abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91219316
Voorspellingen doe ik niet echt aan, maar wat vrijwel zeker gaat gebeuren:

- Maatregelen op internet.
- Buitenaards leven wordt een trending topic.
- HAARP activiteit.
- Onrust in de economie.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:46:05 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91220880
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dat is 2010.
Rampen houden zich niet aan een nieuw jaar ;)
The truth was in here.
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:34:35 #28
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91243385
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Resonancer het volgende:
Ik voorspel in willekeurige volgorde met overlap:
Enorme problemen met moeder natuur, stijgende voedsel/brandstofprijzen, burgerlijke ongehoorzaamheid, wereldcyberoorlog.

Heb er zin in.
Ben je soms van plan je ongehoorzaam te gedragen dit jaar?
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:42:44 #29
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_91243813
ben jij nog van plan eenig inzicht in de materie hier getoond te bezigen, of blijf je bij je 911 draadjes hier :)

Ikzelf ben wel aan het denken gegaan met een paar antwoorden die je gaf !.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:50:45 #30
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91244217
Ik ga me komend jaar eens verdiepen in de NWO die ons te wachten zou staan, dat concept is mij nl veels te vaag en daar zou ik graag het fijne van weten, of iig de basics zeg maar. Voor de rest ben ik zo dom als een banaan dus ik heb nu eenmaal vrij weinig te vertellen vrees ik.
pi_91245422
- Nieuw virus.
- Mistbanken.
- Uitbarsting Yellowstone.
- Mysterieuze neerslag vanuit de ruimte.
- Mysterieus nieuw dier.
- Zinderende zomerhitte.
- Terugkeer van de maannazi's.
- Ingewikkelde formules verpakt in mysterieuze loden kisten worden gevonden bij Puma Punku.
- Kruidnagel wordt voor eens en altijd verboden in Scandinavië.
- Wederom brand bij Chemie-Pack in Moerdijk.
- Openheid over de maan en haar glazen constructie.
- Huisdieren worden verboden om het gevaar van animal-terrorism te ondermijnen.
- De Bermudadriehoek verwerft weer publiciteit door de verdwijning van een diplomaat uit de Verenigde Staten.
- Dierlijk eiwit wordt gevonden in nog niet geopende sarcofaag.
- Druiven blijken niet afkomstig te zijn van deze planeet.
- De nieuwe regering van België valt.
- Conspiracy Theory van Jesse Ventura verliest stevig aan kijkcijfers door de verschijning van Jesse Ventura.

Ik kan natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen dat dit allemaal gaat gebeuren, maar aannemelijk is het wel. Reken maar.
pi_91245560
Loop niet zo te fucken HV, en vertel ons wat je écht denkt dat er dit jaar te gebeuren staat.
DeMolay is hierbij ook uitgenodigd zijn verwachtingen over dit jaar uitspreken, trouwens. :)
pi_91246221
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef Terecht het volgende:
Loop niet zo te fucken HV, en vertel ons wat je écht denkt dat er dit jaar te gebeuren staat.
DeMolay is hierbij ook uitgenodigd zijn verwachtingen over dit jaar uitspreken, trouwens. :)
Oke, no fucking around;

- Deeltjesversneller gaat weer eens kapot.
- Serieuze vordering omtrent de Noord Amerikaanse Unie.
- Protesten door heel Europa vanwege bezuinigingen.
- Cybercrime wordt een hot item, vooral het "gevaar" dat zij veroorzaken voor jouw bankrekening en de nationale veiligheid.
- Geert Wilders zal nog meer macht in handen krijgen.
- Plannen voor intensievere veiligheidsmaatregelen binnen het openbaar vervoer.
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:50:07 #34
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91250819
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef Terecht het volgende:
Ik ga me komend jaar eens verdiepen in de NWO die ons te wachten zou staan, dat concept is mij nl veels te vaag en daar zou ik graag het fijne van weten, of iig de basics zeg maar. Voor de rest ben ik zo dom als een banaan dus ik heb nu eenmaal vrij weinig te vertellen vrees ik.
Begin eens met de docu Invisible Empire
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:53:31 #35
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91250856
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:17 schreef HyperViper het volgende:
- Nieuw virus.
- Mistbanken.
- Uitbarsting Yellowstone.
- Mysterieuze neerslag vanuit de ruimte.
- Mysterieus nieuw dier.
- Zinderende zomerhitte.
- Terugkeer van de maannazi's.
- Ingewikkelde formules verpakt in mysterieuze loden kisten worden gevonden bij Puma Punku.
- Kruidnagel wordt voor eens en altijd verboden in Scandinavië.
En nootmuskaat dan
quote:
- Wederom brand bij Chemie-Pack in Moerdijk.
- Openheid over de maan en haar glazen constructie.
- Huisdieren worden verboden om het gevaar van animal-terrorism te ondermijnen.
Gister werd er al regels opgesteld voor paard bezit. Bij WNL Nieuwsuur.

quote:
- De Bermudadriehoek verwerft weer publiciteit door de verdwijning van een diplomaat uit de Verenigde Staten.
- Dierlijk eiwit wordt gevonden in nog niet geopende sarcofaag.
- Druiven blijken niet afkomstig te zijn van deze planeet.
- De nieuwe regering van België valt.
Zou eerder zeggen dat België compleet vervalt. Een deel wordt aan Nederland en een deel wordt aan Frankrijk toegevoegd.
quote:
- Conspiracy Theory van Jesse Ventura verliest stevig aan kijkcijfers door de verschijning van Jesse Ventura.

