Het is toch ook geen Fran, Duit en Engel? Of Latijn Amerika?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:37 schreef drijfhout het volgende:
Mag ik dan een latijne duit in het zakje doen (?) met:
tvp
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is toch ook geen Fran, Duit en Engel? Of Latijn Amerika?
Logisch
Een Tijn met dergelijke neigingen gaat denk ik net iets sneller door het leven als Latawnya. Een Tijn uit L.A. echter zou een nick kunnen hebben à la L.A.Tijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
Ik vind "La Tijn" trouwens meer een naam voor een travestiet.
Of LatinLovurtjuhh87. Of NietDieMartijnVanDieSite. Of Kloothommel.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Of iemand die Martijn heet zou een nick kunnen hebben à la Tijn.
Vind je het gek? Iedereen die hier Latijn gehad heeft, is verzot op stampen! Of althans, er veelvuldig mee geconfronteerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef Montov het volgende:
Iedereen stampen op dit topic, hehe. Leuk, matig.
Kan je dit ook even typen zonder medeklinkers?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Orbis het volgende:
[..]
Vind je het gek? Iedereen die hier Latijn gehad heeft, is verzot op stampen! Of althans, er veelvuldig mee geconfronteerd.
Tevens matige TVP, maar ik wil dit topic nooit meer uit het oog verliezen
xcs!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je dit ook even typen zonder medeklinkers?
Dank je, kan iedereen de klinkers er zelf weer bij verzinnenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Orbis het volgende:
[..]
xcs!
Vnd j ht gk? drn d hr Ltn ghd hft, s vrzt p stmpn! f lthn, r vlvldg m gcnfrntrd.
Tvns mtg TVP, mr k wl dt tpc nt mr t ht g vrlzn _-
(Een analyse: TVP is gelukkig nog herkenbaar, de smiley slaat nergens meer op...)
Als ik een bijdrage kan leveren aan de verwarring, doe ik dat graag.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar Orbis doet zonder medeklinkers zoals TS het bedoeld had.
Voorstander en tegenstanders, kleine nuancequote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:34 schreef bart2009 het volgende:
Hahahahaha, dit was toch wel lachen hè, voor de voor- en tegenstanders van het taalgrapje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |