ok, want er was aanvankelijk wat onduidelijkheid over de afmetingen, toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 03:17 schreef Memento-Mori het volgende:
true isa maar ik wil sowieso mn huidige bed of althans matras houden dus 140x200 en op de foto;'s leek t zoveel kleiner en vol verhuistroep, deze plattegrond is precies de afmeting en de meubels kloppen ook precies dus dan valt t me heel erg mee
we kwamen tot de conclusie dat de afmetingen zijn weergegeven per 2 mmquote:Op zondag 2 januari 2011 03:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, want er was aanvankelijk wat onduidelijkheid over de afmetingen, toch?
Wij hebben vanmiddag de slaapkamer opnieuw ingedeeld en toen kon de deur niet meer dicht omdat het bed echt een paar millimeter te ver uitstakZo knullig. Misschien eerst met zo'n floorplanner aan de slag moeten gaan.
Da's toch ook idioot, per 2 mmquote:Op zondag 2 januari 2011 03:24 schreef Memento-Mori het volgende:
we kwamen tot de conclusie dat de afmetingen zijn weergegeven per 2 mmdan komt t exaxt uit
http://kamerburo.net/fotos/D/10493-D.gif
dus het is 5.71x3.09 en de andere lange muur is iets korter zodat de keukenmuur ietwat schuin is
nou met de plattegrond die nu gemaakt is heb ik alles wat ik nodig hebquote:Op zondag 2 januari 2011 03:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's toch ook idioot, per 2 mm![]()
Bijna 6 m is niet gek toch, en 3 m breed is ook wel te doen. Het is niet groot, maar zo heel erg lang hoef je daar ook wee niet te wonen.
Objective-C is een bitch, maar wel een van de meest logische talen. Zit een goede fundering onder, geen mix tussen paradigma's zoals C++ en is behoorlijk modern. En dat voor een taal uit 1983.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriend van me zegt dat de taal waarin je moet programmeren voor Apple een onding is. Is dat zo? Maargoed, hij is dan ook java programmeur (makkelijk voor Android).
Goedemorgenquote:Op zondag 2 januari 2011 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je lekker gewerkt, Isa?
kaas en ik gaan straks lunchen met oma bij v/d Valk met de rest van de familie, daarna gaan we bij de meest culinaire tante van kaas eten, spannend!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...arme jijquote:Op zondag 2 januari 2011 10:40 schreef LieLie het volgende:
De vakantie is echt voorbij, ik moet voor school bezig vandaag
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...arme jijIk ga straks een bezoekje brengen aan vrienden in Den Haag. En aangezien het hier nu mooi blauw met witte wolkjes is en vrij zonnig, zit ik er over te denken dat op de fiets te gaan doen
Niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik durf hier nog steeds niet te fietsen
Gelukkig hebj e ook helemaal geen tijd om te fietsen want je moet aan de studiequote:
Waar ga je stage lopen en wat ga je doen?quote:
Bij de gemeente, en van alles. Meedraaien met de afdeling en als meer specifieke opdracht misschien kijken naar de mogelijkheden voor het gebruik van social media.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar ga je stage lopen en wat ga je doen?
Leukquote:Op zondag 2 januari 2011 10:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij de gemeente, en van alles. Meedraaien met de afdeling en als meer specifieke opdracht misschien kijken naar de mogelijkheden voor het gebruik van social media.
Ah, duidelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Objective-C is een bitch, maar wel een van de meest logische talen. Zit een goede fundering onder, geen mix tussen paradigma's zoals C++ en is behoorlijk modern. En dat voor een taal uit 1983.
Apple heeft het inmiddels verbeterd en uitgebreid. Het werd in NEXTstep al gebruikt en is door geevolueerd naar OSX, wat gewoon een moderne NEXT OS is. Aangezien iOS ook op OSX gebaseerd is zit je vast aan Objective-C.
Goedemorgen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:04 schreef golfer het volgende:
Straks even naar Vianen rijden om het 90-jarige moedertje van B. ook nog even in 2011 te zien.
omdat daar de deur zitquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje krapjes Memo, idd met die vierkante tafel voor je bank, maar als er vrienden komen die ook op je bed gaan zitten is het wel handig.
Waarom zit je trouwens aan de keukenkant achter je buro, en niet aan de bedkant?
of zoiets http://pl.an/bdhwxgquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
FF is vast de nootplannen aan het veranderen met d'r baas
Als je kamer 0.5 m breder was, dan had ik hier de voorkeur aan gegeven denk ik, maar wordt wel heel krapjes met de bankquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of zoiets http://pl.an/bdhwxg
ach weet iig dat t gaat passenhoe precies komt wel
lijkt idd wat krap en er is wat veel ruimte over bovenin zo..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je kamer 0.5 m breder was, dan had ik hier de voorkeur aan gegeven denk ik, maar wordt wel heel krapjes met de bank
Het voordeel van je vorige indeling is dat je tv vanuit bed & bank te bekijken is.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
of zoiets http://pl.an/bdhwxg
ach weet iig dat t gaat passenhoe precies komt wel
das n halve meter pas ik prima tussenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je kamer 0.5 m breder was, dan had ik hier de voorkeur aan gegeven denk ik, maar wordt wel heel krapjes met de bank
en vanaf bureauquote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het voordeel van je vorige indeling is dat je tv vanuit bed & bank te bekijken is.