Ik kan natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen dat dit allemaal gaat gebeuren, maar aannemelijk is het wel. Reken maar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_91252874
Geen voorspelling, of ja, wel 1
-de toevloed van illegalen wordt enorm. Net gelezen dat ze aan de grens geen strobreed in de weg mag worden gelegd dankzij een uitspraak van de Raad van State. Waarvoor hartelijk dank :o

Vraag aan HyperViper en Lambiekje: waarom wordt kruidnagel en nootmuskaat misschien verboden?
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:02:43 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91253378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
Geen voorspelling, of ja, wel 1
-de toevloed van illegalen wordt enorm. Net gelezen dat ze aan de grens geen strobreed in de weg mag worden gelegd dankzij een uitspraak van de Raad van State. Waarvoor hartelijk dank :o

Vraag aan HyperViper en Lambiekje: waarom wordt kruidnagel en nootmuskaat misschien verboden?
Dat is geen voorspelling maar het eerste treurige feit van dit jaar voor het land :')
The truth was in here.
pi_91260473
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat het hallucinaties kan veroorzaken. Een verbod lijkt me overigens hoogst onwaarschijnlijk.
pi_91260831
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

Omdat het hallucinaties kan veroorzaken. Een verbod lijkt me overigens hoogst onwaarschijnlijk.
Nou, gelukkig maar. Ik neem aan dat de meeste mensen deze kruiden gebruiken om hun eten ermee op smaak te brengen ipv in hun neus te duwen.
pi_91265546
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, gelukkig maar. Ik neem aan dat de meeste mensen deze kruiden gebruiken om hun eten ermee op smaak te brengen ipv in hun neus te duwen.
Je moet het gewoon eten hoor. ;)
pi_91598071
quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ben je soms van plan je ongehoorzaam te gedragen dit jaar?
Dit jaar juist niet..ach die goede voornemens..zal je net in Tunesië op vakantie zijn, of Sri Lanka.

quote:
"De weerpatronen veranderen wereldwijd, we moeten voorbereid zijn op extreme veranderingen", verklaart Gunavi Samarasinghe, hoofd van het Meteorologische Departement.

http://www.demorgen.be/dm(...)-sinds-tsunami.dhtml
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:52:49 #42
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_92011731
Nou mijn voorspelling dat internet plat gaat komt momenteel al in kleine vorm uit..
pi_92012934
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Bill_E het volgende:
Nou mijn voorspelling dat internet plat gaat komt momenteel al in kleine vorm uit..
Inderdaad, en er gaat wel meer plat ook daar in het MO :o
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:17:49 #44
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_92013540
- De economie gaat instorten, spaargeld, pensioenen etc. zullen in rook opgaan
- Opstand tegen de overheden in o.a. de VS en de EU
- De monarchie zal verdwijnen
- De farmaceutische industrie zal ontmaskerd worden, er zal bekend worden hoe kanker eenvoudig te genezen is en het zal bekend worden dat de "mexicaanse griep" rechtstreeks uit een laboratorium komt
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_92048220
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Bill_E het volgende:
Misschien iets te vaag geformuleerd maar toch :

quote:
Enorme problemen met moeder natuur, stijgende voedsel/brandstofprijzen, burgerlijke ongehoorzaamheid, wereldcyberoorlog.

Heb er zin in.
[Upd] Chaos en geweld protesten Egypte

Midden-Oosten

En het is pas januari.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_92048739
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Misschien iets te vaag geformuleerd maar toch :

[..]

[Upd] Chaos en geweld protesten Egypte

Midden-Oosten

En het is pas januari.
Ja, dat had je goed gezien.
Burgerlijke ongehoorzaamheid, daar gaat het hier ook naar toe.
En dan sturen ze politieagenten naar Afghanistan om de mensen daar op te leiden :') terwijl ze hier in het land niet eens de reljeugd onder controle kunnen houden.
Maar ja, bondgenootschap he, dus dat ze zouden gaan stond natuurlijk al lang vast. Mooi toneelstukje van Groen Links ^O^
pi_94225425
quote:
Enorme problemen met moeder natuur,

Heb er zin in.
Kon wel ff wat minder..

'Kerncentrale niet meer onder controle'

:N
Eisenhower1961.
  donderdag 17 maart 2011 @ 02:16:01 #48
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94225541
Ik denk dat wij beiden niet direct 2012 willen schreeuwen , maar het wel een self forfilling prophecy is geworden
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:06:32 #49
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94336021
Interessant is wel het gegeven van de zon, planeten en een asteroide, waarover men op youtube al wat clipjes zette en waarvoor een oude zeer hoog aangeschreven geoloog in the USA op tv bij o.a. nbc was.
op http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1387930/pg1
staat een clip en er is er 1 te vinden van een vrouw die daags voor de beving deze al aankondigde, niet profetisch, maar met een geschiedenis en aardkorst model plus dus het zwaartekracht spel der sterren op die tectonische platen aldaar.

Ook bij tahiti was er sprake van massale vis- en vogel migratie/sterfte, recent in LA, en bij acapulco kan je de boel zo uit het water scheppen tot de kant aan toe.

Verwachting, de volgende beving/tsunami is voor de amerikaanse kust.

Daags voor de beving bij japan :

Een reactie aldaar: OMG SHE POSTED THIS BEFORE THE JAPAN EARTHQUAKE AND SHE PREDICTED WHEN IT WOULD HAPPEN!!!! THAT'S FUCKED UP

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 20-03-2011 09:43:39 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:14:48 #50
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94348395
vroegah was het aleen de maya's tegenwoordig schijnen alle zieners uit de geschiedenis hetzelfde te hebben verklaard, hierin zie ik wel een lambiekje MSM link.
Δημοσθένης
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')