Ik ook niet, krijg Connection refused: Connectquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef UBERDHOKER het volgende:
ik can niet connecten op de dostya server
Dan verdwijnt de magic carpet niet, dus bij de luchtfoto's heb je dan nog steeds dat glas onder in beeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:00 schreef NietTeVolgen het volgende:
MagischMannetje druk voortaan F1 in als je een screen maakt
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef Jump het volgende:
Of desnoods zet je even een blokje, carpet uit en dan screenshot
Wel opletten dat je daarna niet uit gewoonte verder looptquote:
Heb je in de winkel ook veel cobble of smooth stone?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Dinaridar het volgende:
Laatste nieuws vanuit de NTV-server:
-in het dorp heb ik een braakliggend terrein (stond bordje 'vrij') gebruikt om een winkel te bouwen. Grondstoffen en spullen worden er verkocht tegen dumpprijzen!
-uit het dorpsplein zijn wat goudblokken verdwenen nabij de fontein.
Tot zover het laatste nieuws.
Nice! Binnenkant kan nog wel wat torches gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:44 schreef Eierbal het volgende:
De buitenkant van mijn Piramide is ook zo goed als af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef MagischMannetje het volgende:
De nieuwe foto's nu zonder Magiccarpet op de foto en met F1 ingehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet. Wel vlees, leer, veren, zand en 'n ei.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Heb je in de winkel ook veel cobble of smooth stone?
Wij hebben geen piramides hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef drumstickNL het volgende:
Mee eens.Ik vind het best jammer dat de server van Berend al van die grote piramides e.d. heeft.
Tja, zulke bouwwerken komen er gewoon omdat:quote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef drumstickNL het volgende:
Mee eens.Ik vind het best jammer dat de server van Berend al van die grote piramides e.d. heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |