De islaam is er niet de reden van dat hij haar niet heeft kunnen krijgen of geen seks met haar kan hebben. En ook is zij niet het toonbeeld van de islaam om de islaam ook maar ergens betrekking op te laten hebben. Ze heeft toch ook een vriend ondanks haar religie?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Je moet gaan klagen over Moslim cultuur.
Nee jij snapt hem niet. Hij bedoeld dat hij gewoon allerlei minpunten over vanalles moet gaan opnoemen om zn gedachten te verzetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
De islaam is er niet de reden van dat hij haar niet heeft kunnen krijgen of geen seks met haar kan hebben. En ook is zij niet het toonbeeld van de islaam om de islaam ook maar ergens betrekking op te laten hebben. Ze heeft toch ook een vriend ondanks haar religie?
Ben je al zo lang bezig met het volgen van zijn topics heb je de clue nog niet te pakken.... :S
ow zo! zeg dat dan! dan doen we ook altijd bij mongooltjes en kleine kinderen: "stoute stoel! heeft ie je nu alweer pijn gedaan?! stoute stoel hoor."........?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nee jij snapt hem niet. Hij bedoeld dat hij gewoon allerlei minpunten over vanalles moet gaan opnoemen om zn gedachten te verzetten.
Nou precies. Goed advies dusquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
ow zo! zeg dat dan! dan doen we ook altijd bij mongooltjes en kleine kinderen: "stoute stoel! heeft ie je nu alweer pijn gedaan?! stoute stoel hoor."........?
Ik bedoel dat als het werkt voor kleine kinderen en mongooltjes... Precies.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Jeez, daar komt segregatie dus vandaan. Heb zojuist de bron gevondenThanks eej
En bedanktquote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als het werkt voor kleine kinderen en mongooltjes... Precies.
So what?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dus jij probeert haar te vergeten door topics over moslims te openen en te vragen hoe het zit qua moslims en sex?
Wel heel toevallig he, jou Megan Fox is moslim, en raad eens, een moslim topic!
Met alle respect, er is een verschil tussen gek zijn op een vrouw en obsessief gek zijn op een vrouw. TS valt in de laatste categorie.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
So what?
Hij is gek op die vrouw en leeft zich in in haar. Super okay toch?
Als jouw vlam into gothic (ik noem maar wat) is, dan lees je je daar toch ook op in?
Nog meer geldt dit voor een religie
Ik neem aan dat Capricia niet al zijn posts heeft gelezen anders zou ze wel anders er over denken.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met alle respect, er is een verschil tussen gek zijn op een vrouw en obsessief gek zijn op een vrouw. TS valt in de laatste categorie.
Nee dat hoef toch niet? Hij kan toch gerust een topic openen over ses of Moslims of zijn onzekerheden? Dat doen toch alle andere fokkers.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Cubewood. het volgende:
Eclaire84, misschien wel een strak plan om onder andere dit topic, en dat moslims en seks topic maar even naar die chick der Facebook te sturen.
Deze gozer is zwaar de weg kwijt, en als dat meisje hier niks aan doet gaat het nog is fout.
Aangezien hij blijkbaar niet bereid is om naar een psycholoog te gaan om er over te praten lijkt het me beter als zij gewoon de politie belt.
Misschien dat ze na het zien van dat moslims seks topic toch geen zin heeft om verkracht te worden, en toch stappen onderneemt.
Tja, na zijn post geschiedenis en het feit dat hij een meisje aan het stalken is die toevallig turks en moslima is, en nadat haar vriend hem heeft gevraagd om haar met rust te laten, begint het seks met moslims topic toch wel heel erg eng te worden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat hoef toch niet? Hij kan toch gerust een topic openen over ses of Moslims of zijn onzekerheden? Dat doen toch alle andere fokkers.
Als hij weer te ver gaat, dan facebook sturen. Anders niet.
Ja is ook...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Tja, na zijn post geschiedenis en het feit dat hij een meisje aan het stalken is die toevallig turks en moslima is, en nadat haar vriend hem heeft gevraagd om haar met rust te laten, begint het seks met moslims topic toch wel heel erg eng te worden als je het mij vraagt.
.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Tja, na zijn post geschiedenis en het feit dat hij een meisje aan het stalken is die toevallig turks en moslima is, en nadat haar vriend hem heeft gevraagd om haar met rust te laten, begint het seks met moslims topic toch wel heel erg eng te worden als je het mij vraagt.
Heeft ze hierna nog een mail gestuurd? Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
nou , daar zou ik niet zo zeker van keep walking. Het meisje heeft wel degelijk in een mail aan een ander geschreven dat hij haar lastigviel , dus is het toch wat meer als klagen.
En als je gaat schrijven over sex met moslim, en je weet dat het meisje van die afkomst is, denk ik wel degelijk dat je even geen gezonde fantasietjes hebt.
Dat zijn wel tekens dat die er niet echt gezond mee bezig is, vooral omdat het tegelijkertijd met dit topic is, en dus tegenstrijdig dan betwijfel ik ook of hij echt met rust gaat laten omdat die het niet inziet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heeft ze hierna nog een mail gestuurd? Oh dat wist ik niet.
Over fantasie enzo kan ik weinig over zeggen, iedereen heeft fantasie. Zolang hij haar niet lastig valt of stiekem bespioneerd is er niks aan de hand, toch? Ik bedoel we kunnen niet verwachten dat hij overmorgen haar helemaal is vergeten en uiteindelijk mag hij wel topics openen over bepaalde onderwerpen die hem bezig houden. Daar is Fok voor. En natuurlijk mogen we hem gewoon afkraken, maar om hem nog dieper in de shit te zetten omdat hij benieuwd is hoe sex gebeurt in Moslim cultuur...
Maar als hij haar nog steeds lastig valt of van plan is om haar lastig te vallen, dan is het wat anders.
Ja dat wel. Maar stel dat TS gewoon een nerd is die te veel libelle of de OC heeft gekeken. En dat hij verder meestal achter zijn computer zit en het niet in zich heeft om veel meer te doen dan bloemen kopen en forum topics te maken.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn wel tekens dat die er niet echt gezond mee bezig is, vooral omdat het tegelijkertijd met dit topic is, en dus tegenstrijdig dan betwijfel ik ook of hij echt met rust gaat laten omdat die het niet inziet.
Het is geen afkraken , maar ik ben liever voorzichtig dan dat we hier straks echt een heel drama hebben, en er niets mee gedaan is .
Dat is ook de reden dat ik naar mods ben gegaan , dat je liever een oogje in het zeil houden dan het straks echt helemaal uit de hand loopt.
Haha, als dit echt serieus vind ik dit héééél erg laag. Wie denk je dat ik ben? Omdat ik een doodnormale topic open, waar HEEL NORMAAL op word gereageerd, maak jij er meteen van dat ik iemand wil VERKRACHTEN? Kom op zeg! Je kent me niet eens, hoe durf je dat eigenlijk al te denken? Het zijn JOUW (hele zieke!!) gedachtes, ik was er zelf niet eens opgekomen! Je kan beter vragen of de mods jou in de gaten kunnen houden. En volgens mij ben jij hier de persoon die teveel films kijkt. Ik geef in deze topic zelf aan dat ik te ver ben gegaan, dat weet ik nu wel, en ik haar wil VERGETEN..! maar daar word niet naar gekeken! Er word altijd gekeken naar het ''negatieve''. En jullie hebben zowieso niks met dat meisje te maken, als ze me echt zo eng vond, had ze allang aangifte gedaan..! Sensatiezoekers. Ik open een normale topic over moslims, en meteen van het ERGE uitgaan. Ik vroeg om TIPS, maar geen tips, alleen maar gezeur.. I'm out en de groeten.. Overdreven lui,quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn wel tekens dat die er niet echt gezond mee bezig is, vooral omdat het tegelijkertijd met dit topic is, en dus tegenstrijdig dan betwijfel ik ook of hij echt met rust gaat laten omdat die het niet inziet.
Het is geen afkraken , maar ik ben liever voorzichtig dan dat we hier straks echt een heel drama hebben, en er niets mee gedaan is .
Dat is ook de reden dat ik naar mods ben gegaan , dat je liever een oogje in het zeil houden dan het straks echt helemaal uit de hand loopt.
Yes, en jij moet lezen wat daar staat: TIPS OM HAAR TE VERGETEN.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat ben jij toch een engerd meneer topicstarter
Je hebt toch al je tips gekregen? Welke tips vind je goed genoeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yes, en jij moet lezen wat daar staat: TIPS OM HAAR TE VERGETEN.
Daar gaat het niet om, ze zegt dat ik een engerd ben, terwijl er niks engs is aan mijn topic.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt toch al je tips gekregen? Welke tips vind je goed genoeg?
Die label ga je moeilijk ervan af krijgen. Vooral als mensen IRL ook zo over je denken.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ze zegt dat ik een engerd ben, terwijl er niks engs is aan mijn topic.
Ja maar die denken niet zo over mij. Als ze zo over mij zou denken, zou ze morgen AL HELEMAAAAL niet komen.... Denk daar eens over na.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die label ga je moeilijk ervan af krijgen. Vooral als mensen IRL ook zo over je denken.
Wat jij vooral moet doen, behalve al die andere tips die heb gekregen in dit topic, is echt gaan uitvinden wat wel romantisch is en wat wel sexy is en wat wel lief is. Want jij, zoals je zelf al aangaf, bent een beetje niet zo wereldswijs.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar die denken niet zo over mij. Als ze zo over mij zou denken, zou ze morgen AL HELEMAAAAL niet komen.... Denk daar eens over na.
Je moet vooral mensen niet gaan uitdagen op de internet.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar stuur haar vooral weer een bericht, maak het vooral NOG erger allemaal..TERWIJL ik haar probeer te vergeten en dat hier DUIDELIJK neerzet! DOM!!
Lees ik dit goed?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
So what?
Hij is gek op die vrouw en leeft zich in in haar. Super okay toch?
Als jouw vlam into gothic (ik noem maar wat) is, dan lees je je daar toch ook op in?
Nog meer geldt dit voor een religie
Ik heb idd niet alles gelezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Capricia niet al zijn posts heeft gelezen anders zou ze wel anders er over denken.
En anders is het gewoon een troll die loopt te stoken.
eh ja, maar deze dude doet gewoon regelrecht hele giga stalkacties uitvoeren enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb idd niet alles gelezen.
Maar ver gaan voor de liefde van je leven heeft ook iets super romantisch!
Stalken ook?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie heeft dat niet ooit gedaan?quote:
Ik heb nog nooit iemand gestalkt.quote:
op deze wijze gelukkig maar weinig mensenquote:
Dat het wel meevalt? Wanneer zei ik dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
op deze wijze gelukkig maar weinig mensen.
Maar hou vooral vol dat het bij TS wel meevalt
goh nou wat romantisch. Iemand stalken en lastig vallen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt? Wanneer zei ik dat?
Ik vind TS wel heel romantisch!
ik heb idd gelukkig nog nooit een stalker gehad.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
goh nou wat romantisch. Iemand stalken en lastig vallen.
Je hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een stalker gehad? Ik een, en geloof me, het kan je leven aardig verrampeneren.
Je mama die je opbelt omdat je niet om 1800 thuis bent telt niet hequote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef CecilBDemented het volgende:
Haha ik ben een aantal keer ge-stalkt door vrouwen, maar das ook freaky!
Haha nee dat weet ik, ik heb er toen de tijd ook aangifte voor moeten doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Je mama die je opbelt omdat je niet om 1800 thuis bent telt niet he
nergens voor nodigquote:Op maandag 3 januari 2011 03:50 schreef goofy_goober het volgende:
Wat begrijp je hier niet aan TS?
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat die vriend van haar je eens flink onder handen neemt als je hier nog langer mee doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |