quote:
Op zondag 29 mei 2011 00:58 schreef Terecht het volgende:Dit topic verdient een schopje na alles wat er reeds gebeurd is dit jaar.
- De Arabische lente, Resonancer kwam nog het dichtste in de buurt door burgerlijke ongehoorzaamheid te voorspellen. Jammer dat hij niet wat specifieker kon zijn in zijn profeties maar niettemin een kudo!
- De aardbeving in Japan, niemand heeft deze vorm dan wel plaats van dit natuurgeweld juist voorspeld behalve misschien Orchestra dan door HAARP te noemen.
- Problemen voor de EU en de Euro, een aantal users hebben hierop gespeculeerd waaronder HyperViper en Dhalsim. Hulde!
- De dood van Osama bin Laden, helaas heb ik hier geen enkele voorspelling over gezien. Was hij soms al lang en breed in de vergetelheid geraakt?
- Arrestatie van Mladic, ook hier constateer ik complete radiostilte alhoewel ik bereid ben toe te geven dat dit een hele lastige was om te voorzien.
Aanvullingen, opmerkingen en verdere voorspelling voor de rest van het jaar zijn meer dan welkom!
In navolging hierop een kleine terugblik op het afgelopen jaar. 2011 bracht ons een verdere uitbreiding van de kredietcrisis in Europa, eenlingenterreur van Breivik, van der Vlis en Amrani, en het heengaan van de Geliefde Leider. Maar 2011 was vooral het jaar van burgelijke ongehoorzaamheid met de Arabische lente, rellen in Londen, opstanden in Griekenland en Spanje en de opkomst van de occupybeweging. Daarmee wint
Resonancer de glazen bol award van 2011, voor zijn voorspelling:
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Resonancer het volgende:Ik voorspel in willekeurige volgorde met overlap:
Enorme problemen met moeder natuur, stijgende voedsel/brandstofprijzen, burgerlijke ongehoorzaamheid, wereldcyberoorlog.
Heb er zin in.
Van harte.