
Ik ken niemand die het is gelukt J.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
Dat schijnt wel moeilijk te zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |