abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102726671
thx Heartz.

Land of the free.....

quote:
In a premeditated plan to suppress a peaceful protest of more than 5,000 people, the New York City Police trapped and arrested more than 700 people today in lower Manhattan as they marched from the Occupy Wall Street encampment to Brooklyn.

New York City police during the past 10 days have been beating peaceful demonstrators, running them over with police motorcycles and engaging in unprovoked pepper spray assaults in a frantic effort to drive demonstrators from lower Manhattan
http://www.answercoalitio(...)ress-mass-march.html

We zullen zien of dit "het begin " is. De Nlse media besteden er iig weinig tot geen aandacht aan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 1 januari 2012 @ 13:20:51 #102
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_106274673
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Bill_E het volgende:
Ik verwacht veel omtrent internet, de vrijheid van internet. En een openbare Cyber oorlog.
^O^
  zondag 1 januari 2012 @ 13:23:53 #103
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_106274751
en voor dit jaar: [BNW] voorspellingstopic 2012
  maandag 2 januari 2012 @ 12:57:07 #104
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_106307564
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:58 schreef Terecht het volgende:
Dit topic verdient een schopje na alles wat er reeds gebeurd is dit jaar.

- De Arabische lente, Resonancer kwam nog het dichtste in de buurt door burgerlijke ongehoorzaamheid te voorspellen. Jammer dat hij niet wat specifieker kon zijn in zijn profeties maar niettemin een kudo!
- De aardbeving in Japan, niemand heeft deze vorm dan wel plaats van dit natuurgeweld juist voorspeld behalve misschien Orchestra dan door HAARP te noemen.
- Problemen voor de EU en de Euro, een aantal users hebben hierop gespeculeerd waaronder HyperViper en Dhalsim. Hulde!
- De dood van Osama bin Laden, helaas heb ik hier geen enkele voorspelling over gezien. Was hij soms al lang en breed in de vergetelheid geraakt?
- Arrestatie van Mladic, ook hier constateer ik complete radiostilte alhoewel ik bereid ben toe te geven dat dit een hele lastige was om te voorzien.

Aanvullingen, opmerkingen en verdere voorspelling voor de rest van het jaar zijn meer dan welkom!
In navolging hierop een kleine terugblik op het afgelopen jaar. 2011 bracht ons een verdere uitbreiding van de kredietcrisis in Europa, eenlingenterreur van Breivik, van der Vlis en Amrani, en het heengaan van de Geliefde Leider. Maar 2011 was vooral het jaar van burgelijke ongehoorzaamheid met de Arabische lente, rellen in Londen, opstanden in Griekenland en Spanje en de opkomst van de occupybeweging. Daarmee wint Resonancer de glazen bol award van 2011, voor zijn voorspelling:
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Resonancer het volgende:
Ik voorspel in willekeurige volgorde met overlap:
Enorme problemen met moeder natuur, stijgende voedsel/brandstofprijzen, burgerlijke ongehoorzaamheid, wereldcyberoorlog.

Heb er zin in.
Van harte. *O*
pi_106312813
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

In navolging hierop een kleine terugblik op het afgelopen jaar. 2011 bracht ons een verdere uitbreiding van de kredietcrisis in Europa, eenlingenterreur van Breivik, van der Vlis en Amrani, en het heengaan van de Geliefde Leider. Maar 2011 was vooral het jaar van burgelijke ongehoorzaamheid met de Arabische lente, rellen in Londen, opstanden in Griekenland en Spanje en de opkomst van de occupybeweging. Daarmee wint Resonancer de glazen bol award van 2011, voor zijn voorspelling:

[..]

Van harte. *O*
Had liever niet gezien dat ze waarheid werden maar thx.
Ik vind overigens zelf de ramp in Japan de meest schokkende gebeurtenis van het jaar. (problemen met moeder natuur) Ik voorspel voor 2012 dat de gevolgen (van 3 complete melttroughs en dampende used fuel baden) duidelijker gaan worden.
Eigenlijk kan ik de voorspellingen zo copy pasten in het nieuwe topic (de burgelijke ongehoorzaamheid zal zeker weten alleen maar "erger "worden en de voedsel/brandstofprijzen alleen maar hoger). Maar dat zou flauw zijn dus ik zal m'n best gaan doen om wat specifieker te zijn. Laterzzz.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')