quote:
Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef iwannabehigh het volgende:Chilled bedankt, maar ik ga echt niet naar een psycholoog. Ik ga zoals jij zegt niet meer op haar facebook kijken, althans ga het proberen, en ik ga ook veel leuke dingen doen. Ga dagjes weg met mijn moeder, zus, broertje en ook vrienden. Ik zit er ook over na te denken om op buitenlandse stage te gaan, ik denk/hoop dat ik op die manier niet meer zoveel aan haar ga denken en dat ik daar ook iets van leer en zelfverzekerder word.
Helaas ga ik haar morgenavond en 7 jan in de avond nog zien omdat mijn zusje morgen jarig is. Morgen komen de familie en goede vrienden, en vrijdag geeft ze een feest, dan is zij er ook, en ik ben bang dat als ik haar zie, ik weer helemaal gek word. Ik ben ook bang dat ze haar vriend mee neemt. Het is echt moeilijk en ik ben vaak verdrietig, heb ook heel vaak de drang om naar haar toe te gaan, naar haar werk, haar huis, naar fitness, of naar haar school of stageplek, maar ik weet dat het niet kan. Gisteravond wou ik nog langs haar huis rijden, gewoon om te kijken en net zat ik erover na te denken om een bloemetje voor haar te kopen en morgen langs te gaan op haar stageplek om sorry te zeggen, maar ik ga het niet doen hoor. Allemaal gedachten heb ik.
Ik vind het ook jammer dat veel mensen meteen een oordeel trekken, terwijl ze echt niet weten hoe het voelt voor mij. Maar ik hoop dat mezelf bezig houden me ervan weerhoud om aan haar te denken en haar op te zoeken. Ik hoop dat ik haar ooit vergeet en dat ik ga lachen om wat er is gebeurd.
Dat is niet waar, he? Vrijwel iedereen hier, de jongens EN de meisjes, weten wel hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben. Wij hebben er allemaal last van gehad. Weet je nog in mijn topic die eigenlijk niet over jou zou moeten gaan, heb ik mijn verhaal vertelt? Ik was zwaar verliefd op dat meisje en toen het uiteindelijk niks werd, heb ik zwaar aan geleden. Echt zwaar, je wil niet weten wat er allemaal was gebeurt. Maar ik kon wel accepteren dat ze me niet wilde hebben en ik ging haar niet stalken toen ze duidelijk tegen mij maakte dat ze niks meer wil.
Hier is een tip en dit heb ik dus ook gedaan, ik ging alles eraan doen om na haar nooit meer zo onzeker/instabiel te voelen zoals ik toen deed. Ik heb een psycholoog gesproken, ik ging regelmatig trainen/sporten, andere meisjes daten, mezelf sterk maken. Zodat wanneer ik weer iemand vind waar ik opeens niet meer een toekomst zonder haar kan bedenken, ik weet dat ik goed genoeg bent en zodat ik weet dat ik stabiel zal blijven voor het geval dat ik word geweigerd.
Dus ga vooral niet zielig doen want ik (en veel andere mensen hier) hebben veel erger dan jij meegemaakt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."