Zullen we doenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, doe ze de groeten in het Viaanse Bluezz en Golfer
http://pl.an/i4yighquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt idd wat krap en er is wat veel ruimte over bovenin zo..
wat was die andere indeling memo?
Ik doe ook meequote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij, Isa & ik gaan vanaf vandaag weer in de remmen en geven plankgas tegelijk
dat weet ik niet precies maar t nadeel van n hoogslaper is wel dat het wel "vol" oogt en op zich is dit ruim zat, bovendien zou de hoogslaper dan voor t raam komen, wat weer veel licht wegneemtquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Een hoogslaper zou veel ruimte opleveren, maar was het te laag of zo
oh deze lijkt mij veel practischer!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://pl.an/i4yigh
die ruimte die over is,. is ivm de deur ook
Jahaa!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we doen
Jullie hadden een gezellige dag/nacht dus![]()
Jij, Isa & ik gaan vanaf vandaag weer in de remmen en geven plankgas tegelijk
mij ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh deze lijkt mij veel practischer!
das idd handigquote:Op zondag 2 januari 2011 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mij ook hoormaar zoals ik al zei, ik weet dat t gaat passen, op deze staat de tv ook praktischer kan vanaf bureau, bed en bank tv kijken
En memo kan er niet zo goed op boemzen dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies maar t nadeel van n hoogslaper is wel dat het wel "vol" oogt en op zich is dit ruim zat, bovendien zou de hoogslaper dan voor t raam komen, wat weer veel licht wegneemt
Kan je koelkast nog wel openquote:Op zondag 2 januari 2011 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mij ook hoormaar zoals ik al zei, ik weet dat t gaat passen, op deze staat de tv ook praktischer kan vanaf bureau, bed en bank tv kijken
ik heb nu geen kledingkast.ja die ligt klaar in een doosquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef golfer het volgende:
En een iets kleinere kast is natuurlijk ook geen optie voor Memo, want anders kan ze haar MD-collectie niet kwijt.
En ikquote:
Nou Anne, we zwaaienquote:Op zondag 2 januari 2011 12:45 schreef AnneX het volgende:
Wat een gepieker op de vierkante cm. Memo om je huisraad kwijt te kunnen.
Hoe lang gaat deze studieperiode duren ?
In ieder geval zit je in een prachtige stad en kun je ook buiten je kamer terecht
voor studeren enzo. Toch?
Toevallig: ik is ook in Vianen vanaf 1400 uur.
Morgen dan maar boom aftuigen.
Haar oude moedertje bezoeken...quote:
Casselerib, 30+ kaas, kalkoenfilet, fricandeau, rosbief, gekookt eiquote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor wat verantwoord broodbeleg?
Ik blijf steeds een beetje steken op kipfilet, en dat wordt ook snel saai
Daarom vallen we ook zo goed af.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef LieLie het volgende:
Jullie zijn het in elk geval met elkaar eens
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef LieLie het volgende:
Jullie zijn het in elk geval met elkaar eens
Viel tegen vanmorgenquote:
Oe, oe, goed idee wel!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Echt wel
Maar je kan natuurlijk zelf ook iets inelkaar flansen he? Bijv. een lekkere kipkerrie-salade of zo. Wat kip koken, mengen met wat 3%-vet-mayo en een berg lekkere kerriekruiden en wat appel en zo
Shhht, afgelopen 5 dagen blijven steken op het gewichtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Viel tegen vanmorgenWas weer 0.1 kg aangekomen
Oh, die 3% mayo is idd redelijk te doen. Natuurlijk niet zo'n romige volvette smaak als 80% mayo, maar bv gemengd met tonijn en wat peper op een broodje geeft het net dat lekkere smeuigheid.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shhht, afgelopen 5 dagen blijven steken op het gewicht
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, die 3% mayo is idd redelijk te doen. Natuurlijk niet zo'n romige volvette smaak als 80% mayo, maar bv gemengd met tonijn en wat peper op een broodje geeft het net dat lekkere smeuigheid.
Nounounou Ole hoeft niet in één klap hequote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef Ole het volgende:
Pffff... voorlopig ook maar aan de salades e.d.
Of een yoghurtdressingquote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nounounou Ole hoeft niet in één klap he
bv je oliedressing vervangen door balsamico kom je al een heel eind
45 minutenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat ik maar eens op de fiets ga stappenKijken hoe lang ik over 13.1 km doe
Nee begin lekker rustig hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nounounou Ole hoeft niet in één klap he
bv je oliedressing vervangen door balsamico kom je al een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |