Dan lig je bij Elies in bed toch?quote:
Vertrouw me; je wilt op het moment niet naast de beeb in de Aupquote:
Backfire en frontfire?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertrouw me; je wilt op het moment niet naast de beeb in de Aup
Nope; astmatische bronchitus van de buitencategorie. No fun (vooral niet voor de beeb, maar ook niet om ernaast te liggen)quote:
Aw... da's zielig.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope; astmatische bronchitus van de buitencategorie. No fun (vooral niet voor de beeb, maar ook niet om ernaast te liggen)
Steeds minder; jaren geleden was het erger. Maar ze heeft het nu echt wel te pakken. Heel zielig. Maar ik geloof dat het aan de beterende hand is; met een beetje mazzel voelt ze zich morgen weer een stukkie beterquote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Aw... da's zielig.Heeft ze er vaak last van?
Ah, noemen jullie dat zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is meer peipen, kraken, borrelen en pruttelen
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Dat ze er nog de energie voor heeft.
Oepsquote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Dat ze er nog de energie voor heeft.
Wij zijn in elk geval niet stomend het nieuwe jaar ingegaan.quote:
Jullie zijn een superteam.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zijn in elk geval niet stomend het nieuwe jaar ingegaan.
Ik was wel straalberoerd wakker geworden vannacht. Nou heb ik daar pilletjes voor, maar die kon ik niet vinden. Dus besloot ik: stoer wezen en kotsen met die handel. Niet gelukt. Ik zat bijna tot mijn elleboog in mijn keel, maar nix. Toen toch de beeb maar wakkergemaakt, want die weet altijd alles te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Binnen 10 minutenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Cat22 het volgende:
Jullie zijn een superteam.![]()
En met die pilletjes voel jij je weer snel beter? Goed spul dan!
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
En toch stond het me wel he?Jij kon ze hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |